Πρόταση για νέα όρια ταχύτητας για μηχανές από την EU;;;

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
EU PARLIAMENT plans new lower speed limits for motorcycles so they cant overtake cars!

Σε γενικές γραμμες το βίντεο αναφέρει ότι υπάρχει πρόταση στην EE (εκεί που δεν ξέρω τι πράσινο καπνό φουμάρουν) που λέει να μειωθεί το ανώτατο όριο που κινουνται οι μηχανές στους δρόμους συγκριτικά με τα αυτοκίνητα, φυσικά μαντέψτε...για το καλό μας, για να μειωθούν τα ατυχήματα στα δίτροχα που προκαλούνται από προσπεράσεις. Δηλαδή σε έναν δρόμο με τελική τα 130 οι δικυκλιστές θα μπορούν να πάνε μόνο 110 ή ακόμα λιγότερο για αυτούς που έχουν χαμηλότερης βαθμίδας δίπλωμα.

Το βίντεο του Άγγλου τα περιγράφει πολύ καλά (που ανυσηχεί ακόμα και αν δεν είναι στην EU). Με το που αναφέρθηκε και μόνο, ακόμα και να μην περάσει σαν πρόταση με υποχρεωτική εφαρμογή σε όλα τα μέλη κράτη, θα επανέρχεται ξανά και ξανά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μέχρι να γίνει νόμος.

Δεν χρειάζεται στοιχεία όπως αναφέρει ότι το να περιορίσεις τις μηχανές στην δεξιά λωρίδα (γιατί αυτό θα γίνει αν τα αυτοκίνητα πάνε πιο γρήγορα με τον νόμο) ΔΕΝ είναι καλή ιδέα και θα δημιουργήσεις ακόμα πιο επικύνδυνες καταστάσεις για τους αναβάτες των δίτροχων.

Για να δουμε πως θα πάει και αυτό... Έχω την εντυπωση ότι τα τελευταία χρόνια τσακωνόμαστε όλο και περισσότερο με την κοινή λογική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
EU PARLIAMENT plans new lower speed limits for motorcycles so they cant overtake cars!

Σε γενικές γραμμες το βίντεο αναφέρει ότι υπάρχει πρόταση στην EE (εκεί που δεν ξέρω τι πράσινο καπνό φουμάρουν) που λέει να μειωθεί το ανώτατο όριο που κινουνται οι μηχανές στους δρόμους συγκριτικά με τα αυτοκίνητα, φυσικά μαντέψτε...για το καλό μας, για να μειωθούν τα ατυχήματα στα δίτροχα που προκαλούνται από προσπεράσεις. Δηλαδή σε έναν δρόμο με τελική τα 130 οι δικυκλιστές θα μπορούν να πάνε μόνο 110 ή ακόμα λιγότερο για αυτούς που έχουν χαμηλότερης βαθμίδας δίπλωμα.

Το βίντεο του Άγγλου τα περιγράφει πολύ καλά (που ανυσηχεί ακόμα και αν δεν είναι στην EU). Με το που αναφέρθηκε και μόνο, ακόμα και να μην περάσει σαν πρόταση με υποχρεωτική εφαρμογή σε όλα τα μέλη κράτη, θα επανέρχεται ξανά και ξανά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μέχρι να γίνει νόμος.

Δεν χρειάζεται στοιχεία όπως αναφέρει ότι το να περιορίσεις τις μηχανές στην δεξιά λωρίδα (γιατί αυτό θα γίνει αν τα αυτοκίνητα πάνε πιο γρήγορα με τον νόμο) ΔΕΝ είναι καλή ιδέα και θα δημιουργήσεις ακόμα πιο επικύνδυνες καταστάσεις για τους αναβάτες των δίτροχων.

Για να δουμε πως θα πάει και αυτό... Έχω την εντυπωση ότι τα τελευταία χρόνια τσακωνόμαστε όλο και περισσότερο με την κοινή λογική.
Αυτά για την Ευρώπη. Στη Ρωμιοσύνη έτσι κι' αλλιώς δεν τηρεί κανένας τα όρια οπότε δε νομίζω να ιδρώσει το αυτί κανενός.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Πάρτε μερικές ανάσες....
Οπλιστείτε με υπομονή...
Διώξτε την κακή διάθεση..
Αδειάστε το μυαλό όσο μπορείτε και διαβάστε την παρακάτω σκέψη...
:like:

Το νούμερο ένα ζητούμενο από μια βόλτα,ένα ταξίδι,μια εκπαίδευση,έναν αγώνα κλπ ενός μοτοσυκλετιστή,είναι ή όχι να γυρίσει σώος κι αβλαβής(όρθιος που λέμε);;

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι όλα τα στραβά κι ανάποδα γύρω μας ειναι αποτέλεσμα απληστίας και βιασύνης για εξουσία,δόξα,πλούτο,πρωτιά;

Αν το λοιπόν τραβηχτούμε λίγο πιο πάνω και πιο μακριά από την πρώτη μας εντύπωση επί του θέματος,μήπως...( ; ) λέω μήπως κάτι τέτοιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση;
:rolleyes:

Με τις ανάλογες ενέργειες για τα αυτοκίνητα... Τα επαγγελματικά οχήματα κλπ κλπ. ;)

Ξεσπαθώστεεεεεεεεε...
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
EU PARLIAMENT plans new lower speed limits for motorcycles so they cant overtake cars!

Σε γενικές γραμμες το βίντεο αναφέρει ότι υπάρχει πρόταση στην EE (εκεί που δεν ξέρω τι πράσινο καπνό φουμάρουν) που λέει να μειωθεί το ανώτατο όριο που κινουνται οι μηχανές στους δρόμους συγκριτικά με τα αυτοκίνητα, φυσικά μαντέψτε...για το καλό μας, για να μειωθούν τα ατυχήματα στα δίτροχα που προκαλούνται από προσπεράσεις. Δηλαδή σε έναν δρόμο με τελική τα 130 οι δικυκλιστές θα μπορούν να πάνε μόνο 110 ή ακόμα λιγότερο για αυτούς που έχουν χαμηλότερης βαθμίδας δίπλωμα.

Το βίντεο του Άγγλου τα περιγράφει πολύ καλά (που ανυσηχεί ακόμα και αν δεν είναι στην EU). Με το που αναφέρθηκε και μόνο, ακόμα και να μην περάσει σαν πρόταση με υποχρεωτική εφαρμογή σε όλα τα μέλη κράτη, θα επανέρχεται ξανά και ξανά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μέχρι να γίνει νόμος.

Δεν χρειάζεται στοιχεία όπως αναφέρει ότι το να περιορίσεις τις μηχανές στην δεξιά λωρίδα (γιατί αυτό θα γίνει αν τα αυτοκίνητα πάνε πιο γρήγορα με τον νόμο) ΔΕΝ είναι καλή ιδέα και θα δημιουργήσεις ακόμα πιο επικύνδυνες καταστάσεις για τους αναβάτες των δίτροχων.

Για να δουμε πως θα πάει και αυτό... Έχω την εντυπωση ότι τα τελευταία χρόνια τσακωνόμαστε όλο και περισσότερο με την κοινή λογική.
Σαν ιδέα δεν είναι καθόλου κακή, απλά ο σχεδιασμός ξέφυγε λίγο προς λάθος κατεύθυνση.
Αν περιορίσει τα αυτοκίνητα στα 110 και τα επαγγελματικά φορτηγά ακόμα χαμηλότερα στα 90 ας πούμε τότε αναγκαστικά θα περιοριστούν στην δεξιά και τη μεσαία λωρίδα οπότε η αριστερή με τα 130 θα μείνει για τις μοτοσικλέτες και ασφαλώς θα περιοριστούν τα ατυχήματα από άσκοπες σφήνες προσπεράσεις κλπ. καθώς δια του νόμου δεν θα επιτρέπετε σε πάσης φύσεως κουτί να μας φτάσει να μας προσπεράσει και να δημιουργήσει συνθήκες ατυχήματος.
Δεν είναι καθόλου κακό.
Κάποιος να ενημερώσει το συντάκτη της μελέτης να αναδιαρθρώσει τους στόχους για ακόμα καλύτερες και ασφαλέστερες διαδρομές.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Πάρτε μερικές ανάσες....
Οπλιστείτε με υπομονή...
Διώξτε την κακή διάθεση..
Αδειάστε το μυαλό όσο μπορείτε και διαβάστε την παρακάτω σκέψη...
:like:

Το νούμερο ένα ζητούμενο από μια βόλτα,ένα ταξίδι,μια εκπαίδευση,έναν αγώνα κλπ ενός μοτοσυκλετιστή,είναι ή όχι να γυρίσει σώος κι αβλαβής(όρθιος που λέμε);;

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι όλα τα στραβά κι ανάποδα γύρω μας ειναι αποτέλεσμα απληστίας και βιασύνης για εξουσία,δόξα,πλούτο,πρωτιά;

Αν το λοιπόν τραβηχτούμε λίγο πιο πάνω και πιο μακριά από την πρώτη μας εντύπωση επί του θέματος,μήπως...( ; ) λέω μήπως κάτι τέτοιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση;
:rolleyes:

Με τις ανάλογες ενέργειες για τα αυτοκίνητα... Τα επαγγελματικά οχήματα κλπ κλπ. ;)

Ξεσπαθώστεεεεεεεεε...
Ή μπορούμε να μένουμε πλέον σπίτια μας... οικονομία στο καυσιμο, λιγοτερες πιθανότητες ατυχήματος κλπ...
Βρε τελικά όντως το καλό μας θέλουνε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Ή μπορούμε να μένουμε πλέον σπίτια μας... οικονομία στο καυσιμο, λιγοτερες πιθανότητες ατυχήματος κλπ...
Βρε τελικά όντως το καλό μας θέλουνε.
Σωκράτη η ψυχική ανάταση των μοτοσυκλετιστών είναι συνδεμένη με την ταχύτητα αποκλειστικά;


Πρέπει να υπάρχει όριο/μέτρο για όλους ή εμείς είμαστε ειδική κατηγορία πολιτών;

Το αν μου αρέσει ή όχι το βάζω στην άκρη.


Μιλάμε όμως για κίνηση σε δημόσιους δρόμους που ειδικά στην Ελλάδα υπάρχει ασυδοσία.
Βγαινουμε εκτός χώρας κι έχουμε να λέμε!!!
Ρωτησαμε πότε τις θυσίες των εκάστοτε λαών για να απολαμβάνουν αυτή την ποιότητα στο κάθε καλό που έχουν;

Πάνω σε ποια βάση να το δουν δηλαδή;

Εμείς εδώ στην Ελλάδα με το ραβδάκι θα τα κάνουμε όλα;

Κουβέντα κάνουμε..
 
Reactions: STF

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ιδανικό μέτρο για κατόχους old-school transalp 600-650 και africa 750.

Ευχαριστούμε ;)
Ακουσα οτι το Transalp 750 που ειναι μισο Honda Jazz θα μπορει να πηγαινει με 130 οπως τα αυτοκινητα!!
;)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Σωκράτη η ψυχική ανάταση των μοτοσυκλετιστών είναι συνδεμένη με την ταχύτητα αποκλειστικά; OXI ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
Πρέπει να υπάρχει όριο/μέτρο για όλους ή εμείς είμαστε ειδική κατηγορία πολιτών; ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΟΡΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
...
Κουβέντα κάνουμε..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom