Μοτοπορεία διαμαρτυρίας

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μοτοπορεία διαμαρτυρίας με διοργανωτή την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Μια αφίσα με πολύ σημαντικά και σύνθετα στην διευθέτηση τους (πχ διήθηση) θέματα, ξερές επικεφαλίδες....

Επίσης κάποιος επιτυχημένα έχει σχολιάζει ότι "ξέχασαν" το πολύ σημαντικό της μείωσης του ΦΠΑ στα κράνη.

Στο fb τους πρώτα η "Αφίσα" και μετά ένα "Θ΄ ακολουθήσει Δελτίο Τύπου"..., μόλις λίγες μέρες πριν την πορεία.

Ούτε ανάλυση, ούτε ενημέρωση για τα θέματα, ούτε προγραμματισμός και προετοιμασία δράσεων πέραν της μοτοπορείας αναφέρονται...

Σέβομαι την προσπάθεια κάποιων ανθρώπων να κάνουν κάτι στον χώρο, όμως στα μάτια μου μοιάζει με το αθάνατο ελληνικό γιούρια, που στην σημερινή εποχή δεν έχει ελπίδες επιτυχίας.

Και ειδικά για την διήθηση ίσως γίνει και "ζημιά" αν η όποια πρωτοβουλία είναι επιπόλαιη.

Πραγματικά, παρόλη την απαισιοδοξία μου, εύχομαι να έχουν επιτυχία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο θέμα της διήθησης κι εγώ είμαι της άποψης οτι δεν χρειάζεται πολύ κουβέντα. Είμαστε η 5η πολη στην Ευρώπη σε κυκλοφοριακό, είναι κοινό μυστικό πώς τα μηχανακια ελίσσονται και καλά κάνουν αλλιώς θα είμασταν η πρώτη πόλη στην Ευρώπη. Δεν πρόκειται ποτέ να νομοθετηθεί κάτι υπέρ αυτού ξεκάθαρα κυρίως επειδή δεν ΄εχουμε δρόμους που υποστηρίζουν μια λογική πρωτοβουλία συνεπώς κάνουμε κι εμείς πως δεν ξέρουμε, κάνουνε και οι υπόλοιποι και οι αρχές πώς δεν καταλαβαίνουν και προχωράμε..

Στα υπόλοιπα 2 αξιώματα συμφωνώ.
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία – ΕΛ.ΜΟΤ.Ο έχοντας υψηλό το αίσθημα ευθύνης της εκπροσώπησης των Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών, με αφορμή τις τελευταίες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, προχωρά σε μοτο-πορεία διαμαρτυρίας το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, η οποία θα ξεκινήσει από το ΣΕΦ ώρα 12:00μμ. και θα καταλήξει στην Πλατεία Συντάγματος με την επίδοση Ψηφίσματος.
Το ψήφισμα το όποιο θα παραδοθεί στην Βουλή των Ελλήνων, θίγει όλα τα θέματα που απασχολούν τον μέσο μοτοσυκλετιστή, με ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης των υποδομών.
Παραθέτουμε το ψήφισμα και προτείνουμε κάποιες από τις λύσεις που υπάρχουν, ευελπιστώντας στην άμεση ανταπόκριση από την κυβέρνηση και την εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους εμπλεκομένους φορείς.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Διεκδικούμε και προτείνουμε…

  1. Μείωση των τιμών των διοδίων για τις μοτοσυκλέτες, μέσω κρατικής επιδότησης. Ορθολογική και δίκαιη χρέωση σύμφωνα με το ίχνος της στην άσφαλτο και τον όγκο που καταλαμβάνει στον χώρο. Μείωση της αναλογίας χρέωσης μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με βάση την σύμβαση της ¨Γέφυρας Α.Ε¨ στην γέφυρα ¨Χαρίλαος Τρικούπης¨. Δημιουργία ξεχωριστής λωρίδας στα διόδια, με ειδικό αντιολισθητικό τάπητα και χρήση e-pass για τις μοτοσυκλέτες.
  2. Επανεξέταση του ΚΟΚ πριν αυτός ψηφιστεί, σε βασικά θέματα όπως το όριο χιλιομέτρων και η διήθηση. Τα όρια ταχύτητας εντός αστικού ιστού να θεσπιστούν βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και μελετών όπου είναι απαραίτητο (σχολεία, νοσοκομεία). Είμαστε αντίθετοί στην οριζόντια επιβολή του ορίου των 30 km στις πόλεις. Να επιτρέπεται η διήθηση των μοτοσυκλετών με βάση κριτήρια και συγκεκριμένα όρια ταχύτητας που θα προκύψουν από μελέτες. Να γίνει ιεράρχηση των παραβάσεων του ΚΟΚ βάσει των κριτηρίων της νομικής επιστήμης με νέα δόμηση.
  3. Ασφαλείς δρόμους για όλους. Επισήμανση επικίνδυνων σημείων και άμεση αντιμετώπιση τους με αντιολισθητικές διαγραμμίσεις σε όλους τους δρόμους και ευδιάκριτη σήμανση. Επαρκή φωτισμό δρόμων και ιδιαίτερα σε διασταυρώσεις και επικίνδυνα σημεία.
  4. Ασφαλέστερο -¨συγχωρητικό¨ περιβάλλον των οδών. Να προστεθεί διπλή μπαριέρα και να επενδυθούν με ελαστικά υλικά, με άμεση προτεραιότητα στα επικίνδυνα σημεία. Οι νέες μπαριέρες να πληρούν τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές. Προσεκτική επιλογή όπου είναι απαραίτητο με φιλικά προς τον μοτοσυκλετιστή σαμαράκια (κατά τα Βρετανικά πρότυπα).
  5. Έλεγχος, σήμανση και ασφάλιση των έργων υποδομής (π.χ. οπτικές ίνες). Έλεγχος των εκτελούμενων έργων και δημιουργία μητρώου έργων. Δημιουργία αποτρεπτικών υποδομών.
  6. Ένταξη του δίκυκλου στις μελέτες που εκπονούνται (κίνηση, ασφάλεια, πάρκινγκ κτλ.). Επαρκής και δωρεάν θέσεις στάθμευσης δίκυκλων, δημιουργία θέσεων στους σταθμούς ΜΕΤΡΟ και στις αρχές των πεζόδρομων. Κατασκευή ειδικών διαμορφώσεων πρόσδεσης των αντικλεπτικών.
  7. Ποιοτική, όχι ποσοτική αστυνόμευση. Εντατικότεροι έλεγχοι για ανασφάλιστα / ακατάλληλα προς χρήση οχήματα.
  8. Κυκλοφοριακή αγωγή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Άμεση ανάγκη για δημιουργία νέας κουλτούρας οδηγικής συμπεριφοράς. Καμπάνιες οδικής ασφάλειας. Εκμετάλλευση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και κονδυλίων για προγράμματα εκπαίδευσης – ενημέρωσης. Ίδρυση Παρατηρητηρίου οδικής ασφάλειας δίκυκλων, κατά τα πρότυπα της Γαλλικής Ομοσπονδίας Μοτοσικλετιστών.
  9. Αλλαγή - εκσυγχρονισμός του τρόπου απόκτησης διπλώματος οδήγησης. Εκπαίδευση – μετεκπαίδευση των νέων οδηγών και ομαλή ένταξη στο κυκλοφοριακό περιβάλλον με ειδικά επιδοτούμενα προγράμματα.
10. Γραμμή καταγγελιών σε 5ψήφιο τηλεφωνικό νούμερο. Μηνύσεις χωρίς παράβολα για επικίνδυνες υποδομές. Εξορθολογισμός της διαδικασίας αυτοκινητιστικών διαφορών για όλα τα τροχαία (ενσωμάτωση τακτικής διαδικασίας).

11. Μείωση ή απαλλαγή του ΦΠΑ στα κράνη και στον εξοπλισμό ασφαλείας των αναβατών. Voucher επιδότησης για την αγορά εξοπλισμού ασφαλείας με την αγορά κάθε καινούργιου δίκυκλου. Voucher με την μορφή safety pass για αγορά εγκεκριμένου εξοπλισμού ασφαλείας από καταστήματα εντός Ελλάδας με την έκδοση αντίστοιχου παραστατικού (απόδειξης ή τιμολογίου), με προτεραιότητα τις επαγγελματικές ομάδες που χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα.

12. Μείωση τελών κυκλοφορίας σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και προώθηση της χρήσης δικύκλου με ειδικές διαφημιστικές καμπάνιες αφού αποδεδειγμένα μπορεί να αποτελέσει την λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα στις μεγάλες πόλεις.

Τι θέλουμε να πετύχουμε…
Να κάνουμε πιο άνετη και ασφαλέστερη την μετακίνηση μας, να μειώσουμε και ίσως να μηδενίσουμε τον δείκτη ατυχημάτων και να δημιουργήσουμε μια νέα κουλτούρα οδηγικής συμπεριφοράς που θα χαρακτηρίζεται από την ευγένεια και το υψηλό επίπεδο ικανοτήτων των οδηγών.
Αυτό φυσικά προϋποθέτει το δίκυκλο να ενταχθεί σε όλες τις μελέτες που εκπονούνται και όλοι εμείς οι άνθρωποι της Ομοσπονδίας να έχουμε θέση και λόγο σε όλες τις επιτροπές και τα όργανα λήψης αποφάσεων.
Πρόθεση μας είναι να είμαστε μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.

Μετά το τέλος της μοτοπορείας η οργανωτική ομάδα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο, και όποιος άλλος επιθυμεί, θα κατευθυνθεί προς το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2024, όπου και θα ενημερώσουμε τον Μοτοσυκλετιστικό κόσμο με φυλλάδια για την πρόοδο της εκδήλωσης, στα τέσσερα περίπτερα Λεσχών της Ομοσπονδίας.
ΕΛΜΟΤΟ
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ότι είπε πιο πάνω ο σύντροχος.
Η αφίσα πρέπει να πεταχτεί και να ξαναφτιαχτεί με τα βασικά.

  1. Κυκλοφοριακή αγωγή
  2. Ασφαλέστερες μπαριέρες
  3. Όλα τα άλλα
 
Reactions: est
Top Bottom