Μοτέρ υδρογόνου, δηλώσεις !

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Πριν λίγο καιρό, μέσα στο 24 ο Καρμέλο ΕΖμπελέτα απόλυτος άρχων του motogp δήλωσε
-Το μέλλον δεν είναι τα ηλεκτρικά αλλά ο κινητήρας υδρογόνου!
Υπολογίστε ότι τα ηλεκτρικά τρέχουν εδώ και κάποια χρόνια, τα φτιάχνει η ντου-άουντι και πάνε και δυνατά μάλιστα

Χτες νομίζω ο γενικός γ,,,,, της τογιότα είπε ότι το νέο τους μοτέρ υδρογόνου θα κλείσει την βιομηχανία των ηλεκτρικών
Οι κίτρινοι δεν φημίζονται πάντως για τόσο επιθετικές δηλώσεις με πολύ σπάνιες εξαιρέσεις

Η καβασάκι κάνει κι αυτή αναφορά στο μέλλον με το μοτέρ που έχει στη γκάμα από τώρα.
---------------------------


Δεν γνωρίζω αν το μοτέρ αυτό είναι ανώτερο από τα ηλεκτρικά αλλά μου κάνει εντύπωση πως τόσο σημαντικοί άνθρωποι
είναι τόσο σίγουροι για αυτό που λένε
Δεν θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες που έχω διαβάσει γιατί είμαι άσχετος
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Είχα διαβάσει παλιότερα άρθρο πως οι ιαπωνέζικο-κορεατικη αυτοκίνητο βιομηχανία έκανε μια συνεργασία για έρευνα και ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου.
Το πρόβλημα τους ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου,αν δεν κάνω λάθος είχε πολύ μεγάλες πιέσεις ή κάτι τέτοιο.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το μειονέκτημα των ηλεκτρικών είναι η χωρητικότητα και το βάρος των μπαταριών τους.
Λένε ότι μία νέα τεχνολογία μπαταριών, νομίζω Al, θα διπλασιάσει τη χωρητικότητα, ή αλλιώς θα ρίξει στο μισό το βάρος μιας σημερινής μπαταρίας. Σε καμία πενταετία όμως.
Αν συμβεί αυτό, δεν χρειάζονται κινητήρες υδρογόνου για μικρά οχήματα. Θα χρειάζονται μόνο για μεγάλους κινητήρες όπως στα πλοία και πιθανόν στα φορτηγά.

Το υδρογόνο θα είναι ακριβό καύσιμο, ακριβότερο από τη βενζίνη. Εκτός αν μπορέσουμε να παράγουμε ενέργεια από σύντηξη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εκτός αν μπορέσουμε να παράγουμε ενέργεια από σύνταξη.
Με την σύνταξη στα 72 σιγά μην μπορέσουμε να το κάνουμε...
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Επειδή έτυχε να έχω ασχοληθεί και διαβάσει ένα φεγγάρι για αυτά:

Υδρογονου κινητήρες υπάρχουν από δεκαετίες σε αυτοκίνητα και είναι και καλοί.
Υπάρχει και στα πλαίσια του Horizon ευρωπαικό πρόγραμμα για δίκτυο πρατηρίων -σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου για οχήματα.
Υπήρξε και πριν από 20 χρόνια Ιαπωνικό πρότζεκτ για μοτό με κινητήρα υδρογόνου αλλά έμεινε στα χαρτιά και πειραματικό.

Πρακτικά στην πιο εύκολη -λέμε τώρα- μορφή ένα fuel cell θες και το κοτσάρεις σε ένα μοτέρ ηλεκτρικό και έτοιμο. Στην ουσία είναι ηλεκτροκίνητο με ρεύμα από fuel cell.
Ή καις υδρογόνο απευθείας. Άλλη ιστορία.

