ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...... 1994

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Σαν σημερα πριν 20 χρονια σκοτωθηκε ο οδηγος των οδηγων Ayrton Senna.....απο τοτε μεχρι και το 2011 σταματησα να βλεπω F1.....



 

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Χαρισματικος οδηγος,φαινομενο!Δυστυχως ημουν κι εγω φαν,δυστυχως εφυγε πολύ νωρις.....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενα απο τα μεγαλυτερα ταλεντα.....
αλλα διαφωνω οτι μετα τον χαμο του, σταματαει το αθλημα....
 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Σαν σημερα πριν 20 χρονια σκοτωθηκε ο οδηγος των οδηγων Ayrton Senna.....απο τοτε μεχρι και το 2011 σταματησα να βλεπω F1.....

Ψεματάάά!! Έβλεπες απο το 2009 και ξέρεις και το λόγο ;) :p :p.
 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Απορώ γιατί δεν έχουν κάνει τη ζωή του ταινία όπως του Niki Lauda με το James Hunt.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Από όλα τα βιντεάκια για τον Μεγάλο Σέννα, αυτό είναι που (κατά την δική μου άποψη) είναι η επιτομή των αντανακλαστικών του.


Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου εκτίμησε την κατάσταση και έβαλε την όπισθεν (η οποία σε εκείνα τα τέρατα δεν έμπαινε με κουμπάκια σε σειριακό κιβώτιο, έπρεπε να απομανδαλώσεις την μηχανική ασφάλεια που είχε στο χειροκίνητο κιβώτιο)...... Εξωπραγματικά αντανακλαστικά........... Τεράστιος οδηγός, μας άφησε με το ερωτηματικό "τί θα κατάφερνε αν δεν............."

 

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Εβλεπα τον αγωνα ζωντανα και εμεινα με ανοιχτο το στωμα!!!:hailbig:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ένα ακόμη μεγάλο κρίμα είναι πως ο θάνατός του επισκίασε έναν ακόμη αδικοχαμένο οδηγό, τον Roland Ratzenberger

 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Έχεις μεγάλο δίκιο Παναγιώτη γι'αυτό και συνεχίζω το post μια και έχει ενδιαφέρον για το πώς αντέδρασε και ο Senna στην είδηση του θανάτου του.

Ιταλία, Imola, Σάββατο 30 Απριλίου 1994.
Ο δεύτερος γύρος των δοκιμαστικών έχει ξεκινήσει, οι μισοί πιλότοι ακόμη δεν έχουν βγει στην πίστα και οι άλλοι μισοί προσπαθούν να κάνουν έναν καλό χρόνο και να ενημερώσουν τους μηχανικούς τους για τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα της Κυριακής.


Ξαφνικά όλοι παγώνουν.
Το ρολόι έδειχνε 13:18 όταν Simtek που οδηγούσε ο Αυστριακός Roland Ratzenberger χάνει την εμπρός αεροτομή, το μονοθέσιο αποστεθεροποιείται και με 300+ km/h χτυπά πάνω στον τοίχο.
Αργότερα μάθαμε ότι ο Αυστριακός σκοτώθηκε ακαριαία...

Στα πιτ, στο box της Williams ο Senna παρακολουθούσε τους χρόνους των αντιπάλων του και ετοιμάζόταν να μπεί και εκείνος στην πίστα όταν έγινε το δυστύχημα.
Ο Βραζιλιάνος πάγωσε, έπιασε το κεφάλι του και έμεινε άφωνος.
Την επόμενη στιγμή έφυγε τρέχοντας να βρει ένα αυτοκίνητο της οργάνωσης και να πάει από τον παράδρομο της πίστας στο σημείο του δυστυχήματος. Ήταν σαν να είχε καταλάβει αμέσως την τραγική κατάληξη.

Τα σωστικά συνεργεία είχαν φτάσει στο μεταξύ, οι διασώστες είχαν βγάλει τον Αυστριακό από την πίστα, κάποιοι του έκαναν μαλάξεις, την ώρα που οι διασώστες τον διασωλήνωναν. Ο Roland Ratzenberger μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της πίστας οπού έσπευσε και ο Senna μια και η κίνηση στον παράδρομο της πίστας δεν του επέτρεψε να φτάσει εγκαίρως στη μοιραία για τον Αυστριακό στροφή.
Για τον Roland Ratzenberger ήταν ήδη αργά και η είδηση είχε ήδη μαθευτεί...

Ο Senna έψαχνε το γιατρό Sid Watkins να μάθει από πρώτο χέρι. Οταν τον είδε δεν χρειάστηκε να μιλήσουν...
Απλά κοιτάχτηκαν και ο Βραζιλιάνος επιβεβαίωσε στα μάτια του γιατρού αυτό για το οποίο ήταν σίγουρος...
Οταν οι δύο άντρες βγήκαν έξω από το νοσοκομείο ο Senna ξέσπασε σε λυγμούς.

Πολύ πολύ αργότερα, αφού είχε περάσει και εκείνη η αποφράδα Πρωτομαγιά, ο Sid Watkins φέρεται να εκμυστηρεύτηκε σε κάποιους πως ο Senna έμοιαζε να συνειδητοποιούσε για πρώτη φορά το ενδεχόμενο του θανάτου...
Η επόμενη μέρα έμεινε για πάντα χαραγμένη με μαύρα γράμματα στην ιστορία της F1.
Τα σενάρια που ακούστηκαν και γράφτηκαν για το πως αντέδρασε ο Senna για τον αγώνα της επόμενης μέρας είναι πολλά.
Κάποιοι είπαν πως ο Βραζιλιάνος δεν ήθελε να τρέξει την Κυριακή.
Κάποιοι άλλοι πως πιέστηκε να το κάνει.
Η πραγματικότητα είναι ότι το σοκ για τον Ayrton ήταν κάτι πολύ περισσότερο από τεράστιο...

Την αλήθεια για το τι σκέφτηκε πραγματικά εκείνο το Σάββατο ο Senna δεν θα την μάθουμε ποτέ.
Ο καλύτερος όλων των εποχών έφυγε 24 ώρες και κάτι μετά τον Ratzenberger.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ο θάνατος του Ratzenberger ήταν ακαριαίος, καθώς το κεφάλι του συνέχισε να κινείται προς τα μπρος ενώ το σώμα του ήταν δεμένο στο κάθισμα με αποτέλεσμα κάταγμα στην βάση του κρανίου. Ο θάνατός του οδήγησε στην εξέλιξη και υιοθέτηση του συστήματος HANS για τους οδηγούς
 
Top Bottom