Μηχανες enduro 4Τ

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Με αφορμη το νημα του gogoslux, μου γεννηθηκε η εξης απορια, γιατι οταν καποιος εξ ημων ψαχνει για μηχανη enduro ολοι λεμε για κτμ? Κι εγω οταν εψαχνα πριν μερικους μηνες και ρωτουσα δεξια κι αριστερα οι μονες κουβεντες που ακουγα ηταν για το ποια μοντελα κτμ να κοιταζω και ποια να αποφυγω. Σχεδον κανεις πχ δε μου ειπε για wrf η crf και κανεις απ οσους μου εδιναν συμβουλες δεν ειχε εμπεριστατωμενη αποψη για κατι μη κτμ. Τα beta εξαιρουνται και οπως βλεπω και στις αγγελιες κυκλοφορουν καμποσα. Στην πορεια του ψαξιματος συμπαθησα τα wrf. Τελικα πηρα ενα xr400 αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. Οποτε η ερωτηση ειναι γιατι μονο κτμ? Ειναι πια τοσο πιο καλα? Ειναι θεμα αντιπροσωπιας, image, κεκτημενης ταχυτητας, αξιοπιστιας?
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Γνώμη μου, οι Ιαπωνες την εχουν εγκαταλείψει αυτην την κατηγορια, ή καλύτερα δεν την ειδαν ποτε στα σοβαρα.

ΠΧ εγκατέλειψαν τα διχρονα οταν οι ΚΤΜ και αλλοι ευρωπαίοι τα συνέχισαν και μαλιστα τελικα καταφεραν να τα κανουν ψεκαστά.
Μονο τα on-off, dual sport συνεχισαν για Αμερική αφου βγαζει κερδος η τεχνολογία παρελθόντος και τα motocross παλι για την Αμερικάνικη αγορα που ειναι νομιζω η κύρια αγορα σε αυτο το είδος .

Η ΚΤΜ επενδυσε χρονια στο χωμα τοσο σε μοντελα οσο και αγωνες απο οπου ερχεται η εξέλιξη.

Το αναποδο εγινε με τους Ιαπωνες που εδωσαν βαση στα νουμερα πωλησεων που ειναι ασφαλτινα.
Τα τελευταια χρονια η ΚΤΜ μπηκε και στο ασφαλτινο μιας και οι πρωτες προσπαθειες 20+ χρονια πριν δεν ηταν και πολυ επιτυχημένες.

Μιας και αναφερθηκε το ονομα μου δηλαδή :friendship:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Γνώμη μου, οι Ιαπωνες την εχουν εγκαταλείψει αυτην την κατηγορια, ή καλύτερα δεν την ειδαν ποτε στα σοβαρα.

ΠΧ εγκατέλειψαν τα διχρονα οταν οι ΚΤΜ και αλλοι ευρωπαίοι τα συνέχισαν και μαλιστα τελικα καταφεραν να τα κανουν ψεκαστά.
Μονο τα on-off, dual sport συνεχισαν για Αμερική αφου βγαζει κερδος η τεχνολογία παρελθόντος και τα motocross παλι για την Αμερικάνικη αγορα που ειναι νομιζω η κύρια αγορα σε αυτο το είδος .

Η ΚΤΜ επενδυσε χρονια στο χωμα τοσο σε μοντελα οσο και αγωνες απο οπου ερχεται η εξέλιξη.

Το αναποδο εγινε με τους Ιαπωνες που εδωσαν βαση στα νουμερα πωλησεων που ειναι ασφαλτινα.
Τα τελευταια χρονια η ΚΤΜ μπηκε και στο ασφαλτινο μιας και οι πρωτες προσπαθειες 20+ χρονια πριν δεν ηταν και πολυ επιτυχημένες.

