akis69
Μέλος
- Όνομα
- ακης
- Μοτό
- F800gs
Στην έκθεση ήταν ένα γκρι με χυτές.φερνει και τα brixton...
ωραιο το μορινι,με τις χυτες δεν εχουμε δει ακομα
Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην έκθεση ήταν ένα γκρι με χυτές.φερνει και τα brixton...
ωραιο το μορινι,με τις χυτες δεν εχουμε δει ακομα
xcape οντωςΣτην έκθεση ήταν ένα γκρι με χυτές.
Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
xcape οντως
[/QUOTE
Δείχνει..πολύ ωραία στο λευκό..!!!
Είναι στη δική μου λίστα.Νομίζω πως θα είναι η επόμενη μηχανή μου
το cf moto βγαζει κανα 58αρι στον τροχο και 5,9 ροπη,το βερσους τοτε 60αρι και 5,9 επισηςΘυμάμαι στο μακρυνό πλέον 2005, σε ένα υπέροχο τεύχος νομίζω του 0-300 τότε παγκόσμια παρουσίαση των πρωτοεμφανιζόμενων ER6N-ER6F Kawasaki. Στο τεύχος αυτό η παρουσίαση αφορουσε μόνο το Naked. Τότε έπαιζε και χρήμα στα περιοδικά, γραφίστες, σκηνοθεσίες, έπος..
Σε εκείνο το τεύχος γινόταν αναλυτική τεχνική παρουσίαση του καινούργιου μοτέρ της kawasaki που έβρισκε πρώτη εφαρμογή στο ER6n, ένα μοτέρ που είχε τις ρίζες του στο KLE 500 και ήταν σχεδιασμένο να είναι compact σε διαστάσεις, ελαφρύ, κεραμική επίστρωση στους κυλίνδρους, κιβώτιο τύπου καμπάνα, χρονισμό 360 και πολλά άλλα. Έβγαζε μια χορταστική ροπή 6,7kg και 72 ολοζώντανα αλογάκια. Μου είχε κάνει τόσο εντύπωση που λίγους μήνες μετά πήγα και το έκλεισα το μηχανάκι.
Τότε ο συντάκτης έλεγε χαρακτηριστικά πώς ένα τέτοιο σύγχρονο μοτέρ απο την Kawasaki με τέτοια απόδοση και στοιχεία θα δει πολλές Ολυμπιάδες τα χρόνια που θα έρθουν σε παραγωγή! Αισίως λοιπόν έχει δει 4 Ολυμπιάδες, πάει στην 5η, έντυσε την πολύ πετυχημένη παγκοσμίως πλατφόρμα του ER (Essential Ridind), λίγο μετά τα Versys και μετά τα σχέδια πωλήθηκαν και στους Κινέζους της CFmoto που συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν σε πολλές μοτοσυκλέτες.
Και τώρα το βλέπουμε σε ένα πανέμορφο Moto Morini Που ουσιαστικά υλοποιεί την σκέψη που είχαμε κάνει αρκετοί απο παλιά γιατί να μην βγεί ένα χωμάτινο Versys με αυτό το υπέροχο μοτεράκι! Και βλέπω πως και το πλαίσιο είναι της kawasaki επίσης σχέδιο.
Για να δούμε λοιπόν μόλις έρθει τί έφτιαξαν Οι Ιταλο-Κινέζοι και πόσο ικανό θα έιναι αυτό το εργαλείο ως Adventure Bike σε μια πολύ λογική τιμή όπως φαίνεται και με μια φανταστική εμφάνιση τολμώ να πω.
Ένα ερωτηματικό έχω γιατί φαίνεται πως θα έχει η μοτοσυκλέτα 5,7kg ροπής όταν τα πρώτα ER6 εβγαζαν 6,7kg και κάπου εκεί ήταν και τα versys. Να είναι τα τελευταία Euro 5? Να είναι φτηνότερα μέταλλα σε σχέση με της kawasaki και το φίμωσαν λίγο για να βγάζει χιλιόμετρα?χμμμ
μπροστινό USD είχε και το Versys, σχάρα δεν είχε, εξάτμιση είχε ένα σεβαστό καζάνι απλα ήταν απο κάτω, δεν είχε άλλον ένα σωλήνα. Αλλά ρε συ Μάνο 32 κιλά? Είναι πολλά τα κιλά!! Γεμάτο θα είναι 240 κιλά! Ίδια γεύση δηλαδή απο το ασκόπως πάνβαρο benelli TRK 502, 240 κιλά! Πολύ σίδερο ρε παιδάκι μου δεν ξέρω τί συμβαίνει.το cf moto βγαζει κανα 58αρι στον τροχο και 5,9 ροπη,το βερσους τοτε 60αρι και 5,9 επισης
το μορινι σκαρες,εξατμιση,μπροστινο,ζαντες λογικα προσθετουν βαρος,πιστευω οτι εχει και πιο στιβαρο υποπλαισιο για να παιρνει το τριβαλιτσο αλουμινιου
το δικο σου ήταν 207 γιατί είχε 5-6 χιλ παραπάνω... εχει σχέση και η τιμή...μπροστινό USD είχε και το Versys, σχάρα δεν είχε, εξάτμιση είχε ένα σεβαστό καζάνι απλα ήταν απο κάτω, δεν είχε άλλον ένα σωλήνα. Αλλά ρε συ Μάνο 32 κιλά? Είναι πολλά τα κιλά!! Γεμάτο θα είναι 240 κιλά! Ίδια γεύση δηλαδή απο το ασκόπως πάνβαρο benelli TRK 502, 240 κιλά! Πολύ σίδερο ρε παιδάκι μου δεν ξέρω τί συμβαίνει.
