Πάνω τρομπα συμπλέκτη 990

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ktm 990 adventure 2006
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Eυχαριστω πολυ παιδια,οποτε δεν υπαρχει και ιδιεταιρος λογος να παω στου sd σχετικα με την χρηματικη διαφορα; Θα δουλευει μια χαρα με την oberon κατω η τρομπα του 1190;
Ναι δουλεύει άψογα, έχω τον συνδυασμό εδώ και 50k χλμ, ούτε κιχ
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλησπέρα . είχα μια εγώ τι πάνω πρόβλημα με την τρόμπα συμπλέκτη αλλά εγώ πήγα σε φτηνή κι δοκιμασμένη λύση αγοράζοντας κινέζα μαγκουρα στ 50 ευρο με μεταφορά από e bay και είναι κομπλέ χωρίς κανένα πρόβλημα κι καμία διαρροή;);););)
για βαλτη αυτη να τη δουμε.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
Αυτή είναι η Κινέζα (αντίγραφο Magura ΕΧC) η οποία -κατά τον πωλητή- δουλεύει ΜΟΝΟ με mineral oil
*Hydraulic oil specified for use MINERAL-OIL

 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
Κι αυτή είναι η Κινέζα (αντίγραφο Magura 1090/1190/1290) ,η οποία -κατά τον πωλητή- ,είναι συμβατή ΜΟΝΟ με brake fluid
- Only use DOT3 / DOT4 / DOT5 brake fluid (do not use mineral oil, otherwise the piston system will be damaged)

 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κι αυτή είναι η Κινέζα (αντίγραφο Magura 1090/1190/1290) ,η οποία όμως κατά τον πωλητή ,είναι συμβατή ΜΟΝΟ με brake fluid
- Only use DOT3 / DOT4 / DOT5 brake fluid (do not use mineral oil, otherwise the piston system will be damaged)

τζαμπα οντως..
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Παιδια καλησπέρα! Μιας και τα εχει σκασει η καραντινα και ειμαστε περιορισμενοι,ξεσπαμε με αγορες αχαχ! Εχω μπει στην διαδικασια(χωρις να εχω καποιο θεμα ως τωρα) να αλλαξω την τρομπα συμπλεκτη στο smt.. Οσον αφορα την κατω εχω ηδη στα χερια μου την oberon... Οσον αφορα την πανω συζητησα και με μαστορα,μου εδειξε μια μεταχειρο απριλια(περιπου 125 ευρω) αλλα προτιμισα να παω σε κατι πιο καινουριο και ktm(καλως η κακως;;;) Οποτε ειμαστε αναμεσα σε τρομπα sd του 2016 απο 400 ευρω η σε τρομπα απο 1190 στα 330 ευρω.. Τι θα προτεινατε εσεις σας καλυτερη λυση; Να εχουμε και καμια αποψη ρε παιδιμ..
Για την 1190 δε ξερω, παντως η τρομπα του sd ηταν πολυ σκληρη σε adv.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστώ πολύ!
Επανέρχομαι στο θέμα.
Η πάνω τρόμπα έχει αλλαχθεί πριν 20.000km περίπου με κόστος 200€.
Όσον αφορά το πρόβλημα με την μανέτα του τσοκ που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε (στα 950 με το καρμπυρατέρ φυσικά) υπάρχει κιτ της Magura το οποίο προσαρμόζεται στον πείρο της μανέτας της νέας τρόμπας.
Θα το δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες καθώς και τον κωδικό του ανταλλακτικού.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
KTM 990 SMT
Σρρυ για την αργοπορεια παιδια! Σημερα κιολας παρηγγειλα την τρομπα 1190 για επανω! με το καλο οταν ερθει και γινουν οι τοποθετησεις θα σας γραψω και γω τις εντυπωσεις μου! Εχω σποιλερ βεβαια απο παραπανω συντροχους που εγραψαν οτι εχει και πολυ μαλακια αισθηση, συγκριτκα με τον φιλο παραπανω που αναφερει οτι του sd εχει σκληρη αισθηση! Το μονο ¨κακο¨για εμας τους ψυχαναγκαστικους ειναι η μαυρη μανετα σχετικα με την διπλα ασημι του φρενου χαχα! Θα δομε πως θα το βολεψουμε ομως χεχε! Οσον αφορα τα κινεζικα απο πανω...εμπιστευεστε; εχω γενικα εχω κολλημα με αυτα αν και ξερω οτι πολλα λειτουργουν αψογα(τρομπες βενζινης κ.α) και το κοστος ακομα και σαν ζημια ειναι μηδαμινο ακομη και αν χαλανε συχνοτερα σε συγκριση με γνησια.. αλλα δεν τις μπορω τις διαδικασιες :(
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σρρυ για την αργοπορεια παιδια! Σημερα κιολας παρηγγειλα την τρομπα 1190 για επανω! με το καλο οταν ερθει και γινουν οι τοποθετησεις θα σας γραψω και γω τις εντυπωσεις μου! Εχω σποιλερ βεβαια απο παραπανω συντροχους που εγραψαν οτι εχει και πολυ μαλακια αισθηση, συγκριτκα με τον φιλο παραπανω που αναφερει οτι του sd εχει σκληρη αισθηση! Το μονο ¨κακο¨για εμας τους ψυχαναγκαστικους ειναι η μαυρη μανετα σχετικα με την διπλα ασημι του φρενου χαχα! Θα δομε πως θα το βολεψουμε ομως χεχε! Οσον αφορα τα κινεζικα απο πανω...εμπιστευεστε; εχω γενικα εχω κολλημα με αυτα αν και ξερω οτι πολλα λειτουργουν αψογα(τρομπες βενζινης κ.α) και το κοστος ακομα και σαν ζημια ειναι μηδαμινο ακομη και αν χαλανε συχνοτερα σε συγκριση με γνησια.. αλλα δεν τις μπορω τις διαδικασιες :(
Αποτι ειδα στα λινκς παραπανω οι Κινεζοι πουλανε του 1190 και με ασημι μανετα.
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
KTM 990 SMT
Update! Η τρομπα πανω 1190 μαζι με την oberon τοποθετηθηκε! Μπορω να πω οτι εχει τρομερα μαλακη αισθηση στο χερι και δουλευει αψογα! Μαρεσει πολυ και η ιδεα της μαυρης μανετας χεχε οποτε μπορει να παω καποια στιγμη την δεξια για ηλεκτροστατικη αλλα εχουμε ακομη! Παντως η τρομπα ειναι αψογη και η πορτοκαλι λεπτομερεια της oberon μαρεσει επισης αρκετα! Ελπιζω να δουλεψει οπως υποσχεται! Ευχαριστω πολυ παιδια!
 
Top Bottom