Περί χειμερινού εξοπλισμού.

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Οι βολτες όταν γύρο φέρνει στους 0 βαθμούς θέλουν δυστυχώς "ακριβό" εξοπλισμό.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Η προσπάθεια να φτάσουμε Σπάρτη σήμερα απέτυχε .....
Άρχισε να χιονίζει πριν το Αρτεμίσιο οπότε αναστροφή στην έξοδο για Άργος και πάλι πίσω στα ζεστά....
Σε όλη την διαδρομή ψιλο ψιχάλιζε και κατά διαστήματα έβρεχε, το πρόβλημα όμως ήταν το κρύο ....

Έγινε δοκιμή του χειμερινού εξοπλισμού....
Χρειάζομαι πιο ζεστό παντελόνι ή να φοράω ένα έχτρα layer ακόμα ..
Ισοθερμικό, παντελόνι τζίν μηχανής και αδιάβροχο από πάνω και μια παγωνιά την ένιωθα στα κάτω άκρα ...
Ισοθερμικό, πουλοβεράκι, ισοθερμική αντιανεμική ζακέτα, δερμάτινο μπουφάν και το αδιάβροχο από πάνω σαν κρεμμύδι ήμουν αλλά δεν καταλάβαινα κρύο.
Επίσης είχα μαζί μου παντελόνι του σκί και ένα μπουφάν του σκι για να φορέσω από πάνω αν δεν την πάλευα με το κρύο

Πρέπει να πάρω καλύτερα χειμερινά γάντια όμως...
φόραγα τα κλασικά μάλλινα γάντια μέσα από τα χειμερινά γάντια αλλά την άκουσα στέρεο, ένας από τους λόγους που γύρισα ήταν ο πόνος στα δάχτυλα ο οποίος μόλις κατέβηκα λίγο πιο χαμηλά και η θερμοκρασία ανέβηκε μερικούς βαθμούς δεν είχα κανένα πρόβλημα ...
Οπότε χρειάζομαι γάντια να με κρατούν ζεστό κάτω από τους 5 βαθμούς.
θα δοκιμάσω την επόμενη φορά τα κλασσικά ισοθερμικά γάντια που χρησιμοποιούν στην ορειβασία σαν πρώτο layer και βλέπουμε.

Παρόλο που δεν έφτασα εκεί που ήθελα το ευχαριστήθηκα....
Το αποκορύφωμα ήταν στην επιστροφή στο ΣΕΑ των Μεγάρων όπου ένα Lexus SUV ξεκίνησε να φύγει πρίν βγάλουν την μάνικα από το ρεζερβουάρ και την ξήλωσε νόμισα οτι αυτά συμβαίνουν μόνο στα αστεία βίντεο ....

λυπαμαι που δεν καταφερες να κανεις την βολτα....

παμε και στο σημαντικο τωρα....
χωρις να θελω να σε προσβαλω ουτε στο ελαχιστο...
χρειαζεσαι αμεσα καθαρα τεχνικο μοτοεξοπλισμο...




σημ. το τζην ειναι το πιο ''κρυο'' υφασμα για το κρυο...δεν ζεσταινει...
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Οι βολτες όταν γύρο φέρνει στους 0 βαθμούς θέλουν δυστυχώς "ακριβό" εξοπλισμό.
οχι απαραιτητα ''ακριβο'''
σιγουρα ομως ''τεχνικο''

με ενα 500αρι γινεσαι γαμπρος...
μπουφαν-παντελονι-ισοθερμικα-γαντια-μποτες...
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Από μπότες, μποτάκια μηχανής ανάλογα την περίπτωση είμαστε κομπλέ...
Για τα γάντια θέλει ψάξιμο ...
Επίσης και μια μπαλακλάβα θα χρειαστώ γιατί σήμερα έκανα λίφτιγκ πρέπει να δείχνω τουλάχιστον 10 χρόνια νεώτερος ...
ψαξου για καλτσες....
γαντια...
στα πολλα κρυα , βαζω απο πανω ενα ζευγαρι απο αυτα τα πλαστικα που πλενουμε τα πιατα....κοβει τον αερα.....επισης 100% αδιαβροχο....
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εγώ πάντως τρία χρόνια που κυκλοφορούσα αποκλειστικά με μηχανή βρέξει χιονίσει βολεύτηκα απίστευτα καλά με αυτό το προϊόν το οποίο έχει και εξαιρετική τιμή:



Μπότες adventure αδιαβροχες, γάντια goretex και παντελόνι d-dry με έξτρα αφαιρούμενη επένδυση! Επίσης, πολλές στρώσεις ισοθερμικών ρούχων, με μακράν καλύτερο vfm αυτά που αγόρασα από lidl! Στα πολλά κρύα (-5 και κάτω), βάζω νεοπρέν καταδυτικό γιλέκο, νεοπρεν εσωτερικά γάντια και νεοπρεν κάλτσες που μου έραψε η πεθερούλα μου :) ! Έχω κάνει και Αθήνα Θεσσαλονικη ή Θεσσαλονικη Ξάνθη αρκετές φορές, μερικές εκ των οποίων με θερμοκρασία γύρω από τους μηδέν βαθμούς! Θερμαινόμενα grip και στις δυο μηχανές! Το ZZR, προστατεύει θεαματικά καλύτερα από τα Dakar, ακόμα και στα χέρια! Στην αδιαβροχοποιηση βοηθάνε πολύ και τα ειδικά σπρέι που υπάρχουν! Αυτά από εμένα!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στα νιατα μου, στις πρωτες μου βολτες, ανεβηκα Χαλκιδα μια ηλιολουστη μερα του Δεκεμβρη με δερματινο μπουφανακι και τζινακι, κλαρινο. Εξελιχθηκε σε παγωμενη νυχτα με ψοφοκρυο και εγω επρεπε να γυρισω πισω. Ευτυχως μου εκοψε και εκανα μαγκαιβερια και εντυσα τα ποδια μου με σελοφαν σε ρολο, αυτο που τυλιγουν τα σαντουιτς και τα ταψια, πριν φυγω απο το σπιτι των φιλων. Τσαλακωμενες εφημεριδομπαλες στον κορμο, μια εξτρα ζακετα δανεικη, και στο δρομο σκυμμενος εναλλαξ τα χερια στο μοτερ να ζεσταθουν... Καποια στιγμη κοντα στη Μαλακασα αρχισα να βλεπω πιγκουινους. Επιασα λοιπον κολλητα μια νταλικα που πετυχα στον δρομο και τον πηγα κωλοφεραντζα μεχρι τη Βαρυμπομπη. Να'ναι καλα ο ανθρωπος οπου και να'ναι , με εσωσε. Και μαλλον καταλαβε οτι κολλησα πισω του στο 1μ για να μου κοβει τον παγωμενο αερα οσο γινοταν...

Το παθημα εγινε μαθημα. Απο τοτε παντα σωστος ρουχισμος, στολη πανω-κατω με επενδυσεις και αδιαβροχη μεμβρανη (κοβει και αερα), ισοθερμικα απο μεσα, και ενα σετ εξτρα αδιαβροχα για παν ενδεχομενο. Εννοειται σε ολα τα μηχανακια βαζω θερμαινομενα γκριπ (στην αναγκη βαζεις 2 σακουλες πανω στις χουφτες, σαν τους ντελιβεραδες) και κινουμαι με χειμερινα γαντια, οσο αβολα και εαν ειναι.

Αυτο που δεν πρεπει να ξεχναμε ομως ειναι οτι οσο καλα ντυμενοι και να ειμαστε εμεις, η μηχανη στα υπερβολικα κρυα χωλαίνει σε ενα πολυ σημαντικο σημειο... Τα λαστιχα σε θερμοκρασιες κατω των 5C αρχιζουν και σκληραίνουν πολυ, και δεν αποκτουν ποτε την σωστη προσφυση που θα ειχαν υπο φυσιολογικες συνθηκες.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
Προσοχή στην χρήση τεχνικών ορειβατικών ρούχων (ισοθερμικά, γάντια κλπ), γιατί ίσως να μην είναι ότι καλύτερο για την χρήση σε μοτοσυκλέτα με κρύο.