Δηλαδή φαντάσου το 800 το δικό μου είναι 207 κιλά γεμάτο! 150 κυβικά παραπάνω και 13 χρονών μηχανάκι σχεδίασης! Με ABS κανονικά. Δηλαδή πρέπει να προσπαθήσεις να το κάνεις τόσο βαρύ. Και βάζω μια χαρά αλουμινένειες βαλίτσες, αμφιβάλλω αν θα έχει πιο ενθσχυμένο υποπλαίσιο το Morini.
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι σε κρυφά σημεία ίσως και φανερά, ψαλίδια, μοτέρ, περιφερειακά κλπ επειδή πάνε προς το φτηνό υπάρχει περιορισμένη χρήση σε αλουμίνια και υπάρχει αγνό παραδοσιακό ατσάλι και σίδερο.
τι να πω ρε βαγγο,οταν το παρουν για τεστ θα δουμε ποσα κιλα ειναι,οντως βαρυ,φαντασου 232 γεματο ηταν το κτμ990!!!!!μπροστινό USD είχε και το Versys, σχάρα δεν είχε, εξάτμιση είχε ένα σεβαστό καζάνι απλα ήταν απο κάτω, δεν είχε άλλον ένα σωλήνα. Αλλά ρε συ Μάνο 32 κιλά? Είναι πολλά τα κιλά!! Γεμάτο θα είναι 240 κιλά! Ίδια γεύση δηλαδή απο το ασκόπως πάνβαρο benelli TRK 502, 240 κιλά! Πολύ σίδερο ρε παιδάκι μου δεν ξέρω τί συμβαίνει.
Δηλαδή φαντάσου το 800 το δικό μου είναι 207 κιλά γεμάτο! 150 κυβικά παραπάνω και 13 χρονών μηχανάκι σχεδίασης! Με ABS κανονικά. Δηλαδή πρέπει να προσπαθήσεις να το κάνεις τόσο βαρύ. Και βάζω μια χαρά αλουμινένειες βαλίτσες, αμφιβάλλω αν θα έχει πιο ενθσχυμένο υποπλαίσιο το Morini.
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι σε κρυφά σημεία ίσως και φανερά, ψαλίδια, μοτέρ, περιφερειακά κλπ επειδή πάνε προς το φτηνό υπάρχει περιορισμένη χρήση σε αλουμίνια και υπάρχει αγνό παραδοσιακό ατσάλι και σίδερο.
To Versys το αγόρασα κούτα το 2009, προσφορά καλύτερη τιμή βέβαια 6.400 ευρουλακια. Κούτα... Αντιπροσωπεία. 181 κιλά άδειο. Ας αφήσουμε το BMW που είναι bmw και μπορούμε να πούμε διαφορα.το δικο σου ήταν 207 γιατί είχε 5-6 χιλ παραπάνω... εχει σχέση και η τιμή...
έχουμε 12 χρονια διαφορά και η ακρίβεια βαράει κόκκινοTo Versys το αγόρασα κούτα το 2009, προσφορά καλύτερη τιμή βέβαια 6.400 ευρουλακια. Κούτα... Αντιπροσωπεία. 181 κιλά άδειο. Ας αφήσουμε το BMW που είναι bmw και μπορούμε να πούμε διαφορα.
Το kawasaki πως έκανε δίαιτα και ήταν και τζάμπα? Αντε πες κανονικά είχε 1 χιλιάρικο επάνω, πάλι φτηνότερο απ ότι θα πουλάνε τώρα το morini
Κι εμένα μου φαίνεται πανέμορφο.. Μάλλον ότι καλύτερο έχω δει σε on-off μεσαίο τα τελευταία χρόνια απο πλευράς εμφάνισης. Κάνει το Tuareg να φαίνεται άσχημο!παντως βαγγο ειναι ωραιο μηχανακι,μου αρεσει,θεωρω οτι θα επρεπε να βγαινει με tubelless ακτινες ,μια εκδοση και αναλογα να τη φορτωνεις,ή με τις χυτες,σεταπ 17-17 μπρος πισω..
γενικως αυτο αλλα και το γυμνο σεμεντο ειναι κουκλες!!!
το veloce θα ερθει στο παχνι ο κοσμος να χαλασει...Κι εμένα μου φαίνεται πανέμορφο.. Μάλλον ότι καλύτερο έχω δει σε on-off μεσαίο τα τελευταία χρόνια απο πλευράς εμφάνισης. Κάνει το Tuareg να φαίνεται άσχημο!
Εσένα σου φέρνει μάλλον τώρα και στο μικρό ξαδερφάκι του turismo Veloce και γουστάρεις!
Κοίτα αν κρίνουμε απο την πορεία του Benelli TRK502 στην Ιταλία υποθέτω αυτό εδώ θα πάει ακόμα καλύτερα! Γιατί αντικειμενικά είναι πιο όμορφο(για μένα), πιο αιχμηρό, έχει ισχυρότερο μοτέρ και πιο αναγνωρισμένο σε αξία το μοτέρ της Kawasaki και δουλεμένο.το veloce θα ερθει στο παχνι ο κοσμος να χαλασει...
οι κινεζοι με ντιζαιν και μαρκετινγκ τους ιταλους,θα σαρωσουν.Απ τωρα πιστευω οτι η μορινι σε αγορες ιταλιας-γαλλιας θα παει σφαιρα