Καλημερες.
Ο χατζοπουλος ειναι διπλα μου και ειναι και προμηθευτης μου. Αν χρειαστεις κατι σφυρα.
Εχω να επισημανω 2-3 πραγματα. Τα ρουλμαν στο τιμονι ειναι "θρος" (Thrust αγγλιστι) δλδ κωνικα, και ο λογος ειναι οτι ειναι καταληλα για ακτινικα και αξονικα φορτια.
Να αγορασεις μαζι τον κωνο και την θηκη....αυτα πανε παντα μαζι. Συνηθως η θηκη εχει σταμπαρισμενα τα στοιχεια του ρουλμαν. Ειναι κοινη πρακτικη να μετραμε την θηκη για να ταιριαξουμε το ρουλμαν που θελουμε αλλα εγω σου προτεινω να ριξεις και μια ματια στα στοιχεια αυτα.
Δευτερον παρε κατι επωνυμο. Δηλαδη TIMKEN ή SKF. Ειναι αποδεδειγμενα καλυτερα και μπορω να σου πω οτι ολοι οι κατασκευαστες αυτα βαζουν.
Επισεις αγορασε και γρασσο. Θα γρασσαρεις το ρουλεμαν πριν μπει στην θηκη.
Για το ξεμονταρισμα, μολις λυσεις το μπροστινο θα παρεις στο χερι τον κωνο ευκολα. Ομως η θηκη ειναι πρεσσαριστη. Μην αφησεις να το βγαλουν χτυπητο με κατσαβιδι ή ζουμπα. Πληγωνεις τα τοιχωματα.
Ειναι προτειμοτερο να βρεις-φτιαξεις εξολκεα για την αφαιρεση. Αν δεν εχεις δει ποτε τετοιον πες μου να σου ανεβασω φωτο.
Τελος πριν το μονταρισμα καλο καθαρισμα.
Βρες το μανουαλ και κοιτα αν εχει τσιμουχα. Ορισμενα μοντελα στο τιμονι κλεινουν ολο το συστημα με τσιμουχα/καπακι.
Και παμε στο σφιξιμο. Λογο του οτι ειναι thrust οσο σφιγγεις τοσο "προφορτιζονται" σφιγγει το τιμονι δηλαδη. Θα πρεπει να σφιξεις τοσο, ωστε το τιμονι να δουλευει ελευθερο. Ενοειτε και χωρις τζογους.
Αυτα... αν ξεχναω κατι θα επανελθω.