Πως να ζεσταινω τον κινητήρα μου ;

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS


Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μοτοσικλετιστών, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα, αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του, προκαλείται στα πρώτα δύο λεπτά της λειτουργίας του μετά από πολύωρη ακινησία.

Ζέσταμα στο ρελαντί είναι καταστροφή

Όσο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το κύκλωμα λίπανσης, τόσο το καλύτερο, και για το λόγο αυτό, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας την πίεση του λαδιού. Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες, είναι αυτοί που πρώτοι "πληρώνουν τη νύφη", αν η πίεση του λαδιού είναι ασθενής στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.

Συμπέρασμα

Βάλτε μπρος τον κινητήρα, αν έχει τσοκ ρυθμίστε ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως, αλλάζοντας ταχύτητες και οδηγώντας ήρεμα. Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτα, κλείστε το τσοκ και αυξήστε σιγά-σιγά το ρυθμό οδήγησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι μικρότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε τη βενζίνη επί πέντε λεπτα ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.

Πηγή: Περιοδικό MOTO/ Τεύχος 15-1-09

:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l


Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μοτοσικλετιστών, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα, αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του, προκαλείται στα πρώτα δύο λεπτά της λειτουργίας του μετά από πολύωρη ακινησία.
Πραγματι η μεγαλυτερη ζημια γινεται γινεται κατα το αρχικο σταδιο εκκινησης και λειτουργιας Ομως αυτο το 70% της φθορας πως πριοκειπτει σαν νουμερο? Επισης πολυ αστοχο ειναι και αυτο με τα δυο λεπτα λειτουργειας Ως γνωστον(?) ο καθε κινητηρας εχει διαφορετικες αναγκες λιπανσης Αρα δεν μπορει κανεις να μιλαει γενικα για ολους τους κινητηρες με συγκεκριμενα ποσοστα και χρονο που συμβαινει η οποια φθορα
Ζέσταμα στο ρελαντί είναι καταστροφή

Όσο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το κύκλωμα λίπανσης, τόσο το καλύτερο, Σωστο και για το λόγο αυτό, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας την πίεση του λαδιού. Εδω νομιζω δεν μας τα λεει καλα Η πιεση του λαδιου κυμαινεται παντα μεσα σε ορισμενες τιμες οι οποιες εχον προβλεφτει απο τον κατασκευαστη και ειναι συναρτηση του μεγεθους των διοδων, της τρομπας, και του ιξωδους του λαδιου Οι κατασκευαστες λοιπον εχουν φροντισει(?) ωστε η αντλια να στελνει αρκετο λαδι και με τετοια πιεση ωστε να μην υπαρχει προβλημα λιπανσης ακομα και στο ρελαντι, ακομα και με κρυο λαδι (και αρα με μεγαλυτερο ιξωδες)
Το κυριο γεγονος λοιπον που συμβαινει οταν ανεβαζουμε στροφες σε εναν κρυο κινητηρα (βλ.κρυο λαδι) κατα την εκκινηση ειναι να αυξανεται η ποσοτητα του λαδιου που στελει η αντλια Δευτερευοντως και καθως η θερμοκρασια σταδιακα ανεβαινει αυξανεται σταδιακα και μεχρι καποιο οριο και η πιεση του λαδιου

Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες, είναι αυτοί που πρώτοι "πληρώνουν τη νύφη",στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.

Συμπέρασμα

Βάλτε μπρος τον κινητήρα, αν έχει τσοκ ρυθμίστε ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως, αλλάζοντας ταχύτητες και οδηγώντας ήρεμα. Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτα, κλείστε το τσοκ και αυξήστε σιγά-σιγά το ρυθμό οδήγησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι μικρότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε τη βενζίνη επί πέντε λεπτα ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.
Η χρηση του τσοκ σκοπο εχει να κανει πιο πλουσιο το μειγμα ωστε να μπορει να αναφλεγεται ευκολοτερα σε κρυο κινητηρα Ο σκοπος του δεν ειναι να αυξανουμε τις στροφες Κατι που φυσικα μπορουμε να το κανουμε με την περιστροφη της γκαζιερας Βεβαια και επειδη συμωνω με την αμεση εκκινηση πολλες φορες η χρηση του τσοκ ειναι απαραιτητη αλλα φυσικα οχι παντα
Επισης ο χρονος των 4-5 λεπτων που αναφερει το αρθρο ειναι μαλλον υπερβολη αλλα σε και καθε περιπτωση ενα αυθαιρετο συμπερασμα Επισης δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να αλλαζει απαραιτητα καποιος ταχυτητες (αν και σιγουρα θα το κανει) Αφου αυτο δεν εχει να κανει αμεσα με την αυξηση της θερμοκρασιας του λαδιου/μεταλλων η οποια αυξηση κατα κυριο λογο συντελειται κατα την καυση στον/στους κυλινδρο/ους που ειναι και το πιο θερμο μερος ενος κινητηρα

