Πριν το ταξιδι έπλυνα !!εσωτερικά το μοτέρ
Με ενα καθαριστικο της λικι μόλι βάζοντας το στα λαδια και αφήνοντας να δουλέψει στο ρελαντί 10 λεπτα
Πραγματικά το λαδι βγήκε σαν νερό και κατάμαυρο !!
Μετα αφού βάλαμε καινούργιο λαδακι κσι φιλτρακι έριξα μεσα κσι το ανάλογο μοτορ κοουτ (αντιτριβικο)
Το πρώτο πράμα που παρατήρησα ειναι οτι το καινούργιο λαδι στο τζαμακι ελέγχου φαινόταν πολυ καθαρό !!!
Έβαλα μπρος και μετα απο λίγο κατάλαβα πως το αντιτριβικο άρχισε να κάνει δουλεια !!!!
Οι μέρες περνούσαν και το λαδι στο τζαμακι πολυ καθαρό ακόμα ( το συνέδεσα με το καθαριστικο κσι κατάλαβα οτι εντέλει καθαρίζει !!!)
Κσι ξεκιναω το ταξιδι !!
Εκει κάπου στην αρχη του γυρισμού άκουγα λίγο παραπάνω τις βαλβίδες του αριστερού κυλίνδρου
Όσο περναγαν τα χιλιομετρα τις άκουγα πσντα λίγο παραπάνω
Ώσπου εφτασα σπιτι κσι Βάραγαν πολυ περισσότερο
Έκανα μια αποτοξίνωση σπο την μηχανη για δυο τρεις μέρες
Μετα την πήγα σε ενα φιλαρακι που εχει ενα τοπικό συνεργείο και μου ειπα οτι άμεσα !!!πρεπει να το δει και καλα θα ηταν να μην την μετακίνησω άλλο!!!
Έτσι και έγινε την ανοίξαμε απο αριστερα
Οι εισαγωγείς ηταν στο 30 σπο 15 και οι εξαγωγείς στο 35 απο 30
Οι δεξιές βαλβιδες στα φυσιολογικά για τα χιλιομετρα που ειχε διανύσει η μηχανη μέχρι εκείνη την στιγμή (γύρω στα 8000χλμ απο το τελευταίο σερβις )
Λέτε ο συνδιαζμος καθαριστικου και αντιτριβικου να επηρέασε ισως το μη αρκετό σφίξιμο
Των παξιμάδιων ασφαλείας των βσλβιδων;
Με ενα καθαριστικο της λικι μόλι βάζοντας το στα λαδια και αφήνοντας να δουλέψει στο ρελαντί 10 λεπτα
Πραγματικά το λαδι βγήκε σαν νερό και κατάμαυρο !!
Μετα αφού βάλαμε καινούργιο λαδακι κσι φιλτρακι έριξα μεσα κσι το ανάλογο μοτορ κοουτ (αντιτριβικο)
Το πρώτο πράμα που παρατήρησα ειναι οτι το καινούργιο λαδι στο τζαμακι ελέγχου φαινόταν πολυ καθαρό !!!
Έβαλα μπρος και μετα απο λίγο κατάλαβα πως το αντιτριβικο άρχισε να κάνει δουλεια !!!!
Οι μέρες περνούσαν και το λαδι στο τζαμακι πολυ καθαρό ακόμα ( το συνέδεσα με το καθαριστικο κσι κατάλαβα οτι εντέλει καθαρίζει !!!)
Κσι ξεκιναω το ταξιδι !!
Εκει κάπου στην αρχη του γυρισμού άκουγα λίγο παραπάνω τις βαλβίδες του αριστερού κυλίνδρου
Όσο περναγαν τα χιλιομετρα τις άκουγα πσντα λίγο παραπάνω
Ώσπου εφτασα σπιτι κσι Βάραγαν πολυ περισσότερο
Έκανα μια αποτοξίνωση σπο την μηχανη για δυο τρεις μέρες
Μετα την πήγα σε ενα φιλαρακι που εχει ενα τοπικό συνεργείο και μου ειπα οτι άμεσα !!!πρεπει να το δει και καλα θα ηταν να μην την μετακίνησω άλλο!!!
Έτσι και έγινε την ανοίξαμε απο αριστερα
Οι εισαγωγείς ηταν στο 30 σπο 15 και οι εξαγωγείς στο 35 απο 30
Οι δεξιές βαλβιδες στα φυσιολογικά για τα χιλιομετρα που ειχε διανύσει η μηχανη μέχρι εκείνη την στιγμή (γύρω στα 8000χλμ απο το τελευταίο σερβις )
Λέτε ο συνδιαζμος καθαριστικου και αντιτριβικου να επηρέασε ισως το μη αρκετό σφίξιμο
Των παξιμάδιων ασφαλείας των βσλβιδων;