Μετατροπη εξατμισης απο Bolt On σε Slip on

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδες γινεται μετατροπη, οπως λεει ο τιτλος?

Το ρεζουμε ειναι ειναι οτι εχει βρεθει μια Bolt on, αλλα το ταπεινο μου ΧΤΖ ειναι slip on....

Και η αλλη ερωτηση... Το δικο μου φοραει 2 τελικα εξατμισεων και σκεφτομαι να βαλω μια εξατμιση η οποια ειναι απο μεγαλο μηχανακι 1000+ κυβικων. Γίνεται?
Να με συμπαθατε, αλλα δεν γνωριζω και δεν ξερω αν αυτο θα εχει επιπτωσεις στο μηχανηνακι...

Για πειτε λιγο τα ματσακονια...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Μητσάρας Οχι ρε συ, mono to τελικο ειναι ετσι μοιαζει με αυτο. Δεν θελω να πειραξω λαιμους, η να αλλαξω κατι.. Μονο τα τελικα


Αλλα εμας τα δικα μας ειναι slip on.. ετσι δηλαδη..

akis69 Απλα ελεγα να καταργησω τα 2 τελικα και να βαλω 1... Αυτο
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έχεις βρει κάποιο συγκεκριμένο να αγοράσεις;
Σε τι μηχανακι ήταν;
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Έχω βρει ένα yoshimura το οποίο δίνεται σε πολυ καλή κατάσταση και σε εξευτελιστικη τιμή.

Αλλά:
  1. Είναι Μπολτ ον
  2. Ήταν σε χαγιαμπουσα... Οπότε εδώ είναι ο ενδοιασμος μου. Ήταν σε μηχανάκι μεγάλου κυβισμού και δεν ξέρω κατά πόσο και αν κάνει στο ΧΤΖ
Βέβαια, το μπούσα έχει δύο τελικά. Και αυτό είναι το ένα...

Οπότε αυτό ίσως παίζει ρόλο. Μπορεί και να ρωτάω χαζομάρες, αλλά ρωτώντας μαθαίνεις μα μεν

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο που σε νοιαζει πρωτιστως ειναι τι διαμετρο εχει το τελικο που βρηκες, και τι οι λαιμοι σου ( ο ενας δλδ μιας και το 660 ειναι μονοκυλινδρο).
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Αυτο που σε νοιαζει πρωτιστως ειναι τι διαμετρο εχει το τελικο που βρηκες, και τι οι λαιμοι σου ( ο ενας δλδ μιας και το 660 ειναι μονοκυλινδρο).
Ασχετο αλλα αν δεν απατωμαι 2 λαιμοι βγαινουν απο τα minarelli 660!
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ασχετο αλλα αν δεν απατωμαι 2 λαιμοι βγαινουν απο τα minarelli 660!
Σωστά, είναι 2 σε 1 και αναλόγως το τελικό, συνεχίζει να είναι 1, η σαν το δικό μου με αφτερμαρκετ εξάτμιση που έχει το Υ και ξαναγίνεται 2.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωραια, αυτος ο ενας (εκει που οι 2 λαιμοι γινονται 1) τι διαμετρο εχει? Αυτος σε ενδιαφερει.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ωραια, αυτος ο ενας (εκει που οι 2 λαιμοι γινονται 1) τι διαμετρο εχει? Αυτος σε ενδιαφερει.
Αυτί θα πρέπει να το δω. Αν η εξάτμιση ειναι 1 - 2cm μεγαλύτερη διατομή μας πειράζει τεχνικά και ως προς την αποδοση;; Η πρέπει να έχει ακριβώς την ίδια διατομή με τον λαιμό;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
1-2cm μεγαλυτερη διατομη βασικα θα ειναι μπουρι. Μιλαμε για χιλιοστα, αντε μισο εκατοστο. Στην αποδοση σιγουρα θα επηρεασει τοσο μεγαλη εξατμιση, στις χαμηλες θα κοψει και ψηλα θα δωσει, αλλα γενικα δεν θα κανει παπαδες οπως πολλοι πιστευουν, ουτε για καλο ουτε για κακο (ουτε θα δωσει εξτρα αλογα, ουτε θα ριξει το υποτιθεμενο backpressure αρα την αποδοση του μοτερ). Κυριως ομως θα ειναι σχεδον σαν να μη φορας καθολου τελικο οποτε θα ξεκουφαινει ολο τον κοσμο, μαζι κι εσενα, γιατι στην ουσια θα λειτουργει σαν μεγαφωνο. Ασε που μια τοσο μεγαλη διαφορα στη διατομη θα σημαινει και μεγαλυτερο βαρος καθως το καζανακι θα ειναι λογικα τεραστιο.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
1-2cm μεγαλυτερη διατομη βασικα θα ειναι μπουρι. Μιλαμε για χιλιοστα, αντε μισο εκατοστο. Στην αποδοση σιγουρα θα επηρεασει τοσο μεγαλη εξατμιση, στις χαμηλες θα κοψει και ψηλα θα δωσει, αλλα γενικα δεν θα κανει παπαδες οπως πολλοι πιστευουν, ουτε για καλο ουτε για κακο (ουτε θα δωσει εξτρα αλογα, ουτε θα ριξει το υποτιθεμενο backpressure αρα την αποδοση του μοτερ). Κυριως ομως θα ειναι σχεδον σαν να μη φορας καθολου τελικο οποτε θα ξεκουφαινει ολο τον κοσμο, μαζι κι εσενα, γιατι στην ουσια θα λειτουργει σαν μεγαφωνο. Ασε που μια τοσο μεγαλη διαφορα στη διατομη θα σημαινει και μεγαλυτερο βαρος καθως το καζανακι θα ειναι λογικα τεραστιο.
Οκ, άρα το σημαντικό είναι να έχει την ίδια διατομή με τον σωλήνα μας. Οπότε εφόσον θα έχει την ίδια διάσταση τότε λογικά θα είναι εντάξει;; Όσον αφορά το μήκος λογικά πρέπει να είναι 50cm.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oσο πιο κοντα εισαι στη διατομη, τοσο το καλυτερο. Οσο πιο μακρυ το τελικο, τοσο πιο ησυχο (μαλλον πιο μπασο) θα ειναι. Τα bolt on απ'οσο ξερω ευκολα γινονται σλιπ ον σε εναν εξατμισα. Kατα τα αλλα δεν εχουν απολυτως καμια ποιοτικη ή πρακτικη διαφορα απο τα σλιπ ον.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Πας σε έναν εξατμισά και στο φτιάχνει.
Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω η διάμετρος έχει σημασία, πχ αν ο σωλήνας σου είναι 42χιλ και η διάμετρος του τελικού που θέλεις να βάλεις είναι 65 είναι σχετικά μεγάλη διαφορά για να γίνει σε ξέρω γω 20εκ μήκος.
Άλλο να αρχίζει σταδιακά να αυξάνεται η διάμετρος της εξάτμισης από τον λαιμό μέχρι το τελικό (εξάτμιση MRD/Ssw για drz400-465, άρχιζε 41χιλ ο λαιμός αποτέλεσμα ο σημείο της κεφαλής και κατέληγε στα 57χιλ στο τελικό!) δηλαδή μεταβλητής διατομής-πραγματική ολόσωμη.


ΥΓ. MRD = αμερικανική βιοτεχνία εξατμίσεων κυρίως ΜΧ.
Το μοντέλο της MRD/Ssw ήταν ολόσωμο σύστημα για drz400 από 400cc και μπορούσε να υποστηρίξει μέχρι bb-stroker 465/475/500cc, σε τελείως μαμά drz400 "άδειαζε" πολύ την απόδοση στις χαμηλές, άρχιζε ο λαιμός της στα 40χιλ και σταδιακά έφτανε στα 57χιλ.
Την είχα από όταν ήταν 400cc το drz, οκ..
Μετά όταν έγινε 440cc ήταν καλύτερα, όταν το έκανα bb-stroker 465cc μαζί με Web εκκ/ρους κ.α εκεί δούλεψε πολύ καλύτερα.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Άρα σε ένα μηχανάκι, που εντελώς εργοστασιακο, θέλουμε σχεδόν την ίδια διατομή, η την ίδια, λόγω της απώλειας στις χαμηλές.
Κοίτα πολλά τελικά που βλέπω η διατομή τους είναι από 40 41 έως 50 χίλιοστα. Έχω την εντύπωση ότι ο δικός μου λαιμός είναι 40

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom