XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Πολλα Χονδα παλιοτερων γενιων εχουν τον ιδιο διακοπτη φωτων/φλας και με αλαρμ τα μεταγενεστερα πχ τα Τρανσαλπ, τα Αφρικα 750 και πολλα αλλα. Μετα απο καμια δεκαετια χρησης με το μηχανακι αφημενο εξω σε βροχες, υγρασια, κλπ, ενα τυπικο συμπτωμα ειναι το κολλημα του διακοπτη της μεγαλης σκαλας ή η μη λειτουργια του σινιαλου. Μια λυση ειναι το φουλ λυσιμο του διακοπτη οπως εχει περιγραφει σε αλλα φορουμ αλλα αυτο ειναι μονο για τους επαϊοντες καθως υπαρχουν ελατηριακια και μπιλιες μεσα που ειναι ευκολο να χαθουν και μετα ο διακοπτης ειναι σχεδον αχρηστος.
Την ιδεα για να γινει η δουλεια in situ μου την εδωσε ο @el-Gatto μαζι με τον οποιο "πειραξαμε" προσφατα τον διακοπτη του Τρανσαλπ της Ελλαδας, τον οποιο βγαλαμε και καθαρισαμε. Αλλα εκανα προσφατα την ιδια δουλεια για τον διακοπτη του Τρανσαλπ-εργατη που εχω στο Νησι και την οποια εκανα σε ελαχιστο χρονο, χωρις καν να βγαλω τον διακοπτη.
Αυτοι οι διακοπτες εχουν δυο κομματια που ενωνονται με δυο μακριες σχετικα βιδες (με κεφαλι σταυρο) τις οποιες αν βγαλουμε μπορουμε να "ανοιξουμε" τον διακοπτη και να τον βγαλουμε απο τη θεση του πανω στο τιμονι. Ο διακοπτης δεν χωριζει τελειως στα δυο καθως υπαρχει ενας συνδεσμος απο τη μια μερια που κραταει τα δυο κομματια "ενωμενα" και προσεχουμε να μην τον χαλασουμε στο βγαλσιμο του διακοπτη απο τη θεση του.
Εχοντας τον βγαλει, τον "πλενουμε" πρωτα προσεκτικα με σπρεϋ καρπυρατερ που δεν χαλαει λαστιχακια, φλαντζες κλπ. Οσο ριχνουμε σπρεϋ, δουλευουμε και τα διαφορα κουμπια του διακοπτη και ειδικα το σινιαλο, το μπουτον της μεγαλης σκαλας και το μπουτον των φλας. Αν εχουμε αερα με πιεση του ριχνουμε, αν οχι τον αφηνουμε να στεγνωσει. Οταν εχει στεγνωσει, κανουμε το ιδιο με σπρεϋ ηλεκτρικων επαφων και τον αφηνουμε και παλι να στεγνωσει. Κατοπιν τον βαζουμε παλι πανω στο τιμονι, προσεχοντας να μπει το "τσουτσουνι" του στην σχετικη τρυπα του τιμονιου ωστε να μην κουνιεται/γυριζει και τελικα τον τσεκαρουμε, αφου ανοιξουμε τον κεντρικο διακοπτη με το κλειδι, οτι ολες οι επαφες/μπουτον δουλευουν οπως πρεπει.
Βαζω μερικες φωτο απο αυτη τη δουλεια σε Τρανσαλπ 650. Εδω μολις εχουμε βγαλει τον διακοπτη απο τη θεση του.
Εδω φαινονται τα δυο του κομματια που ταχουμε ανοιξει για να ψεκασουμε μεσα.
Οσο τον ψεκαζουμε με σπρεϋ καρμπυρατερ αρχικα και κατοπιν με σπρεϋ επαφων, βαζουμε κατι απο κατω ωστε να μη γινει καμια ζημια στα χρωματα των πλαστικων.
Και τα δυο "εκ των ουκ ανευ" σπρεϋ, καθαρισμου καρμπυρατερ και ηλεκτρικων επαφων.
Την ιδεα για να γινει η δουλεια in situ μου την εδωσε ο @el-Gatto μαζι με τον οποιο "πειραξαμε" προσφατα τον διακοπτη του Τρανσαλπ της Ελλαδας, τον οποιο βγαλαμε και καθαρισαμε. Αλλα εκανα προσφατα την ιδια δουλεια για τον διακοπτη του Τρανσαλπ-εργατη που εχω στο Νησι και την οποια εκανα σε ελαχιστο χρονο, χωρις καν να βγαλω τον διακοπτη.
Αυτοι οι διακοπτες εχουν δυο κομματια που ενωνονται με δυο μακριες σχετικα βιδες (με κεφαλι σταυρο) τις οποιες αν βγαλουμε μπορουμε να "ανοιξουμε" τον διακοπτη και να τον βγαλουμε απο τη θεση του πανω στο τιμονι. Ο διακοπτης δεν χωριζει τελειως στα δυο καθως υπαρχει ενας συνδεσμος απο τη μια μερια που κραταει τα δυο κομματια "ενωμενα" και προσεχουμε να μην τον χαλασουμε στο βγαλσιμο του διακοπτη απο τη θεση του.
Εχοντας τον βγαλει, τον "πλενουμε" πρωτα προσεκτικα με σπρεϋ καρπυρατερ που δεν χαλαει λαστιχακια, φλαντζες κλπ. Οσο ριχνουμε σπρεϋ, δουλευουμε και τα διαφορα κουμπια του διακοπτη και ειδικα το σινιαλο, το μπουτον της μεγαλης σκαλας και το μπουτον των φλας. Αν εχουμε αερα με πιεση του ριχνουμε, αν οχι τον αφηνουμε να στεγνωσει. Οταν εχει στεγνωσει, κανουμε το ιδιο με σπρεϋ ηλεκτρικων επαφων και τον αφηνουμε και παλι να στεγνωσει. Κατοπιν τον βαζουμε παλι πανω στο τιμονι, προσεχοντας να μπει το "τσουτσουνι" του στην σχετικη τρυπα του τιμονιου ωστε να μην κουνιεται/γυριζει και τελικα τον τσεκαρουμε, αφου ανοιξουμε τον κεντρικο διακοπτη με το κλειδι, οτι ολες οι επαφες/μπουτον δουλευουν οπως πρεπει.
Βαζω μερικες φωτο απο αυτη τη δουλεια σε Τρανσαλπ 650. Εδω μολις εχουμε βγαλει τον διακοπτη απο τη θεση του.
Εδω φαινονται τα δυο του κομματια που ταχουμε ανοιξει για να ψεκασουμε μεσα.
Οσο τον ψεκαζουμε με σπρεϋ καρμπυρατερ αρχικα και κατοπιν με σπρεϋ επαφων, βαζουμε κατι απο κατω ωστε να μη γινει καμια ζημια στα χρωματα των πλαστικων.
Και τα δυο "εκ των ουκ ανευ" σπρεϋ, καθαρισμου καρμπυρατερ και ηλεκτρικων επαφων.
Τελευταία επεξεργασία: