Αυτό λοιπόν είναι το υποπλαίσιο-ουρά των XRV650.
Το ίδιο ακριβώς υπάρχει και στο XRV 750 μέχρι το 1992. Από το 1993 και μετά καταργήθηκε καθότι άλλαξε το πλαίσιο των ΑΤ, μειώθηκαν(καλώς) τα πλαστικά και για άλλους λόγους προφανώς.
Μεώθηκαν οι σιδεριές αλλά παράλληλα η Honda ανακοίνωσε και μειωμένο ωφέλιμο φορτίο στο μισό του προηγουμένου. Συνήθως τίποτα δεν κερδίζεται χωρίς να χαθεί κατι άλλο...
Μετά την επέμβαση του φίλου μου του Νικολάκη του φαναρτζή έμεινε αυτό...
Έτσι λοιπόν το μηχανάκι έγινε...
Η αισθητική βελτίωση είναι μεγάλη σε σύγκριση με πριν, δεν φαίνονται πιά σίδερα, καλωδια κλπ.
Βρήκα και ένα πλαινό από Transalp 400/600, οπότε το τελικό αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι...
Αρχίζει να μ αρέσει το αποτέλεσμα...
Υπολογίζω ότι στο τέλος θα φαίνονται 2-3 πόντοι πλαισίου κάτω από τη σέλα, κάτι που δε μας πειράζει καθόλου.
Έχει δουλίτσα βέβαια ακόμα, πρέπει να κοπούν κάποια σημεία στο πίσω φτερό και να γίνει νέο καλούπι, να κοπεί το μαύρο πλαστικό κάτω από το φανάρι, να μπούν 2 μικρά και διακριτικά φλασάκια, κάποιες προσαρμογές στο πλαστικό του Transalp και βαψίματα.