Πηγή: Περιοδικό MOTO/ Τεύχος 15-1-09

:)
Συμπερασματικα συμφωνω με την ουσια Οτι δηλ. το ζεσταμα με αμεσο (χαλαρο) ξεκινημα ειναι απο ολες τις αποψεις προτιμοτερο απο το ζεσταμα στο ρελαντι, αλλα ρε παιδια πολλες ανακριβειες γιατοσες λιγες γραμμες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l


Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μοτοσικλετιστών, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα, αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του, προκαλείται στα πρώτα δύο λεπτά της λειτουργίας του μετά από πολύωρη ακινησία.
Πραγματι η μεγαλυτερη ζημια γινεται γινεται κατα το αρχικο σταδιο εκκινησης και λειτουργιας Ομως αυτο το 70% της φθορας πως πριοκειπτει σαν νουμερο? Επισης πολυ αστοχο ειναι και αυτο με τα δυο λεπτα λειτουργειας Ως γνωστον(?) ο καθε κινητηρας εχει διαφορετικες αναγκες λιπανσης Αρα δεν μπορει κανεις να μιλαει γενικα για ολους τους κινητηρες με συγκεκριμενα ποσοστα και χρονο που συμβαινει η οποια φθορα
Ζέσταμα στο ρελαντί είναι καταστροφή

Όσο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το κύκλωμα λίπανσης, τόσο το καλύτερο, Σωστο και για το λόγο αυτό, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας την πίεση του λαδιού. Εδω νομιζω δεν μας τα λεει καλα Η πιεση του λαδιου κυμαινεται παντα μεσα σε ορισμενες τιμες οι οποιες εχον προβλεφτει απο τον κατασκευαστη και ειναι συναρτηση του μεγεθους των διοδων, της τρομπας, και του ιξωδους του λαδιου Οι κατασκευαστες λοιπον εχουν φροντισει(?) ωστε η αντλια να στελνει αρκετο λαδι και με τετοια πιεση ωστε να μην υπαρχει προβλημα λιπανσης ακομα και στο ρελαντι, ακομα και με κρυο λαδι (και αρα με μεγαλυτερο ιξωδες)
Το κυριο γεγονος λοιπον που συμβαινει οταν ανεβαζουμε στροφες σε εναν κρυο κινητηρα (βλ.κρυο λαδι) κατα την εκκινηση ειναι να αυξανεται η ποσοτητα του λαδιου που στελει η αντλια Δευτερευοντως και καθως η θερμοκρασια σταδιακα ανεβαινει αυξανεται σταδιακα και μεχρι καποιο οριο και η πιεση του λαδιου

Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες, είναι αυτοί που πρώτοι "πληρώνουν τη νύφη",στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.

Συμπέρασμα

Βάλτε μπρος τον κινητήρα, αν έχει τσοκ ρυθμίστε ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως, αλλάζοντας ταχύτητες και οδηγώντας ήρεμα. Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτα, κλείστε το τσοκ και αυξήστε σιγά-σιγά το ρυθμό οδήγησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι μικρότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε τη βενζίνη επί πέντε λεπτα ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.
Η χρηση του τσοκ σκοπο εχει να κανει πιο πλουσιο το μειγμα ωστε να μπορει να αναφλεγεται ευκολοτερα σε κρυο κινητηρα Ο σκοπος του δεν ειναι να αυξανουμε τις στροφες Κατι που φυσικα μπορουμε να το κανουμε με την περιστροφη της γκαζιερας Βεβαια και επειδη συμωνω με την αμεση εκκινηση πολλες φορες η χρηση του τσοκ ειναι απαραιτητη αλλα φυσικα οχι παντα
Επισης ο χρονος των 4-5 λεπτων που αναφερει το αρθρο ειναι μαλλον υπερβολη αλλα σε και καθε περιπτωση ενα αυθαιρετο συμπερασμα Επισης δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να αλλαζει απαραιτητα καποιος ταχυτητες (αν και σιγουρα θα το κανει) Αφου αυτο δεν εχει να κανει αμεσα με την αυξηση της θερμοκρασιας του λαδιου/μεταλλων η οποια αυξηση κατα κυριο λογο συντελειται κατα την καυση στον/στους κυλινδρο/ους που ειναι και το πιο θερμο μερος ενος κινητηρα