Μιας και αναφερθηκε το ονομα μου δηλαδή :friendship:

Απο που προκυπτει αυτο?
Αν υποθεσουμε πως το μοτοκρος ειναι το μετρο συγκρισης στην εξελιξη στο χωμα, τοτε οι ιαπωνες ποτε δεν παρατησαν της κατηγορια.
Το παρακατω ειναι το πρωτο τυχαιο shootout που βρηκα στο yt.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Πριν 10 - 15 χρόνια σε αγώνες enduro το 80% ήταν ktm, τελευταία 10ετια τα ποσοστά έχουν αλλάξει κατά πολύ και υπάρχουν Ιαπωνικές μοτό που πρωταγωνιστούν στα πρωταθλήματα, όπως Yamaha (και δίχρονες), Honda (red moto) και άλλες Ευρωπαϊκές.....
Η Ιαπωνία εστίασε και εξέλιξε τα mx μοντέλα της τα οποία υπήρχε και υπάρχει η τεράστια ζήτηση στην Αμερική αλλά και στην Ευρώπη, εκεί βρήκε πρόσφορο έδαφος η ktm και κυριάρχησε με τα enduro από το 2000 κυρίως στην Ευρώπη
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Απο που προκύπτει αυτο?
Αν υποθεσουμε πως το μοτοκρος ειναι το μετρο συγκρισης στην εξελιξη στο χωμα, τοτε οι ιαπωνες ποτε δεν παρατησαν της κατηγορια.
Το παρακατω ειναι το πρωτο τυχαιο shootout που βρηκα στο yt.
Μα ειπα οτι στο motocross μπορει και να κυριαρχούν, αλλα motocross και τετοιου τυπου οργανωσεις μεσα στα σταδια ειναι 7κυρίως στο Αμέρικα.

Επίσης, αν παρεις τα μοντελα EXC 125/250 x 2 /300/350/450/500 (x 2 με τα αντιστοιχα της Husky) ειναι συνολο 14 μοντελα με πινακίδα + αλλα χοντρικά αλλα 10-12 για motocross συνολο 24+ μοντελα εξειδικευμένα για χωμα.

Καμια απο τις ιαπωνικές δεν εχει πανω απο 3-4 αν δεις την γκαμα τους και ειναι ξεκάθαρο οτι η εμφαση τους ειναι στο motocross το οποιο σαν αθλημα εχει χρημα αφου ειναι σε σταδιο με θεατες, σπονσορες, τηλεοπτικα δικαιωματα, διαφημίσεις, κλπ κλπ (σε σχεση με το enduro) σε μια αγορα σαν την αμερική !

Πες οτι θες να παρεις ενα ελαφρυ μικρο για μονοπάτι, τι ή πόσες επιλογές εχεις σε yamaha/honda/suzuki/kawa ?
Ή οτι θες ενα travel enduro τυπου 690/701?

Επίσης ποσα χρονια πήρε στην Yamaha να βγαλει μοντελο στην κατηγορια του Τ700 που στην ουσια δεν εφερε και την καινοτομια !
Ποιος συντήρησε και ανέπτυξε την κατηγορια ?

Μπορει να εχω λαθος αλλα αυτη ειναι η εντυπωση που εχω αποκομίσει ................
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και εδώ είναι καθαρά θέμα marketing, κατά τη γνώμη μου (το οποίο έχει πολύ μεγαλύτερη διείσδυση στο κόσμο των ερασιτεχνών).
Θα αναπτύξω τη σκέψη μου μέσα στην ημέρα γιατί αυτή τη στιγμή λόγω εργασίας δεν έχω το χρόνο που θα ήθελα ώστε να τα διατυπώσω με μια λογική σειρά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μα ειπα οτι στο motocross μπορει και να κυριαρχούν, αλλα motocross και τετοιου τυπου οργανωσεις μεσα στα σταδια ειναι 7κυρίως στο Αμέρικα.

Επίσης, αν παρεις τα μοντελα EXC 125/250 x 2 /300/350/450/500 (x 2 με τα αντιστοιχα της Husky) ειναι συνολο 14 μοντελα με πινακίδα + αλλα χοντρικά αλλα 10-12 για motocross συνολο 24+ μοντελα εξειδικευμένα για χωμα.

Καμια απο τις ιαπωνικές δεν εχει πανω απο 3-4 αν δεις την γκαμα τους και ειναι ξεκάθαρο οτι η εμφαση τους ειναι στο motocross το οποιο σαν αθλημα εχει χρημα αφου ειναι σε σταδιο με θεατες, σπονσορες, τηλεοπτικα δικαιωματα, διαφημίσεις, κλπ κλπ (σε σχεση με το enduro) σε μια αγορα σαν την αμερική !

Πες οτι θες να παρεις ενα ελαφρυ μικρο για μονοπάτι, τι ή πόσες επιλογές εχεις σε yamaha/honda/suzuki/kawa ?
Ή οτι θες ενα travel enduro τυπου 690/701?

