Λευκάδιος
Μέλος
Ο όρος motoalpinismo (μοτοαναρρίχηση) είναι ένα άθλημα που είναι μίγμα μεταξύ enduro και trial .Σκοπός του αθλήματος είναι ο αναβάτης και μοτοσυκλέτα να ακολουθήσουν δρόμους στρωμένος, χωμάτινους και ίσως λίγο πιο δύσκολους να φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο προορισμό που πιθανόν να έχει πολύ μεγάλες κλίσεις.
Ο θεμελιώδης κανόνας του Μοτοαλπινισμού έχει μεγάλο σεβασμό για την φύση και το περιβάλλον που πρόκειται ν εισβάλειγια λίγες ώρες, και ο σεβασμός για τους άλλους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη συνήθη πορεία με άλλα μέσα.
Οι Μοτοαλπινιστές πρέπει επίσης να αναλάβουν, ως καλοί πολίτες να αναφέρουν στις αρχές τυχόν προβλήματα ή ανωμαλίες που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής.
Για περισσότερα στην πηγή https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=https://it.wikipedia.org/wiki/Motoalpinismo
Οι μοτοσυκλέτες είναι επίσης ένα μίγμα μεταξύ enduro και trial.Σε σχέση με τα enduro έχουν μικρότερο ύψος σέλας,μεταξόνιο,διαδρομές αναρτήσεων και φυσικά λιγότερο εκρηκτικούς κινητήρες.Σε σχέση με τα trial έχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να είναι νόμιμα στην καθημερινή οδήγηση(όπου διαπρέπουν).
Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά δείγματα μοντέλων για Μοτοαλπινισμό
Beta Alp 125 με μοτέρ DR125
Beta Alp 200 με μοτέρ DR200,η σέλα όπως και στο 125 μπορεί να αφαιρεθεί για καλύτερη θέση οδήγησης(όρθια).
Βeta Alp 4.0,μοτερ DR350.Εδω βέβαια το βάρος ξεφευγει αρκετά προ τα πάνω αλλά δεν παυει να είναι αξιόλογο εργαλείο.Υπήρξε και έκδοση supermoto
Ο θεμελιώδης κανόνας του Μοτοαλπινισμού έχει μεγάλο σεβασμό για την φύση και το περιβάλλον που πρόκειται ν εισβάλειγια λίγες ώρες, και ο σεβασμός για τους άλλους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη συνήθη πορεία με άλλα μέσα.
Οι Μοτοαλπινιστές πρέπει επίσης να αναλάβουν, ως καλοί πολίτες να αναφέρουν στις αρχές τυχόν προβλήματα ή ανωμαλίες που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής.
Για περισσότερα στην πηγή https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=https://it.wikipedia.org/wiki/Motoalpinismo
Οι μοτοσυκλέτες είναι επίσης ένα μίγμα μεταξύ enduro και trial.Σε σχέση με τα enduro έχουν μικρότερο ύψος σέλας,μεταξόνιο,διαδρομές αναρτήσεων και φυσικά λιγότερο εκρηκτικούς κινητήρες.Σε σχέση με τα trial έχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να είναι νόμιμα στην καθημερινή οδήγηση(όπου διαπρέπουν).
Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά δείγματα μοντέλων για Μοτοαλπινισμό
Beta Alp 125 με μοτέρ DR125
Beta Alp 200 με μοτέρ DR200,η σέλα όπως και στο 125 μπορεί να αφαιρεθεί για καλύτερη θέση οδήγησης(όρθια).
Βeta Alp 4.0,μοτερ DR350.Εδω βέβαια το βάρος ξεφευγει αρκετά προ τα πάνω αλλά δεν παυει να είναι αξιόλογο εργαλείο.Υπήρξε και έκδοση supermoto
Τελευταία επεξεργασία: