Προβλέπω έναν πανικό με νέα μοντελάκια το 2020 από πολλές εταιρίες.
Ααααχ, τα καλα της αρβυλοπληροφορησης του ιντερνετ! Η κυκλοφορια του αερα και η ζεστη σε ενοχλει μονο εαν φορας σορτσακι ή εαν εχεις οδηγησει μεχρι 250αρι στη ζωη σου. Οσο για το φιλτροκουτι, ειναι ελαχιστα πιο αργα προσβασιμο απο το ΧΤΖ750 , σιγουρα στον ιδιο χρονο με ενα DL650 και μαλλον πιο γρηγορα προσβασιμο απο το CRF1000.Εχμ. Ναι.
Γονατάκια μιά χαρά τα βλέπω, αν είναι και λίγο πιο δροσερό που ελπίζω να έχουν βελτιώσει την κυκλοφορία αέρα και κάτω από το ντεπόζιτο μετά τόσα χρόνια γκρίνιας, το φιλτροκούτι να είναι πιο προσβάσιμο μετά τόσα χρόνια γκρίνιας, ίσως ήρθε η ώρα... Αν δεν προλάβει κανένας μετάχειρος μονόδρομος να με κλέψει.
Οταν δεν ψηνεσαι και πολυ για κατι βρισκεις δικαιολογιες...
η αλήθεια στο φως... ready to roastΟταν δεν ψηνεσαι και πολυ για κατι βρισκεις δικαιολογιες...
δεν έχω καταλάβει αν αναφέρεσαι στο σκατέμ ή στον μονόδρομο που μόλις αναφέρθηκεΜηχαναρα.... Τι να λέμε!!
Στον Γκαντι αναφέρεταιδεν έχω καταλάβει αν αναφέρεσαι στο σκατέμ ή στον μονόδρομο που μόλις αναφέρθηκε
Τι ετοιμάζουν οι Άγγλοι?Το μπροστινό φανάρι πάντως όμορφο δε το λες. Είναι και τεράστιο, λες και το κάνουν επίτηδες. Το θέμα είναι να ξεχωρίζει αλλά να στέκει και αισθητικά, αλλά αυτό το πράμα ξεχωρίζει για άλλους λόγους.
Το υπόλοιπο είναι ένα ντεπόζιτο με ένα μηχανάκι κάπου από κάτω. Ευτυχώς που θα ναι γρήγορο και θα βλέπουμε μόνο την ουρά του.
(Κοίτα να δεις που οι Άγγλοι θα παρουσιάσουν την πιο όμορφη μοτοσυκλέτα big on/off το 2020 από τη στιγμή που οι χονταίοι ταίζουν το πολύ όμορφο crf 1000 και θα το παχύνουν).