Το 701 του 2019 θεωρείται το καλύτερο χρονολογικά 701 λόγω των αναρτήσεων (ψηλότερων και καλύτερων προδιαγραφών).Τα μοντέλα 690-701 του 19 έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά εκτός χρωματικής με τα σημερινά ;
Ξέρει κάποιος;
Άντε μωρέ που συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην οικογένεια, δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια βλάβη.σβησίματα στη μέση του πουθενά χωρίς κάποια ειδοποίηση
Εσένα θα στείλουμε να τον μαζέψεις από το ΤΕΤΆντε μωρέ που συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην οικογένεια, δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια βλάβη.
Το 701 του 2019 θεωρείται το καλύτερο χρονολογικά 701 λόγω των αναρτήσεων (ψηλότερων και καλύτερων προδιαγραφών).
Αν έπαιρνα μεταχειρισμένο 690/701 θα ήταν 2019 ή 2020 μοντέλο (είχα του 2020). Μετά άρχισαν οι ακόμα αυστηρότερες προδιαγραφές λόγω euro.
Κατά τα άλλα μπορείς να πεις πως δεν έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά εκτός από το ABS dongle (για να έχεις ABS μόνο πίσω). Από το 2021 και μετά δεν το χρειάζονται, επίσης έχουν διαφορετικό "κοντέρ" το οποίο δείχνει RPM (όχι ξεκάθαρα, αλλά δείχνει) και ποια ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.
Εγω έδωσα το 701 του 2020 γιατί το πιο μεγάλο του θέμα ήταν τα σβησίματα στη μέση του πουθενά χωρίς κάποια ειδοποίηση (δεν βρέθηκε ποτέ ο λόγος).
Στο PDF φαίνονται οι διαφορές του 701 ανά έτος. 22, 23 & 24 μοντέλα παραμένουν ίδια όπως του 21.
Το συγκεκριμένο φαίνεται να έχει φάει πολύ ξύλο..Ένα ktm 500 με διάφορες μετατροπές πως θα το βλέπατε;
Κάτι σαν αυτό ας πούμε
Μου αρέσει και μια τέτοια λύση.KTM 500 EXC '13 RECLUSE - Car.gr
Πωλείται ktm 500 EXC, κατηγορία travel enduro και χρησιμοποιήθηκε για adventure εκδρομές, γιαυτο ...www.car.gr
Αρκεί να μην είμαι συνέχεια σε service κτλ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η καινούργια - τελευταία γενιά του 690 παρουσιάστηκε το 2019 και απ'οσο ξέρω οι αναρτήσεις είναι ίδιες από τότε (ίδιες με του 2020). Το 21 άλλαξε το κοντέρ (με υποτυπώδη RPM και ένδειξη σχέση κιβωτίου), ίδιο με του 701.Μπορεί να ναι κουτό αυτό που ρωτάω αλλά αυτό με τις αναρτήσεις ισχύει και για 690?