Tasos GS
Μέλος
Εδώ και καιρό αντιμετώπιζα πρόβλημα με τον διακόπτη του συμπλέκτη
έχοντας μέσα ταχύτητα και πατώντας την μανετα δεν επερνε μπροστά
ο κινητήρας .Χθες βρήκα λίγο χρόνο και κάθισα να το ψιρίσω μιας και ο
είχε αλλαχθεί πριν κάνα 2 χρονάκια για πρώτη φορά και για τον
ίδιο λόγο.
Ο σκοπός είναι να μπορείς να βάλεις αμμεσα μπροστά τον κινητήρα
εάν σε σβήσει με ταχύτητα και είσαι στην μέση κάποιας διασταυρωσεις,
όποτε είναι θέμα ασφάλειας πρώτα!
Έβγαλα το διακοπτακη το άνοιξα με προσοχή από τα 4 κλιπ που έχει
στο καπάκι ,τέντωσα λίγο το ελατήριο στην μέση όπου είναι το βελάκι,
καθαρίστηκε με σπρέι επαφών και τέλος δοκιμάστηκε πριν το βάλω
πάνω ,μια ανοικτό πατώντας με το χέρι εκεί που δείχνω με το κατσαβίδι
και μια δοκιμή με κουμπωμένο το καπάκι του.
Εφόσον πήρα το ΟΚ από τον μηχανικό μου, περαστικέ στην θέση του
να συνεχίσει την δουλειά του!!
Να σημειώσω ότι ο διακόπτης καινούργιος κοστίζει 18-20 ευρώ και είναι
ο ίδιος με αυτόν του μπροστινού φρένου.
φώτο.
με είχε σπάσει τα φρύδια τελευταία...
έχοντας μέσα ταχύτητα και πατώντας την μανετα δεν επερνε μπροστά
ο κινητήρας .Χθες βρήκα λίγο χρόνο και κάθισα να το ψιρίσω μιας και ο
είχε αλλαχθεί πριν κάνα 2 χρονάκια για πρώτη φορά και για τον
ίδιο λόγο.
Ο σκοπός είναι να μπορείς να βάλεις αμμεσα μπροστά τον κινητήρα
εάν σε σβήσει με ταχύτητα και είσαι στην μέση κάποιας διασταυρωσεις,
όποτε είναι θέμα ασφάλειας πρώτα!
Έβγαλα το διακοπτακη το άνοιξα με προσοχή από τα 4 κλιπ που έχει
στο καπάκι ,τέντωσα λίγο το ελατήριο στην μέση όπου είναι το βελάκι,
καθαρίστηκε με σπρέι επαφών και τέλος δοκιμάστηκε πριν το βάλω
πάνω ,μια ανοικτό πατώντας με το χέρι εκεί που δείχνω με το κατσαβίδι
και μια δοκιμή με κουμπωμένο το καπάκι του.
Εφόσον πήρα το ΟΚ από τον μηχανικό μου, περαστικέ στην θέση του
να συνεχίσει την δουλειά του!!
Να σημειώσω ότι ο διακόπτης καινούργιος κοστίζει 18-20 ευρώ και είναι
ο ίδιος με αυτόν του μπροστινού φρένου.
φώτο.
με είχε σπάσει τα φρύδια τελευταία...