Σκέψεις για αλλαγές Tuareg 660 and 1250gsa

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Θα ηθελα να δω ποιος θα ερθει στο ΤΑΤ να σε μαζεψει οταν δε θα παιρνει μπροστα το 690/701 2008+
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι.

Πείτε τα στον άνθρωπο. Να βρει ένα ωραίο εκθεσιακό "δεν το έχει δει ήλιος και βροχή" DXRL650dalpaparra του 1980 με καρμπιρατέρ που δεν χαλάει ποτέ μόνο με 8000 ευρώ για γνώστες



Η σοβαρή απάντηση (από όσα γράφουν στο advrider) είναι ότι όσο πιο καινούριο τόσο πιο καλό
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Τα μοντέλα 690-701 του 19 έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά εκτός χρωματικής με τα σημερινά ;
Ξέρει κάποιος;
Το 701 του 2019 θεωρείται το καλύτερο χρονολογικά 701 λόγω των αναρτήσεων (ψηλότερων και καλύτερων προδιαγραφών).
Αν έπαιρνα μεταχειρισμένο 690/701 θα ήταν 2019 ή 2020 μοντέλο (είχα του 2020). Μετά άρχισαν οι ακόμα αυστηρότερες προδιαγραφές λόγω euro.

Κατά τα άλλα μπορείς να πεις πως δεν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά εκτός από το ABS dongle (για να έχεις ABS μόνο πίσω). Από το 2021 και μετά δεν το χρειάζονται, επίσης έχουν διαφορετικό "κοντέρ" το οποίο δείχνει RPM (όχι ξεκάθαρα, αλλά δείχνει) και ποια ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.

Εγω έδωσα το 701 του 2020 γιατί το πιο μεγάλο του θέμα ήταν τα σβησίματα στη μέση του πουθενά χωρίς κάποια ειδοποίηση (δεν βρέθηκε ποτέ ο λόγος).

Στο PDF φαίνονται οι διαφορές του 701 ανά έτος. 22, 23 & 24 μοντέλα παραμένουν ίδια όπως του 21.
 

Attachments

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
σβησίματα στη μέση του πουθενά χωρίς κάποια ειδοποίηση
Άντε μωρέ που συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην οικογένεια, δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια βλάβη.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εγω πέτυχα στη γειτονιά μου , για καφε , Χαιδαρι , ενα ζευγαρι ξένων, το Σεπτέμβριο , γυρω στα 30, που ξεκίνησαν απο Αυστρία ,
Και απο TET,δηλαδη off road , περασαν ολα τα Βαλκάνια κ πήγαν νότια ελλαδα …
Ο τύπος , o Αυστριακός , οδηγούσε ενα ΚΤΜ 690 enduro και η κοπέλα του ενα HONDA 300CRF


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Το 701 του 2019 θεωρείται το καλύτερο χρονολογικά 701 λόγω των αναρτήσεων (ψηλότερων και καλύτερων προδιαγραφών).
Αν έπαιρνα μεταχειρισμένο 690/701 θα ήταν 2019 ή 2020 μοντέλο (είχα του 2020). Μετά άρχισαν οι ακόμα αυστηρότερες προδιαγραφές λόγω euro.

Κατά τα άλλα μπορείς να πεις πως δεν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά εκτός από το ABS dongle (για να έχεις ABS μόνο πίσω). Από το 2021 και μετά δεν το χρειάζονται, επίσης έχουν διαφορετικό "κοντέρ" το οποίο δείχνει RPM (όχι ξεκάθαρα, αλλά δείχνει) και ποια ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.

Εγω έδωσα το 701 του 2020 γιατί το πιο μεγάλο του θέμα ήταν τα σβησίματα στη μέση του πουθενά χωρίς κάποια ειδοποίηση (δεν βρέθηκε ποτέ ο λόγος).

Στο PDF φαίνονται οι διαφορές του 701 ανά έτος. 22, 23 & 24 μοντέλα παραμένουν ίδια όπως του 21.
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Ένα ktm 500 με διάφορες μετατροπές πως θα το βλέπατε;
Κάτι σαν αυτό ας πούμε

Μου αρέσει και μια τέτοια λύση.
Αρκεί να μην είμαι συνέχεια σε service κτλ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το συγκεκριμένο φαίνεται να έχει φάει πολύ ξύλο..
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μπορεί να ναι κουτό αυτό που ρωτάω αλλά αυτό με τις αναρτήσεις ισχύει και για 690?
Η καινούργια - τελευταία γενιά του 690 παρουσιάστηκε το 2019 και απ'οσο ξέρω οι αναρτήσεις είναι ίδιες από τότε (ίδιες με του 2020). Το 21 άλλαξε το κοντέρ (με υποτυπώδη RPM και ένδειξη σχέση κιβωτίου), ίδιο με του 701.
 
Top Bottom