Τα προβλήματα:
Το υδρογόνο όπου αποθηκευτεί δημιουργεί μία βόμβα τρελής ισχύος. Το ντεπόζιτο σου δεν θες να στουκάρει. Πουθενά. Θα μπεις σε τροχιά σαν τον Κογιότε.
Αν το κάνεις safe όπως στα διαβόητα υποβρύχια 214 που πήραμε από τους Γερμανούς ανεβάζεις πολύ κόστος με μικρή αντοχή της μεθόδου αποθήκευσης στο χρόνο (μεταλο-υδρύδια κλπ)
Ο ανεφοδιασμός θελει τρελή τεχνολογία για ασφάλεια -ειδικά nozles βαλβίδες -τσι τρελής.
Σε μικρή κλίμακα μπορεί να γίνει από τα απόβλητα με κατάλυση υλικών όπως το βιοαιθάνιο από αγροκτηβοτροφικά κατάλοιπα, βιοαέριο, γκάζι κλπ.
Η παραγωγή του για να γίνει μαζικά και "πράσινα" σε κλίμακα ανάλογη της βενζίνης θα θέσει σε κίνδυνο την παραγωγή τροφής παγκοσμίως.
Για τις μοτό υπάρχει θέμα -στο παλιό σχέδιο τουλάχιστον- πως θα μονώσεις τον αναβάτη από την τρελή θερμότητα που θα βγάζει ο "κινητήρας". Όταν το πρωτοσχεδιάσανε δεν υπήρχαν καν υλικά. Τώρα υπάρχουν αλλά ακριβά και συχνά καρκινογόνα.

Γενικά αυτά τα αποφασίζουν μεγάλες κυβερνήσεις και τα επιβάλουν στους μικρούς οι οποίοι πληρώνουν και μέρος του λογαριασμού.
Αν πάνε σε ηλεκτρικά οι αμερικανοί θα πάνε και οι Ευρωπαίοι και οι Αγγλοι.
Αν πάνε σε υδρογόνο θα πάνε όλοι μαζί.

Αυτή τη στιγμή οι Κινέζοι πάντως ρίχνουν πολύ χρήμα στα ηλεκτρικά, ποντάροντας ότι ο κόσμος ελέω δύσης θα πάει εκεί.

Για πολλούς είναι no brainer ότι πάς στα ηλεκτρικά για να παράγεις ρεύμα από παντού και να έχεις κεντρικό έλεγχο από τα δίκτυα όλης της αγοράς.
Αλλά το υδρογόνο είναι και παντού γύρω μας, απλά πρέπει να ζυγίζεις συνέχεια το κόστος "απελευθέρωσης" του.
 

athanas

Μέλος
Όνομα
stefanos
Μοτό
TENERE WR
το μελλον θα ειναι υδρογονοκινητο συμφωνα με μεγαλο κεφαλι γερμανικης αυτοκινητοβιομηχανιας που ετυχε και βρεθηκαμε περσυ και ειχαμε σχετικη κουβεντα...
επισης εδω και 25 χρονια οι ιαπωνες εχουν υδρογονοκινητα αμαξια που κυκλοφορουν κανονικα στο δρομο...!!! (οχι showcars για εκθεσεις κλπ)
το μελλον θα δειξει τελικα τι θα αποφασισουν.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Υπάρχει και μια μλκια στην Ιταλία Αυστρία που το λένε σιφουλότο και πρεσάρει Η σε κινητήρες ντίζελ
Έτσι πετυχαίνουν καλύτερη καύση, άρα καλλίτερη ιπποδύναμη, οικονομία και φυσικά λιγότερους ρύπους.
Σε μεγάλα φορτηγά λέει καρασυμφέρει

Εννοείται ότι το όχημα δεν αναβαθμίζεται σε επίπεδο ρύπων ε? (Να γίνει ας πούμε Εβββρο1 από 0)
Δεν χρειάζεται ΚΑΝ να το πούμε αυτό

 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
κάτι ακούστηκε ότο θα το κάνουν στα συστήματα θέρμανσης αερίου οπότε θα πρέπει να πετάξουμε όλα τα καυστηράκια φυσικού αερίου που δεν καίνε μείγμα και υδρογόνο. Άλλη μια φορά λεφτά πεταμένα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
κάτι ακούστηκε ότο θα το κάνουν στα συστήματα θέρμανσης αερίου οπότε θα πρέπει να πετάξουμε όλα τα καυστηράκια φυσικού αερίου που δεν καίνε μείγμα και υδρογόνο. Άλλη μια φορά λεφτά πεταμένα.
Όλα γίνονται στο όνομα της σωτηρίας του πλανήτη και της.... κλιματικής αλλαγής!!!!!
Θα "πλερώνουμε" δηλαδή.......
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Energy wars & energy politics. Πάμε σταθερά σε ενέργεια που το δίκτυο της να είναι όσο πιο κεντρικά ελεγχόμενο από μεγάλους παίκτες. Λογικά σε θέρμανση, αυτοκίνηση σπίτι κλπ όλα ρεύμα και εναλλακτικά υδρογόνο. Όταν θα έπρεπε να είναι το ανάποδο. Βιοαέριο από τομπικές μικροπαραγωγές, αυτοπαραγωγή και αποκέντρωση.
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
κάτι ακούστηκε ότο θα το κάνουν στα συστήματα θέρμανσης αερίου οπότε θα πρέπει να πετάξουμε όλα τα καυστηράκια φυσικού αερίου που δεν καίνε μείγμα και υδρογόνο. Άλλη μια φορά λεφτά πεταμένα.
Οτιδήποτε σε φυσικό αέριο αυτή τη στιγμή είναι ψιλοπεταμένα λεφτά αφού η ΕΕ πιέζει και θα αναγκάσει όλες τις χώρες μέλη να απεξαρτηθούν τελείως από καύσιμα με βάση τον άνθρακα , προφανώς και το φυσικό αέριο. Νομίζω η στόχος θα είναι ολοκληρωτική απεξάρτηση μέχρι το 2035, Εκεί τουλάχιστον βγαίνουν οι μελέτες για να πετύχει τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Οτιδήποτε σε φυσικό αέριο αυτή τη στιγμή είναι ψιλοπεταμένα λεφτά αφού η ΕΕ πιέζει και θα αναγκάσει όλες τις χώρες μέλη να απεξαρτηθούν τελείως από καύσιμα με βάση τον άνθρακα , προφανώς και το φυσικό αέριο. Νομίζω η στόχος θα είναι ολοκληρωτική απεξάρτηση μέχρι το 2035, Εκεί τουλάχιστον βγαίνουν οι μελέτες για να πετύχει τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.
Ωραίοι οι στόχοι - και βολικό αφού η αναπροσαρμογή θα σώσει την ευρωπαϊκή δηλαδή γερμανική βιομηχανία για καμποσο- αλλά δεν βγαίνουν στα λεφτά. Και αυτό ένα πράγμα μόνο θα σημαίνει. Ότι για να απεξαρτηθούν από τους Ρώσους θα δανειστούμε ξανά από το μέλλον και θα γεμίσει και η Ευρώπη ειδικά η φτωχή πυρηνικούς αντιδραστήρες και ΑΕΠ αμφιβόλου απόδοσης.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Υπάρχει και μια μλκια στην Ιταλία Αυστρία που το λένε σιφουλότο και πρεσάρει Η σε κινητήρες ντίζελ
Έτσι πετυχαίνουν καλύτερη καύση, άρα καλλίτερη ιπποδύναμη, οικονομία και φυσικά λιγότερους ρύπους.
Σε μεγάλα φορτηγά λέει καρασυμφέρει

Εννοείται ότι το όχημα δεν αναβαθμίζεται σε επίπεδο ρύπων ε? (Να γίνει ας πούμε Εβββρο1 από 0)
Δεν χρειάζεται ΚΑΝ να το πούμε αυτό

Αυτο ειναι απατη.
 
Top Bottom