Μοτοαλπινισμός

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ο όρος motoalpinismo (μοτοαναρρίχηση) είναι ένα άθλημα που είναι μίγμα μεταξύ enduro και trial .Σκοπός του αθλήματος είναι ο αναβάτης και μοτοσυκλέτα να ακολουθήσουν δρόμους στρωμένος, χωμάτινους και ίσως λίγο πιο δύσκολους να φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο προορισμό που πιθανόν να έχει πολύ μεγάλες κλίσεις.
Ο θεμελιώδης κανόνας του Μοτοαλπινισμού έχει μεγάλο σεβασμό για την φύση και το περιβάλλον που πρόκειται ν εισβάλειγια λίγες ώρες, και ο σεβασμός για τους άλλους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τη συνήθη πορεία με άλλα μέσα.
Οι Μοτοαλπινιστές πρέπει επίσης να αναλάβουν, ως καλοί πολίτες να αναφέρουν στις αρχές τυχόν προβλήματα ή ανωμαλίες που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής.
Για περισσότερα στην πηγή https://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=it&tl=en&u=https://it.wikipedia.org/wiki/Motoalpinismo

Οι μοτοσυκλέτες είναι επίσης ένα μίγμα μεταξύ enduro και trial.Σε σχέση με τα enduro έχουν μικρότερο ύψος σέλας,μεταξόνιο,διαδρομές αναρτήσεων και φυσικά λιγότερο εκρηκτικούς κινητήρες.Σε σχέση με τα trial έχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να είναι νόμιμα στην καθημερινή οδήγηση(όπου διαπρέπουν).

Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά δείγματα μοντέλων για Μοτοαλπινισμό
Beta Alp 125 με μοτέρ DR125


Beta Alp 200 με μοτέρ DR200,η σέλα όπως και στο 125 μπορεί να αφαιρεθεί για καλύτερη θέση οδήγησης(όρθια).




Βeta Alp 4.0,μοτερ DR350.Εδω βέβαια το βάρος ξεφευγει αρκετά προ τα πάνω αλλά δεν παυει να είναι αξιόλογο εργαλείο.Υπήρξε και έκδοση supermoto


 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Scorpa TY125


Και όμως 125 τετράχρονα κυβικά μπορούν να είναι διασκεδαστικά


Tα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί διάφορα μοντέλα που είναι πραγματικά υβρίδια enduro και trial

Sherko X-Ride 125 2stroke(υπάρχει κα 290 2stroke).


Scorpa T-Ride 280




Scorpa T-Ride 250F,μοτερ Yamaha WR250F


 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
KTM FREERIDE,υπάρχουν διάφορες εκδόσεις 2Τ 4Τ
350



Επειδή με τα τελευταία ξεφύγαμε λίγο ας επιστρέψουμε σε πιο συμβατικά σχήματα

Montesa Honda 4Ride



Ossa Explorer 2T,όσο συμβατικη μπορεί να είναι μια Ossa :inlove:


 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τα Sherco και τα Ossa είναι μεγάλο κρίμα που δεν τα έχουμε σαν επιλογές..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θυμάστε τα Sherow?
Tα ΑΧ-01?
Μια χαρά πας και κάνεις τα πάντα με δαύτα, ειδικά αν δε σε νοιάζει η ταχύτητα. Παντού πάνε και χαμόγελα χαρίζουν ;)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Θυμάστε τα Sherow?
Tα ΑΧ-01?
Μια χαρά πας και κάνεις τα πάντα με δαύτα, ειδικά αν δε σε νοιάζει η ταχύτητα. Παντού πάνε και χαμόγελα χαρίζουν ;)
Φυσικά και τα θυμόμαστε,απλώς δεν προλάβα να τα βάλω στο παρών νήμα :)

Τα παρακάτω Ιαπωνικά μοντέλα έχουν διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση στο θέμα αλλά με κάποιες υποχωρήσεις(ίσως και βελτιώσεις) μπορούν να γίνουν αξιόλογα ψευδοtrial.Σχεδιάστηκαν αρχικά για την Ιαπωνική αγορά και παρ'ολο τον μικρό κυβισμό είχαν πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Υamaha Serow 225


Serow 250,βάρυνε λίγο αλλά του το συγχωρούμε




Kawasaki Sherpa 250,το μοτέρ βασίζεται στο KLX250 αλλά έχει αερόψυξη για απλότητα και μικρότερο βάρος.


