"Συγκριτικό" test ride BMW R1200 GS (lc) vs KTM 1190 Adventure

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Όλα άρχισαν κάπως έτσι:

Το μέλος Παναγιώτης Κ. είπε την 20 Μάιος 2013 - 21:08:

Την Πέμπτη είστε για καφεδάκι ...................
PS: Θα σας έχω και εντυπώσεις από "παράλληλο" test-ride GS1200 - KTM 1190......... και Crosstourer (αν το έχουν φέρει μέχρι τότε από Αθήνα)

Το μέλος Παναγιώτης Κ. είπε την 21 Μάιος 2013 - 11:22:

ΟΚ και το Crosstourer (από Agio-motors)............... Μάλλον θα "παραμιλάω" για μερικές ώρες με τόσο input.


Και όπως ήδη θα καταλάβατε από τον τίτλο, το ΟΚ δεν ήταν τόσο ΟΚ τελικά. Για να τελειώνουμε με αυτό το θλιβερό θέμα, μετά από μια ώρα από το τηλεφωνικό "κλείσιμο" του συγκεκριμένου test ride, με πήραν τηλέφωνο να μου εξηγήσουν πως "το παιδί" δεν είχε καταλάβει καλά, πως δεν είχαν μηχανάκι για test ride, αλλά "είχαν ένα στην βιτρίνα και θα με περίμεναν να πάω το δώ αν ήθελα". Να αναφέρω πως με το "παιδί" μιλούσαμε κοντά στα πέντε λεπτά στο τηλέφωνο............... Πέρασα λοιπόν χθες από εκεί, όχι για να δώ το μηχανάκι αλλά για να τους εξηγήσω πως:
  • Δεν ήμουν 15 χρονών πιτσιρικάς, να το δω στην βιτρίνα και να πάω μετά σπίτι να αυνανιστώ......
  • Το κλείσιμο test-ride για έναν άνθρωπο που έρχεται από 150 χλμ μακρυά για να σου "χώσει" πιθανόν κοντά στα είκοσι χιλιάρικα αυτούς του καιρούς, είναι δουλειά σοβαρών ανθρώπων και δεν είναι δουλειά "παιδιών".
Επαγγελματίες σου λέει μετά.................


Τέλος πάντων, έφυγα αρνούμενος καν να το κοιτάξω. Θα ήθελα όμως να έβλεπα από πιο κοντά την έκφρασή του όταν μετά από μισή ώρα σταμάτησα μπροστά του και τον χαιρέτησα πάνω στο ΚΤΜ και όταν μετά από τρείς ώρες έκανα το ίδιο, πάνω στην GS αυτή την φορά. Είμαι κακός; Δεν νομίζω.............

Και πάμε τώρα στα ωραία..............

Πέντε λεπτά αργότερα βρίσκομαι στον ΜΑΚΙΝΑ όπου με περιμένει το ΚΤΜ. Μέχρι να συμπληρωθούν τα απαραίτητα χαρτιά το περιεργάζομαι από κοντά. Αν εξαιρέσεις την μαμά εξάτμιση - θερμοσίφωνα, το μηχανάκι δείχνει πιο όμορφο από ότι στις φώτο. Η θέση, τα χειριστήρια, όλα μου πέφτουν φυσιολογικά. Crash-course στις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις, Εδώ οι χάρτες του κινητήρα, εκεί οι αναρτήσεις, να οι πιέσεις των ελαστικών, θέλει βενζίνη, σε πόση ώρα πιστεύεις πως θα γυρίσεις; Καμιά ώρα και βάλε του λέω, θέλω να το οδηγήσω όχι να κάνω βόλτα, εντάξει, φύγε.............. τόσο απλά.

Η διαδρομή: http://goo.gl/maps/tp0V0 Οι Θεσσαλονικείς την ξέρετε, οι υπόλοιποι για να πάρετε μια ιδέα, στην αρχή έχει λίγο αυτοκινητόδρομο και μετά επαρχιακό δρόμο με μέτρια ως καλή πρόσφυση με όλων των ειδών τις στροφές.

Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει είναι ο κινητήρας, δύναμη, άμεσα και παντού, πραγματικά σε κλωτσάει κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι. Το δεύτερο είναι το T/C που αν δεν κατάλαβα λάθος δουλεύει σε συνάρτηση με την επιλεγμένη mode. Πάντως δουλεύει (και δουλεύει υπερωρίες) σε πολύ "αλήτικη" mode. Μπορείς να έχεις καρυδώσει το γκάζι, το μηχανάκι να στρίβει με πλαγιολίσθηση και αυτό να κόβει στο "παρά μισό". Στις πρώτες στροφές μάζευα το μηχανάκι "χαϊδεύοντας" το πίσω φρένο, μετά το άφησα να κάνει αυτό όλη την δουλειά, και την έκανε εντυπωσιακά. Μπαίνεις στην στροφή, σημαδεύεις, ανοίγεις το γκάζι και το μηχανάκι στρίβει πλαγιολισθαίνοντας εντυπωσιακά. Σε κάνει μάγκα ρε παιδί μου, τόσο απλά.

Οι τέσσερεις χαρτογραφήσεις είναι Sport, Street, Rain, Offroad, ενώ για τους τολμηρούς (ή άφρονες) υπάρχει και το Off.

Στο Sport το T/C δούλεψε ακόμα και όταν καρύδωσα το γκάζι με πέμπτη και 180 στην ανηφορική στροφή στην Καρδία. Στον δρόμο για Πολύγυρο και τις στροφές της Γαλάτιστας είχα το Street (και πάλι το T/C δούλευε σε κάθε έξοδο) ενώ το Rain το έβαλα μέσα στην πόλη γιατί με τα άλλα το μηχανάκι πήγαινε παντού σαν σαύρα.

Τα φρένα τώρα, τα εμπρός είναι άγκυρα, τόσο απλά. Έχουν καλή αίσθηση, γραμμική απόκριση και αποτελεσματικότητα, το πίσω όμως έχει ένα θέμα: το ABS του "αμολάει" πολύ νωρίς με ότι κακό επακόλουθο για όσους έχουν μάθει να το χρησιμοποιούν για να πλασσάρουν το μηχανάκι. Βέβαια σε αυτό ίσως είχαν και μερίδιο ευθύνης τα απαράδεκτα κατ' εμέ Conti που φορούσε. Ειλικρινά απορώ με κάποιους που δηλώνουν ευχαριστημένοι από αυτό το λάστιχο. Πιστεύω πως και ένα ελαφρύ τρέμουλο που ερχόταν στα 70 και έφευγε στα 90 μάλλον σε αυτά οφειλόταν.

Τα υπόλοιπα τώρα. Ποιά υπόλοιπα, σε ετούτο το μηχανάκι δεν έχει υπόλοιπα. Κινητήρας, ηλεκτρονικά, πλαίσιο, φρένα αυτά φτάνουν. Ποιός νοιάζεται που η σέλα σχεδιάστηκε από Ινδό φακίρη σαν προπαίδευση για το κρεβάτι με τα καρφιά, ποιόν ενδιαφέρει που οι διακόπτες δεν έχουν καμία αίσθηση με γάντι, τί και αν η κόρνα ακούγεται σαν κλανιά από σπουργίτι, ακούγεται η εξάτμιση........... Και σιγά μην σκάσω που από την θερμοκρασία του κινητήρα οι μηροί μου έπαιρναν φωτιά όποτε το δούλευα όπως του ταιριάζει ή που η ανεμοκάλυψη δεν κάλυπτε όπως θα ήθελα. Οπλίζεις και πυροβολείς, τέρμα. Και αν αυτή η παράγραφος σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται να "αδικεί" το μηχανάκι δεν είναι αυτός ο σκοπός της, απλά το προσδιορίζει.

