Σκεφτομαι για αγορά wr 250 F / R

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Καλησπέρα σκέφτομαι σοβαρά να αποχωριστώ το ktm 990 adv του 06 αν και του εκανα αρκετά πραγματακια τελευταία και σκεφτομαι να παω στον κοντινο μου dealer να ρωτήσω αυτές τις μέρες για να αγοράσω ενα ελαφρύ τιμιο enduro κυρίως για βολτες στο βουνό κανενα μονοπάτι ή διαδρομές αλλα να μπορεί να ταξιδεψει και σαν super enduro με τα μεγαλα ντεποζιτα , ποιες ειναι οι διαφορές αναμεσα στα 2 αυτά μοντελα , τι συντήριση χρειάζοντε και τι καταναλωση και ντεπόζιτο έχουν ?
Θελω πλεον κατι ελαφρύ και άμεσα προσβάσιμο να μπορώ να του βαζω χέρι ευκολα , οπότε σκεφτομαι να κρατησω το 200 exc για να πηγαινουμε με κανενα φιλο κανενα βουνο μεχρι να το πουλησω και αυτό και να αγοράσω και ενα παπί για την πόλη και τέρμα κάπως έτσι θα κλείσω την μοτοσυκλετικη μου πορεία μετά απο yz 80 , dt 200 , ktm 640 , fazer 600 ,exc 200 ,ktm 990 και διαφορα παπια και σκουτερ νομιζω καμια φορά οτι τα απλά πράγματα σε κανουν ποιο χαρουμενο :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρα σκέφτομαι σοβαρά να αποχωριστώ το ktm 990 adv του 06 αν και του εκανα αρκετά πραγματακια τελευταία και σκεφτομαι να παω στον κοντινο μου dealer να ρωτήσω αυτές τις μέρες για να αγοράσω ενα ελαφρύ τιμιο enduro κυρίως για βολτες στο βουνό κανενα μονοπάτι ή διαδρομές αλλα να μπορεί να ταξιδεψει και σαν super enduro με τα μεγαλα ντεποζιτα , ποιες ειναι οι διαφορές αναμεσα στα 2 αυτά μοντελα , τι συντήριση χρειάζοντε και τι καταναλωση και ντεπόζιτο έχουν ?
Θελω πλεον κατι ελαφρύ και άμεσα προσβάσιμο να μπορώ να του βαζω χέρι ευκολα , οπότε σκεφτομαι να κρατησω το 200 exc για να πηγαινουμε με κανενα φιλο κανενα βουνο μεχρι να το πουλησω και αυτό και να αγοράσω και ενα παπί για την πόλη και τέρμα κάπως έτσι θα κλείσω την μοτοσυκλετικη μου πορεία μετά απο yz 80 , dt 200 , ktm 640 , fazer 600 ,exc 200 ,ktm 990 και διαφορα παπια και σκουτερ νομιζω καμια φορά οτι τα απλά πράγματα σε κανουν ποιο χαρουμενο :)
WR250R δαγκωτό και χωρίς δίλημμα μεταξύ των 2, αφού θες και adventure ταξιδάκια και φορτώματα. Το έχει κολλητός ο οποίος κάνει ακριβώς τη χρήση που περιγράφεις και το μόνο που έχω να πω είναι πως το μηχανάκι είναι διαμάντι από τα λίγα! Το wrf έχει τελείως διαφορετικό προσανατολισμό, χρηστικότητα και διαστήματα service (αν και αλεξίσφαιρο και αυτό για την κατηγορία του).

Για λεπτομέρειες και διαφορές θα σου πούνε οι ειδικότεροι.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Φίλε μου ...
... ίδιο όνομα... μόνο που το τελευταίο γράμμα κάνει την γιγάντια διάφορα. Το F είναι καθαρόαιμο εντουράκι, το R ένα απίθανο on off. Τα έχω ζήσει και τα δύο από κοντά μιας και τα δύο τα έχει ο κολλητός μου. Μονόδρομος εφόσον έχεις το exc λοιπόν είναι το R. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, αναρτήσεις και πλαίσιο πολύ καλά, φυσικά όχι σαν KTM... όμως...250 cc... θα ξενερώσεις άσχημα... σέλα ποδηλάτου...
Για οτιδήποτε ρώτα με.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
τι συστημα κεφαλής/ βαλβιδες φοράει το R , τι καταναλωση έχει ;
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
τι συστημα κεφαλής/ βαλβιδες φοράει το R , τι καταναλωση έχει ;
Με καπελότα είναι αν δεν κάνω λάθος. Κατανάλωση... Με 8 λίτρα βγάζει 150 με 170 χλμ. Ψεκασμός, άρα δεν επηρεάζεται από το υψόμετρο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
τι συστημα κεφαλής/ βαλβιδες φοράει το R , τι καταναλωση έχει ;
Όποια απορία και να έχεις για το συγκεκριμένο μηχανάκι θα βρεις τις απαντήσεις εδώ μέσα: 2014 Yamaha WR250R Review

Για την αμεσότητα του πράγματος: Κεφάλη Μαγνησίου, βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο και εξαγωγής από χάλυβα. Με τα εργοστασιακά ελαστικά που ήταν κάτι σαν 60/40 (άσφαλτος/χώμα) κάνει και 200 χλμ με ένα ντεπόζιτο (7,6 λίτρα) και ήρεμη οδήγηση (το έχω καταφέρει Εθνική με Μ.Ο. τα 100χλμ/ώρα στο όργανο). Όταν βάλεις τακουνάτα ελαστικά τα πράγματα αλλάζουν και ισχύουν τα χλμ που έγραψε ο tomBrast

Δύσκολο να βρεθεί WR250R μεταχειρισμένο (αλλά όχι αδύνατο), πήγα και είδα ένα πριν από 2-3 μήνες για λογαριασμό συμφορουμίτη και ήταν πολύ καλό. Για καινούριο δε το συζητάμε καν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Φοβάμαι την μετάβαση από το 990 σε 250 cc με 30 hp παίζει να χτυπήσω αναβολή η έστω να πάω στο 450 f αλλά είναι τόσο ωραίο το 250ακι ρε γμτ είναι μια κούκλα αλλά φοβάμαι να μην απογοητευτω..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φοβάμαι την μετάβαση από το 990 σε 250 cc με 30 hp παίζει να χτυπήσω αναβολή η έστω να πάω στο 450 f αλλά είναι τόσο ωραίο το 250ακι ρε γμτ είναι μια κούκλα αλλά φοβάμαι να μην απογοητευτω..
Μάλλον δεν είσαι ακόμη έτοιμος για την αλλαγή... ;)
Προσαρμόσου στο 990 και βλέπεις αργότερα...:)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Υπάρχει και εναλλακτική, στρώμα 650 του Βολιώτη για να σε βοηθήσω :)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπέρα σκέφτομαι σοβαρά να αποχωριστώ το ktm 990 adv του 06 αν και του εκανα αρκετά πραγματακια τελευταία και σκεφτομαι να παω στον κοντινο μου dealer να ρωτήσω αυτές τις μέρες για να αγοράσω ενα ελαφρύ τιμιο enduro κυρίως για βολτες στο βουνό κανενα μονοπάτι ή διαδρομές αλλα να μπορεί να ταξιδεψει και σαν super enduro με τα μεγαλα ντεποζιτα , ποιες ειναι οι διαφορές αναμεσα στα 2 αυτά μοντελα , τι συντήριση χρειάζοντε και τι καταναλωση και ντεπόζιτο έχουν ?
Θελω πλεον κατι ελαφρύ και άμεσα προσβάσιμο να μπορώ να του βαζω χέρι ευκολα , οπότε σκεφτομαι να κρατησω το 200 exc για να πηγαινουμε με κανενα φιλο κανενα βουνο μεχρι να το πουλησω και αυτό και να αγοράσω και ενα παπί για την πόλη και τέρμα κάπως έτσι θα κλείσω την μοτοσυκλετικη μου πορεία μετά απο yz 80 , dt 200 , ktm 640 , fazer 600 ,exc 200 ,ktm 990 και διαφορα παπια και σκουτερ νομιζω καμια φορά οτι τα απλά πράγματα σε κανουν ποιο χαρουμενο :)
Αν πας σε καθαρόαιμο εντούρο που θα το χρησιμοποιείς και για εκδρομικό που λέμε, προτίμησε κάποιο τετράχρονο από την Ε3, δηλαδή πχ 525 ή 530 σε ΚΤΜ με τους ανάλογους συμβιβασμούς σε άνεση και αυξημένη συντήρηση.

Αλλά αφού θα κρατήσεις το δίχρονο γιατί δεν κοιτάς για 690 ή 640 ή 610 ή xchallenge (κάτι σε 600cc ψηλοφτερο και με καλές αναρτήσεις)? Και γκάζι έχουν, και αυτονομία, και αναρτήσεις, απλά είναι 20-30 κιλά πιο βαριά από ένα 4τ καθαρόαιμο εντούρο.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Αν πας σε καθαρόαιμο εντούρο που θα το χρησιμοποιείς και για εκδρομικό που λέμε, προτίμησε κάποιο τετράχρονο από την Ε3, δηλαδή πχ 525 ή 530 σε ΚΤΜ με τους ανάλογους συμβιβασμούς σε άνεση και αυξημένη συντήρηση.

Αλλά αφού θα κρατήσεις το δίχρονο γιατί δεν κοιτάς για 690 ή 640 ή 610 ή xchallenge (κάτι σε 600cc ψηλοφτερο και με καλές αναρτήσεις)? Και γκάζι έχουν, και αυτονομία, και αναρτήσεις, απλά είναι 20-30 κιλά πιο βαριά από ένα 4τ καθαρόαιμο εντούρο.
Ta ktm ειναι τα αγαπημενα μου μηχανακια ready to race , επίσης είχα το 640 πιο παλια , το να εχεις κτμ στην επαρχεια ειναι δυσκολο για μενα γιατι δεν εμπιστευομαι να πιασει κανεις πλεον το μηχανακι μου, απο την αλλη το exc ειναι παρα πολυ καλο αλλα με δυσκολευει η καταναλωση και η απουσια μιζας θα ηθελα κατι ενδιαμεσο το wr 250 φανταζει πολυ καλο και μου ταιριαζει πιστευω αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα προσαρμοστώ .. Εγω αυτο που θελω ειναι να πηγαινω βολτα στο βουνο να μπορω να παω κανενα ταξιδι να εχω αυτονομια και να ειναι απλο σε συντηριση και ευκολα προσβασιμο αυτος ειναι και ο λογος που αποριπτω πλεον το 690 εκτος και αν κατσει καποια καλη ανταλλαγή , κυριως βγαινω μονος μου στο βουνο για ιχνηλατιση αλλα αμα φαω καμια ψιλή στο βουνο δεν μπορω να σηκωσω το 990 , φαντασου οτι εχω μινει στο βουνο απο πτωση και ηρθε φιλαρακι με ποδηλατο να με βοηθισει χαχαχα .
Αν σε περίπτωση αφησω την μηχανη σε μαγαζι θα αγορασω το 250 καινουργιο αν το πουλησω σε χέρι στα λ7 που ζητάω ισως καταφυγω και στην λυση του 426F , ποια η γνωμη σας μεταξυ των 2 ?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σίγουρα όχι 426f γιατί έχει δύσκολη μανιβέλα και μουλαρώνει. Καλύτερα ένα wr 450 που έχει και μίζα, καλύτερα από την χρονιά με το 48ρι kayaba και μετά. Αν δεν κάνω λάθος το 2006 μπήκε το 48ρι και το 2008 βγήκε αυτό με το αλουμινένιο πλαίσιο.

Έχω την εντύπωση πως το εξαιρετικό wr250r δεν βγαίνει πια καινούργιο. Και μεταχειρισμένο είναι δύσκολο να βρεις.

Για την χρήση που ζητάς, και σε καταλαβαίνω απόλυτα, εγώ έχω ένα CCM 404 με το μοτέρ του drz 400 e. To drz θα μπορούσε να είναι κάποια λύση, όπως και ένα καλοσυντηρημένο XR 400 που είναι μαύρος σκύλος και ευκολο στο σέρβις. Το drz αν είναι οκ από πηνία δεν χαλάει εύκολα σε νορμάλ χρηση, μόνο λάδια φίλτρο θέλει.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Σίγουρα όχι 426f γιατί έχει δύσκολη μανιβέλα και μουλαρώνει. Καλύτερα ένα wr 450 που έχει και μίζα, καλύτερα από την χρονιά με το 48ρι kayaba και μετά. Αν δεν κάνω λάθος το 2006 μπήκε το 48ρι και το 2008 βγήκε αυτό με το αλουμινένιο πλαίσιο.

Έχω την εντύπωση πως το εξαιρετικό wr250r δεν βγαίνει πια καινούργιο. Και μεταχειρισμένο είναι δύσκολο να βρεις.

Για την χρήση που ζητάς, και σε καταλαβαίνω απόλυτα, εγώ έχω ένα CCM 404 με το μοτέρ του drz 400 e. To drz θα μπορούσε να είναι κάποια λύση, όπως και ένα καλοσυντηρημένο XR 400 που είναι μαύρος σκύλος και ευκολο στο σέρβις. Το drz αν είναι οκ από πηνία δεν χαλάει εύκολα σε νορμάλ χρηση, μόνο λάδια φίλτρο θέλει.
όντως στο site της yamaha δεν υπάρχει....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
όντως στο site της yamaha δεν υπάρχει....

Υπάρχει αυτό που πήγα και το είδα για λογαριασμό άλλου συμφορουμίτη:
Είναι πολύ καλό και καθαρό, γιαυτό και η τιμή. Το παλικάρι που το έχει είναι και αυτός μέλος του forum εδώ, τώρα δεν πολυμπαίνει από ότι μου είπε. Έχει ή είχε κι ένα 990 αν θυμάμαι καλά! Σύμπτωση!
 
Top Bottom