Α να γειά σου, πες τα του θείου Θενου να μαθαίνειΠολύ καλές και αυτές! Πεντακάθαρες "ακούραστες" και δεν λένε όχι ποτε !!!
Α να γειά σου, πες τα του θείου Θενου να μαθαίνειΠολύ καλές και αυτές! Πεντακάθαρες "ακούραστες" και δεν λένε όχι ποτε !!!
Καλησπέρα Σωτήρη, πολύ σύντομα θα σου τα περιγράψω για να μη χαλάσουμε το post. Εγώ το έχω απο '07 και το χρησιμοποιώ μόνο όταν είναι να περάσω τα διόδια άρα για μέσα στην πόλη δε μπορώ να σου πω πολλά και έχουμε κάνει μαζί 90000km ταξιδιωτικά απολαυστικά. Γενικά έχω περάσει καλά και απροβλημάτιστα, δεν ασχολούμαι με λάδια παρά μόνο αλλαγές, ακόμα και σε μακρινά ταξίδια που έχω κάνει κουβαλάω μόνο τα λάδια των αλλαγών, να σου πω οτι οι ταχύτητες μου είναι το πολύ 130κμ οπότε ίσως να είναι και ένας παράγοντας που δεν καίει λάδι. Το άσχημο με αυτό είναι η θέση οδήγησης, μου φαίνεται χαμηλά το τιμόνι με αποτέλεσμα αυτό να είναι κουραστικό στα ταξίδια, αν αλλάξεις καβαλέτα μπλέκεις μετά με ντίζες και καλώδια που ίσως να μη φτανουν κλπ, η σέλες του είναι απαράδεκτες και λεπτές με έπιανε η ουρά μου στα μακρυνά ταξίδια και εμένα και την κοπέλα μου μέχρι που τις έφτιαξα στον motok και είναι καλύτερα. Στα απαράδεκτα των ιταλών είναι το πλαϊνό στάντ που πιάνει στο κάρτερ και σε πολλά έχει σπάσει το κάρτερ απο το βάρος ή απο την κλήση με αποτέλεσμα να φύγουν τα λάδια κλπ κλπ Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις αν το αγοράσεις για εκδρομές και πόσο μάλλον αν θες να φορτώσεις βαλίτσες. Κεντρικό σταντ μεγάλος πόνος, δε θα βρεις πουθενά, εγώ είχα βρει καινούργιο στην Αγγλία και χωρίς 2η σκέψη το αγόρασα αλλά με κάτι μετατροπές μου έφτασε 500€, τα έδωσα γιατί ήθελα να κάνω μεγάλο ταξίδι και να πάρω καράβι, οπότε αν με 5 βαλίστες το δέναμε στο πλαινό στάντ στο καράβι το σίγουρο είναι οτι κάπου εκεί θα είχε τελειώσει το ταξίδι, το ίδιο δύσκολο είναι να βρεις και βαλίτσες. Προσχή λοιπόν στα αξεσουάρ. Κατά τ'άλλα είναι τίμιο και οικονομικό αλλά δεν είναι ένα τουριστικό μηχανάκι για πολυήμερα ταξίδια εκτός και αν κάνεις κάποιους συμβιβασμούς στο ταξίδι. Στα θετικά του είναι οτι έχει up side down απο τα 1ης γενιάς αλλά πίσω δεν έχει υδραυλική προφόρτιση. Θα σου έλεγα οτι για ευρωπαϊκούς δρόμους είναι μια χαρά, μετά τα ζόρια είναι σημαντικά. Το θέμα συντήρησης, αν πιάνουν τα χέρια σου είναι περίπου στα 300€ στα 2 χρόνια...αν δεν πιάνουν δε ξέρω να σου πωΆσχετο, αλλά 2 λόγια αν θες για τη συμβίωση με το multistrada 620??
Ευχαριστώ πολύ, κατατοπιστικοτατοςΚαλησπέρα Σωτήρη, πολύ σύντομα θα σου τα περιγράψω για να μη χαλάσουμε το post. Εγώ το έχω απο '07 και το χρησιμοποιώ μόνο όταν είναι να περάσω τα διόδια άρα για μέσα στην πόλη δε μπορώ να σου πω πολλά και έχουμε κάνει μαζί 90000km ταξιδιωτικά απολαυστικά. Γενικά έχω περάσει καλά και απροβλημάτιστα, δεν ασχολούμαι με λάδια παρά μόνο αλλαγές, ακόμα και σε μακρινά ταξίδια που έχω κάνει κουβαλάω μόνο τα λάδια των αλλαγών, να σου πω οτι οι ταχύτητες μου είναι το πολύ 130κμ οπότε ίσως να είναι και ένας παράγοντας που δεν καίει λάδι. Το άσχημο με αυτό είναι η θέση οδήγησης, μου φαίνεται χαμηλά το τιμόνι με αποτέλεσμα αυτό να είναι κουραστικό στα ταξίδια, αν αλλάξεις καβαλέτα μπλέκεις μετά με ντίζες και καλώδια που ίσως να μη φτανουν κλπ, η σέλες του είναι απαράδεκτες και λεπτές με έπιανε η ουρά μου στα μακρυνά ταξίδια και εμένα και την κοπέλα μου μέχρι που τις έφτιαξα στον motok και είναι καλύτερα. Στα απαράδεκτα των ιταλών είναι το πλαϊνό στάντ που πιάνει στο κάρτερ και σε πολλά έχει σπάσει το κάρτερ απο το βάρος ή απο την κλήση με αποτέλεσμα να φύγουν τα λάδια κλπ κλπ Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις αν το αγοράσεις για εκδρομές και πόσο μάλλον αν θες να φορτώσεις βαλίτσες. Κεντρικό σταντ μεγάλος πόνος, δε θα βρεις πουθενά, εγώ είχα βρει καινούργιο στην Αγγλία και χωρίς 2η σκέψη το αγόρασα αλλά με κάτι μετατροπές μου έφτασε 500€, τα έδωσα γιατί ήθελα να κάνω μεγάλο ταξίδι και να πάρω καράβι, οπότε αν με 5 βαλίστες το δέναμε στο πλαινό στάντ στο καράβι το σίγουρο είναι οτι κάπου εκεί θα είχε τελειώσει το ταξίδι, το ίδιο δύσκολο είναι να βρεις και βαλίτσες. Προσχή λοιπόν στα αξεσουάρ. Κατά τ'άλλα είναι τίμιο και οικονομικό αλλά δεν είναι ένα τουριστικό μηχανάκι για πολυήμερα ταξίδια εκτός και αν κάνεις κάποιους συμβιβασμούς στο ταξίδι. Στα θετικά του είναι οτι έχει up side down απο τα 1ης γενιάς αλλά πίσω δεν έχει υδραυλική προφόρτιση. Θα σου έλεγα οτι για ευρωπαϊκούς δρόμους είναι μια χαρά, μετά τα ζόρια είναι σημαντικά. Το θέμα συντήρησης, αν πιάνουν τα χέρια σου είναι περίπου στα 300€ στα 2 χρόνια...αν δεν πιάνουν δε ξέρω να σου πω
Σωστά, εκτός δρόμου εννοώ για χυτές ζάντες που έχει το multi. Αξίζει τον κόπο για να τα έβαζα και να έκανα κάποιες διαδρομές εκτός δρόμου(όχι enduro ή adv ταξίδια) που έχω στο μυαλό μου ή άδικος κόπος;Τι εννοείς "εκτός"...και πως;....προφανώς εκτός δρόμου καταλαβαίνω.......και εγω τα Pilot road 4 φορούσα πριν, αλλά δεν μπορώ να έχω γνώμη σωστή γιά αυτά, επειδή η μηχανή τα φορούσε όταν την έφερα και εκτός του χρόνου που δεν ξέρω απο πότε τα είχε, μου φάνηκαν και σε όχι καλή κατάσταση.
Αρκετά νομίζω το σκίσαμε το θέμα...[url=https://imgbb.com/][/URL]
Γεροξεκούτη, σιαψαλο
Ξεκίνα να σβήνεις, απο μένα κανένα πρόβλημαΑρκετά νομίζω το σκίσαμε το θέμα...
Ε Ναι ρε Φίλε...Να φτιάξετε ομάδα με τον Γάτο.. Τα ίδια τραβούσε με το gs και πήρε ξανα ktm
Ξεκίνα να σβήνεις, απο μένα κανένα πρόβλημα
Οταν θα έχω τις δικές μου πρώτες εντυπώσεις μόλις στρώσουν λίγο τα λάστιχα, θα είμαι σε θέση να σου απαντήσω Νίκο.Σωστά, εκτός δρόμου εννοώ για χυτές ζάντες που έχει το multi. Αξίζει τον κόπο για να τα έβαζα και να έκανα κάποιες διαδρομές εκτός δρόμου(όχι enduro ή adv ταξίδια) που έχω στο μυαλό μου ή άδικος κόπος;
Κρυόκωλες δε ξέρω αν είναι, αλλά εκεί στο Μόναχο κατά το Oktoberfest καταλαβαίνεις γιατί έχουν εμμονή στις βυζαρούδες και στα βυζιά.Γουστάρει φινέτσα ο άνθρωπος και φαίνεται!!!
Αμάν με με τις κρυοκωλες φροϊλάϊνςςςςςς!!!!
Θέλουμε πικάντικες εντυπώσεις, και δυο λόγια αν θες, για την "συμβίωση" σου με κάποια.... τέτοια!!!!Κρυόκωλες δε ξέρω αν είναι, αλλά εκεί στο Μόναχο κατά το Oktoberfest καταλαβαίνεις γιατί έχουν εμμονή στις βυζαρούδες και στα βυζιά.
Ήθελα να'ξερα, που πήγε το πονηρό μυαλό σου!!!Κανονίστε να το κάνετε advporn.gr εδώ μέσα..
Στα βυζιά.Ήθελα να'ξερα, που πήγε το πονηρό μυαλό σου!!!
Σε ποιά μηχανή τα έχεις;.....τι θα ήθελες καλύτερα στο λάστιχο που δεν σε ικανοποιεί;.....Εγώ τα έχω ήδη 11000χλμ . Δεύτερη φορά δν θα τα βάλω , θα δοκιμάσω κάτι άλλο . Έχω πάει σε όλα τα τερέν άσφαλτο χώμα σαθρό κ σπασμένο. Σε άσφαλτο μου έκανε εντύπωση όχι μόνο σε μένα αλλά κ φίλοι που τα έχουν στο ίδιο μηχανάκι ότι μετά τα 5000χλμ αποδίδει καλύτερα . Γλιστρήματα δν έχει ακόμα κ σε επαρχιακούς δρόμους με πετραδάκια. Κ σε βρεγμένο πάλι ένιωθα καλά.
Στο χώμα με λιγότερες πιέσεις ήταν ωραίο . Γενικά ευχαριστημένος είμαι . Πολύ τίμιο λάστιχο για αυτά τα μηχανάκια
GS 800 έχω . Αυτό που θα ήθελα από το λάστιχο θα ήταν να έπεφτε πιο γρήγορα υπο κλίση. Γενικά μια χαρά είναι . Θέλω να δοκιμάσω τα Str όμως την επόμενη φορά .Σε ποιά μηχανή τα έχεις;.....τι θα ήθελες καλύτερα στο λάστιχο που δεν σε ικανοποιεί;.....