Μπόινκ Μπόινκ με πίσω αμορτισέρ

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μόλις σκάσω σε σαμαράκι 'πηδήξω πάνω στη σέλα
έχω το αυτό το εφέ σουμιέ.
Δηλαδή δεν σβήνει την ανομαλία αλλα το αμορτισέρ εκτονώνεται ξανά και επανασυμπιέζεται
ακόμα και δυο φορές (πολύ σπαστικό)
Σκέφτομαι να πειράξω μόλις βρω χρόνο την απόσβεση επαναφοράς ΜΟΝΟ
Γνώμες?
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ξεκινα με 1-2 κλικ καθε φορα και δοκιμη μεχρι να βρεις το σημειο που σε βολευει. Προυποθεση βεβαια να μην θελει επισκευη το αμορτισερ γιατι τα συμπτωματα ειναι παρομοια οταν χαλαει.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για να καταλάβεις αν θέλει συντήρηση κάνε πρώτα 3 κλικ πιο αργή την επαναφορά και στην επόμενη βόλτα 3 κλικ πιο γρήγορη δηλαδή βιδώνεις 3 την πρώτη, ξεβιδώνεις 6 στην δεύτερη βολτα.

Αν καταλάβεις αισθητή διαφορά είναι οκ. Διαφορετικά το πας για συντήρηση.

(Το καλοκαίρι επειδή το λάδι τους γίνεται ζουμί από τη ζέστη, θέλει 1-2 κλικ πιο αργές προς το + δηλαδή τις αποσβέσεις. )
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
Νίκο βάλε κάποιον να το κρατάει ίσιο και πήγαινε πίσω με φόρα και πάτα τέρμα και δυνατά τον κώλο κάτω. αν δεν επανέλθει το πολυ με μια ταλάντωση το πιο πιθανό ειναι οτι θέλει σερβις το αμορτισερ. επίσης τσέκαρε το οπτικα γιατι συνήθως φαίνεται οτι έχει φτύσει τα λάδια του αν ειναι σε τέτοια κατάσταση.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αν στο εκανε απο την μια στιγμη στην αλλη οσο και να πειραξεις την επαναφορα χλωμο το βλεπω να κανεις δουλεια.Μαλλον ηρθε η ωρα του.Αν ειναι ανοιγομενο την βγαζεις με κανα 150αρι.
 
Top Bottom