Συντήρηση ηλεκτρικού διακόπτη μανέτας

Tasos GS

Μέλος
Περιοχή
40.254367, 23.266577 Ν.Μουδανια
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
R 1200 GS
Εδώ και καιρό αντιμετώπιζα πρόβλημα με τον διακόπτη του συμπλέκτη
έχοντας μέσα ταχύτητα και πατώντας την μανετα δεν επερνε μπροστά
ο κινητήρας .Χθες βρήκα λίγο χρόνο και κάθισα να το ψιρίσω μιας και ο
είχε αλλαχθεί πριν κάνα 2 χρονάκια για πρώτη φορά και για τον
ίδιο λόγο.

Ο σκοπός είναι να μπορείς να βάλεις αμμεσα μπροστά τον κινητήρα
εάν σε σβήσει με ταχύτητα και είσαι στην μέση κάποιας διασταυρωσεις,
όποτε είναι θέμα ασφάλειας πρώτα!

Έβγαλα το διακοπτακη το άνοιξα με προσοχή από τα 4 κλιπ που έχει
στο καπάκι ,τέντωσα λίγο το ελατήριο στην μέση όπου είναι το βελάκι,
καθαρίστηκε με σπρέι επαφών και τέλος δοκιμάστηκε πριν το βάλω
πάνω ,μια ανοικτό πατώντας με το χέρι εκεί που δείχνω με το κατσαβίδι
και μια δοκιμή με κουμπωμένο το καπάκι του.

Εφόσον πήρα το ΟΚ από τον μηχανικό μου, περαστικέ στην θέση του
να συνεχίσει την δουλειά του!!

Να σημειώσω ότι ο διακόπτης καινούργιος κοστίζει 18-20 ευρώ και είναι
ο ίδιος με αυτόν του μπροστινού φρένου.

φώτο.











με είχε σπάσει τα φρύδια τελευταία...
 

Translatoras

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
R1200GS
Ωραίος.
Μα δώσω και εγώ λίγο τα φώτα μου μιας και ασχολήθηκα/κάηκα στο παρελθόν.
Παίρνω την πρωτοβουλία να χρησιμοποιήσω τις φωτό του συμφορουμίτη μιας και δεν θα μπορούσα να βρω καταλληλότερη.



Στην κάτω από τις 2 τρυπούλες (που φαίνονται στο σώμα του διακόπτη) είναι κολλημένο ένα μεταλλικό μανιταράκι (μοιάζει με πινέζα με χοντρό καρφί).

ΠΡΟΣΟΧΗ μην το ξεκολλήσετε/χάσετε. (Στη φωτό του φίλου φαίνονται τα ίχνη από το μανιταράκι που λείπει).

Επάνω στη μεταλλική του επιφάνεια γίνεται η σύσφιξη με 2άρα αλλενόβιδα ( η οποία είναι προσβάσιμη από την κάτω πλευρά της μανέτας) και το αντίστοιχο ρεγουλάρισμα.

Πολλές φορές αρκεί το ρεγουλάρισμα (μέσα/έξω - πάνω/κάτω) ή το σφίξιμο του διακόπτη στη σωστή θέση.
Να σημειώσω ότι η σωστή θέση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ και μοναδική αλλά αλλάζει με τον καιρό λόγω φθορών στον άξονα περιστροφής της μανέτας ή διαφορετικών ρυθμίσεών της.

Εάν ο διακόπτης δείχνει να τα έχει «παίξει» και η μίζα να γυρνάει μόνο με νεκρά, τότε δεν χάνετε τίποτα να πειραματιστείτε με μετακίνηση του διακόπτη
και αφού θα τον λασκάρετε έτσι, κι αλλιώς βγάλτε τον έξω να του ρίξετε και ό,τι έχετε από σπρέι επαφών ή WD-40.
 
Top Bottom