Προβληματισμός για ασφάλτινα ελαστικά

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Ενδιαφερομαι για γνωμες πανω σε ελαστικα καθαρα για ασφαλτινη χρηση

Καταρχας να πουμε οτι το μηχανακι ειναι ΚΤΜ 1290 SUPERADVENTURE, αρα σχετικα βαρυ και με αρκετη ιπποδυναμη

Δεν με ενδιαφερει χωματινη χρηση, σκεφτομαι αγορα 2ων ελαστικων για αυτο
Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι η συμπεριφορα στις στροφες, να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο σε κρατημα.
Εχω λιγο βαρυ χερι και το περιβαλλον που βολταρω ειναι κυριως επαρχιακο στροφιλικι μονοκαβαλος με γρηγορους ρυθμους.
Στα φορτωμενα δικαβαλα δεν με απασχολει ποσο λαστιχο θα φαει, προτιμω το κρατημα απο την διαρκεια.

Τωρα το μηχανακι εχει πανω michelin pilot road 5, εντωμεταξυ αφου το πηρα εν μεσω καραντινας δεν τα εχω πολυδοκιμασει, εκανα κατι βολτες εντος αττικης, αλλα ημουν η δικαβαλος η ειχε βρεγμενη ασφαλτο οταν βγηκα, οποτε δεν ξερω πως ειναι τα ορια τους στο στριψιμο.
Στο προηγουμενο μηχανακι μου που παλι τα ειχε πανω οταν τα πηρα δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα και μολις τα αλλαξα ειδα το φως το αληθινο, βεβαια εκεινο ειχε ζαντες 17/17 οποτε ειχα αλλες επιλογες ελαστικων....

Ειμαι λοιπον σε διλλημα, να τα αφησω πανω να δω πως πανε η να τα αλλξω για κατι που "ξερουμε" οτι αποδιδει πολυ καλα στο στροφιλικι.
Γνωστος με ιδιο μηχανακι μου ειπε για τα pirelli scoprion trail 2, προχθες ομως διαβασα στο fb οτι στην πολυ πιεση διαλυονται...
Ειναι κ αυτη η καραντινα που δεν μπορουμε να βολταρουμε και με πιανουν τα διαολια μου να ασχολουμαι με κατι που εχει σχεση με το μηχανακι και τρωγομαι συνεχεια....
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Ενδιαφερομαι για γνωμες πανω σε ελαστικα καθαρα για ασφαλτινη χρηση

Καταρχας να πουμε οτι το μηχανακι ειναι ΚΤΜ 1290 SUPERADVENTURE, αρα σχετικα βαρυ και με αρκετη ιπποδυναμη

Δεν με ενδιαφερει χωματινη χρηση, σκεφτομαι αγορα 2ων ελαστικων για αυτο
Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι η συμπεριφορα στις στροφες, να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο σε κρατημα.
Εχω λιγο βαρυ χερι και το περιβαλλον που βολταρω ειναι κυριως επαρχιακο στροφιλικι μονοκαβαλος με γρηγορους ρυθμους.
Στα φορτωμενα δικαβαλα δεν με απασχολει ποσο λαστιχο θα φαει, προτιμω το κρατημα απο την διαρκεια.

Τωρα το μηχανακι εχει πανω michelin pilot road 5, εντωμεταξυ αφου το πηρα εν μεσω καραντινας δεν τα εχω πολυδοκιμασει, εκανα κατι βολτες εντος αττικης, αλλα ημουν η δικαβαλος η ειχε βρεγμενη ασφαλτο οταν βγηκα, οποτε δεν ξερω πως ειναι τα ορια τους στο στριψιμο.
Στο προηγουμενο μηχανακι μου που παλι τα ειχε πανω οταν τα πηρα δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα και μολις τα αλλαξα ειδα το φως το αληθινο, βεβαια εκεινο ειχε ζαντες 17/17 οποτε ειχα αλλες επιλογες ελαστικων....

Ειμαι λοιπον σε διλλημα, να τα αφησω πανω να δω πως πανε η να τα αλλξω για κατι που "ξερουμε" οτι αποδιδει πολυ καλα στο στροφιλικι.
Γνωστος με ιδιο μηχανακι μου ειπε για τα pirelli scoprion trail 2, προχθες ομως διαβασα στο fb οτι στην πολυ πιεση διαλυονται...
Ειναι κ αυτη η καραντινα που δεν μπορουμε να βολταρουμε και με πιανουν τα διαολια μου να ασχολουμαι με κατι που εχει σχεση με το μηχανακι και τρωγομαι συνεχεια....
Τα pilot road 5 λένε ότι είναι εξαιρετικά ασφάλτινα. Δεν τα έχω δοκιμάσει.
Για τα scorpion το διάβασα κι εγώ στην ομάδα στο fb, αλλά μάλλον μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα. 4 φορές έβαλα scorpion και έχω μόνο καλά λόγια να πω.

Το 1290 ερχόταν από το εργοστάσιο με αυτά, και γενικά τα έχουν βάλει τουλάχιστον 8 στους 10 κατόχους 1290, και σχεδόν όλοι έχουν να πουν καλά λόγια.

Μόνο μείον είναι ότι τετραγωνιζει για πλάκα στην εθνική, ακόμα και αν είσαι μονός. Στα χέρια μου, το πίσω δεν βγάζει πάνω από 6-7000χλμ. Το μπροστά περίπου 11-12000, ανάλογα πόσο επιθετικός είσαι στις εξόδους των στροφών (ελαφρωνει μπροστά και "ξεσερνει")

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γειά σου ρε Γιωργάρα με το καινούργιο θηρίο. Διπλό είναι δαύτο απο το Aprilia!

Δεν έχω τις περισσότερες γνώσεις για λάστιχα on-off αλλά νομίζω πας δαγκωτός για Dunlop Meridian. 100% ασφάλτινο, τελευταίας τεχνολογίας λάστιχο με κορυφαίες επιδόσεις και αρκετή διάρκεια. Σαφώς περίσσοτερη απο το να έβαζες ένα μαλακό SS Λάστιχο σε άλλο σου μηχανάκι.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Τα pilot road 5 λένε ότι είναι εξαιρετικά ασφάλτινα. Δεν τα έχω δοκιμάσει.
Για τα scorpion το διάβασα κι εγώ στην ομάδα στο fb, αλλά μάλλον μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα. 4 φορές έβαλα scorpion και έχω μόνο καλά λόγια να πω.

Το 1290 ερχόταν από το εργοστάσιο με αυτά, και γενικά τα έχουν βάλει τουλάχιστον 8 στους 10 κατόχους 1290, και σχεδόν όλοι έχουν να πουν καλά λόγια.

Μόνο μείον είναι ότι τετραγωνιζει για πλάκα στην εθνική, ακόμα και αν είσαι μονός. Στα χέρια μου, το πίσω δεν βγάζει πάνω από 6-7000χλμ. Το μπροστά περίπου 11-12000, ανάλογα πόσο επιθετικός είσαι στις εξόδους των στροφών (ελαφρωνει μπροστά και "ξεσερνει")

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οπότε ενα ποντακι απο κατοχους 1290 το εχουμε...αφου τα εχουν βαλει οι περισσοτεροι παει να πει οτι εχει καλες κριτικες.
Αν αντεξει 7-8000χλμ ειμαι οκ, παλια αλλαζα πισινο καθε 3000:p


Γειά σου ρε Γιωργάρα με το καινούργιο θηρίο. Διπλό είναι δαύτο απο το Aprilia!

Δεν έχω τις περισσότερες γνώσεις για λάστιχα on-off αλλά νομίζω πας δαγκωτός για Dunlop Meridian. 100% ασφάλτινο, τελευταίας τεχνολογίας λάστιχο με κορυφαίες επιδόσεις και αρκετή διάρκεια. Σαφώς περίσσοτερη απο το να έβαζες ένα μαλακό SS Λάστιχο σε άλλο σου μηχανάκι.
Γεια σου ρε Βαγγο μου...
Διαβασα καλα λογια και για αυτα εδω μεσα ειναι η αληθεια και μπηκαν κ αυτα στο παιγνιδι.


Ο λογος που ανοιξα το θεμα(που ειναι πολυφορεμενο και κουραζει ισως) ειναι να παρω αποψεις απο κατοχους οι οποιοι οντως πιεζουν στο στροφιλικι να δω τι εντυπωσεις εχουν πρακτικα.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Οπότε ενα ποντακι απο κατοχους 1290 το εχουμε...αφου τα εχουν βαλει οι περισσοτεροι παει να πει οτι εχει καλες κριτικες.
Αν αντεξει 7-8000χλμ ειμαι οκ, παλια αλλαζα πισινο καθε 3000:p




Γεια σου ρε Βαγγο μου...
Διαβασα καλα λογια και για αυτα εδω μεσα ειναι η αληθεια και μπηκαν κ αυτα στο παιγνιδι.