Επίσης ποσα χρονια πήρε στην Yamaha να βγαλει μοντελο στην κατηγορια του Τ700 που στην ουσια δεν εφερε και την καινοτομια !
Ποιος συντήρησε και ανέπτυξε την κατηγορια ?

Μπορει να εχω λαθος αλλα αυτη ειναι η εντυπωση που εχω αποκομίσει ................
Η ΚΤΜ και πολλα μοντελα εχει και βγαζει πολυ καλα χωματινα μηχανακια και παιρνει πολλα πρωταθληματα. Δεν το αμφισβητω. Ως μετριος χωματινος αναβατης ομως δεν με αφορα και πολυ πιο μηχανακι γυρναει x δευτερα πιο γρηγορα στην πιστα. Επισης σε συγκριτικα που εχω δει τελευταιων ετων δεν προκυπτει απο καπου πως σε ολες τις κατηγοριες τα κτμ ειναι τα απολυτως καλλιτερα.
Για παραδειγμα αν εσενα προσωπικα σε ρωτησει καποιος ποιο 450 η ποιο 250 να παρει του κουτιου και πιο συγκεκριμενα μεταξυ γιαμαχα και κτμ, τι θα του πεις? Οτι η κτμ βγαζει πιο πολλα μοντελα και παιρνει πιο πολλα πρωταθληματα? Ας πουμε εσυ, γιατι επελεξες κτμ αντι γιαμαχα? Το θεωρεις, πιο καλο, πιο ομορφο, πιο αξιοπιστο, πιο καταλληλο για την χρηση σου? Εγω για παραδειγμα που θελω να ασχοληθω με την κατηγορια και μου αρεσουν ολα στο ματι, τι να επιλεξω και γιατι?
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μα δεν υπάρχει εντουρο μηχανάκι γιαπωνεζικο με εξαιρεση το WR.....τι θες να σου πούνε ??? Πάρε RMZ motocross ???
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μα δεν υπάρχει εντουρο μηχανάκι γιαπωνεζικο με εξαιρεση το WR.....τι θες να σου πούνε ??? Πάρε RMZ motocross ???
Το θεμα δεν ειναι τα γιαπωνεζικα, που παραπιπτοντως βγαζει και η χοντα και η καβασακι το klx450 που ομως δε ξερω αν ερχεται ελλαδα.

Υπαρχουν ενα σωρο, ktm/husky, swm, honda, yamaha, beta, tm, gasgas και μπορει να ξεχναω και κανενα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόνο τις αναρτήσεις και την απόδοση κινητήρα να συγκρίνεται, νομίζω ότι λύνονται αρκετές απορίες.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μόνο τις αναρτήσεις και την απόδοση κινητήρα να συγκρίνεται, νομίζω ότι λύνονται αρκετές απορίες.
Και τα δυο ειναι θεματα χρονολογιας, αλλες χρονιες το ενα, αλλες το αλλο. Πχ
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Το θεμα δεν ειναι τα γιαπωνεζικα, που παραπιπτοντως βγαζει και η χοντα και η καβασακι το klx450 που ομως δε ξερω αν ερχεται ελλαδα.

Υπαρχουν ενα σωρο, ktm/husky, swm, honda, yamaha, beta, tm, gasgas και μπορει να ξεχναω και κανενα.
Βγαζουν οι Ιαπωνες αλλα πολυ λιγα και αν δεις ειναι για της αναγκες της αμερικανικης αγορας.
Καλα αν βαλεις και την παραμετρο τεχνολογία και βαρος απλα δεν υπαρχει συγκριση, το 500 της ΚΤΜ/Husky εχει φτασει να ζυγίζει 108 κιλα.

Ας πουμε η Honda εβγαλε το CRF450 το οποιο ειναι στην κατηγορια 450/500 και ειναι στα ιδια λεφτα αλλα πολυ πιο βαρυ !
Γιατι να το παρεις? Ακομα και οι αμερικάνοι στα ΚΤΜ ειναι ! Τι εχει η Yamaha ?

Παρομοια η Yamaha, εχει τα super motocross και μετα τα τυπου ΧΤ on-off

Τωρα για τα Beta / Gasgas / TM η αποψη μου, φυσικα βασει εντυπωσεων και ερευνας, ειναι οτι προκειτε για ωραια μηχανακια με αρκετες επιλογες, λιγο πιο φθηνα αλλα και με καποια ποιοτικα κουσουρια.
Επισης θεωρω οτι πρεπει να ξερεις ακριβως τι θες και να πεις αυτο το συγκεκριμενο πακετο το εχει το συγκεκριμενο Beta / Gasgas / TM οποτε θα το παρω.
Αρα δεν ειναι για εμενα το κατω του μεσου ερασιτεχνη αναβατη.
Επίσης η διαφορα τιμης δεν δικαιολογει την διαφορα ποιοτητας.

