Που πηγαν τα λαδιαααα? Οεο..

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Πριν 3 ημερες αλλαξα λαδια στην γιαγια..bmw 650 dakar (για οσους δεν γνωριζουν το μηχανακι μου) Ολα καλα, γνωστη διαδικασια αλλαξα και το φιλτρο, και εβαλα και τα καινουργια λαδακια και ολα οκ. Η γιαγια γουργουριζε ευτυχισμενη. Απο συνηθεια και οπως κανω παντα την εβαλα να δπυλεψει την εκανα και μια βολτιτσα και περιμενα ενα τσιγαρο χρονο να ελενξω την σταθμη, οπως κανω παντα. Αμ δε!! Αδειο το γνωστο δοχειο λαδιου. Οκ λεω αστο το ξανακοιταω αυριο. Αμ δε και την επομενη. Ξανα βολτα ξανα τσεκαρισμα αδειο το δοχειο. Αρχισα να αναρωτιεμαι μπας και η ζεστη με πειραξε και δεν εριξα ολο το λαδι που επρεπε χαχαχα μπα....ολα γιναν οπως πρεπει. Ξερω οτι στο μοτερ αυτο ποτε η σχεδον ποτε δεν ειχα ακριβη μετρηση της σταθμης , γιατι αλλες φορες εδειχνε γεματο μεχρι επανω αλλες φορες λιγο κατω , απο το γνωστο γυαλινο ματακι. Αλλα αυτη τη φορα με κουφανε...εδω και μερες σιγουυρα καπου τα κραταει αλλα ολα?????? Που ειναι τα λαδια οεο? Ειναι νορμαλ να τα κραταει ολα τα λαδια? Και που? Αρχιζω και τρομαζω. Εννοειται λαμπακια πιεσης λαδιου κλπ σβηνουν με το γυρισει η μιζα. Εννοειται οτι μπηκε η σωστη ποσοτητα εννοειται οτι μπηκε το σωστο φιλτρο που βαζω χρονια.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Ίδια λάδια εβαλες; Μήπως είναι γεμάτο παραπάνω κ δεν φαίνεται λόγω χρώματος;
Οχι ειναι πεντακαθαρο το γυαλινο, αλλα ουτως η αλλως αν ανοιξεις την ταπα τπυ δοχειου βλεπεις τα παντα.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Ξηρό κάρτερ είναι;
Ναι και για αυτο δεν εχεις ποτε σωστη ενδειξη...αλλα εδω μιλαμε δεν δειχνει τιποτα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πριν 3 ημερες αλλαξα λαδια στην γιαγια..bmw 650 dakar (για οσους δεν γνωριζουν το μηχανακι μου) Ολα καλα, γνωστη διαδικασια αλλαξα και το φιλτρο, και εβαλα και τα καινουργια λαδακια και ολα οκ. Η γιαγια γουργουριζε ευτυχισμενη. Απο συνηθεια και οπως κανω παντα την εβαλα να δπυλεψει την εκανα και μια βολτιτσα και περιμενα ενα τσιγαρο χρονο να ελενξω την σταθμη, οπως κανω παντα. Αμ δε!! Αδειο το γνωστο δοχειο λαδιου. Οκ λεω αστο το ξανακοιταω αυριο. Αμ δε και την επομενη. Ξανα βολτα ξανα τσεκαρισμα αδειο το δοχειο. Αρχισα να αναρωτιεμαι μπας και η ζεστη με πειραξε και δεν εριξα ολο το λαδι που επρεπε χαχαχα μπα....ολα γιναν οπως πρεπει. Ξερω οτι στο μοτερ αυτο ποτε η σχεδον ποτε δεν ειχα ακριβη μετρηση της σταθμης , γιατι αλλες φορες εδειχνε γεματο μεχρι επανω αλλες φορες λιγο κατω , απο το γνωστο γυαλινο ματακι. Αλλα αυτη τη φορα με κουφανε...εδω και μερες σιγουυρα καπου τα κραταει αλλα ολα?????? Που ειναι τα λαδια οεο? Ειναι νορμαλ να τα κραταει ολα τα λαδια? Και που? Αρχιζω και τρομαζω. Εννοειται λαμπακια πιεσης λαδιου κλπ σβηνουν με το γυρισει η μιζα. Εννοειται οτι μπηκε η σωστη ποσοτητα εννοειται οτι μπηκε το σωστο φιλτρο που βαζω χρονια.
Έλα μωρέ πως κάνεις έτσι...
Κάποια τάπα θα άφησες ξεβίδωτη,εσύ έβαζες απο πάνω αυτό έβγαινε απο κάτω...:D:roflmao:
Χωρίς πλάκα τώρα το manual αναφέρει ποσότητα λαδιού +αλλαγή φίλτρου 2,3lit.
Είσαι σίγουρα ο.κ απο ποσότητα;
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Έλα μωρέ πως κάνεις έτσι...
Κάποια τάπα θα άφησες ξεβίδωτη,εσύ έβαζες απο πάνω αυτό έβγαινε απο κάτω...:D:roflmao:
Χωρίς πλάκα τώρα το manual αναφέρει ποσότητα λαδιού +αλλαγή φίλτρου 2,3lit.
Είσαι σίγουρα ο.κ απο ποσότητα;
Θενο μεχρι και αυτο κοιταξα ενστικτωδως και η σωστη ποσοτητα μπηκε...επειδη δεν παω και καλα μερικες μερες, κοιταγα τα μπουκαλια αν τα αδειασα μεσα η καπου αλλου...:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάνε εναν κόπο,άνοιξε την τάπα πλήρωσης λαδιού του δοχείου και βάλε κάτι μέσα (σωληνάκι,μακρύ κατσαβίδι,κ.τ.λ) ή ότι έχεις πρόχειρο και δες που βρίσκεται η στάθμη.Και με ένα φακό επίσης μπορείς να τα δεις απο πάνω.Όπως τα κοιτάμε στο αμάξι ένα πράγμα.Άν έχει λάδια μέσα μην ανησυχείς.Το πιο πιθανό θα είναι να χρειαστεί συμπλήρωμα.
Αν δεν έχει ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει.
Αν θυμάμαι καλά στο δικό μου έπρεπε να ζεσταθεί καλά για να δείξει σωστή στάθμη.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Κάνε εναν κόπο,άνοιξε την τάπα πλήρωσης λαδιού του δοχείου και βάλε κάτι μέσα (σωληνάκι,μακρύ κατσαβίδι,κ.τ.λ) ή ότι έχεις πρόχειρο και δες που βρίσκεται η στάθμη.Και με ένα φακό επίσης μπορείς να τα δεις απο πάνω.Όπως τα κοιτάμε στο αμάξι ένα πράγμα.Άν έχει λάδια μέσα μην ανησυχείς.Το πιο πιθανό θα είναι να χρειαστεί συμπλήρωμα.
Αν δεν έχει ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει.
Αν θυμάμαι καλά στο δικό μου έπρεπε να ζεσταθεί καλά για να δείξει σωστή στάθμη.
Θενο το κοιταξα και περαν της πλακας δεν εχει καθολου λαδι το δοχειο , και το ζεστανα καλα και ζεσταμα καλο εκανα . Απο την αλλη σκεφτηκα να μην πηγε κατι καλα με το φιλτρο, αλλα θα τα ειχε κανει ολα πουτ@ν@ αν τα εμποδιζε κατι στο φιλτρο. Η κατι συνεβαινε και δεν τα γυρναγε στο δοχειο , λογικα θα τα ειχε κανει κιμα ολα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κάντο μια κοντινή βόλτα σγα-σγα ,να ανεβάσει θερμοκρασία ,να πάρει το βεντιλατέρ ,κ μετά γύρνα σπίτι ,βάλτο στο 2πλό σταντ ,σβήσε ,κ μέτρα άμεσα.
Προσοχή να είναι επίπεδο το σημείο που θα παρκάρεις για την μέτρηση.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θενο το κοιταξα και περαν της πλακας δεν εχει καθολου λαδι το δοχειο , και το ζεστανα καλα και ζεσταμα καλο εκανα . Απο την αλλη σκεφτηκα να μην πηγε κατι καλα με το φιλτρο, αλλα θα τα ειχε κανει ολα πουτ@ν@ αν τα εμποδιζε κατι στο φιλτρο. Η κατι συνεβαινε και δεν τα γυρναγε στο δοχειο , λογικα θα τα ειχε κανει κιμα ολα.
Κάνε έναν έλεγχο απο το bleeder tsek (το βιδάκι πάνω απο το καβούκι του φ.λαδιού) να δείς αν ανεβάζει λάδι η τρόμπα.
Αν και -λογικά- θα σου άναβε το κόκκινο λαμπάκι λαδιού.
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Ναι και για αυτο δεν εχεις ποτε σωστη ενδειξη...αλλα εδω μιλαμε δεν δειχνει τιποτα.


Συνηθως ο ελεγχος σε αυτα γινεται αμεσως μετα απο βολτα, που σημαινει οτι το μηχανακι εχει κανει πολλα χλμ. Εγω προσωπικα κανω τουλαχιστον 15χλμ βολτα με το caponord και 10 γυρους στην πιστα με το SXV, ωστε να δω σωστη ενδειξη (και παντα βλεπω). Δυστυχως, ετσι ειναι αυτο το συστημα.
Εαν εχεις κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με αλλες φορες που αλλαξες λαδια, τοτε συμπληρωσε κι αλλα γιατι το αφησες να στραγγιξει περισσοτερο;
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Συνηθως ο ελεγχος σε αυτα γινεται αμεσως μετα απο βολτα, που σημαινει οτι το μηχανακι εχει κανει πολλα χλμ. Εγω προσωπικα κανω τουλαχιστον 15χλμ βολτα με το caponord και 10 γυρους στην πιστα με το SXV, ωστε να δω σωστη ενδειξη (και παντα βλεπω). Δυστυχως, ετσι ειναι αυτο το συστημα.
Εαν εχεις κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με αλλες φορες που αλλαξες λαδια, τοτε συμπληρωσε κι αλλα γιατι το αφησες να στραγγιξει περισσοτερο;
Λοιπον αυτο εκανα μια γερη διαδρομη με αρκετες στροφες και επανηλθαν ολα. Και το δοχειο γεμισε και ενδειξη σωστη εχω. Αλλα και παλι μου φαινεται παραξενο καθως ειναινη πρωτη φορα που το κανει τοσο πολυ. Εννοειται οτι γνωριζω οτι το συστημα που εχει ποτε δεν εχεις σαφη ενδειξη αλλα...καθολου? Τελος παντων ολα οκ μετα το χωσιμο και αρκετα χλμ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπον αυτο εκανα μια γερη διαδρομη με αρκετες στροφες και επανηλθαν ολα. Και το δοχειο γεμισε και ενδειξη σωστη εχω. Αλλα και παλι μου φαινεται παραξενο καθως ειναινη πρωτη φορα που το κανει τοσο πολυ. Εννοειται οτι γνωριζω οτι το συστημα που εχει ποτε δεν εχεις σαφη ενδειξη αλλα...καθολου? Τελος παντων ολα οκ μετα το χωσιμο και αρκετα χλμ
Βόλτα ήθελε το εργαλείο για να στρώσει...:ok:
Τέλος καλό όλα καλά.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Βαγγέλη πιθανών βέβαια και να το γνωρίζεις αλλα σε αυτά τα μοτέρ είναι πολυ σημαντικό οταν αλλάζεις λάδια να βάζεις στην αρχή 1,7 λίτρα να το βάλεις να δουλέψει κανα λεπτό και μετά να συμπληρώσεις και το υπόλοιπο.Την έκανες έτσι την διαδικασία?
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Βαγγέλη πιθανών βέβαια και να το γνωρίζεις αλλα σε αυτά τα μοτέρ είναι πολυ σημαντικό οταν αλλάζεις λάδια να βάζεις στην αρχή 1,7 λίτρα να το βάλεις να δουλέψει κανα λεπτό και μετά να συμπληρώσεις και το υπόλοιπο.Την έκανες έτσι την διαδικασία?
Ναι ναι παντα ετσι γινεται και ετσι το κανω. Μαλλον δεν της αρεσαν τα bell ray που της εβαλα ηθελε castrol που της βαζω παντα χαχαχαχα τι να την κανω γρια γυναικα ειναι εχει τις παραξενιες της..
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Βόλτα ήθελε το εργαλείο για να στρώσει...:ok:
Τέλος καλό όλα καλά.
Θελει τα ωπα της, θελει και την σφαλιαρα της μαλλον...χαχαχα
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εγω γι αυτο το λογο κ επειδη ειμαι ψυχαναγκαστικος με τη σωστη σταθμη κ βασανιστικα αρκετα για να την πετυχαινω, αποφασισα θα το αδειαζω πολυ καλα, θα βαζω τη σωστη ποσοτητα απο το μανουαλ κ δε τα ξανακοιταω, μονο λιγο πριν το σερβις κ μετα απο βολτα:)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Λοιπον αυτο εκανα μια γερη διαδρομη με αρκετες στροφες και επανηλθαν ολα. Και το δοχειο γεμισε και ενδειξη σωστη εχω. Αλλα και παλι μου φαινεται παραξενο καθως ειναινη πρωτη φορα που το κανει τοσο πολυ. Εννοειται οτι γνωριζω οτι το συστημα που εχει ποτε δεν εχεις σαφη ενδειξη αλλα...καθολου? Τελος παντων ολα οκ μετα το χωσιμο και αρκετα χλμ
κανε και κανα σερβις στην μπιλια,κατω απο το δοχειο λαδιου ρε μαστορα....τα παιξε η κακομοιρα
αντε ολα εγω θα στα λεω?:D
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
κανε και κανα σερβις στην μπιλια,κατω απο το δοχειο λαδιου ρε μαστορα....τα παιξε η κακομοιρα
αντε ολα εγω θα στα λεω?:D
Εγω προτιμω αντι να μου τα λες να μου τα κανεις μαστορα γιατι δεν προλαβαινω να κ...ω τελειωνε με τους ματρακαδες που εχετε μπλεξει και πες μου να στο στειλω:yew::roflmao::roflmao:
 
Top Bottom