Το νέο μου είδωλο.. Μια μορφή του μοτοσυκλετισμου, δημιουργός θρυλικών μοτοσυκλετών και ο μόνος τα τελευταία χρόνια που είπε τα πραγματα με το όνομα τους. Πραγμστα τα οποία εγώ τουλάχιστον τα υιοθετώ από χρόνια, τα αισθάνομαι, τα σκέφτομαι και δεν βλέπω κανέναν σχεδόν να ασχολείται! Βλέπω να βγαίνουν μοτοσυκλέτες αχρωμες, αοσμες, χωρίς καμία καινοτομία, χωρίς προσωπικότητα, βαριές, με τρελούς κυβισμούς, τρελή ιπποδύναμη, ογκώδεις.. Μπούρδες!!
Μία περίληψη σε αυτά που λέει. Η μοτοσυκλετα από χρόνια είναι μόνο marketing. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες σταθερές και ένα πελατολόγιο που βασίζεται σε ασφαλείς λύσεις. Η BMW έχει τον boxer, η Ducati τον V2 κλπ κλπ.
Ο σχεδιαστές απλά αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια και τελικά κάνουν όχι καλές μοτοσυκλέτες βαριές, ογκώδεις, με λάθος κινητήρες.
Ουσιαστικά οι V2 όπως και ο boxer αλλά και κάθε κινητήρας που δεν ειναι σε σειρά σε μοτοσυκλέτα σκεφτόμουν μηχανολογικά και χωροταξικά πως είναι μια ανοησία!! Και ο τύπος το επιβεβαιώνει πανηγυρικά! Οι boxer λέει φτιάχτηκαν για να αεριζονται οι κύλινδρο! Τώρα που είναι πλέον υγροψυκτοι wtf! Έχεις μια διάταξη προβληματική κατά βάση που την κρατάς λόγω marketing και ΜΌΝΟ. Αντίστοιχα οι V2 φτιάχτηκαν από συγκυρία απλά είχαν ένα μονοκυλινδρο και για ευκολία κάρφωσα έναν κύλινδρο τότε παλιά. Έγιναν γνωστοί έτσι δεν αλλάζουμε.
Στην πράξη ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να φτιάξει μια τέλεια μοτοσυκλέτα 150-160 κιλά 90-100 άλογα σε διάταξη I2 ξέρω γω αλλά δεν το κάνουν καθώς απλά αναπαράγουν αυτά που έχει μάθει ο κόσμος και νόμιζε οτι χρειάζεται!
Χείμαρρος ο τύπος για μένα 100% σωστός σε όλα!
ΣΕ ευχαριστώ που με επιβεβαιώσες που δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μοτοσυκλέτα V2 η boxer από άποψη και έμεινα μόνο σε κινητήρες σε σειρά.
Κράξτε με ελεύθερα.. Χαχαχχα
Pierre Terblanche, o σχεδιαστής της Ducati που δεν μασάει τα λόγια του - Motoria
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τον Pierre Terblanche αν ασχολείσαι με την μοτοσυκλέτα. Τα σχέδιά του βοήθησαν στην διαμόρφωση της... διαβάστε περισσότερα Pierre Terblanche, o σχεδιαστής της Ducati που δεν μασάει τα λόγια του
motoria.gr
Μία περίληψη σε αυτά που λέει. Η μοτοσυκλετα από χρόνια είναι μόνο marketing. Κάθε εταιρεία έχει κάποιες σταθερές και ένα πελατολόγιο που βασίζεται σε ασφαλείς λύσεις. Η BMW έχει τον boxer, η Ducati τον V2 κλπ κλπ.
Ο σχεδιαστές απλά αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια και τελικά κάνουν όχι καλές μοτοσυκλέτες βαριές, ογκώδεις, με λάθος κινητήρες.
Ουσιαστικά οι V2 όπως και ο boxer αλλά και κάθε κινητήρας που δεν ειναι σε σειρά σε μοτοσυκλέτα σκεφτόμουν μηχανολογικά και χωροταξικά πως είναι μια ανοησία!! Και ο τύπος το επιβεβαιώνει πανηγυρικά! Οι boxer λέει φτιάχτηκαν για να αεριζονται οι κύλινδρο! Τώρα που είναι πλέον υγροψυκτοι wtf! Έχεις μια διάταξη προβληματική κατά βάση που την κρατάς λόγω marketing και ΜΌΝΟ. Αντίστοιχα οι V2 φτιάχτηκαν από συγκυρία απλά είχαν ένα μονοκυλινδρο και για ευκολία κάρφωσα έναν κύλινδρο τότε παλιά. Έγιναν γνωστοί έτσι δεν αλλάζουμε.
Στην πράξη ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να φτιάξει μια τέλεια μοτοσυκλέτα 150-160 κιλά 90-100 άλογα σε διάταξη I2 ξέρω γω αλλά δεν το κάνουν καθώς απλά αναπαράγουν αυτά που έχει μάθει ο κόσμος και νόμιζε οτι χρειάζεται!
Χείμαρρος ο τύπος για μένα 100% σωστός σε όλα!
ΣΕ ευχαριστώ που με επιβεβαιώσες που δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μοτοσυκλέτα V2 η boxer από άποψη και έμεινα μόνο σε κινητήρες σε σειρά.
Κράξτε με ελεύθερα.. Χαχαχχα
Τελευταία επεξεργασία: