Προστασια και συντηρηση ηλεκρικων επαφων

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ενα απο τα προβληματα που αντιμετωπιζουμε στις μοτοσυκλετες μας ειναι αυτα των κακων ηλεκτρικων
επαφων.
Οι μεγαλυτεροι εχθροι των ηλεκτρικων επαφων σε μια μοτοσυκλετα ειναι κραδασμοι η σκονη και η
υγρασια. Ενα απο τα παραπανω η και ολα μαζι προκαλουν κακη επαφη η χαλαρωση των μπριζων
με αποτελεσμα να εχουμε αυξηση της θερμοκρασιας λογω του arc που δημιουργειται.

Το μεγαλυτερο προβλημα το παθαινουν οι πριζες του ανορθωτη και πιο συγκεκριμενα αυτες που
ερχονται απο την γεννητρια (πηνια) γιατι το arc ειναι μεγαλυτερο λογω υψηλης τασης.
Το arc λοιπον αυξανει τοσο πολυ την θερμοκρασια που καταστρεφει τις επαφες και λιωνει τα καλωδια
με αποτελεσμα αρχικης πτωσης τασεως και στην συνεχεια οριστικη διακοπη φορτισης.

Η μερικη πτωση τασεως μπορει να προκαλεσει διαφορα προβληματα τα οποια ειναι δυσκολο να
διαγνωστουν διοτι η πτωση τασεως μπορει να συμβει μετα απο αρκετη ωρα λειτουργιας του κινητηρα
και να ξεγελασει πολλες φορες αφου μπορει να μετρησουμε σωστες τασεις φορτισης με κρυο
κινητηρα.
Τα προβληματα που δημιουργει μια πτωση τασεως ειναι χαμηλη αποδοση της αντλιας καυσιμου
των εγχυτηρων αλλα και της αναφλεξης με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση.
Επισης η χρηση μιας μπαταριας σε συνθηκες ιμιφορτισης ειναι σιγουρο οτι οδηγει στην γρηγορη καταστροφη της.

Ενας τροπος που θα λυσει οριστικα αυτο το προβλημα ειναι η χρηση διηλεκτρικου γρασσου στις
επαφες μας αφου ομως πρωτα σιγουρευτουμε οτι οι επαφες μας ειναι σε καλη κατασταση χωρις
ενδειξεις χαλαρωσης σκονης και καταστροφης λογω υπερθερμανσης.
Πρωτα λοιπον καθαριζουμε καλα μια επαφη ,την στεγνωνουμε η την αλλαζουμε με καινουρια αν χρειαστει και μετα εφαρμοζουμε το διηλεκτρικο γρασσο.

Το γρασσο αρχικα δεν θα αφησει την υγρασια και την σκονη να εισελθει στην επαφη αλλα και θα
την βοηθησει να αποσβεσει τους κραδασμους που θα την κανουν να χαλαρωσει.
Επισης θα βοηθησει με την θερμοχωρητικοτητα του να διατηρησει κανονικη θερμοκρασια στην επαφη
και να την προστατευσει απο υπερθερμανση.

Στις φωτογραφιες θα δειτε κατεστραμενη επαφη απο arc και επισκευη και προληψη με διηλεκτρικο γρασσο.
Με το γρασσο θα πρεπει να γεμισετε τις μπριζες εμπρος και πισω αλλα και μεσα και να κουμπωσετε....
Αν αυτο περισσευει θα ξεχειλισει μονο του εξω και απλα σκουπιστε το.





 
Τελευταία επεξεργασία:

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Και να θέλεις κάποια στιγμή να την αφαιρέσεις? Κόψιμο?
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Και να θέλεις κάποια στιγμή να την αφαιρέσεις? Κόψιμο?
Εσυ......μεινε στις επιτυχιες που εχεις στο.........."ωραιο φυλλο"....οταν εισαι....πανω η κατω......στο Ιταλικο ατι κ ασε αυτα για αλλους !!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ευχαριστουμε @Carooly !

Τα ηλεκτρικα κατ'εμε, ειναι ο σημαντικοτερος τομεας σε μια μοτοσυκλέτα και εαν καταφερεις και τα διατηρείς σε καλη και λειτουργικη κατασταση, αποκλείεις το μεγαλυτερο ποσοστο βλαβων που μπορεις να παθεις σε μια βολτα στο βουνο η οπουδηποτε αλλου.
 
Top Bottom