Πηγή: Περιοδικό MOTO/ Τεύχος 15-1-09

:)
Συμπερασματικα συμφωνω με την ουσια Οτι δηλ. το ζεσταμα με αμεσο (χαλαρο) ξεκινημα ειναι απο ολες τις αποψεις προτιμοτερο απο το ζεσταμα στο ρελαντι, αλλα ρε παιδια πολλες ανακριβειες γιατοσες λιγες γραμμες
 

Tsili

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Kωστας
Μοτό
Honda CBF 600
Παιδια να το βαλω μπρος το μηχανακι χωρις να το κινησω λογω χιονιου η ειναι χειροτερα για την μπαταρια?
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Παιδια να το βαλω μπρος το μηχανακι χωρις να το κινησω λογω χιονιου η ειναι χειροτερα για την μπαταρια?
Το καλύτερο θα ήταν να έβαζες την μπαταρία σε φορτιστή-συντηρητή για όσο δεν καβαλάς τη μηχανή. Αν μιλάμε ότι δεν θα καβαλήσεις για 2-3 μέρες
δεν είναι και τόσο τραγικό, η εκφόρτιση λόγω κρύου είναι ελάχιστη σε μικρό χρονικό διάστημα, παίζει και ένα ρόλο αν την έχεις τη μηχανή σε
ανοιχτό ή κλειστό χώρο. Προσωπικά έχω να καβαλήσω τη μηχανή πάνω από βδομάδα λόγω χιονιού και σε μια δοκιμή που έκανα με την καινούρια μίζα
πήρε τσακμάκι, και είναι και εκτεθειμένη έξω στο κρύο...το ίδιο και το παπί, πήρε για πλάκα χθες που το χρειάστηκα !
 

Tsili

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Kωστας
Μοτό
Honda CBF 600
Το καλύτερο θα ήταν να έβαζες την μπαταρία σε φορτιστή-συντηρητή για όσο δεν καβαλάς τη μηχανή. Αν μιλάμε ότι δεν θα καβαλήσεις για 2-3 μέρες
δεν είναι και τόσο τραγικό, η εκφόρτιση λόγω κρύου είναι ελάχιστη σε μικρό χρονικό διάστημα, παίζει και ένα ρόλο αν την έχεις τη μηχανή σε
ανοιχτό ή κλειστό χώρο. Προσωπικά έχω να καβαλήσω τη μηχανή πάνω από βδομάδα λόγω χιονιού και σε μια δοκιμή που έκανα με την καινούρια μίζα
πήρε τσακμάκι, και είναι και εκτεθειμένη έξω στο κρύο...το ίδιο και το παπί, πήρε για πλάκα χθες που το χρειάστηκα !
H μπαταρια ειναι 1 ετους yuasa japan δεν εχει θεμα και μεχρι χθες το κινουσα καθημερινα. Απλα με αυτη την παγωνια φοβαμαι μην παθει τιποτα και δεν εχω αλλο οχημα. Σε ανοικτη πηλωτη ειναι το κινω καθημερηνα, απλα για σημερα και αυριο που ειναι αδυνατον λογω παγου να κινιθει.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αν φοβάσαι με Yuasa Japan κ για 1-2 μέρες ακινησιας,τρέχω να βρω Κatana να αυτοσκαμπιλιστω, για την ΜαοΜαο Τσαφ που φοραει η καημενη η Γερμανίδα μου...:D:p
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παιδια να το βαλω μπρος το μηχανακι χωρις να το κινησω λογω χιονιου η ειναι χειροτερα για την μπαταρια?
Λογικα δεν θα εχεις κανενα προβλημα μετα απο 2-3 μερες ακινησιας Επιπλεον δεν εχει κανενα νοημα να την αφησεις να δουλεψει για λιγο στο ρελαντι Η μπαταρια δεν φορτιζεται ετσι Θελει συγκεκριμενες στροφες και πανω για να γινει αυτο
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Εμείς εδώ στα βόρεια έχουμε πολλές μέρες ακινησίας. Είναι κάτι που με "πονάει" όταν το σκέφτομαι αλλά λόγω κρύου, χιονιού, αλατιού στους δρόμους μπορεί να περάσει και μήνας μέχρι να κινήσω τη μηχανή.
Σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερο το να τη βάζω να δουλέψει στο ρελαντί μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία και να την ξανακλειδωσω μετά;

Την έχω σε κλειστό γκαράζ και κουμπωμενη σε φορτιστή μπαταρίας. Δεν ανησυχώ για την μπαταρία όμως... Περισσότερο με νοιάζει αν αυτή η μακριά ακινησία προκαλεί "αλλες" πιο ύπουλες καταστάσεις...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμείς εδώ στα βόρεια έχουμε πολλές μέρες ακινησίας. Είναι κάτι που με "πονάει" όταν το σκέφτομαι αλλά λόγω κρύου, χιονιού, αλατιού στους δρόμους μπορεί να περάσει και μήνας μέχρι να κινήσω τη μηχανή.
Σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερο το να τη βάζω να δουλέψει στο ρελαντί μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία και να την ξανακλειδωσω μετά;

Την έχω σε κλειστό γκαράζ και κουμπωμενη σε φορτιστή μπαταρίας. Δεν ανησυχώ για την μπαταρία όμως... Περισσότερο με νοιάζει αν αυτή η μακριά ακινησία προκαλεί "αλλες" πιο ύπουλες καταστάσεις...
Βολτα.....με την πρώτη ευκαιρία!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Εμείς εδώ στα βόρεια έχουμε πολλές μέρες ακινησίας. Είναι κάτι που με "πονάει" όταν το σκέφτομαι αλλά λόγω κρύου, χιονιού, αλατιού στους δρόμους μπορεί να περάσει και μήνας μέχρι να κινήσω τη μηχανή.
Σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερο το να τη βάζω να δουλέψει στο ρελαντί μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία και να την ξανακλειδωσω μετά;

Την έχω σε κλειστό γκαράζ και κουμπωμενη σε φορτιστή μπαταρίας. Δεν ανησυχώ για την μπαταρία όμως... Περισσότερο με νοιάζει αν αυτή η μακριά ακινησία προκαλεί "αλλες" πιο ύπουλες καταστάσεις...
Ποτε ποτε βαλτην στο διπλο και αστην να δουλεψει κανα πενταλεπτο με δευτερα μεσα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Παιδια να το βαλω μπρος το μηχανακι χωρις να το κινησω λογω χιονιου η ειναι χειροτερα για την μπαταρια?
Δεν εχει θεμα η μπαταρια για τοσο μικρο διαστημα και ειδικα η μπαταρια μια μηχανης με τοσο μικρες απαιτησεις σε καταναλωση.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Να βαλω και εγω το λιθαρακι μου στο αρχικο θεμα του Θαναση.

Αντιγραφω

Το βάζεις μπρος και εσύ ετοιμάζεσαι… ντύνεσαι, τακτοποιείς τα πάντα… Μέχρι να ετοιμαστείς έχει περάσει αρκετά λεπτά και εκείνο δουλεύει στο ρελαντί για να ζεσταθεί σε ένα από τα κρύα πρωινά του χειμώνα που το παίρνεις να πας στη δουλειά. Είναι όμως ο ενδεδειγμένος τρόπος να προθερμάνεις τον κινητήρα ή αντί να του κάνεις καλό του κάνεις ζημιά;

Η απάντηση έρχεται φυσικά από τους κατασκευαστές κινητήρων που απόρροια της είναι η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Οξφόρδης στη Βρετανία, πριν από περίπου δύο χρόνια, που καταλογίζει πρόστιμο 40 λιρών σε όσους αφήνουν για πολύ ώρα τον κινητήρα του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας τους να ζεσταθεί, τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Η απόφαση αυτή δεν είναι άστοχη και βασίζεται στους κατασκευαστές κινητήρων και φυσικά σε αυτό το θέμα δεν διαφέρουν οι κινητήρες μοτοσικλετών.

Πολλοί οδηγοί μοτοσικλετών αφήνουν τον κινητήρα αναμμένο όση ώρα χρειάζονται για να ετοιμαστούν, δηλαδή να κουμπώσουν το μπουφάν και να φορέσουν κράνος και γάντια και ίσως να τακτοποιήσουν τα πράγματα στη μπαγκαζιέρα, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο κάνουν καλό στον κινητήρα τους, ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Σύμφωνα λοιπόν με τους κατασκευαστές περίπου το 90% της φθοράς ενός κινητήρα προκαλείται όταν δουλεύει κρύος, επομένως πρέπει να φτάσει όσο γίνεται πιο γρήγορα στην ιδανική του θερμοκρασία λειτουργίας, χωρίς να ζοριστεί αφού τα λάδια και τα μέταλλα είναι κρύα. Έτσι λοιπόν σκέφτονται πολλοί αναβάτες και αφήνουν τον κινητήρα να δουλεύει πολύ ώρα στο ρελαντί.

Τι γίνεται όμως στην πραγματικότητα; Ο κινητήρας όταν δουλεύει στο ρελαντί, καταναλώνει τόσο λίγο καύσιμο, που για να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας θα περάσει πολύ ώρα. Για αν λειτουργήσουν λοιπόν σωστά τα λάδια και κυρίως οι πρόσθετες ουσίες όπως οι μολυβδαινιούχων σουλφιδίων (molybdenum sulphide) και ZDDP (zincdialkyldithiophosphate), πρέπει η θερμοκρασία του κινητήρα να φτάσει στους 60 βαθμούς τουλάχιστον για να αρχίσουν να λειτουργούν αυτά τα λιπαντικά στοιχεία και αν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι πολύ χαμηλή, όπως για παράδειγμα τον χειμώνα, ο κινητήρας θα χρειαστεί πολλή ώρα μέχρι η θερμοκρασία του να φτάσει τους 60°c. Στην περίπτωση που είναι αερόψυκτος, ίσως να μην τη φτάσει και ποτέ!

Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών και λιπαντικών, συνιστούν:

Αφού βάλεις μπροστά τον κινητήρα της μηχανής σου ξεκινάς σχεδόν αμέσως με χαμηλή ταχύτητα και στροφές. Δηλαδή οδηγάς πολύ προσεκτικά ώστε να μην ζορίσεις καθόλου τον κινητήρα σου. Οι στροφές δεν θα πρέπει να είναι ούτε πολύ χαμηλές, ούτε πολύ υψηλές! Αν οδηγάς μοτοσικλέτα με καρμπιρατέρ θα πρέπει να κλείνεις όσο το δυνατόν συντομότερα το τσοκ γιατί το πλούσιο μείγμα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης, «σπάει» το λάδι που βρίσκεται στα τοιχώματα του κυλίνδρου, επιταχύνοντας με τη σειρά του τη φθορά. Αντίθετα, στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν χειροκίνητο τσοκ και έχουν ψεκασμό, αυτό δεν ισχύει επειδή το μόνο που κάνει το τσοκ είναι να αυξάνει τις στροφές και όχι να επηρεάζει τη σύσταση του μείγματος.

Ξεκίνα λοιπόν το μηχανάκι σου, χαλαρά, χωρίς να το ζορίζεις και αύξανε σταδιακά ταχύτητα μέχρι που η θερμοκρασία να φτάσει στους βαθμούς σωστής λειτουργίας του κινητήρα.

Παράλληλα τις κρύες μέρες του χειμώνα, ζεσταίνονται και τα υπόλοιπα τμήματα της μηχανής, από τα λάστιχα, μέχρι και τις αναρτήσεις, κάτι που δεν πετυχαίνεις έχοντας το μηχανάκι σου αν δουλεύει σταματημένο.


Το πρωτοτυπο εδω http://www.activeman.gr/news.php?pag...at=141&id=1798
 

P@vlos.B

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Παύλος
Μοτό
F650GS Dakar
Beta RR250
Gas Gas Txt Pro 250
Piaggio Liberty 150
Αυτό κάνω πάντα αλλά απο βιασύνη!:D Τώρα θα νιώθω ότι προστατεύω τον κινητήρα!!
Αν με ρωτούσε κανείς, πίστευα και γω ότι έπρεπε να τον αφήσω να ζεσταθεί για κανα δυο λεπτά...
 
Top Bottom