- SWM, απλα καλη τυχη !
Ειναι το παλαιο Husky εργοστασιο που το πηραν οι κινεζοι. Ωραια VFM μηχανακια της περασμενης 10ετιας, αξιοπιστα και ηθελα να παρω ενα. ΟΜΩΣ δεν εχουν δύκτιο, καθολου !!!! Μπες στο Γερμανικο ή Γαλλικο (ασε το Ελληνικο) site τους και θα δεις. Δεν εχουν ολα τα μοντελα διαθεσιμα, ειναι μονο ενας για τεραστια χωρα, κλπ κλπ
Μετα βαλε και το θεμα υποστηριξης και μεταπωλησης και εχεις το αποτελεσμα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μόνο τις αναρτήσεις και την απόδοση κινητήρα να συγκρίνεται, νομίζω ότι λύνονται αρκετές απορίες.
Οι αναρτήσεις της κτμ εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, εκτός αν πας στη σειρά φακτορυ σαν έξτρα.
Όπως και το μοτέρ αλλά και το βάρος (τουλάχιστον σε σχέση με το Χόντα) είναι παραπλήσια.
Το crf μου 104 κιλά είναι, και το 450 crf 111 τα εντούρο πάντα
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Οι αναρτήσεις της κτμ εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, εκτός αν πας στη σειρά φακτορυ σαν έξτρα.
Όπως και το μοτέρ αλλά και το βάρος (τουλάχιστον σε σχέση με το Χόντα) είναι παραπλήσια.
Το crf μου 104 κιλά είναι, και το 450 crf 111 τα εντούρο πάντα
Δεν αντιλέγω μιας και δεν ειμαι ο ειδικος αναρτησιολογος ή "χερας" να τα εχω οδηγησει και να εχω αποψη συγκκεριμενη, οπως ειπα μιλαω βαση εντυπώσεων που σιγουρα ειναι επηρεασμενες και απο το αναλογο marketing και αγωνες.

Αλλωστε αλλοι πινουν νερο στο PDS και αλλοι θελουν το μοχλικο, αν μιλησουμε για το πισω.

Το σιγουρο ειναι οτι απο θεμα επιλογης οι ευρωπαιοι δινουν περισσοτερες ενω οι τιμες συγκρινοντας μηλα με μηλα ειναι παραπλήσιες.
Απο εκει και περα ειναι θεμα επιλογής και γνωσης τι θες για τι πραγμα κλπ κλπ

Προσωπικα κοιτουσα το Honda και το Yamaha αλλα δεν μπορω να πω οτι βρηκα καποιο λογο να με τραβηξει προς εκει - ισως λάθος αλλα ετσι ειναι
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν αντιλέγω μιας και δεν ειμαι ο ειδικος αναρτησιολογος ή "χερας" να τα εχω οδηγησει και να εχω αποψη συγκκεριμενη, οπως ειπα μιλαω βαση εντυπώσεων που σιγουρα ειναι επηρεασμενες και απο το αναλογο marketing και αγωνες.

Αλλωστε αλλοι πινουν νερο στο PDS και αλλοι θελουν το μοχλικο, αν μιλησουμε για το πισω.

Το σιγουρο ειναι οτι απο θεμα επιλογης οι ευρωπαιοι δινουν περισσοτερες ενω οι τιμες συγκρινοντας μηλα με μηλα ειναι παραπλήσιες.
Απο εκει και περα ειναι θεμα επιλογής και γνωσης τι θες για τι πραγμα κλπ κλπ

