Πλύσιμο - στέγνωμα μπότας ;

  • Thread starter Thread starter R.o.C.
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

R.o.C.

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη Αττικής
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Voge 300 Rally
Αν κρίνω απ την μυρωδιά, πρέπει να έχει ψοφήσει ένας κυπρίνος στις μπότες μου ...
Πως τις πλενω αλλα κυρίως πως να τις στεγνωσω ; Να σημειώσω έχουν και μέσα λασπη :prft:
 
Αν κρίνω απ την μυρωδιά, πρέπει να έχει ψοφήσει ένας κυπρίνος στις μπότες μου ...
Πως τις πλενω αλλα κυρίως πως να τις στεγνωσω ; Να σημειώσω έχουν και μέσα λασπη :prft:
Μια χαρά είναι. Και οι δικές μου έτσι είναι. Εμένα έχει και το κράνος λάσπη από το περσινό troffy. Μην στεναχωριέσαι είναι φυσική φθορά.
 
Εντουρο μπότες;
Για το πλύσιμο δεν ξέρω αλλά για το στέγνωμα τις στουμπώνεις με εφημερίδα και τις αφήνεις κάποιες ώρες μια δυο φορές ίσως χρειαστεί
 
inventor-xl30l.jpg


Για καλό και γρήγορο στέγνωμα χωρίς να μένει μυρωδιά, αφυγραντήρας που έχει εξάρτημα για παπούτσια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πετάς μέσα μπόλικο νεράκι με σαπούνι πράσινο, τρίβεις πολύ καλά και ξεβγαζεις με πολύ νερό.

Τις απλώνεις ανάποδα κρεμασμένες από σκουπόξυλα μέχρι να στεγνώσουν.
 
Ότι είπε η λεχώνα (aka Aldebaran)

:yes:
 
Ευχαριστω παίδες! Ακολουθω σαπουνι πρασινο και σκουποξυλο...
Επιστημονικο ακουγεται!!! :D
 
Ευχαριστω παίδες! Ακολουθω σαπουνι πρασινο και σκουποξυλο...
Επιστημονικο ακουγεται!!! :D
Αν επιμένει η μυρωδιά, βάλε χλωρίνη.
Βέβαια μπορεί να γίνει κάποια μικροζημιά.:D
 
Αν επιμένει η μυρωδιά, βάλε χλωρίνη.
Βέβαια μπορεί να γίνει κάποια μικροζημιά.:D
Όχι χλωρίνη είναι ιδιότροπο υλικό με συγκεκριμένο χειρισμό. Αν μείνει παραπάνω κάνει ζημιά. Καλύτερα στην ασφάλεια του σαπουνιού με ζεστό νερό. Το βασικό είναι να πλένετε και να στεγνώνετε σωστά και εντελώς. Αν μείνει η λάσπη μυρίζει και κάνει ζημιά στα δερμάτινα κομμάτια.
 
Αν η μυρωδιά προέρχεται από μύκητες, όπως από μούχλα, η χλωρίνη τους σκοτώνει 100%.
 
Αν η μυρωδιά προέρχεται από μύκητες, όπως από μούχλα, η χλωρίνη τους σκοτώνει 100%.
H μυρωδια ειναι γιατι επεσα ολος σε λασπολακκο και μπηκαν λασπονερα παντου μεσα , την επομενη μερα βρωμουσαν ηδη
 
Τελευταία επεξεργασία:
Back
Top Bottom