Είναι σχεδιασμένα να "λειτουργούν" με έντονη σωματική κίνηση και ίσως δεν δίνουν και την καλύτερη αίσθηση ζεστασιάς όταν οδηγάς ;)
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Αστραχάν ο λευκός, η ντροπή της στέπας
(dl650k9)
και ρωτάω σαν άσχετος... έχεις κανονίσει βόλτα (πχ από Βόλο να πιάσεις Λαμία και ανέβασμα Όθρυ) για να κάνεις χώμα. Πιάνεις επαρχιακούς που θερίζει το κρύο, αλλά μετά στα χώματα με την κίνηση και την ένταση το σώμα ανεβάσει θερμοκρασία. Από πάνω έχεις θώρακα και εντουρομπουφάν, με τα οποία μόνο αυτά θα μείνεις άγαλμα στων θεών του χώματος και της λάσπης...
τι κάνεις? βάζεις καλό ισοθερμικό από μέσα (ορειβατικό πχ?) και μια εξτρά μπλούζα/επένδυση την οποία βγάζεις όταν πιάνεις τα χώματα?
για το παντελόνι θεωρώ ότι ισοθερμικό και εντουροπαντελόνι σε καλύπτει....

(αν δεν ταιριάζει εδώ να το μεταφέρουμε και στη σωστή ενότητα ;) )
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
και ρωτάω σαν άσχετος... έχεις κανονίσει βόλτα (πχ από Βόλο να πιάσεις Λαμία και ανέβασμα Όθρυ) για να κάνεις χώμα. Πιάνεις επαρχιακούς που θερίζει το κρύο, αλλά μετά στα χώματα με την κίνηση και την ένταση το σώμα ανεβάσει θερμοκρασία. Από πάνω έχεις θώρακα και εντουρομπουφάν, με τα οποία μόνο αυτά θα μείνεις άγαλμα στων θεών του χώματος και της λάσπης...
τι κάνεις? βάζεις καλό ισοθερμικό από μέσα (ορειβατικό πχ?) και μια εξτρά μπλούζα/επένδυση την οποία βγάζεις όταν πιάνεις τα χώματα?
για το παντελόνι θεωρώ ότι ισοθερμικό και εντουροπαντελόνι σε καλύπτει....

(αν δεν ταιριάζει εδώ να το μεταφέρουμε και στη σωστή ενότητα ;) )
Βάζεις και βγάζεις.... Στα χώματα πρέπει να είσαι ευκινητος έτσι και αλλιώς ανεβαίνει η θερμοκρασία.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Για θερμοκρασίες κάτω από 5 βαθμους:

Για τον κορμό:
  • Ισοθερμικό πρώτου επιπέδου, εφαρμοστό οσο το δυνατόν πιο πολύ.
  • Ισοθερμικό δεύτερου επιπέδου.
  • Θερμική επένδυση μπουφάν.
  • Μπουφάν
  • Αδιαβροχο.
Για τα χερια:
- ισοθερμικά λεπτά γαντια
  • Χειμερινά γαντια
  • Θερμαινομενα γκριπ.
  • μεγάλες χούφτες
Για τα πόδια
  • Ισοθερμικό εφαρμοστό οσο το δυνατόν πιο πολύ.
  • Θερμική επενδυση
  • Παντελόνι με την ήδη αδιάβροχη μεμβράνη που εχει
  • Αδιαβροχο.
Για κάτω ακρα
  • Ισοθερμική καλτσα
  • Θερμική επένδυση για μποτες
- καλές χειμερινές μπότες.

