και μετά το v-strom τι???

Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
SUZUKI DL650 K6
#1
το μεχανάκι: v-strom του 2006 (χωρίς ABS), με 100k χλμ (από τα 65k στα χέρια μου), με αρκετά εξτρά φιγούρας/ουσίας (εκτός από λαμπάκια χριστουγεννιάτικου δέντρου και aftermarket αμορτισεροελατηριοαναρτήσεις)
η χρήση: καθημερινά 20-30 χλμ πάνε-έλα στη δουλειά, κάποιες ασφάλτινες βόλτες, με ελάχιστα περάσματα από χώμα και 1-2 φορές/χρόνο δικάβαλη βόλτα μικρή μεγάλη-δεν έχει σημασία- με το στεφάνι μου.
τρόπος οδήγησης: χαλαρός-φυσιολογικός, ούτε να ξύνω μαρσπιέδες/γόνατα, ούτε σούζες, ούτε τελικές
η επιθυμία: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ χώμα!
budget: το μέγιστο 4500€ ούτε λεπτό παραπάνω!
ο λόγος: κυρίως περισσότερο χώμα και (ας το πω διακριτικά) το βαρέθηκα!!!



η ερώτηση πάρα πολύ απλή... τι θα μπορούσα να κοιτάξω/πάρω?? γιατί καλά το κόλλημα με τα 950/990 :)inlove::inlove::inlove::inlove:), αλλά μήπως υπάρχει και αλλού ζωή και δεν την έχω πάρει χαμπάρι????

(και πάντα υπάρχει το πλάνο Β, που λέει ότι μένω με το ταπεινό και τίμιο στροματάκι μου, με τακουνολάστιχα, μέχρι να σκορπίσει στα λιθάρια και στα λασπόλουτρα ή να μου κάτσει επιτέλους το γ@μ@τζόκερ)




αν το έβαλα σε λάθος ενότητα, ας το βάλουν οι γνώστες εκεί που ξέρουν (και πρέπει) :p:p:p


:thanx:
 
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
#3
Θοδωρή αν το 4500 έχει προοπτική να αυξηθεί σε κανά χρόνο τότε βάλε τακούνια στο στρώμα για να πάρεις μια γεύση που δε θα το λυπάσαι κιόλας .
Αν πάλι όχι τι είσαι διατεθιμένος να θυσιάσεις ?
 
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
SUZUKI DL650 K6
#4
@geez996 το plan B πάντα υπάρχει και είναι και το επικρατέστερο! το GS800 είναι μεν ωραίο, αλλά δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, εκτός και αν μου το "χαρίσει" κάποιος. Για GS650 το σκέφτομαι, πιο συγκεκριμμένα το Dakar που είναι και ψηλότερο, αφού δεν γράφω και τα άπειρα χλμ, αλλά δεν ξέρω τα "+" και τα "-" του... (σίγουρα μεγάλο πλεονέκτημα είναι το abs που έχει, όταν το δικό μου ΔΕΝ έχει και το φοβάμαι)

@mike στην παρούσα φάση, τα 4500€ είναι έτσι κι αλλιώς "υπέρβαση" που δεν θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Απλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο θα πέφτει η αξία του δικού μου...
 
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
#5
@geez996 το plan B πάντα υπάρχει και είναι και το επικρατέστερο! το GS800 είναι μεν ωραίο, αλλά δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, εκτός και αν μου το "χαρίσει" κάποιος. Για GS650 το σκέφτομαι, πιο συγκεκριμμένα το Dakar που είναι και ψηλότερο, αφού δεν γράφω και τα άπειρα χλμ, αλλά δεν ξέρω τα "+" και τα "-" του... (σίγουρα μεγάλο πλεονέκτημα είναι το abs που έχει, όταν το δικό μου ΔΕΝ έχει και το φοβάμαι)

@mike στην παρούσα φάση, τα 4500€ είναι έτσι κι αλλιώς "υπέρβαση" που δεν θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Απλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο θα πέφτει η αξία του δικού μου...
Για το X chalenge ελεγα...

https://www.car.gr/10030613-bmw-g-650-xchallenge-g650x-challenge

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
F800GS
#7
Θόδωρε, εγώ στην θέση σου, για αυτά που θες και με το μπατζετ που διαθέτεις, θα πήγαινα σε κάποιο 800αρι gs αναγκαστικά με κάμποσα χιλιόμετρα αλλά αν είναι καλοσυντηρημένο, δεν υπάρχει πρόβλημα. (υπάρχουν που και που εκεί στα 4500)
ή σε tenere, μονοκύλινδρο μεν , αλλά ικανότατο και οικονομικό δε.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
XL650V
#8
Την ανεση του ''Στρωματος'' στην ασφαλτο θα την αποζητας,ενω δυσκολα η κυρα θα βρει σελα τοση αναπαυτικη.Ασε που δεν καει κιολας...
πριν την οποια αποφαση,βαλε ενα τακουνατο ελαστικο κ κανε αρκετες ''αλαφρες'' χωματινες να δεις ΑΝ αυτο το κλικ που νιωθεις για το χωμα ειναι οπως το εχεις φανταστει κ αν δεις οτι σου κανει τοτε κοιτας για αλλο μεκανακι...
απο την αλλη μπορεις να το κρατησεις κ παραλληλα να βρεις κανενα 250αρακι εντουρο να βγαζεις τα γουστα σου...
σκεψεις λεω...
επισης μην ξεχνας πως ασχετως τι θα αποφασισεις το χωμα απαιτει κ εξοπλισμο σωστο κατι που θα προστεθει στο συνολικο κοστος της οποιας αποφασης σου.
 
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
F800GS
#9

Nick_990

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM ADV 990
#10
Χωρίς να έχω ιδέα από τρανσαλπ, είναι ένα όμορφο μηχανάκι στα λεφτά που θες ίσως και λιγότερα, με ακτινωτους τροχούς 21 μπροστά,έχει abs,(για το 700 μιλάω) ελαφρώς περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμο, δεν θα χάσεις σε άνεση πηγενε ελα στη δουλειά καθημερινώς , δεν θα αυξηθούν τα έξοδα σου ούτε για σέρβις ούτε για καμία άλλη υποχρέωση...

Ή η άλλη πρόταση το τενερε που είναι και ανερχόμενο αστέρι, αλλά με λιγότερη δύναμη και άνεση(όχι στη σέλα, αλλά στο γκάζι)...

Τι λες;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Dominator 650
#12
Θα πρότεινα (όποιο από τα τρία σου κάνει "κλικ"):
1. Tenere 660
2. Transalp 650
3. F650 gs Dakar

Σε αυτά τα λ7 θα βρεις αξιόλογες περιπτώσεις κ με λίγα χλμ. Εάν πας σε transalp ή dakar θα σου μείνουν κ χρήματα για να αναβαθμίσεις κ τις αναρτήσεις.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#13
Θοδωρή στη θέση σου θα κρατούσα το v-stroμ, θα του έβαζα ένα σετ ήμι-χωμάτινα λάστιχα (τύπου rally str) και θα ξεκίνούσα να γράφω χιλιόμετρα στο χώμα.
ΕΑΝ καταλάβαινα ότι μου αρέσει η χωμάτινη οδήγηση (δε μιλάω για βατούς χωματόδρομους, αλλά ένα πιο τεχνικό τεραίν), τότε θα έψαχνα ένα μηχάνημα με ποιο χωμάτινο προσανατολισμό.