Προσωπικα κοιτουσα το Honda και το Yamaha αλλα δεν μπορω να πω οτι βρηκα καποιο λογο να με τραβηξει προς εκει - ισως λάθος αλλα ετσι ειναι
Δε προσπαθω να σε πεισω πως εκανες λαθος επιλογη, αλλα με απασχολησε το κατα ποσον η επιλογη ηταν "informed" η επιρεασμενη απο μαρκετινγκ.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μα δεν υπάρχει εντουρο μηχανάκι γιαπωνεζικο με εξαιρεση το WR.....τι θες να σου πούνε ??? Πάρε RMZ motocross ???
Εκτός από yamaha (wr 250 και 2τ - 450) είναι τα honda red moto 250 - 300 - 400 - 450
Tα klx 450 δεν ήταν ανταγωνιστικά να μην τα αναφέρουμε
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η ΚΤΜ και πολλα μοντελα εχει και βγαζει πολυ καλα χωματινα μηχανακια και παιρνει πολλα πρωταθληματα. Δεν το αμφισβητω. Ως μετριος χωματινος αναβατης ομως δεν με αφορα και πολυ πιο μηχανακι γυρναει x δευτερα πιο γρηγορα στην πιστα. Επισης σε συγκριτικα που εχω δει τελευταιων ετων δεν προκυπτει απο καπου πως σε ολες τις κατηγοριες τα κτμ ειναι τα απολυτως καλλιτερα.
Για παραδειγμα αν εσενα προσωπικα σε ρωτησει καποιος ποιο 450 η ποιο 250 να παρει του κουτιου και πιο συγκεκριμενα μεταξυ γιαμαχα και κτμ, τι θα του πεις? Οτι η κτμ βγαζει πιο πολλα μοντελα και παιρνει πιο πολλα πρωταθληματα? Ας πουμε εσυ, γιατι επελεξες κτμ αντι γιαμαχα? Το θεωρεις, πιο καλο, πιο ομορφο, πιο αξιοπιστο, πιο καταλληλο για την χρηση σου? Εγω για παραδειγμα που θελω να ασχοληθω με την κατηγορια και μου αρεσουν ολα στο ματι, τι να επιλεξω και γιατι?

Απο τη στιγμη που ας πουμε πως ολα ειναι πανω απο τις δυνατοτητες του μεσου αναβατη, και περα απο τις απλα περισσοτερες επιλογες που εχει καποιος απο τον καταλογο της κτμ για να βρει αυτο που θελει, μετα παιζουν αλλοι παραγοντες.

Μεταπωληση μιας και θα εχουν περισσοτερη ζητηση σαν δευτερο χερι, καλυτερο δικτυο υποστηριξης, αμεση παροχη ανταλλακτικων (πριν 3-4 χρονια, ζητησα μια βελονα φσρ απο γιαμαχα για 450wr, μου ειπαν θα γινει παραγγελια απο Ιαπωνια και θα κανει 2 μηνες να ερθει), αγορα αφτερμαρκετ που παρεχει πληθωρα επιλογων για να κανεις οτι θες customize και να το φερεις στα δικα σου γουστα (βλ. ραλλυ πακετα, τεποζητα, αξεσουαρ κλπ), περισσοτερα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα, υποστηριξη απο την κοινοτητα που θα ειναι 10 φορες μεγαλυτερη απο ολα τα υπολοιπα μηχανακια μαζι, ειναι μερικοι οι λογοι για να τα προτιμησεις.

Δεν ειναι ποτε μοναδικο κριτηριο το με τι θα κανεις απλα τη δουλεια σου, οταν την κανεις με ολα, τοτε αλλα κριτηρια αρχιζουν και αποκτουν μεγαλυτερο βαρος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Δε προσπαθω να σε πεισω πως εκανες λαθος επιλογη, αλλα με απασχολησε το κατα ποσον η επιλογη ηταν "informed" η επιρεασμενη απο μαρκετινγκ.
Μα δεν μιλάω προσωπικά, οι επιλογές κρινονται πάντα απο το αποτέλεσμα :yew: και αφου δεν ειναι δικο μου δημιούργημα δεν εχω καποιο λογο να το υπερασπιστώ.

Αλλωστε, το πιο σημαντικό ειναι ο οδηγός, οχι το μηχανακι.
Απλα το μηχανακι μπορει να "βοηθάει" αλλα χέρια δεν δίνει :ha

Τωρα σε σχεση με την επιλογή μου, κοιταξα και Honda και Yamaha αλλα οπως ειπα δεν μπορεσα να δω κατι σπουδαιο + το δύκτιο τους δεν δινει εμφαση στα χωμάτινα μιας και πολλα ειναι κατοπιν παραγγελίας.
Δηλαδη ουτε στην εκθεση το εχουν και περιμενουν οτι θα το πληρωσεις ακομα και για να το δεις.
 
Top Bottom