Ο λογος που ανοιξα το θεμα(που ειναι πολυφορεμενο και κουραζει ισως) ειναι να παρω αποψεις απο κατοχους οι οποιοι οντως πιεζουν στο στροφιλικι να δω τι εντυπωσεις εχουν πρακτικα.
Μπορείς εύκολα να το τελειώσεις και στα 3000χλμ με το 1290

Το λάστιχο αυτό δεν συμπαθεί καθόλου τις ευθείες και την πόλη. Έβαλα πίσω τον Ιούνιο, και μέχρι τον Νοέμβριο ήταν άψογο. Το τελευταίο 2μηνο που κινούμαι αποκλειστικά εντός πόλης λόγω covid, τετραγωνισε πολύ γρήγορα.
Δώστου όμως στροφές και θα το καταευχαριστηθεις.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Για αυτα εχω ακουσει πολυ καλα λογια για το στριψιμο αλλα επισης οτι τρωγονται ανομιομορφα τα "τακουνια" τους και βγαζουν κουνημα μετα τα 180
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οπότε ενα ποντακι απο κατοχους 1290 το εχουμε...αφου τα εχουν βαλει οι περισσοτεροι παει να πει οτι εχει καλες κριτικες.
Αν αντεξει 7-8000χλμ ειμαι οκ, παλια αλλαζα πισινο καθε 3000:p




Γεια σου ρε Βαγγο μου...
Διαβασα καλα λογια και για αυτα εδω μεσα ειναι η αληθεια και μπηκαν κ αυτα στο παιγνιδι.


Ο λογος που ανοιξα το θεμα(που ειναι πολυφορεμενο και κουραζει ισως) ειναι να παρω αποψεις απο κατοχους οι οποιοι οντως πιεζουν στο στροφιλικι να δω τι εντυπωσεις εχουν πρακτικα.
Το λάστιχο άμα το ψάξεις απο πλευράς τεχνολογίας είναι κορυφαίο. Και όσοι το έχουν φορέσει μαζί και κάτι παλιόγεροι απο εδω μέσα που λένε πως πάνε γλήγορα λένε τα καλύτερα.

Άκου όμως και κάτι.. Το meridian είναι ένα λάστιχο σχεδιασμένο εξαρχής για on-off. Ενώ ένα Michelin Pilot Power 5 είναι σχεδιασμένο Street με μια ειδική έκδοση για on-off. Εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα PR5 στο δικό σου μηχανάκι. Είναι εξαιρετικό λάστιχο και ειδικά βροχολάστιχο αλλά σχεδιάστηκε για street Μηχανές και αυτά τα πλαίσια και αυτές τις αναρτήσεις με ότι συνεπάγεται. Ξέρεις πολύ καλά πώς η τεχνολογία απο μόνη της δεν λέει τίποτα σημασία έχει η εφαρμογή της να γίνεται με έρευνα και εξαντλητικές δοκιμές. Να ντύνεις ένα Street λάστιχο On-off εμένα δεν μου κάνει.

TKC 70



#ask_me_how_I_know
#diavases_ta_taro# (?)

#exeis_filous_gligorous# (?)

#mazeveis_kaseraki_apo_tin_continental# (?)

#poulas_ena_set_se_se aristi_katastasi_me_4cm_chickenstripes# (?)

kati allo den moy rxetai..:p
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Γιωργάρα Pirelli κι από μένα.Είχα βάλει στο προηγούμενο gs αλλά με το τράκο δεν πρόλαβαν να περπατήσουν,ίσα 1.000 χλμ.Εννοείται έβαλα και στο lc και είμαι στα 5.000 τώρα.

Μπορεί να μην κρατήσουν πολύ αλλά όσο κρατήσουν θα είσαι με το χαμόγελο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για αυτα εχω ακουσει πολυ καλα λογια για το στριψιμο αλλα επισης οτι τρωγονται ανομιομορφα τα "τακουνια" τους και βγαζουν κουνημα μετα τα 180
Συνεβει σε μια παρτιδα , στα μπροστινα κυριως, πριν κανα 2 χρονια.
Βγαινουν με ανωτατο δεικτη τατχυτητας 190χλμ.

Στην κατηγορια αυτη, σε επαρχιακο στροφιλικι , απλα δεν υπαρχει καλυτερο ελαστικο απο το TKC70.

Δεν θα βγαλει χιλιομετρα πολλα. Τερμα μαλακο.
Δεν κανει για Εθνικη οδο με 200αρες , πορεια.
Δεν κανει για ταξιδια στο εξωτερικο (φορτωμα , ποιοτητα ασφαλτου)
Θα σου χαρισει πολλα χαμογελα...

Δευτερη επιλογη το Conti Trail Attack 3. για να κανεις ολα τα παραπανω. Υστερει σε προσφυση απο το ΤKC70 στο επαρχιακό. Κερδιζει ομως στο handling και προσφυση στις γρηγορες παρατεταμενες.

To Pirelli Scorpion Trail, επισεις πολυ καλο. Εαν πας σε scorpion , επελεξε την διασταση με την ενδειξη (Κ) και δεικτη ταχυτητας W.

To Meridian δεν το εχω δοκιμασει ουτε και το Michelin Pilot 5.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ας βάλω το θέμα σε παρακολούθηση...
έχω το S εδώ και ~3000 χλμ με scorpion trail 2, ηδη τετραγωνισμένο πίσω από τον προηγούμενο (ο οποίος έκανε με αυτα ενα ταξίδι UK- Ιταλία - UK μονός) και έχω πάει μέχρι τώρα εθνική τριβάλιτσος, πίστα σερρες (εκει πιέστηκαν αλλά σε διαφορετικο περιβάλλον), λίγους επαρχιακούς μονος, διπλος. Δειχνει να ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα, δεν φόβησε ποτέ αλλα σίγουρα δεν το έχω πάει στα όρια στο δρόμο. Κάποια χαζοκουνήματα στα 190 αλλά πάντα με top box ή τριβάλιτσο και το πισω τετραγωνισμένο δεν τα ρίχνω στο ελαστικό. Ευχαριστημένος θα έλεγα και είναι στις επιλογές για επόμενο.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα,

Στο ίδιο μηχανάκι, 1290 S 2018, εβαλα το Conti Trail Attack 3 με το οποιο εχω κανει μικρες γρηγορες ευρωπαικού επαρχιακού αλλα και περιπου 5000 χιλ σε ταξίδι ευρώπη δικάβαλος και με τριβάλιτσο.
Μαλιστα στο τελευταίο απο Φλωρεντία μεχρι San Marino ευχαριστήθηκα στρίψιμο στα 2 βουνα που πέρασα.

Στις γρήγορες μονοκάβαλος κρατάει σαν super sport, το ίδιο και φορτωμένος.

Μετα απο 5-6000+ χιλιομετρα ευρωπαικής ασφάλτου το εμπρος ειναι σαν καινούργιο ενώ το πισω εχει μεν τετραγωνίσει λίγο αλλα θεωρώ οτι βγαζει ανετα ακομα 5-8000 χιλ φορτωμένο.

Μονο "παράπονο¨ οτι ως super sport αλλα και με την κατανομη βαρους που εχει το μοτο αν βρει σε στροφή χαλίκι θα σε πουλήσει στιγμιαία αλλα θα βρει αμεσως προσφυση ( και με λαδια που μου ετυχε Ιταλία).

Απο εμενα τα Conti, αν και παραδοσιακά τα τελευταια χρονια ειμαι Dunlop που συνεχίζω στο Tuono V4 :rolleyes:

YΓ το μαμα Pireli Scorpion τετραγώνησε περισσότερο στο πρωτο ταξιδι και δεν κράταγε το ιδιο καλα σε παρατεταμενες




 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπέρα,

Στο ίδιο μηχανάκι, 1290 S 2018, εβαλα το Conti Trail Attack 3 με το οποιο εχω κανει μικρες γρηγορες ευρωπαικού επαρχιακού αλλα και περιπου 8000 χιλ σε ταξίδι ευρώπη δικάβαλος και με τριβάλιτσο.
Μαλιστα στο τελευταίο απο Φλωρεντία μεχρι San Marino ευχαριστήθηκα στρίψιμο στα 2 βουνα που πέρασα.

Στις γρήγορες μονοκάβαλος κρατάει σαν super sport, το ίδιο και φορτωμένος.

Μετα απο 8-9000+ χιλιομετρα ευρωπαικής ασφάλτου το εμπρος ειναι σαν καινούργιο ενώ το πισω εχει μεν τετραγωνίσει λίγο αλλα θεωρώ οτι βγαζει ανετα ακομα 5000 χιλ φορτωμένο.

Μονο "παράπονο¨ οτι ως super sport αλλα και με την κατανομη βαρους που εχει το μοτο αν βρει σε στροφή χαλίκι θα σε πουλήσει στιγμιαία αλλα θα βρει αμεσως προσφυση ( και με λαδια που μου ετυχε Ιταλία).

Απο εμενα τα Conti, αν και παραδοσιακά τα τελευταια χρονια ειμαι Dunlop που συνεχίζω στο Tuono V4 :rolleyes:





Αυτο που λες για το χαλικακι, εκει ειναι που κερδιζει το TKC70.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτο που λες για το χαλικακι, εκει ειναι που κερδιζει το TKC70.
Το ίδιο παρατήρησα με το meridian, σε σχέση με τα adventure της μισλεν
Τσισα.. Στο χαλικάκι με meridian
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Αυτο που λες για το χαλικακι, εκει ειναι που κερδιζει το TKC70.
Σιγουρα μιας και το Conti ειναι με χαραξη super sport σε σχεση με το TKC70

Απο θόρυβο πως πάει? Το Conti ειναι αθόρυβο και το Mitas E7+ εχει, ειναι καπου στην μέση ?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σιγουρα μιας και το Conti ειναι με χαραξη super sport σε σχεση με το TKC70

Απο θόρυβο πως πάει? Το Conti ειναι αθόρυβο και το Mitas E7+ εχει, ειναι καπου στην μέση ?
Δεν ειχα βαλει Μitas ποτέ.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Τα tkc70 ειναι η αληθεια οτι ακουγονται πολυ δελεαστικα, τοσο για το κρατημα σε επαρχιακο οσο και για το οτι θα επιτρεπουν χωματινες βολτες, αλλα δεν μου παει καρδια να παρω ελαστικο το οποιο εχει οριο τα 190χλμ, οταν τα 200 τα πιανει το μηχανακι πριν το σκεφτεις, ισως τα δοκιμασω καποια στιγμη στο μελλον...

Προς το παρον παιζω αναμεσα σε pirelli trail 2 και conti attack 3 με προτιμηση στα conti
Και ηθελα να αποφυγω να δωσω τα λεφτα μου στους κωλογερμαναραδες γμτ...

Ελπιζω βεβαια να παω συντομα καμια βολτα να δω πως συμπεριφερονται και τα michelin pr5 στον επαρχιακο, οποτε να δω αν θα τα ξαποστειλω αμεσα η αν θα μεινουν πανω μεχρι να λιωσουν. Παντως σαν προσφυση (στο στριψιμο ειπαμε δεν ξερω) στο ανοιγμα του γκαζιου τα πανε καλα, το μηχανακι εκει που περιμενεις οτι θα σπινιαρει και θα αρχισει τα παντιλικια πιανει προσφυση και σηκωνει σουζες

edit* κοιτωντας τωρα στο site της continental ειδα οτι τα tkc70 βγαινουν με δεικτη ταχυτητας v, αρα οριο τα 240χλμ:thinking:
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τα tkc70 ειναι η αληθεια οτι ακουγονται πολυ δελεαστικα, τοσο για το κρατημα σε επαρχιακο οσο και για το οτι θα επιτρεπουν χωματινες βολτες, αλλα δεν μου παει καρδια να παρω ελαστικο το οποιο εχει οριο τα 190χλμ, οταν τα 200 τα πιανει το μηχανακι πριν το σκεφτεις, ισως τα δοκιμασω καποια στιγμη στο μελλον...

Προς το παρον παιζω αναμεσα σε pirelli trail 2 και conti attack 3 με προτιμηση στα conti
Και ηθελα να αποφυγω να δωσω τα λεφτα μου στους κωλογερμαναραδες γμτ...

Ελπιζω βεβαια να παω συντομα καμια βολτα να δω πως συμπεριφερονται και τα michelin pr5 στον επαρχιακο, οποτε να δω αν θα τα ξαποστειλω αμεσα η αν θα μεινουν πανω μεχρι να λιωσουν. Παντως σαν προσφυση (στο στριψιμο ειπαμε δεν ξερω) στο ανοιγμα του γκαζιου τα πανε καλα, το μηχανακι εκει που περιμενεις οτι θα σπινιαρει και θα αρχισει τα παντιλικια πιανει προσφυση και σηκωνει σουζες

edit* κοιτωντας τωρα στο site της continental ειδα οτι τα tkc70 βγαινουν με δεικτη ταχυτητας v, αρα οριο τα 240χλμ:thinking:
Δεν ειναι τοσο ο δεικτης ταχυτητας αλλα το φορτιο. Ειμαι σιγουρος πως δεν πηγαινεις πορεια με 240...
Παραπανω σου εγραψα δεικτη W , γιατι ναι μεν εχουν υψηλοτερο δεικτη αλλα και σκληροτερο σκελετο. Ψιλα γραμματα θα μου πεις καθως ησουν σαφης για μονοκαβαλος , αφορτωτος και με εμφαση στο επαρχιακό.
Οποιο και να επιλεξεις ειναι καλο και μονο μετα απο δοκιμες θα ξερεις.

Εγω θα αφηνα προς το παρων το Michelin και θα βεβαιονωμουν με τις πιεσεις. Να εισαι σιγουρος πως εχει μεγαλη διαφορα.

Καλες βολτες...
 
Reactions: Gee
Top Bottom