Σωστη επιλογη μεταχειρισμενης μηχανης.

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι στη διαδικασια ευρεσης μεταχειρισμενης μηχανης και θελω να μαθω μερικα απ τα βασικα πραγματα που πρεπει να κοιταξω σε μια μηχανη πρωτου την παω σε συνεργειο. Να δω αν οντως αξιζει τον κοπο να το κανω αυτο.. Ποια μπορει να ειναι αυτα καθως οι γνωσεις μου δεν ειναι αρκετες?? Σας ςυχαριστω εκ των προτερων/
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι μηχανή ψάχνεις?
Ιστορικό σέρβις, θα ήταν πολύ καλό.
Από εκεί και πέρα.....καλό θα ήταν να τσεκάρει την μηχανή ένας ειδικός.
Έχουμε αρκετούς εδώ μέσα.
 

aponas

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Yamaha tdm 900
Τι μηχανή ψάχνεις?
Ιστορικό σέρβις, θα ήταν πολύ καλό.
Από εκεί και πέρα.....καλό θα ήταν να τσεκάρει την μηχανή ένας ειδικός.
Έχουμε αρκετούς εδώ μέσα.

Ναι φυσικα και θα περασει και απο ειδικο αλλα ρωτω για καποια βασικα που μπορω να καταλαβω με μια γρηγορη ματια.. Δεν μπορω να πηγαινω καθε μηχανη που βλεπω σε ειδικο.. ειμαι αναμεσα σε τελειως διαφορετικες μηχανες.. παραξενο το ξερω. TDM 900 2008 και Honda Cb 600F Hornet 2006.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι φυσικα και θα περασει και απο ειδικο αλλα ρωτω για καποια βασικα που μπορω να καταλαβω με μια γρηγορη ματια.. Δεν μπορω να πηγαινω καθε μηχανη που βλεπω σε ειδικο.. ειμαι αναμεσα σε τελειως διαφορετικες μηχανες.. παραξενο το ξερω. TDM 900 2008 και Honda Cb 600F Hornet 2006.
Εάν δεν έχεις εμπειρία και ειδικές γνώσεις, εγώ νομίζω ότι μηχανή σου αρέσει εμφανισιακά, πρεπει να την πηγαινεις σε ειδικο.
Μπορεί πολύ εύκολα να καμουφλαριστει ένα σοβαρό ελάττωμα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Kαλο θα ηταν να βλεπεις την μηχανη με καποιον που ξερει μερικα πραγματα ωστε να μπορει να κρινει αν αξιζει τον κοπο μετα να παει σε μηχανικο

Εγω οσες φορες εχω δει μεταχειρισμενη κοιταω τα παρακατω:
Στατικα
-Ελεγχος ρουλεμαν τιμονιου (αν υπαρχει διπλο σταν)
-Ελεγχος ρουλεμαν μπροστα τροχου
-Ελεγχος για ψωριασματα στα καλαμια
-Ελεγχος ελευθερης λειτουργειας της αναρτησης μπροστα και πισω
-Ελεγχος για τζογους στο ψαλιδι,στο μοχλικο και τον πισω τροχο (αν υπαρχει διπλο σταν)
-Ελεγχος ζαντων για στραβωματα ή/και χτυπηματα
-Ελεγχος στις δισκοπλακες στις μανετες, στα γκριπς, στα μασπιε και οτιδηποτε αλλο για φθορα που ισως δεν συμβαδιζει με τα χλμ
-Ελεγχος αλυσιδογραναζων Αν τραβωντας την αλυσιδα προς τα πισω αφηνει να φαινεται περιπου μισο δοντι του γραναζιου τοτε ειναι για πεταμα
-Ελεγχος καλης λειτουργειας ολων των ηλεκτρικων Δικαιολογιες του πχ στυλ "μολις μου καηκε η λαμπα" δεν περνανε Ας αλλαξει λαμπα και αν δουλευει το ξανασυζηταμε
-Ελεγχος για διαρροες λαδιου απο μοτερ και αναρτησεις Ο ελεγχος ειναι πιο ευκολος αν δεν ειναι πλυμενο το μηχανακι
-Ελεγχος στο πλαισιο οπου φαινεται και ειδικα στον λαιμο για οτιδηποτε παραξενο (διαφορετικος τονος χρωματος, τσαμπουκαδες κλπ)
-Ελεγχος στα λαδια για ιχνη ρινισματων και σαπουνιασματος
-Ελεγχος στην τρυπα της εξατμισης αν προκειτε για μηχανακι με καρμπ για υπερβολικα πλουσιο ή φτωχο μειγμα ("ασβεστοποιηση"=φτωχο, εντονη καρβουνια=πλουσιο)
-Ελεγχος σε ολα τα αναλωσιμα που μπορω να διακρινω Εκτος των αλυσιδογραναζων, στα τακακια, στα λαστιχα, στις ντιζες και σε οτι αλλο μπορει να γινει αφου το κοστος αντικαταστασης τους για ολα τις περισσοτερες φορες ξεπερναει το 500ρικο
-Γενικος οπτικος ελεγχος Απο το τι αξεσουαρ και αναλωσιμα εχει βαλει πανω μεχρι σκουριες, βαψιματα, αλλαγη πλαστικων, διαρροη υγρων φρενων κλπ ...Οτι μπορω να διακρινω τελος παντων
-Επιδερμικος ειναι η αληθεια ελεγχος λειτουργειας του μοτερ Προτιμω να ειναι κρυο ωστε να μην κρυβονται ευκολα καποιοι θορυβοι Απαιτει σιγουρα εμπειρια που δεν εχω και αυτος ειναι και ο λογος που θα το παω ισως και σε μηχανικο Παντως καποιες ζημιες ή δυσλειτουργιες βγαζουν ματι (ή μαλλον αυτι) Πχ ο ηχος της καδενας, της μπιελας, των ανοιχτων βαλβιδων ειναι χαρακτηριστικοι
Κατα την οδηγηση
-Ελεγχος των φρενων Παιξιμο της μανετας ή του πενταλ κατα το φρεναρισμα δηλωνει στραβια δισκοπλακα