Για το πέος και τα κοχόνια.
- Ισοθερμικά εσώρουχα

Μετα από όλα αυτά, αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για μια-δυο βόλτες το χρόνο;
Δηλαδή με τόσο πολύ κρύο, χάνεται πιστεύω η απόλαυση της οδήγησης και γίνεται εντελώς διαδικαστική.
Οκ, μπορεί να σε πιάσει τέτοιο πολικό ψύχος και στη διαδρομή, αλλά τι να κάνεις; Να κουβαλάς όλα αυτά μαζί μήπως και;
Νομίζω για ασφάλτινη βόλτα δεν αξίζει να βγούμε από το σπίτι, όταν η πρόγνωση δίνει κάτω από 7-8 βαθμούς.

Στο χώμα αλλάζει βέβαια, γιατί κίνησαι πάνω στο μηχανάκι, οδηγείς όρθιος, πέφτεις, σηκωνεσαι, ζμπρωχνεις, βοηθάς, βρίζεις, σε βριζουν και γενικά υπάρχει μια διαρκής ένταση οπότε το σώμα λειτουργεί και η θερμοκρασία αυξάνει.

Πάντως είναι πολύ σημαντικό πως εκπαιδευουμε και τον εαυτό μας στη χαμηλή θερμοκρασία. Το σώμα έχει αρκετά μεγαλη ανοχή, πριν αρχίσει και υποχωρεί και χάνει θερμοκρασία, όταν το έχουμε εκπαιδευσει.
  • Είμαστε τύποι που διαρκώς ζητάμε να είμαστε στα ζεστά;
  • Η εργασία μας είναι σε εσωτερικούς χώρους και τουρτουρίζουμε μέχρι να φύγουμε απ'το γραφείο να πάμε στο αμάξι να βάλουμε το καλοριφέρ;
  • Ανάβουμε το αερόθερμο στο μπάνιο μια ώρα πριν, να είμαστε σίγουροι ότι θα ζεστάνει επαρκώς πριν πέσει το νερό πάνω μας;
  • Κάνουμε μπάνιο το χειμώνα με καυτό ή με χλιαρό νερό;
Σιγουρα, κάποιος που κάνει τα παραπάνω έχει μικρότερες αντοχές από κάποιον που ζει/δραστηριοποιείται σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα.

Οποτε πρέπει να εκπαιδευουμε τον εαυτό μας στο κρύο.
Βελτιώνει και το ανοσοποιητικο ενάντια σε ιώσεις, κρυολόγημα τα κτλ.

Η χειμερινή κολύμβηση είναι ένας τρόπος, όχι βέβαια τις μέρες που έχει κάτω από 15 βαθμούς, γιατί εκεί είναι αυτοκτονία.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Αυτό με την συνήθεια και τις συνθήκες εργασίας είναι το πιο σωστό.
Εγώ φοράω ισοθερμικα και στη δουλειά, γιατί δουλεύω σε εξωτερικές συνθήκες με πολύ κρύο και μου αρέσει η οδήγηση στα χιονια.
Το λευκό τοπίο είναι κούκλα.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
και ρωτάω σαν άσχετος... έχεις κανονίσει βόλτα (πχ από Βόλο να πιάσεις Λαμία και ανέβασμα Όθρυ) για να κάνεις χώμα. Πιάνεις επαρχιακούς που θερίζει το κρύο, αλλά μετά στα χώματα με την κίνηση και την ένταση το σώμα ανεβάσει θερμοκρασία. Από πάνω έχεις θώρακα και εντουρομπουφάν, με τα οποία μόνο αυτά θα μείνεις άγαλμα στων θεών του χώματος και της λάσπης...
τι κάνεις? βάζεις καλό ισοθερμικό από μέσα (ορειβατικό πχ?) και μια εξτρά μπλούζα/επένδυση την οποία βγάζεις όταν πιάνεις τα χώματα?
για το παντελόνι θεωρώ ότι ισοθερμικό και εντουροπαντελόνι σε καλύπτει....

(αν δεν ταιριάζει εδώ να το μεταφέρουμε και στη σωστή ενότητα ;) )
  • Ισοθερμικό
  • θωρακα
  • jersey
  • μακρυμανικη λεπτή αντιανεμική μπλουζα
  • εντουρομπουφαν
  • Αδιαβροχο.
Μολις πιάσεις χώμα, βγαζεις
  • αδιαβροχο
  • μακρυμανικη λεπτή αντιανεμική μπλουζα
  • εντουρομπουφάν αν καλυτερεψουν τα πράγματα.
  • εντουρο
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Να πω κι εγώ την δική μου άποψη.

Καταρχήν στο θέμα χέρια η μόνη και καλύτερη λύση είναι θερμαινόμενα γκρίπς. Και εφόσον έχεις και χούφτες έχεις λύσει το θέμα οριστικά για θερμοκρασίες πολικές!. Δεν βολεύει οποιοδήποτε υπερ-χοντρό γάντι οδηγικά. Όλα τα γάντια κάποια στιγμή θα σου κοκκαλώσουν τα χέρια και όσο πιο χοντρά είναι δεν μπορείς να οδηγάς καλά.

Στα υπόλοιπα. Παντελόνι, μια καλή κορντούρα (χωρίς την επένδυση για μένα αλλιώς νιώθεις σαν αρκούδα) με ένα καλό ισοθερμικό και μια εντουράδικη επιγονατίδα απο μέσα σε πάει παντού. Η επιγονατίδα έχει διπλό ρόλο, κόβει το κρύο απο τα γόνατα που είναι το πιο σημαντικό και προστατεύει εννοείται καλύτερα στη πτώση.

Μια καλή μπότα με Goretex είναι η λύση για τα πόδια. Στη μπότα αξίζει να επενδύσεις σε Goretex για πολλούς λόγους.. Αναπνέει καλά και σε πιο ζέστη και κρατάει 100% νερό έξω αλλά και κρύο καλύτερα. Κάθε άλλη λύση είναι υποδεέστερη.

Τώρα για μπουφαν δεν έχω να πω πολλά υπάρχουν άπειρες επιλογές. Ένα μυστικό μονάχα μπορώ να μοιραστώ απο εμπειρικά. Ένας θώρακας πάντα αλλάζει την φάση στο κρύο. Και πάλι είναι διπλός ο ρόλος του. Απο τη μία δεν νοείται να μπαίνεις χώμα χωρίς θώρακα αλλά και γενικά και άσφαλτο αν θες να είσαι πιο ασφαλής. Απο την άλλη το προστατευτικό μπροστά δημιουργεί ένα κενό ανάμεσα στο μπουφάν και στο σώμα σου και έτσι το κρύο που απορροφάται απο το μπουφάν μένει εκεί. κΑΙ δεν μεταδίδεται στο σώμα σου. Σκέψου στον ¨Ολυμπο που ανεβήκαμε εδώ με την παρέα βρήκαμε πάνω 5 βαθμούς και κάτω. Φόραγα ένα ισοθερμικό απο πάνω, θώρακα, μπλούζα εντουράδικη και ένα αδιάβροχο!! Και τη πάλεψα. Αν φόραγα κανονικό μπουφάν δεν θα είχα καταλάβει τίποτα. Αν δεν φόραγα θώρακα θα είχα πεθάνει απλά.. :roflmao::roflmao:

ΚΑι δεν μιλάω υποχρεωτικά για πλήρη χοντρό και δύσχρηστο σε εκδρομικό θώρακα αλλά και κα΄τι τέτοιο


 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Αστραχάν ο λευκός, η ντροπή της στέπας
(dl650k9)
Μήπως να ανοίξουμε ένα θέμα με εντουράδικο εξοπλισμό γενικά?? τι και πως, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ?

για να μαθαίνουμε και οι άσχετοι, άπειροι...
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Μήπως να ανοίξουμε ένα θέμα με εντουράδικο εξοπλισμό γενικά?? τι και πως, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ?

για να μαθαίνουμε και οι άσχετοι, άπειροι...
Άνοιξε το Θόδωρα! Και μπορούμε να γράφουμε μερικά πράγματα χρήσιμα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha MT-09 Tracer 2015
Πάντως, να σημειώσω ότι ανάλογα με την μοτοσυκλέτα που οδηγούμε, αντιλαμβανόμαστε το κρύο διαφορετικά. Δηλαδή, με ένα μεγάλο onoff που έχει αρκετή ανεμοκάλυψη σε ολόκληρο το σώμα γλυτώνουμε λίγο κρύο σε σχέση με ένα naked ή ένα στρητ μηχανάκι που ο αέρας μας χτυπάει περισσότερο.
Κακά τα ψέμματα, με 5 βαθμούς και κάτω, είναι πλέον ταλαιπωρία η -πολύωρη- οδήγηση μοτοσυκλέτας. Προσωπικά, με ένα σετ ισοθερμικά και μπουφάν (με φούτερ από μέσα) + παντελόνι μοτοσυκλετιστικά, κάλτσες χειμερινές και γάντια (με ισοθερμικά από μέσα) είμαι ΟΚ στις περισσότερες περιπτώσεις. Πάντα έχω και αδιάβροχα μαζί μου που φοράω όταν ζορίζουν τα πράγματα αλλά έχει τύχει να κρυώσω κιόλας. Έχει και αυτό την πλάκα του (καμιά φορά)...
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Έχουμε αρκετά θέματα για τον εξοπλισμό... Ψάξτε λίγο.
Αν βαριέστε ανοίξτε άλλο βέβαια. :p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Κακά τα ψέμματα, με 5 βαθμούς και κάτω, είναι πλέον ταλαιπωρία η -πολύωρη- οδήγηση μοτοσυκλέτας.
Ετσι ακριβως! Η καλυτερη λυση για αποφυγη ταλαιπωριας ειναι να μην ταξιδεψει κανεις μακρια με εξωτερικη θερμοκρασια μικροτερη των 5'C. Και υπ'οψη οτι 5'C εξωτερικη θερμοκρασια σε χαμηλο υψομετρο σημαινει οτι ψηλοτερα η θερμοκρασια θα ειναι 0'C ή και κατω του μηδενος πχ οροπεδιο Τριπολης, υψιπεδο Δομοκου, κλπ.


Για χαμηλες θερμοκρασιες χρησιμοποιω τον παρακατω εξοπλισμο.
  • Ισοθερμικα πανω και κατω.
  • Βαμβακερο ζεστο μπλουζακι με λαιμο, μαλλινη μπλουζα με λαιμο και διπλη εσωτερικη επενδυση στο cordura Dainese μπουφαν (εχω μια απο παλιοτερο μπουφαν). Για 0'C προσθετω μια ακομη μαλλινη μπλουζα.
  • Τζην παντελονι πανω απο το κατω ισοθερμικο και εσωτερικη επενδυση στο cordura παντελονι.
  • Οπωσδηποτε το πανω αδιαβροχο πανω απο το cordura μπουφαν, το αδιαβροχο παντελονι μονο για 0'C.
  • Καλα χειμωνιατικα γαντια, εχω δυο ζευγαρια που ειναι και τα δυο πολυ καλα, ενα της Racer και ενα της Dainese, με ισοθερμικα γαντια επισης απο μεσα.
  • (Εχω επισης και ενα ζευγαρι "γαντια του μποξ" οπως τα λεω, τα πηρα καποτε στη Γαλλια οταν επρεπε να ταξιδεψω παρατεταμενα με 0'C, μ'αυτα δεν καταλαβαινω τιποτα απο κρυο αλλα και ..τιποτα απο τιμονι :oops:, μονο για εθνικες).
  • Καλες μποτες (χρησιμοποιω τις Sidi Adventure) με καλτσα χοντρη ορειβατικη. Αν εχω τη μποτα τριων εποχων της Daytona που χρησιμοποιω συνηθως, τοτε διπλες καλτσες (η μία χοντρη).
Note: δεν ειχα ποτε θερμαινομενα γκριπ σε κανενα μηχανακι επειδη θα χρειαστει σπανια και χαλαει λιγο την αισθηση των γκριπ αλλα γι'αυτους που ταξιδευουν συχνα με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες ειναι must.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom