Περί ένδυσης αναβάτη και αδιαβροχοποίησης...(κυρίως Goretex)

aldel

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Είχα μπουφάν με "ραμμένη" την αδιαβροχοποίηση, το οποίο δούλεψε καλά για 1-2 χρόνια, μετά άρχισε να μπάζει στις μασχάλες-αγκώνες, και από ένα σημείο και μετά έμπαζε από παντού, απλά γιατί το φορούσα συνέχεια, χειμώνα-καλοκαίρι, και ειδικά το καλοκαίρι με τον ιδρώτα και τις τριβες, η αδιαβροχοποίηση τα παίζει.

Ζω στη βόρεια Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, που σημαίνει πως δεν έχει και πολύ νόημα η αγορά καλοκαιρινού μπουφάν (που είναι μια καλή λύση για την Ελλάδα, όπως λένε και οι προλαλήσαντες), οπότε έχω βρει την υγειά μου με ένα Revit Sand 2, 4 εποχών, με τα πάντα όλα αφαιρούμενα και πολύ καλούς αεραγωγούς. Τις ζεστές-στεγνές μέρες η αδιβροχοποίηση βγαίνει και μέχρι στιγμής στα δύο και κάτι χρόνια που το έχω δεν μπάζει από πουθενά....
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Έχοντας εμπειρία από πάρα πολλά τζάκετ κορυφαίων εταιριών και κορυφαίων σειρών, έχω καταλήξει στο εξής. Για συνθήκες Ελλάδας αλλά και για ταξίδι το καλοκαίρι στο εσωτερικό και κυρίως το εξωτερικό, καλύτερη επιλογή είναι μπουφάν με ξεχωριστή αδιάβροχη επένδυση (ή και καθόλου αδιάβροχη επένδυση). Έχοντας ξεχωριστά την αδιάβροχη επένδυση κερδίζει κάποιος πάρα πολύ σε διαπνοή-δροσιά ενώ χάνει πολύ λίγο δεδομένου ότι τα χιλιόμετρα σε βροχή θα είναι πολύ λιγότερα από τα χιλιόμετρα στη ζέστη. Συν οτι δεν είναι και τόσο δύσκολο το να φορέσει κάποιος ένα αδιάβροχο που θα το έχει πρόχειρο και καλύτερο αποτέλεσμα θα έχει.

Οι αεραγωγοί σε μπουφάν με συνυφασμένη την αδιάβροχη επένδυση ναι μεν βοηθάνε αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ανταγωνιστούν στην ζέστη τα μπουφάν χωρίς αυτήν.

Μετά λοιπόν από εκτεταμένη αναζήτηση κατέληξα ότι το καλύτερο σετ για οδήγηση σε όλες τις συνθήκες είναι το Held Carese (Ι ή ΙΙ) Jacket και Held Torno Pants (να προσεχθεί ότι είναι το μόνο σετ από όσο ξέρω που η αδιάβροχη επένδυση μπορεί να φορεθεί και εξωτερικά του τζάκετ ώστε να μην υπάρχει ανάγκη για έξτρα αδιάβροχα). Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας πείσει για αυτό. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν εδώ για δοκιμή να πάρει...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ερώτηση , φοράω σε Dainese και bmw μπουφάν Νο 50 και σε revit φοράω Μ και σε spike L , τι νούμερο φοράω σε Klim ? 1,74. 77κιλα . Είναι κανένας περίπου σε αυτές τις διαστάσεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Ερώτηση , φοράω σε Dainese και bmw μπουφάν Νο 50 και σε revit φοράω Μ και σε spike L , τι νούμερο φοράω σε Klim ? 1,74. 77κιλα . Είναι κανένας περίπου σε αυτές τις διαστάσεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
1,80 75kgr

παντελόνι klim latitude 34 είναι τζετ (έχουν φαρδιά γραμμή σε μπούτια-κώλο)
το μπουφάν όμως που είχα δοκιμάσει ήθελα medium. το large ήταν πολύ μεγάλο. το revit sand που έχω μου κάνει το large.
στην overland σύμφωνα με το βίντεο
τζάκετ θέλω large.
το revzilla δίνει καλό feedback γιατί λέει τα χαρακτηριστικά του "μοντέλου" και το νούμερο που φοράει.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
1,80 75kgr

παντελόνι klim latitude 34 είναι τζετ (έχουν φαρδιά γραμμή σε μπούτια-κώλο)
το μπουφάν όμως που είχα δοκιμάσει ήθελα medium. το large ήταν πολύ μεγάλο. το revit sand που έχω μου κάνει το large.
στην overland σύμφωνα με το βίντεο
τζάκετ θέλω large.
το revzilla δίνει καλό feedback γιατί λέει τα χαρακτηριστικά του "μοντέλου" και το νούμερο που φοράει.
είσαι σίγουρος ότι θέλεις λάρτζ στο τζάκετ? Για medium σε κόβω
εγω είμαι 1.93 , 100 κιλά και φοράω Overland jacket: large , Overland παντελόνι: 34 long.
και φαντάσου ότι στο τζάκετ το μήκος σε χέρια και κορμό είναι τέλειο πάνω μου, επιπλέει όμως, έχει αρκετό φάρδος. Το οποίο είναι θετικό στο κρύο γιατί χωράει κάποιο έξτρα layer και στις ζέστες περνάει αέρας.
το long στο παντελόνι το επέλεξα γιατί όταν κάθεσαι πάνω στη μηχανή σηκώνεται και φαίνεται αρκετά η μπότα. Με το long δεν ανεβαίνει πολύ.
 
Top Bottom