-Ελεγχος σασμαν και συμπλεκτη Ολες η ταχυτητες πρεπει να αλλαζουν χωρις δυσκολια εκτος και αν εχει καποια ιδιαιτεροτητα καποιο συγκεκριμενο μοντελο
-Ελεγχος αποκρισης του μοτερ και λειτουργειας του μεχρι κοντα στα κοκκινα Αυτο μπορει να γινει και με μια πρωτη-δευτερα
-Ελεγχος κατευθυντικοτητας Ξερετε, αφηνουμε το τιμονι κλπ κλπ Απαιτει καποια εμπειρια αλλα αν υπαρχει καποιο χοντρο προβλημα τις περισσοτερες φορες θα φανει
-οτιδηποτε αλλο που μπορει τωρα να μην θυμαμαι Πριν παντως ξεκινησω να ψαχνω για μεταχειρισμενο φτιαχνω μια αναλυτικη λιστα για το τι θα ελενξω ωστε να μην ξεχασω κατι

Το βασικοτερο ολων
Πριν απο τους απο πανω ελεγχους για να μην χανω και τον χρονο μου ειναι μια συντομη ομιλια με τον πωλητη Οχι μονο για το μηχανακι αλλα και περι ανεμων και υδατων Τις περισσοτερες φορες αυτο μου αποκαλυπτει αν αξιζει να ασχοληθω αφου 9 στις 10 θα αναλογως πως θα τον κοψω αντιστοιχη θα ηταν και η συμπεριφορα του στο μηχανακι του Εν ολοιγοις ο νοικοκυρης και ο μερακλης φαινεται Οπως φαινεται και ο καγκουρας και ο τσαπατσουλης και ο "στα @ρχιδι@ μου ολα" τυπος κλπ κλπ
Επισης απαραιτητως γινεται διασταυρωση του αριθμο πλαισιου με αυτου στην αδεια
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι στη διαδικασια ευρεσης μεταχειρισμενης μηχανης και θελω να μαθω μερικα απ τα βασικα πραγματα που πρεπει να κοιταξω σε μια μηχανη πρωτου την παω σε συνεργειο. Να δω αν οντως αξιζει τον κοπο να το κανω αυτο.. Ποια μπορει να ειναι αυτα καθως οι γνωσεις μου δεν ειναι αρκετες?? Σας ςυχαριστω εκ των προτερων/
Κοιτας αν φαινονται με γυμνο ματι ξαναβαμμενα τμηματα και αλλαγες στους εργοστασιακους χρωματισμους,
Θα πρεπει να παρεις λογικες απαντησεις στα γιατι.
Η σχεση της φθορας των δισκοφρενων με την ενδειξη του κοντερ ειναι σημαντικη,δες αν ταιριαζουν τα δυο αυτα πραγματα.
Αν την οδηγησεις και εχει θεματα ευσταθειας ή υποπτευθεις τραβηγμα του τιμονιου απλα προσπερασε, θα βρεθει αλλη.
Στην οδηγηση θα ακουσεις και το μοτερ ζεστο(το καλοκαιρι βοηθαει στο ξετρυπωμα παραξενων ηχων). Αν δεν σου αρεσει κατι ρωτας και ισως προσπερνας.
Απο εκει και περα μονο ενας μηχανικος θα συγκρινει οτι βλεπει με την τιμη που πωλειται και θα σου πει αν σε συμφερει ή οχι.
 
Top Bottom