γεια σου φίλε μου έχω εγώ κάγκελα givi PL690 αν θέλεις καινούργια τα δίνω, γιατί πουλάω την μηχανή μου! 120ευρώ-Κάγκελα πίσω GIVI
-Ζελατίνα WRS ,Touratech,Ermax
-Σέλα comfort
-βαλίτσα τop case μεταλλική μαζί με βάση
-μπαράκι για κινητό/gps
Θα πάρεις άλλη ??γεια σου φίλε μου έχω εγώ κάγκελα givi PL690 αν θέλεις καινούργια τα δίνω, γιατί πουλάω την μηχανή μου! 120ευρώ
Αν το χθες γράψει και σε μένα κάποτε, σίγουρα θα έλεγα τι λέει αυτοοοος... Τώρα θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτές τις λίγες γραμμές....Μην παίρνεις τίποτα
Μάζεψε χρήματα να πας ταξίδι
Έπειτα μόλις περάσει κάποιο διάστημα , θα την βαρεθείς και θα πάρεις 1200 lc
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω! Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και γούστα. Κάποιος που κάνει πολλά ταξίδια με εθικούς δρόμους και 2κάβαλα πράγματι θα τους λείψουν πράγματα στο 800. Και θα ψάξουν ένα μεγάλο GS.Αν το χθες γράψει και σε μένα κάποτε, σίγουρα θα έλεγα τι λέει αυτοοοος... Τώρα θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτές τις λίγες γραμμές....
Καλό ταξίδο να είναι!!!!!
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μετά το 800 ...η χοντρή είναι μονόδρομοςΕγώ πάλι θα διαφωνήσω! Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και γούστα. Κάποιος που κάνει πολλά ταξίδια με εθικούς δρόμους και 2κάβαλα πράγματι θα τους λείψουν πράγματα στο 800. Και θα ψάξουν ένα μεγάλο GS.
Απο την άλλη πάρα πολύς κόσμος και εξωτερικό που έχω δει απο φόρουμ κλπ που έχουν περάσει και απο 1200 και απο 800 λένε πώς η καλύτερη μοτοσυκλέτα που είχαν είναι το 800 και την προτιμούν απο το 1200. Και δεν εννοώ απο τεχνικες προδιαγραφές ή μοτέρ αλλά απο αυτό που είναι το 800 απο ευκινησία, ελαφριά αίσθηση, θέση οδήγησης, ικανότητες στο χώμα.
Oι λόγοι που ποικίλουν τα γούστα είναι ευνόητοι.
Εγώ το 1200GS δεν το βλέπω ως αναβάθμιση με την στενή έννοια απο το 800 όπως θα έβλεπα μια αναβάθμιση απο ένα V-strom 650 σε ένα 1050.Μετά το 800 ...η χοντρή είναι μονόδρομος
Ήρεμα μιλάω και δεν είναι θέμα γούστου, αλλά πραγματικότητας.
Αν το 800 καλύπτει τις ανάγκες, είναι ένα τελειο εργαλείο .
Στο χώμα...φυσικά και είναι καλύτερο,λόγω ρόδας.Εγώ το 1200GS δεν το βλέπω ως αναβάθμιση με την στενή έννοια απο το 800 όπως θα έβλεπα μια αναβάθμιση απο ένα V-strom 650 σε ένα 1050.
Το 800 είναι άλλης φιλοσοφίας μοτοσυκλέτα απο το 1200. Καταρχήν έχει άλλη διάταξη κινητήρα και άλλη μετάδοση κίνησης. Μετά έχει 21 τροχό αντί για 19, έχει άλλη φιλοσοφία αναρτήσεων και το πιο σημαντικό έχει άλλη θέση οδήγησης. Με το 800 κάθεσαι πάνω στην μοτοσυκλέτα σε μια θέση πιο εντουράδικη ενώ στο 1200 είσαι σε πιο τουριστική θέση μέσα στην μοτοσυκλέτα.
Να πάρουμε για παράδειγμα τον Γιώργο τον Sevax θα τον δείς κάποια στιγμή σε 1200GS? Απο tenere 660 πήγε στο 800. Αν κάτι για αυτόν ήταν αναβάθμιση ας πούμε σε αυτό που κάνει θα ήταν ένα Tuareg Aprilia. Για να πας σε 1200GS πρέπει να αλλάξει το γούστο σου και οι προτιμήσεις σου και να θυσιάσεις ένα μέρος του χώματος και την πιο ελαφριά και μαζεμένη αίσθηση για καλύτερο ταξίδι και ανέσεις και φορτώματα.
Ναι πράγματι, άμα περάσουν τα χρόνια και γεράσεις πάς απο 800 σε 1200 αλλάζουν τα πράγματα..
Ντάξει τα γούστα έτσι κι αλλιώς είναι όπως ξημερώσει για τον καθένα! Σήμερα έχεις on-off αύριο στην βαράει και παίρνεις Supersport! Απλά υπάρχει διάκριση των κατηγοριών και έχει νόημα.Στο χώμα...φυσικά και είναι καλύτερο,λόγω ρόδας.
Μέχρι εκεί όμως.
Και στο gs δεν κάθεσαι μέσα,αλλά πάνω...έχει πάνω από 900 ύψος σέλας
Τεσπά .... Άλλη κατηγορία γενικως