Γιατι θα ξαναγραφτεις?Σταματα θα με κανεις να γραφτω στο κλαμπ
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ίσως βάλουν και ανορθωτες από domi.... Να δέσει η αξιοπιστία.Ο λαός απαιτεί transalp 800 V2 με απόδοση 59 άλογα και 4 μουλάρια Ναξιώτικα, αναρτήσεις 41mm συμβατικό μπροστά χωρίς ρυθμίσεις για να μην μπερδευόμαστε και να κάνει σέρβις εύκολο και πίσω αμορτισέρ απο τα Leroy Merlin προσφορά 1+1 Cyber Tuesday.
Φρένα μονό δίσκο εμπρός για λιγότερο αναρτώμενο βάρος (και Backround να παίζει στο λουλά ΄΄όταν μιλάει ο Soichiro φρενάρω εδώ, φτάνω στη Χίο΄΄) και τακάκια πάστα φλώρα με μια μπάλα παγωτό καιμάκι, ψεκασμό ρυθμισμένο για ασφάλεια μοτέρ 30ετίας τόσο πλούσια μίγματα που να φτύνει τη βενζίνη στη μάπα όποιου τολμάει να ακολουθήσει τον πύραυλο..
Πλαίσιο με έμπνευση απο το AX 250 και σοφά επιλεγμένο εμπρός τροχό 19 για να μην ξέρει αν πρέπει να πάει χώμα ή άσφαλτο και να κάθεται σπίτι (κατανάλωση μηδέν, μηδέν επιβάρυνση ρύπων, μόνιμο χαμόγελο!)
Και όλα αυτά ΜΟΛΙΣ 4 χρόνια απο σήμερα αφού έχουν παίξει 448 teasers, 6177 άρθρα στο Internet και 83555 θέματα διαμάχης σε φορουμ Honda vs Yamaha και αν το καινούργιο τρανσαλπ όταν θα βγει στην επόμενη Ολυμπιάδα μπορεί να κουβαλήσει την φλόγα της έναρξης!
Εγώ ξεκινάω να μαζεύω χρήμα γιατί ενθουσιάστηκα τώρα και χαζογελάω μόνος μου απο ηδονη, σουβλάκια τέλος, πάω και γυμναστήριο φουλ να μπορώ να ανταπεξέλθω στο μηχανημα...
Εγώ έχω ΚΤΜ και Triumph δικαιούμαι να λέω ότι θέλω.Προκαλείται την τυχη σας , θα σας καταραστουν ,απιστοι εχθροι του τιμιου ξυλου
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κατι μου λέει πως θα κινηθεί σε επίπεδα vstrom 650. Χρηστικό all around.τις σαρκες της θα φαει,εκτος αν το κανει αμιγως χωματινο αλλα τενερε..που πολυ δυσκολα το κοβω
Ο κανιβαλισμός μεταξύ μοντέλων της ίδιας μάρκας παίζει πολύ.. Φυσικά και κάποιοι θα προτίμησαν το Africa έναντι του Crosstourer σαν πιστοί της μάρκας αλλά απο την άλλη αυτά είναι υπολογισμένα ρίσκα που παίρνουν οι εταιρείες σε ανοίγματα που κάνουν και θεμιτό ως ένα βαθμό.Σωστά το τοποθετείτε.
Η δική μου πρόβλεψη είναι ότι θα προσπαθήσουν να φέρουν στην παραγωγή μια αξιόπιστη μεσαία μοτοσυκλέτα η οποία αφενός δε θα τρώει τις σάρκες του έτερου μοντέλου τους(ΝC 750) και αφετέρου θα βρίσκεται σχετικά κοντά σε φιλοσοφία με τα παλιότερα Transalp.
Την ίδια "συνταγή" πάνω κάτω ακολούθησαν και με τη νέα αφρικανούλα και πέτυχαν. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι δεν έκοψε πωλήσεις από το crosstourer.
το crossturer δεν ειχε παει καθολου καλα στις πωλησεις πριν βγει το αφρικα και μολις βγηκε,ουσιαστικα ισωπεδωθηκε.....Ο κανιβαλισμός μεταξύ μοντέλων της ίδιας μάρκας παίζει πολύ.. Φυσικά και κάποιοι θα προτίμησαν το Africa έναντι του Crosstourer σαν πιστοί της μάρκας αλλά απο την άλλη αυτά είναι υπολογισμένα ρίσκα που παίρνουν οι εταιρείες σε ανοίγματα που κάνουν και θεμιτό ως ένα βαθμό.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι πολύ πιο έντονο το φαινόμενο. Ας πούμε ολόκληρα μοντέλα καταργήθηκαν με την επικράτηση των SUV. Ολόκληρη κατηγορία χάθηκε (πολυμορφικά) με την επικράτηση των SUV. Αλλάζουν οι εποχές, οι μόδες, οι απαιτήσεις και οι εταιρείες ψάχνονται συνέχεια!
Μπορεί ένα Transalp 750 με τον κινητήρα απο το NC να αποδειχτεί πιο ενδιαφέρουσα πρόταση π.χ. απο το ίδιο το NC
Η Suzuki παίζει τη μπαλίτσα της με το V-strom 650 και μόλις ανανέωσε το 1000.Ελπίζω να μην κάνει 5 χρόνια να βγεί και να μην κοστίζει 10000+ €.
Το άρθρο είναι κακογραμμένο και με περισσότερο στυλ προφορικού λόγου .
Η φωτόσοπια αυτή παίζει κανα δύο χρόνια βέβαια .καλή ειδηση είναι πάντως!
Εκείνες οι Σουζούκι και Καβασάκι κοιμούνται σαν μόσχοι..
Ναι ως προς τις χωμάτινες βλέψεις αναφέρθηκα.Η Suzuki παίζει τη μπαλίτσα της με το V-strom 650 και μόλις ανανέωσε το 1000.
Δεν ξέρω αν θέλει να εμπλακεί και προς χωμάτινες κατασκευές, ίσως η επιτυχία (όπως φάινεται) του Tenere να την κινητοποιήσει και για ένα μπίγκουλα στα μεσαία κυβικά!
Η Kawasaki είναι πάλι ειδική περίπτωση! Τα αντανακλαστικά της είναι ότι να ναι, ίσως γενικά η Kawasaki σαν κομμάτι της Kawasaki heavy industries να μην είναι όσο δραστήρια θα μπορούσε να είναι στις μοτοσυκλέτες επειδή έχει περιορισμούς στο μέχρι που θέλει να φτάσει.
Παράδειγμα.. Είχε στην Αμερική τρελή επιτυχία με το KLR 650. Χιλιάδες Αμερικανοί το αγόρασαν και το λάτρεψαν για χωμάτινα ταξίδια και όχι μόνο.
Έκανε τον κύκλο του, το απέσυρε και δεν ασχολήθηκε κάν να βγάλει αντικαταστάτη! να βγάλει κι αυτή ένα μηχανάκι σαν το Tenere. Και φυσικά η πίτα πήγε αλλου.
Πλάκα μου κάνεις?? Εγώ τρελαινομαι για kawasaki , το 2009 είχα πάρει το Versys 650 και απο τότε σκεφτόμουνα γιατί δεν χρησιμοποιεί αυτό το μοτεράκι και το πλαίσιο να βγάλει ένα πιο χωμάτινο.Ναι ως προς τις χωμάτινες βλέψεις αναφέρθηκα.
Ακούγαμε για Μπιγκ κλπ και είδαμε μια απτά ίδια (αναφέρομαι σε βασικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας)
Η κάβα βγάζει το βερσυς 12 χρόνια περίπου.
Κολλημένη στον 17 τροχό.
Και βγάζει το 300 με 19.
Wtf?
Βγάλε και το 650 ετσι επιτέλους!
Αυτό το μοτέρ (και ειδικά το αυτόματο) σε μια κατασκευή όπως το Tenere θα γ@μ@ει για χωμάτινο tourer.. Ροπή μπόλικη και απο χαμηλά, απόλυτη οικονομία, αξιοπιστία. Μακάρι να βγάλουν ένα Africa 750 όπως το 1000 σε φιλοσοφία με αυτό το μοτέρ.αντε να δουμε....... ισως ενα Transalp με τον πασπαρτου κινητήρα του NC κτλ ( να εχει φαει καλο πρωινο και να εχει 60+ αλογα) μηπως και ξαποστειλω το χρεπι που φορτωθηκα.![]()