Αφού το παρέδωσα σώος και αβλαβής (αλλά ελαφρώς φρενοβλαβής), καβάλησα την Αφρικάνα και κίνησα για την ΒΜW. Επειδή κάτι μου έλεγε πως μια απευθείας σύγκριση από την μια σέλα στην άλλη πιθανόν να ήταν άδικη για το ένα από τα δύο, κάθισα για καφέ (και σημειώσεις) για καμιά ωρίτσα ώστε να επανέλθουν οι "αρχικές" μου ρυθμίσεις.

Στην BMW Τρικαλιώτης λοιπόν με περίμενε η απαστράπτουσα και φουλαρισμένη μέχρι την τάπα GS (σε αντίθεση με το ΚΤΜ που ήταν βρώμικο - δεν με χάλασε αυτό, και τελείως στεγνό - αυτό με χάλασε όχι για τα 15€ βενζίνη που έβαλα αλλά σαν στάση). Πάλι μάθημα ηλεκτρονικών, πολύ περισσότερες ρυθμίσεις εδώ και σε χαρτογραφήσεις κινητήρα και σε αναρτήσεις με την τεράστια όμως διαφορά πως εδώ μπορείς να αλλάξεις τα πάντα εν κινήσει, απλά πατάς συμπλέκτη και κλείνεις το γκάζι. Η θέση οδήγησης πιο στα μέτρα μου, λίγο πιό καρατιμόνα από το ΚΤΜ και πολύ καλύτερη σέλα. Ευχάριστη για μένα έκλπηξη ήταν πως με την μετακίνηση των εισαγωγών καταργήθηκε και εκείνο το ενοχλητικό παπαράκι - αισθητήρας γκαζιού πάνω στην εισαγωγή του αριστερού κυλίνδρου που έβρισκε μόνιμα στην αριστερή μου κνήμη, ειδικά όταν κάποιοι του φορούσαν και την προστασία της Touratech. Ετούτο εδώ λέω:


Μετά τα προκατακτικά, πάμε για τις εντυπώσεις λοιπόν. Η διαδρομή αυτή: http://goo.gl/maps/D4EdH σχεδόν καρμπόν με την προηγούμενη πίεση χρόνου μηδέν, του είπα που θα πήγαινα, πολύ καλά θα κάνεις μου είπε.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ διαφορετικό εργαλείο. Στην είσοδο της περιφερειακής ανοίγω λίγο παραπάνω το γκάζι από όσο θα έκανα κανονικά και είμαι έτοιμος για όλα. Ποιά όλα παιδιά, ένα μικρό, αρχοντικό γλυστρηματάκι, ούτε πόδι πρόλαβα να βγάλω και το μηχανάκι ήρθε στα ίσα του. Το μοτέρ είναι παντού γεμάτο, όχι σαν του ΚΤΜ φυσικά, αλλά γεμίζει εκεί που το προηγούμενο λαχάνιαζε και έχασκε. Η ήχος του (το μεγάλο μου φετιχ από το προηγούμενο μοντέλο) μπάσος, γεμάτος, όμορφος. Η ανεμοκάλυψη πολύ καλή (αλλά ακόμη δεν είναι Βαραντέρο, το λέω και το εννοώ, αλλά μάλλον εύκολα μπορεί να γίνει). Λίγη ζέστη από τους κυλίνδρους, λιγότερη από όσο θυμάμαι από το προηγούμενο μοντέλο, η σέλλα πάρα πολύ καλή, τα χειριστήρια με πολύ καλή αίσθηση, ο πίνακας πλήρης και ευανάγνωστος με αναλογικά όργανα που μπορεί να μην είναι τόσο γκατζετιες όσο τα ψηφιακά, αλλά είναι αναγνώσιμα με την περιμετρική όραση. Επίσης εύκολο στην χρήση και το cruise control.

Στον δρόμο το μηχανάκι είναι πραγματικά εξαιρετικό με μία προϋπόθεση: Να εμπιστευθείς το μπροστινό που είναι "μουγκό". Για όσους έχουν συνηθίσει επί χρόνια να οδηγούν διαβάζοντας τον δρόμο μέσα από την μπροστινή ανάρτησh αυτό είναι και λίγο leap of faith που όμως αν το κάνεις ανακαλύπτεις ένα νέο, ξένοιαστο κόσμο. Δεν σε νοιάζει αν έχει λακούβα ή σαμάρι, σημαδεύεις και απλά περνάς, τόσο απλά. Ούτε φυσικά έχεις μπρουμούτισμα ή μούτρα στο φρενάρισμα. Και μιας και είπα φρένα, τα φρένα του είναι καταπληκτικά τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση με το πίσω να αμολάει λίιιιγο νωρίτερα από όσο θα ήθελα, αλλά με τα μπροστά να μετατρέπουν την κινητική ενέργεια σε θερμική σε χρόνο dt.

Ο κινητήρας μου άρεσε πάρα πολύ στον χάρτη Road, γεμάτος παντού και χωρίς να λαχανιάζει στα ψηλά. Στο Dyna ενώ στα ψηλά δουλεύει ακόμα καλύτερα, στα χαμηλομεσαία έχει έναν ελάχιστο δισταγμό, ένα κόμπιασμα στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Επίσης στην θέση Dyna οι αναρτήσεις σκλήραιναν αυτόματα (μπορείς να επέμβεις χωριστά βέβαια) και ήταν πολύ κούτσουρα για τον ελληνικό επαρχιακό δρόμο. Στο Rain κατεβάζει άλογα και κάνει την ζωή πιό εύκολη στην βροχή. Επίσης ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα GS μέσα στην πόλη και ήταν εύκολο. Μάλιστα (και καθ' υπερβολή) συνέλαβα τον εαυτό μου αντί να έχω τον νου μου μην ανοίξει καμιά πόρτα και μου φάει το ποδάρι, να σκέφτομαι, άνοιξε την ρε παλιο-μπιπ να σου την ξηλώσει ο κύλινδρος.

Ξέχασα να αναφέρω πως το μηχανάκι έχει άξονα. Το θυμήθηκα και εγώ αρκετά αργότερα. Επιτέλους κατάφεραν να κάνουν αυτό που ένοιωσα όταν πριν από τρία χρόνια οδήγησα το VFR του Στέφανου, έναν "ανύπαρκτο" άξονα.

Εν κατακλείδι......................

Αντικειμενικά έχουμε να κάνουμε με δύο εξαιρετικά μηχανάκια που φαίνεται να στοχεύουν στο ίδιο περίπου target group από όμως διαφορετικό δρόμο το καθένα. Το μεν ΚΤΜ έχει πολύ ανώτερα (προσοχή ανώτερα, όχι καλύτερα) δυναμικά χαρακτηριστικά ενώ στο BMW όσο και αν έψαξα (και σας διαβεβαιώνω πως έψαξα) δεν βρήκα ούτε ένα ψεγάδι και δείχνει πιο ποιοτικό. Αυτό που μετά από εκατό χλμ εγώ εισέπραξα σαν αίσθηση, είναι πως το ΚΤΜ είναι πιο κοφτερό, δεν σε αφήνει να πάς χαλαρά, σε διαολίζει συνέχεια να το πας τάπα παντού και πάντα ενώ το BMW σου "επιτρέπει" να χαλαρώσεις.

Θα ήθελα όμως να είχα οδηγήσει και το Crosstourer..............
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ωραία περιγραφή, χωρίς να ψάχνουμε σε αγγλόφωνες ή γερμανόφωνες ιστοσελίδες και βίντεο που χανόμαστε στην μετάφραση και στην ορολογία...
Εύγε!!!:)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Πολυ καλη παρουσίαση! Στα περισσότερα αν όχι σ'ολα συμφωνούμε! :)


Sent from my Hands using Fingers
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Έτσι ακριβώς είναι.
Το ktm κακά τα ψέματα ξυρίζει...σε πικάρει να το πας τάπα...
Το BMW είναι πιο ήρεμο,έως πολύ πιο ήρεμο.
Το καθένα έχει την δική του απόλαυση.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Kwλο να'χεις!.. :D (Εννοω σελα..)

Καταπληκτικο μηχανακι (το ΚΤΜ, εννοω..) αλλα τα γονιδια δεν κρυβονται! (Και, καλα κανουν! Απλα, θα το διαλεγα αν ημουν 20 χρονια πισω.. Για ταξιδι, "ΔΕΝ"...)
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
......................
Θα ήθελα όμως να είχα οδηγήσει και το Crosstourer..............

Έναν χρόνο μετά, χάρις στην ευγενή προσφορά φίλου από την Τουρκία, οδήγησα (έκανα βόλτα πιο σωστά) και το Crosstourer. Απευθείας συγκρίσεις δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν μιας και έχει μεσολαβήσει ένας ολόκληρος χρόνος, ούτε φυσικά ήταν δυνατόν να κανιβαλίσω ξένο μηχανάκι και μάλιστα ανθρώπου που είχε ταξίδι μπροστά του, στα λίγα όμως χιλιόμετρα που έκανα, αποκόμισα τα παρακάτω:

  • Κινητήρας: Πολύ πιο ψυχωμένος από το BMW, αρκουδόγκαζο παντού, και στα χαμηλά και στα μεσαία και στα ψηλά. Γροθιά σε βελούδινο γάντι θα έγραφε ο Καββαθάς.
  • Αναρτήσεις: Δεν με ικανοποίησαν αλλά ίσως αυτό οφείλεται στο ότι ο Ayhan τις είχε ρυθμισμένες για φουλ φορτίο μιας και ήταν σε ταξίδι με την γυναίκα του και όλη την απαραίτητη προίκα.
  • Φρένα: Ή μάλλον ΦΡΕΝΑ. Απλά κορυφαία με το ABS να ενεργοποιείται ελάχιστα χιλιοστά πριν μπλοκάρει ο τροχός (και να μην "αμολάει" καθόλου ο πίσω). Πραγματικά κορυφαία και με διαφορά, όχι μόνο από το GS και το ΚΤΜ αλλά και από όποιο άλλο μηχανάκι έχω οδηγήσει.
  • Όργανα - χειριστήρια: Εδώ τα έκαναν σκ@τά. Και εξηγώ: Το ψηφιακό πολυόργανο μπορεί να σου δίνει πληροφορίες για χίλια δυό πράγματα αλλά για να τις πάρεις πρέπει να το κοιτάξεις, δεν μπορείς να το διαβάσεις με την περιφερειακή όραση (όπως π.χ. μπορείς να διαβάσεις τις βελόνες του GS). Επίσης, η ακόμη μεγαλύτερη π@π@ριά, ο διακόπτης των φλάς βρίσκεται εκεί που κανονικά είναι η κόρνα και το αντίστροφο. ΕΛΕΟΣ........
  • Άνεση: Εξαιρετική, έτσι απλά. Η θέση οδήγησης σε προδιαθέτει για χιλιομετροφαγία, απλά πράγματα.
  • Ποιότητα: Απλά σε δικό του πλανήτη. Πάνω που αρχίζεις να πιστεύεις πως οι άλλοι έκαναν άλματα, κοιτάς από κοντά την ποιότητα υλικών, συναρμολόγησης και βαφής του Crosstourer και προσγειώνεσαι.........
  • Βάρος: το γνωστό της Χόντα. Σταματημένο όσο ένα ψεκαστό Βαραντέρο με κάγκελα κλπ. Στον δρόμο μεταμορφώνεται κυριολεκτικά. Δεν γίνεται φυσικά ΜΤS αλλά δεν είναι η αγελάδα που περιμένεις διαβάζοντας απλά και μόνο τις προδιαγραφές
Συμπέρασμα: Δεν έβγαλα............ Πιστεύω πως το GS είναι σφαιρικά καλύτερο, στον τομέα όμως ταξίδι (και μιλάμε για ταξίδι μερικών χιλιάδων χιλιομέτρων, όχι για ημερήσια βόλτα μερικών εκατοντάδων) πιστεύω πως χάρις στον κινητήρα, την άνεση και τα φρένα, το Crosstourer έχει το πάνω χέρι. Ποιό θα αγόραζα; Σήμερα κανένα. Ίσως να περιμένω την BMW να λύσει τις παιδικές ασθένειες που ακούγεται να έχει το GS, αλλά ακόμα και με την σημερινή διαφορά τιμής που είναι μερικές χιλιάδες € υπέρ του Crosstourer, μάλλον δεν θα το έπαιρνα.......
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ με τον @Koivek9 !!!!
Αν είναι να πάρεις Crosstourer, δεν κοιτάς το GS κι αντίστροφα!
Διαφορετικό κοινό για το κάθε μηχανάκι.
Πιστεύω ότι στα 1000-1200 κυβικά η "ομαδοποίηση" αναλόγως του "σκοπού" για τον οποίο φτιάχτηκε το κάθε μηχανάκι (η αλλιώς το κοινό που στοχεύει), θα ήταν κάπως έτσι:
1.Crosstourer-new Aprilia-Kawa Versys 1000 προσθέσθε και κάποιο που λησμονάω.....Φτουκάτι 1200 ίσως? Why not???....
2.Tiger 1200 Explorer-XTZ 1200 Super Tenere-BMW R1200GS Adventure (LC), προσθέσθε και κατι τις....
3.ΚΤΜ 1190 Adventure - BMW R1200 GS (LC)
4. KTM 1190 Adventure R

To 1.2.3.4. δεν έχει να κάνει με κατάταξη, απλά μια ομαδοποίηση. επίσης η σειρά εμφάνισης των μηχανών, εντός των ομάδων, ΤΥΧΑΙΑ!!!
Τα της ομάδος 1., είναι τα πιο ασφάλτινα σε γενικό στήσιμο κι απόδοση. Τώρα πιο ταξιδεύει καλύτερα, μακρύτερα, πιο εύκολα, πιο οικονομικά κλπ.... στα συγκριτικά:D:D:D
Τα της ομάδος 2., πιο χωματερά, πιο καλά για "παντού" και "μακριά", λόγω όγκου, αναρτήσεων, εξοπλισμού κλπ....Tο αυτό για τα συγκριτικά, όπως ομάδα 1.
Τα της ομάδος 3., έχουν πλησιάσει σε χαρακτήρα μεταξύ τους, σε σχέση πάντα με τους προκατόχους τους. Αγρίεψε το GS, "μαλάκωσε" σε χαρακτήρα το ΚΤΜ. Κάποιος που είχε το ένα, κάλλιστα πάει στο άλλο!!!! Έχω και παραδείγματα:cool:
Η ομάδα 4., δεν είναι καν ομάδα:pointu:
Το 1190 adventure R, είναι μια κατηγορία μόνο του!!! Κακά τα ψάματα (που θα έλεγε κι ο ΣΧ;) @Παναγιώτης Κ. )




Έλα τώρα!!!!
θέλω αντιδράσεις....:D:D:D:D

άντε να ζωηρέψουμε λίγο:p:p:p:p:p:p
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Για τον συνειδητοποιημένο είναι σίγουρα ξεκάθαρα τα πράγματα, συμφωνώ. Διαλέγεις το μηχανάκι που καλύπτει τον τομέα που θέλεις και δέχεσαι τις παραχωρήσεις που κάνει στους υπόλοιπους. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός που τα έγραψα, όχι σαν "συγκριτικό" ανάμεσα στα τρία, περισσότερο σαν "προσδιοριστικό τεστ" ας πούμε.
 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Θενκς Παναγιώτη, πολύ πληροφοριακή η περιγραφή του κάθε ενός απ τα τρία.
Για μένα το συμπέρασμα είναι πως και τα τρία είναι υπέροχα. Τίποτα δεν κάνει κάποιο χειρότερο απ το άλλο. Πλέον το παιχνίδι είναι ποιο θα ενεργοποιήσει συναισθηματικά τον πελάτη για να το διαλέξει. :)
Εγώ όταν έρθει η ώρα ξέρω ποιο θα διαλέξω :rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ποσταρω και τσιγκλαω για ιντριγκα και δεν....
Αμαν πια με σας τους συνειδητοποιημενους!!!:p:p:p:p:p

Send from LG G2
 
Top Bottom