Τι θα γίνει εάν διαπιστώσεις ότι δε σου αρέσει το χώμα; Μπορεί να μπλέξεις σε καταστάσεις δύσκολες (πτώσεις, δύσβατα πετρώδη τεραίν, βαθειά λασπωμένα νερωφαγώματα) τα οποία μπορεί να σε δυσκολέψουν πολύ και να σε αποθαρρύνουν στο να συνεχίσεις, που αν είσαι ακόμα με το v-strom έχει καλώς, αν όμως έχεις πάρει ήδη άλλο μηχανάκι τα πράγματα μπλέκουν. Άσε που το στρώμα είναι τέρας αξιοπιστίας, πρακτικότητας και άνεσης και θα σου λείψουν σε ένα μηχανάκι με περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό.

Επίσης, θα πρέπει να διαθέσεις ένα μικρό κεφάλαιο για προστασία δική σου αλλά και της μηχανής, κάτι που πολλοί δεν το υπολογίζουν.

Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι μπαρούφες, εάν είσαι τύπος με τρέλα και κορδέλα και με φιλοσοφία.....ρε πάμε κι ό,τι γίνει και δε γ@μιέται, θα τα βγάλουμε πέρα....(σου γράφει κάποιος που έφυγε από ένα μηχανάκι διαμάντι και πήγε σε ένα οπλοπολυβόλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται)
 
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVENTURE
#14
στα λεφτα που ψαχνεις το 950 δεν νομιζω οτι εχει ανταγωνισμο.. θα συνεχισεις να κανεις οτι εκανες και με το strom + χωμα αλλα θα εχεις καποια θεματα να λυσεις (αν δεν τα εχει λυσει ο προηγουμενος) και περισσοτερη καταναλωση ακριβοτερα σερβις ακριβοτερα τελη!!



αμα το γουσταρεις παρτο με χιλια.. δεν θα σε πειραξει ουτε μια τρομπα ουτε τιποτα.. θα το καβαλας και θα τα ξεχνας ολα..

tip* μαθε τα προβληματα πριν το παρεις για να μην σου ερθουν ουρανοκατεβατα και στεναχωρεθεις..
τρομπες συμολεκτη τρομπα βενζινης ανορθωτης πισω τρομπα φρενου τρομπα νερου ειναι τα συνηθισμενα πχ...
 
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
#15
Θοδωρη για αρχη βαλε τακουνια στο στρομα οπως ειπαν πολλοι να δεις αν το γουσταρεις το χωμα.
Αν πορωθεις κ θελεις πιο εξτριμ καταστασεις εχοντας ενα μηχανακι για ολα καλη επιλογη που ειπες κ εσυ ειναι το DAKAR 650.
Βρισκεις αρκετα καλο με το ποσο που διαθετεις εχει δυνατο μοτερ αφου δεν το στυβεις το γκαζι ανετη σελα για τη κυρα να μην γκρινιαζει ταξιδακια κανει αξιοπρεπως καθημερινα γινεται παπι ειναι πολυ οικονομικο στο καυσιμο κ στη συντηρηση κ το κυριοτερο παει καλα στο χωμα.
 
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
F800 gs
#16
@todor Καλημερα!

Φίλε επειδή εχω οδηγήσει πάμπολλες φορές το 650 και ειμαι κάτοχος του 800....
Η διαφορά ειναι χαώδης!ειλικρινα αξίζει ο κόπος να περιμένεις ένα χρόνο και να πάρεις το 800.....δεν μπορεις να φανταστεις....εντάξει τίμιο και το 650 αλλά φίλε το 800 ειναι μια κατηγορία μόνο του (όχι επειδή ειμαι κάτοχος...αλλά ρωτα και άλλους με την ανάλογα εμπειρία)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
990 ADV ΄06
#17
Εγω λέω να μπεις στη διαδικασία να οδηγήσεις ολα αυτά τα μηχανακια που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω και ίσως και κάποιο αλλο που σου κάνει κλικ.Τότε θα ξέρεις απο μόνος σου ποιο θες και θα συζητάμε για ενδεχόμενες αστοχίες του μοντέλου κλπ:)
 
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
#18
Χωρίς να έχω ιδέα από τρανσαλπ, είναι ένα όμορφο μηχανάκι στα λεφτά που θες ίσως και λιγότερα, με ακτινωτους τροχούς 21 μπροστά,έχει abs,(για το 700 μιλάω) ελαφρώς περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμο, δεν θα χάσεις σε άνεση πηγενε ελα στη δουλειά καθημερινώς , δεν θα αυξηθούν τα έξοδα σου ούτε για σέρβις ούτε για καμία άλλη υποχρέωση...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το 700 έχει 19άρη μπροστινο και αν δεν κάνω λάθος αρκετά μικρότερη διαδρομή μπροστινής ανάρτησης απ'το 650,οι περισσότεροι λένε ότι έχει λιγοτερες χωμάτινες δυνατότητες(σε σχέση με το 650 πάντα).
Εγώ θα κοίταγα αυτά που προείπαν παραπάνω
F800GS Dakar(ή Sertao)
Tenere 660
Transalp 650.
Και να μην σου αρέσει το χώμα θα μπορούν άνετα να σε εξυπηρετήσουν σε ότι ζητάς.
GS800 θα ήταν το ιδανικό από πλευράς δύναμης/στησίματος αλλά αφού ξεφεύγει το μπάτζετ δεν είναι της παρούσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

τσουρούλια πάει ο μινάρας
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στην πόλη ταγιΑντρεός
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW F 800GS 30th Anniversary Special
#19
Κατ αρχας...οσο γι αυτο...
@geez996το GS800 είναι μεν ωραίο, αλλά δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, εκτός και αν μου το "χαρίσει" κάποιος...
αν μου κατσει...το δηλωνω δημοσια...δικη σου η Γερμανιδα υπο μια προυποθεση...να την βλεπω στα χωματινα...;)
Κατα δευτερον...γιατι δεν κρατας το Vstrom για ολες τις χρησεις πολη ασφαλτο και μετακινηση συν ταξιδια και να δεις κανενα ΤΤR600 για τραβελοεντουρο???;)
 
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
#20
Το 700 έχει 19άρη μπροστινο και αν δεν κάνω λάθος αρκετά μικρότερη διαδρομή μπροστινής ανάρτησης απ'το 650,οι περισσότεροι λένε ότι έχει λιγοτερες χωμάτινες δυνατότητες(σε σχέση με το 650 πάντα).
Εγώ θα κοίταγα αυτά που προείπαν παραπάνω
F800GS Dakar(ή Sertao)
Tenere 660
Transalp 650.
Και να μην σου αρέσει το χώμα θα μπορούν άνετα να σε εξυπηρετήσουν σε ότι ζητάς.
GS800 θα ήταν το ιδανικό από πλευράς δύναμης/στησίματος αλλά αφού ξεφεύγει το μπάτζετ δεν είναι της παρούσης.
Το Τρανσαλπ 700 εχει πολυ λιγοτερες χωματινες δυνατοτητες απο τα 600/650 λογω 19αρη μπροστινου αλλα επισης λογω πολυ μικρης αποστασης απο το εδαφος λογω του σχηματος που εχει το καζανακι του καταλυτη. Επισης εχει συνδυασμενο πισω φρενο στο μπροστα που απαγορευει τα μπασιματα σε στροφες με πισω φρενο και ABS που δε βγαινει. Ειναι για απλη χωματινη διασχιση οπως θα κανεις και με το Vstrom με χωματινα λαστιχα και οχι για χωματινο παιχνιδι ή για δυσκολα χωματα. Επισης το 650 που αναφερθηκε (οπως και το Αφρικα 750 που δεν αναφερθηκε αλλα το βαζω κι'αυτο) ειναι καρμπυρατερατο που σημαινει οτι ξεχνας ταχυτητες πανω απο 130-140χμω στην εθνικη γιατι σε τετοια χρηση καιει πολυ.


Σχετικα με τα αλλα, οτι ειπανε οι υπολοιποι αλλα καπου θα κανεις καποιες θυσιες σε σχεση με τις ταξιδιωτικες ικανοτητες και την ανεση του VStrom.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom