amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Για την .. χιονονιφάδα V4/VTECιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Για την .. χιονονιφάδα V4/VTECιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Πάσο...Για την .. χιονονιφάδα V4/VTEC
Εγω δεν εχω οδηγήσει f4 αλλά λόγω φατσας και πιο ταξιδιαρικου χαρακτήρα θα πήγαινα σε vfr.ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Χίλιες φορές cbr. Δεν είναι τυχαίο πως εγκαταλείφθηκε ο V4 ουσιαστικά σε τέτοιες ιπποδυναμεις. Περισσότερο για τις εντυπώσεις είναι με ελάχιστα πλεονεκτήματα. Ίσως πέρα από τον ήχο και την μοναδικότητα κανένα άλλο.ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
Δεν ξέρω για το 800,αλλά το 750 είναι πολύ πιο όρθιο ,άνετο από το cbr.Επισης πολύ πιο ροπατο το vfr.Λεω για το vfr 750.Το αναφέρω επειδή έχω 750 και επίσης έχω οδηγήσει cbr 600 f.Για το 800 v tech δεν γνωρίζω.ιδια,μα ιδια θεση οδηγησης με cbr 600f4i,πιο αργο απ αυτο,πιο βενζινοβορο,πιο βαρυ,πιο κοστοβορο,για πιο λογο λοιπον...
της αγγελιας δεν εχει abs ,οσο για το cbr 600fi ,μιλαω για το τελευταιο διπλοφαναροΈχουμε ξαναδεί συζήτηση σε ύφος "δεν με νοιάζει το καλύτερο, με νοιάζει το μοναδικό/σπάνιο" οπότε αυτό δεν μου κάνει εντύπωση.
Έχει αρκετό κόσμο στον οποίο δεν αρέσει ο τετρακύλινδρος σε σειρά. Επίσης νομίζω ότι δεν βγήκε με abs το F4 ποτέ. Είναι και λίγο πιο όμορφο/σύγχρονο από το F4 με το ένα φανάρι.
η φατσα του διπλοφαναρου ειναι μια χαρα,ιδιο ταξιδιωτικο χαρακτηρα εχουν..απλως στο vf κοτσαραν και τις βαλιτσεςΕγω δεν εχω οδηγήσει f4 αλλά λόγω φατσας και πιο ταξιδιαρικου χαρακτήρα θα πήγαινα σε vfr.
Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αυτο λεω..Χίλιες φορές cbr. Δεν είναι τυχαίο πως εγκαταλείφθηκε ο V4 ουσιαστικά σε τέτοιες ιπποδυναμεις. Περισσότερο για τις εντυπώσεις είναι με ελάχιστα πλεονεκτήματα. Ίσως πέρα από τον ήχο και την μοναδικότητα κανένα άλλο.
Αυτό που δεν μπορείτε να αποφασίσετε και παίρνετε και τα δύο δηλαδή και μετά κοροϊδεύουμε τις γυναίκες που γεμίζουν παπουτσοθηκες με παπούτσια!Έχω F4i (δηλαδή το ψεκαστό διπλοφάναρο που αναφέρθηκε) και VFR800FI (δηλαδή το ψεκαστό αλλά όχι το VTEC, το τελευταίο με camgeartrain) και τα δύο του 2001.
Το CBR είναι ελαφρύτερο στην ζυγαριά, αλλά κυρίως στην αίσθηση. Και όταν στροφάρει στις 12+ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πενήντα (που λέει ο λόγος) άλογα δυνατότερο από το VFR.
Ωστόσο, το VFR έχει πολύ πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες, γεγονός που σε επαρχιακούς βοηθά πολύ περισσότερο να κινηθείς με ωραία ροή. Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πολύ πιο χρησιμοποιήσιμη στην Βέφα, συχνά με το CBR πρέπει να είσαι με πρώτη για να βρίσκεσαι εντός κάάποιας ροπής.
Από την άλλη, στην Βέφα νιώθεις το μεταξόνιο στα πολύ κλειστά κομμάτια. Και ο υδραυλικός της συμπλέκτης ποτέ δεν μου άρεσε σε αποκομμένη αίσθηση.
Από πλευράς άνεσης, το CBR είναι compact, αλλά παραδόξως σχετικά άνετο, αν και στο VFR οι γωνίες στα γόνατα είναι με διαφορά ανετότερες.
Κοινώς, πάρ' τ' αυγό και κούρεφτο, τις λατρεύω και τις δύο.
Αυτό το vfr θα μου μείνει καημός...Έχω F4i (δηλαδή το ψεκαστό διπλοφάναρο που αναφέρθηκε) και VFR800FI (δηλαδή το ψεκαστό αλλά όχι το VTEC, το τελευταίο με camgeartrain) και τα δύο του 2001.
Το CBR είναι ελαφρύτερο στην ζυγαριά, αλλά κυρίως στην αίσθηση. Και όταν στροφάρει στις 12+ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πενήντα (που λέει ο λόγος) άλογα δυνατότερο από το VFR.
Ωστόσο, το VFR έχει πολύ πολύ περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες, γεγονός που σε επαρχιακούς βοηθά πολύ περισσότερο να κινηθείς με ωραία ροή. Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πολύ πιο χρησιμοποιήσιμη στην Βέφα, συχνά με το CBR πρέπει να είσαι με πρώτη για να βρίσκεσαι εντός κάάποιας ροπής.
Από την άλλη, στην Βέφα νιώθεις το μεταξόνιο στα πολύ κλειστά κομμάτια. Και ο υδραυλικός της συμπλέκτης ποτέ δεν μου άρεσε σε αποκομμένη αίσθηση.
Από πλευράς άνεσης, το CBR είναι compact, αλλά παραδόξως σχετικά άνετο, αν και στο VFR οι γωνίες στα γόνατα είναι με διαφορά ανετότερες.
Κοινώς, πάρ' τ' αυγό και κούρεφτο, τις λατρεύω και τις δύο.
Υπήρχε τύπος στο advrider που είχε ταυτόχρονα gs, multi, 1290. Ίνδαλμα και είδωλο και για μίμηση, δεν παρακολούθησα τι κράτησε τελικά γιατί ήρθε το XR και όλα αυτά ήταν μικρά γατάκια.Αυτό που δεν μπορείτε να αποφασίσετε και παίρνετε και τα δύο δηλαδή και μετά κοροϊδεύουμε τις γυναίκες που γεμίζουν παπουτσοθηκες με παπούτσια!
Δεν ειμαστε για XR εμεις κυριε Amyroukai...Καλα ειναι τα 110...Μετά το μπάντιτ το ηρωικό όλα μαγικό χαλί και πύραυλοι λέμε mr Player.
Και τα 85 του ktm χαρά είναιΔεν ειμαστε για XR εμεις κυριε Amyroukai...Καλα ειναι τα 110...
Εγω λεω οχι...γιατι με ξερω...Και τα 85 του ktm χαρά είναι
Κανείς δεν είπε όχι σε 100 ακόμα
Δεν φταίμε εμείς αν ξυπνάς και τραγουδάςΕγω λεω οχι...γιατι με ξερω...
Δεν φταίμε εμείς αν ξυπνάς και τραγουδάς
Είμαι άτακτος πολύ
Από εδώ και εκεί γυρνάω
Δεν κολλάω σε ένα κλειδί
Γιατί εύκολα ξεχνάω
Η παλάμη μου με το VTEC μουτρωνει
Θέλει μια διακοσαριά να έχει να χουφωνει
Το "Τ" γιατί το φάγαμε;Είμαι άτακτος πολύ
Από εδώ και εκεί γυρνάω
Δεν κολλάω σε ένα κλειδί
Γιατί εύκολα ξεχνάω
Η παλάμη μου με το VTEC μουτρωνει
Θέλει μια διακοσαριά να έχει να χουφΤωνει