Honda SL230


Αντί του AX1 προτιμώ το Degree 250,μοιράζονται το ίδιο μοτέρ αλλά αυτό έχει σαφώς πιο χωμάτινο προσανατολισμό


Ηonda HM Easy Trail 230,έχει ομολογκαριστεί και με λάστιχα ψευδοτράιαλ





Υπάρχουν κάποια μοντέλα που έχουν 19άρη μπροστινό τροχό
Yamaha 250 Tricker




Rieju Tango 250



Beta Urban 200

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
πολύ ωραίο θέμα Γιώργη..

Στην Ελλάδα πιστεύω και λόγω οικονομικής μας φάσης γενικώς δεν έχει κοινό η κατηγορία καθώς προτιμούμε ένα enduro ή ένα on-off με μεγαλύτερο εύρος χρήσης.

Υπο καλύτερες οικονομικές συνθήκες θα έπαιρνα εύκολα ένα 350 Freeride Που έχει μεγάλες δυνατότητες και για enduro και για πιο δύσκολα τεχνικά κομμάτια
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ειχα δει απο κοντα το tricker περσι το καλοκαιρι... προσωπικα μου αρεσε αρκετα... μπορει να γινει το καθημερινο "παπι" για κυκλοφορια στην πολη για δουλειες και ενα πρωτης ταξεως παιχνιδι για δασικους δρομους (και οχι μονο ;))... το κακο ειναι οτι δεν περπατησε στην ελληνικη αγορα και ετσι ειναι πολυ δυσκολο να το βρεις απο δευτερο χερι...:(
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
πολύ ωραίο θέμα Γιώργη..

Στην Ελλάδα πιστεύω και λόγω οικονομικής μας φάσης γενικώς δεν έχει κοινό η κατηγορία καθώς προτιμούμε ένα enduro ή ένα on-off με μεγαλύτερο εύρος χρήσης.

Υπο καλύτερες οικονομικές συνθήκες θα έπαιρνα εύκολα ένα 350 Freeride Που έχει μεγάλες δυνατότητες και για enduro και για πιο δύσκολα τεχνικά κομμάτια
Ναι μας ειδα και οταν δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα! Γεμισε ο τοπος με serrow, sherpa, και tricker:rolleyes:
Ρε συ η μοτοσυκλετα για τον ελληνα αν δεν εχει μπουγιο δεν ειναι μοτοσυκλετα!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ναι μας ειδα και οταν δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα! Γεμισε ο τοπος με serrow, sherpa, και tricker:rolleyes:
Ρε συ η μοτοσυκλετα για τον ελληνα αν δεν εχει μπουγιο δεν ειναι μοτοσυκλετα!
να γιατι transalp:laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
να γιατι transalp:laugh:
Μαστρο Κλουνη δεν ειχα παντα ΤΑ (βλ. μπουγιο)
Και λεγοντας "Γεμισε ο τοπος με serrow, sherpa, και tricker" προφανως εννοω τις πολεις και τα κοντινα σε αυτες βουνα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι μας ειδα και οταν δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα! Γεμισε ο τοπος με serrow, sherpa, και tricker:rolleyes:
Ρε συ η μοτοσυκλετα για τον ελληνα αν δεν εχει μπουγιο δεν ειναι μοτοσυκλετα!
Ρε Κωστή επειδή μας εχει ποτίσει το παραμύθι η τηλεόραση δεν σημαίνει πως πρέπει να τα πιστέψουμε οτι τα ζήσαμε κιόλας (τις εποχές των παχιών αγελάδων λέω)!!

Ο Έλληνας αν δούμε την σύγχρονη ιστορία του, μετά τον Β'Παγκόσμιο και μετά και τον Εμφύλιο έζησε μεταπολεμικά σε μεγάλη φτώχεια. Να θυμίσω τις ορδές λαού που ξενιτεύονταν και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Απο εκεί και έπειτα το πολίτευμα οδηγήθηκε στην Δικτατορία με την φτώχεια ακόμα να υπάρχει και σιγά σιγά ήρθαμε στην ΄΄πλαστή΄΄ ανάπτυξη του Πασοκ και της δεκετίας του 80'...

Ακόμα όμως και απο το 80 και μετά, η ''ευημερία΄΄ τυ μέσου Έλληνα ήταν να μπορέσει μετά απο πολλές οικονομίες να πάρει ένα αυτοκίνητο και κάποιοι δειλά δειλά έχτισαν και ένα σπίτι.

Μετά μπήκαμε στις δεκαετίες 90-2000, στην εποχή των Δημοσίων υπαλληλων, της μίζας, της ρεμούλας.

Αυτές τις 2 δεκαετίες, οι εργαζόμενοι είδαν το εισόδημα τους να καλυτερευει αλλά πραγματική κονόμα έκαναν μόνο όσοι ήταν χωμένοι στο σύστημα, στα πολιτικά, στη ρεμούλα και στη νύχτα.

Το μέσο εισόδημα και το μέσο βιοτικό επίπεδο του Ελληνα ποτέ δεν έφτασε τον Β.Ευρωπαίο ή τον Αμερικανό ή οποιοδήποτε άλλο κράτος ανεπτυγμένο. Απλά σε σύγκριση με Βουλγαρία, Ρουμανία κλπ, στο Βαλκανικό τουλάχιστον περιβάλλον με τα δανεικά που πέρναμε την περνάγαμε καλά.

Για να φτάσεις λοιπόν να έχεις και να κάνεις ακριβά σπορ και ιδιαίτερα σε μεγάλη κλίμακα πρέπει να είσαι λαός πλούσιος. Ο μέσος Ελβετός δηλαδή ή ο μέσος Σουηδός μπορεί να έχει σε μια οικογένεια 2 ακριβά αυτοκίνητα και 2-3 μοτοσυκλέτες, γιατί όχι??

Στην Ελλάδα αυτό δεν ήταν ποτέ η πραγματικότητα του μέσου Έλληνα, παρα μόνο λίγων, χωμένων και βολεμένων. ΜΙα πλαστή εικόνα απο λεφτά κλεμμένα.

Αν η Ελλάδα ήταν αναπτυγμένη χώρα με καλό μέσο εισόδημα κατα κεφαλή, νομίζω οι περισσότεροι απο εμας που αγαπάμε το βουνό και το χώμα θα μπορουσαμε αξιοποιώντας το εισόδημα αυτό να έχουμε και 3 και 4 μηχανάκια και πιο εξειδικευμένα.

Αυτό τώρα αλλά και παλαιότερα δεν μπορούσε να γίνει και μηχανές εξειδικευμένες όπως αυτού του θέματος ήταν υπόθεση για λίγους, οι υπόλοιποι ακολουθούσαν τη μέση οδό.

Άμα έχεις λύσει τα βασικά θέματα σου και έχεις περίσσια χρήματα, γιατί όχι και μοτο-αλπινισμός!!!

Και σε μια χώρα που έχει πολλές ευκαιρίες για τέτοια χρήση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ρε Κωστή επειδή μας εχει ποτίσει το παραμύθι η τηλεόραση δεν σημαίνει πως πρέπει να τα πιστέψουμε οτι τα ζήσαμε κιόλας (τις εποχές των παχιών αγελάδων λέω)!!

Ο Έλληνας αν δούμε την σύγχρονη ιστορία του, μετά τον Β'Παγκόσμιο και μετά και τον Εμφύλιο έζησε μεταπολεμικά σε μεγάλη φτώχεια. Να θυμίσω τις ορδές λαού που ξενιτεύονταν και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Απο εκεί και έπειτα το πολίτευμα οδηγήθηκε στην Δικτατορία με την φτώχεια ακόμα να υπάρχει και σιγά σιγά ήρθαμε στην ΄΄πλαστή΄΄ ανάπτυξη του Πασοκ και της δεκετίας του 80'...

Ακόμα όμως και απο το 80 και μετά, η ''ευημερία΄΄ τυ μέσου Έλληνα ήταν να μπορέσει μετά απο πολλές οικονομίες να πάρει ένα αυτοκίνητο και κάποιοι δειλά δειλά έχτισαν και ένα σπίτι.

Μετά μπήκαμε στις δεκαετίες 90-2000, στην εποχή των Δημοσίων υπαλληλων, της μίζας, της ρεμούλας.

Αυτές τις 2 δεκαετίες, οι εργαζόμενοι είδαν το εισόδημα τους να καλυτερευει αλλά πραγματική κονόμα έκαναν μόνο όσοι ήταν χωμένοι στο σύστημα, στα πολιτικά, στη ρεμούλα και στη νύχτα.

Το μέσο εισόδημα και το μέσο βιοτικό επίπεδο του Ελληνα ποτέ δεν έφτασε τον Β.Ευρωπαίο ή τον Αμερικανό ή οποιοδήποτε άλλο κράτος ανεπτυγμένο. Απλά σε σύγκριση με Βουλγαρία, Ρουμανία κλπ, στο Βαλκανικό τουλάχιστον περιβάλλον με τα δανεικά που πέρναμε την περνάγαμε καλά.

Για να φτάσεις λοιπόν να έχεις και να κάνεις ακριβά σπορ και ιδιαίτερα σε μεγάλη κλίμακα πρέπει να είσαι λαός πλούσιος. Ο μέσος Ελβετός δηλαδή ή ο μέσος Σουηδός μπορεί να έχει σε μια οικογένεια 2 ακριβά αυτοκίνητα και 2-3 μοτοσυκλέτες, γιατί όχι??

Στην Ελλάδα αυτό δεν ήταν ποτέ η πραγματικότητα του μέσου Έλληνα, παρα μόνο λίγων, χωμένων και βολεμένων. ΜΙα πλαστή εικόνα απο λεφτά κλεμμένα.

Αν η Ελλάδα ήταν αναπτυγμένη χώρα με καλό μέσο εισόδημα κατα κεφαλή, νομίζω οι περισσότεροι απο εμας που αγαπάμε το βουνό και το χώμα θα μπορουσαμε αξιοποιώντας το εισόδημα αυτό να έχουμε και 3 και 4 μηχανάκια και πιο εξειδικευμένα.

Αυτό τώρα αλλά και παλαιότερα δεν μπορούσε να γίνει και μηχανές εξειδικευμένες όπως αυτού του θέματος ήταν υπόθεση για λίγους, οι υπόλοιποι ακολουθούσαν τη μέση οδό.

Άμα έχεις λύσει τα βασικά θέματα σου και έχεις περίσσια χρήματα, γιατί όχι και μοτο-αλπινισμός!!!

Και σε μια χώρα που έχει πολλές ευκαιρίες για τέτοια χρήση.
Aαααα, μα εσυ το πηγες μακρια!:eek:
Και επ' αυτων εχω συμφωνιες και διαφωνιες
Αστο ομως γιατι ειμαστε και εκτος θεματος
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι μας ειδα και οταν δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα! Γεμισε ο τοπος με serrow, sherpa, και tricker:rolleyes:
Ρε συ η μοτοσυκλετα για τον ελληνα αν δεν εχει μπουγιο δεν ειναι μοτοσυκλετα!
Mεγάλη αλήθεια η τελευταία σου φράση φιλαράκι.... ! ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ωραιο θεμα ΜοτοΔομή ..εε Λευκαδιε! :ok:


Αντί του AX1 προτιμώ το Degree 250,μοιράζονται το ίδιο μοτέρ αλλά αυτό έχει σαφώς πιο χωμάτινο προσανατολισμό
Δεν νομιζω οτι το Degree (ουτε φυσικα το AX) κανουν γι'αυτη τη δουλεια καθως αυτος ο κινητηρας ειναι αρκετα ψηλοροπος και του αρεσει να δουλευει ψηλα. Για χωματαδες ειναι ok, αν και το στησιμο του ειναι αρκετα μακρια απο τα XLR250 τα οποια ειναι σαφως πιο ικανα στο χωμα. Επισης ειναι για μικρους σωματοτυπους.

Το ειχα παρει δανεικο σε μια πουροντουραδα (δεν ειχα το ΤΑ στην Αθηνα) και ητανε μια χαρα αλλα οχι XLR και φυσικα οχι XR(R).




 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ωραιο θεμα ΜοτοΔομή ..εε Λευκαδιε! :ok:




Δεν νομιζω οτι το Degree (ουτε φυσικα το AX) κανουν γι'αυτη τη δουλεια καθως αυτος ο κινητηρας ειναι αρκετα ψηλοροπος και του αρεσει να δουλευει ψηλα. Για χωματαδες ειναι ok, αν και το στησιμο του ειναι αρκετα μακρια απο τα XLR250 τα οποια ειναι σαφως πιο ικανα στο χωμα. Επισης ειναι για μικρους σωματοτυπους.

Το ειχα παρει δανεικο σε μια πουροντουραδα (δεν ειχα το ΤΑ στην Αθηνα) και ητανε μια χαρα αλλα οχι XLR και φυσικα οχι XR(R).




Είχε και ο Γάτος ένα ίδιο στο μακρινό παρελθόν.Παρ'ολο που έχει ηπιότερη ρύθμιση(λιγότερα άλογα) σε σχέση με το ΑΧ1 εχει μεγάλη τελική για τον χαρακτήρα του.Λογικά ενα κοντύτερο γρανάζωμα θα βελτίωνε κάπως την κατάσταση σε κλειστά κομμάτια.
Για την κοντή σέλα που αναφέρεις πρέπει να ήταν η κοντύτερη ever σε 250άρι on-off,ελάχιστα ψηλότερη ήταν του μεταγενέστερου Sherpa το οποίο έχω οδηγήσει λίγο και το είχα παρατηρήσει και εγώ.
 
Top Bottom