Ρύθμιση καρμπιρατέρ

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Μήπως ξέρετε κάποιο συνεργείο κοντά σχετικά στο Αιγάλεω που να μπορεί να ρυθμίσει το καρπυρατέρ του XT 600e σωστά, επιστημονικά.:D
Δηλαδή όχι ρύθμιση μόνο με το μάτι και το αυτί, αλλά να έχει και κατάλληλα όργανα.

Τι όργανα χρειάζονται για ρύθμιση καρμπιρατέρ; Μήπως χρειάζεται και αναλυτής καυσαερίων;
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Μήπως ξέρετε κάποιο συνεργείο κοντά σχετικά στο Αιγάλεω που να μπορεί να ρυθμίσει το καρπυρατέρ του XT 600e σωστά, επιστημονικά.:D
Δηλαδή όχι ρύθμιση μόνο με το μάτι και το αυτί, αλλά να έχει και κατάλληλα όργανα.

Τι όργανα χρειάζονται για ρύθμιση καρμπιρατέρ; Μήπως χρειάζεται και αναλυτής καυσαερίων;
Το καλύτερο όργανο είναι το αυτί για την περίπτωση σου! :)
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το καλύτερο όργανο είναι το αυτί για την περίπτωση σου! :)
Πριν πολλά χρόνια, την εποχή του παλιού ΠΑΣΟΚ :D, υπήρχε μια πρωτοποριακή συσκευή για την ρύθμιση του μίγματος αέρα-βενζίνης.
Η ιδέα ήταν, διάφανα μπουζί που έβλεπες το χρώμα της καύσης μέσα στον κύλινδρο. Το χρώμα μπορεί να ήταν από ανοιχτό κόκκινο μέχρι σκούρο κοκκινομόβ.
Ο κατασκευαστής σου είχε δώσει μαζί με τα διάφανα μπουζί και έναν πίνακα με την διαβάθμιση του κόκκινου, που το αντιστοιχούσε με θερμοκρασίες και αν το μείγμα ήταν φτωχό, κανονικό ή πλούσιο. Επίσης έβλεπες αν υπήρχε ομοιομορφία μεταξύ των κυλίνδρων.
Ένας φίλος μου τα είχε και τα χρησιμοποιούσε αυτά τα μπουζί, μετά πούλησε την μηχανή, δεν ασχολήθηκε πάλι με μαστορέματα και μου τα είχε χαρίσει εμένα. Δύο είχε γιατί η μηχανή του ήταν δικύλινδρη. Εγώ δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ και δεν θυμάμαι και που τα έχω καταχωνιάσει.

Πάντα είχα την απορία γιατί χάθηκε και δεν εξελίχτηκε αυτή η ιδέα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ευτυχώς για όλους μας εξελίχθηκε μιά άλλη ιδέα, ο ΠΣΕΚΑΖΜΟΣ και τα λοιπά ηλεκτρονικά. Οπότε γλιτώνεις και από μάστορες με αχρωματοψία, που το πας αυτό, στην Ελλάδα ειδικά που το κόκκινο είναι άγνωστο γενικότερα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πάντα είχα την απορία γιατί χάθηκε και δεν εξελίχτηκε αυτή η ιδέα.
Κρινοντας απο την μια και μοναδικη φορα που δανειστηκα και χρησιμοποιησα τετοιο μπουζι για ρυθμιση του μιγματος, χωρις καποιο αξιο λογου αποτελεσμα, δεν μου κανει εντυπωση που ειχα χρονια να το ακουσω
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για να ρυθμισεις σωστα, ψεκασμο ειτε καρμπυρατερ, θες afr οργανο τουλαχιστον. Ιδανικα, θες ενα NOx sensor, και ισως knock sensor, γιατι οχι. Ρυθμισεις σε κινητηρες δεν κανουν τα συνεργεια αλλα tuners με δυναμομετρο. Αν βρεις καποιον στην Αθηνα, θα μπορεσει να σου κανει αυτο που θες.

Υποψιν, δεδομενου οτι το μηχανακι σου ειναι πολυ παλιο, αυτο σημαινει πως τα καρμπ σου εχουν σημαντικη φθορα ηδη, οποτε καλο θα ηταν να ξεκινησεις με ενα rebuild αλλαζοντας οτι χρειαζεται (βελονες, φλογερες, slide, φλοτερ, τσιμουχες κλπ), και μετα να προχωρισεις σε ρυθμισεις
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Υποψιν, δεδομενου οτι το μηχανακι σου ειναι πολυ παλιο, αυτο σημαινει πως τα καρμπ σου εχουν σημαντικη φθορα ηδη, οποτε καλο θα ηταν να ξεκινησεις με ενα rebuild αλλαζοντας οτι χρειαζεται (βελονες, φλογερες, slide, φλοτερ, τσιμουχες κλπ), και μετα να προχωρισεις σε ρυθμισεις
Σε συνεργείο στην Καλαμάτα άλλαξα ζιγκλέρ, βελόνα και λαστιχάκια.
Εννοείται ότι και το ρύθμισε, αλλά παπάρια ρύθμισε, η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από πριν, κατά τα άλλα καλά δουλεύει.
Γι αυτό ρωτάω μήπως υπάρχει κάποιος εξειδικευμένος στην Αθήνα.

Και πριν καλά δούλευε, πήγα για επισκευή γιατί έσταζε βενζίνη όταν ήταν σταματημένη η μηχανή, η συνηθισμένη φθορά που παθαίνουν με τα χρόνια τα καρμπιρατέρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σε συνεργείο στην Καλαμάτα άλλαξα ζιγκλέρ, βελόνα και λαστιχάκια.
Εννοείται ότι και το ρύθμισε, αλλά παπάρια ρύθμισε.
Γι αυτό ρωτάω μήπως υπάρχει κάποιος εξειδικευμένος στην Αθήνα.
Τα ζιγκλερ δε θελουν αλλαγμα γενικα. Τα καρμπς περιοδικα θελουν rebuild το οποιο περιλαμβανει πολλα περισσοτερα πραγματα απο απλη αλλαγη σε τσιμουχακια. Θα σου ελεγα να μιλησεις με δυναμομετραδες στην Αθηνα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα ζιγκλερ δε θελουν αλλαγμα γενικα. Τα καρμπς περιοδικα θελουν rebuild το οποιο περιλαμβανει πολλα περισσοτερα πραγματα απο απλη αλλαγη σε τσιμουχακια. Θα σου ελεγα να μιλησεις με δυναμομετραδες στην Αθηνα.
Αυτό.....ένα καλό ριμπιλτ
Ξεκινάς από εκει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιώργη ...πάρε τηλέφωνο τον Μάριο και μιλα μαζί του.
Είναι γνώστης ...μου έκανε ριμπιλτ ένα fcr και ένα tm πρόσφατα

698 362 6174 Μάριος


 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Ενα απλο υποπιεσομετρο χρειαζεται ρε παιδια...

σιγουρα ενα καλο καθαρισμα με αλλαγη καποιος o-ring θα το ανανεωσει σημαντικα.

Δεν εχω καποιον στο Αιγαλεω αλλα ΒΠ εχω φοβερο καρμπιρατομαστορα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν έχει μπανιέρα που χωράει τετρακύλινδρο καρμπιρατέρ για υπέρηχο να δώσεις στοιχεία να πάω του Fazer
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ενα απλο υποπιεσομετρο χρειαζεται ρε παιδια...

σιγουρα ενα καλο καθαρισμα με αλλαγη καποιος o-ring θα το ανανεωσει σημαντικα.

Δεν εχω καποιον στο Αιγαλεω αλλα ΒΠ εχω φοβερο καρμπιρατομαστορα
Στο μάστορα που το πήγα, το καθάρισε (όχι με υπέρηχο) και άλλαξε τα o-ring.
Άλλαξε και τα ζιγκλέρ και έβαλε νέο φίλτρο αέρα.
Άλλαξε και την θέση της βελόνας, γιατί μου είπε ότι την βρήκε κοντά στο πάνω άκρο και την έβαλε κάτω από την μέση (πιστεύω να μην τα λέω ανάποδα) και μου είπε ότι τώρα θα μειωθεί η κατανάλωση τουλάχιστον μισό λίτρο στα 100 χιλ. Και αντί να μειωθεί, αυξήθηκε η κατανάλωση. :D

Εκ των υστέρων ρωτώντας μου είπαν και άλλοι που του πάνε τις μηχανές τους, ότι δεν ξέρει να ρυθμίζει καρμπιρατέρ. Κατά τα άλλα θεωρείται καλός και προσεκτικός μάστορας.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο μάστορα που το πήγα, το καθάρισε (όχι με υπέρηχο) και άλλαξε τα o-ring.
Άλλαξε και τα ζιγκλέρ και έβαλε νέο φίλτρο αέρα.
Άλλαξε και την θέση της βελόνας, γιατί μου είπε ότι την βρήκε κοντά στο πάνω άκρο και την έβαλε κάτω από την μέση (πιστεύω να μην τα λέω ανάποδα) και μου είπε ότι τώρα θα μειωθεί η κατανάλωση τουλάχιστον μισό λίτρο στα 100 χιλ. Και αντί να μειωθεί, αυξήθηκε η κατανάλωση. :D

Εκ των υστέρων ρωτώντας μου είπαν και άλλοι που του πάνε τις μηχανές τους, ότι δεν ξέρει να ρυθμίζει καρμπιρατέρ. Κατά τα άλλα θεωρείται καλός και προσεκτικός μάστορας.
Δεν μπορω να ξερω αν τα λες αναποδα, αλλα σιγουρα αναποδα τα εκανε ο... μαστορας!!!!! :ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν μπορω να ξερω αν τα λες αναποδα, αλλα σιγουρα αναποδα τα εκανε ο... μαστορας!!!!! :ha
Έχω ξεχάσει να γράψω ότι το XT600 έχει διπλό καρμπιρατέρ. Οπότε η ρύθμισή του θα είναι πιο δύσκολη.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω ξεχάσει να γράψω ότι το XT600 έχει διπλό καρμπιρατέρ. Οπότε η ρύθμισή του θα είναι πιο δύσκολη.
Kαι ειμαι σιγουρος πως μολις του ειπες για το (διπλο) καρμπυρατερ, σου ειπε αμεσως........... "Ασε, το'χω!!! Το'χω σου λεω!!!" :ha
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ενα απλο υποπιεσομετρο χρειαζεται ρε παιδια...

σιγουρα ενα καλο καθαρισμα με αλλαγη καποιος o-ring θα το ανανεωσει σημαντικα.

Δεν εχω καποιον στο Αιγαλεω αλλα ΒΠ εχω φοβερο καρμπιρατομαστορα
Τι ακριβως μπορει να κανει ενα υποπιεσομετρο ?
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Τι ακριβως μπορει να κανει ενα υποπιεσομετρο ?
Ξερεις αλλο τροπο να μετρησεις τις πιεσεις αναμεσα στο Α&Β καρμπ (διπλο ειναι) και την αναρροφηση σε ρελαντι και full ?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ξερεις αλλο τροπο να μετρησεις τις πιεσεις αναμεσα στο Α&Β καρμπ (διπλο ειναι) και την αναρροφηση σε ρελαντι και full ?
δεν υπαρχει κανενας συγχρονισμος στο ανοιγμα μεταξυ προτευοντος και δευτερευοντος. Το καρμπ υποπιεσης στα χτ ανοιγει απλα με καθυστερηση μολις ανεβει το vacuum. Ακομα και θεμα συγχρονισμου να ηταν ομως, ο συχρονισμος των καρμπς γενικα ειναι το απολυτως τελευταιο πραγμα που κανει κανεις, αφου εχει τελειώσει με ολα τα υπολοιπα.
 
Top Bottom