Παναγιώτης Κ.
Μέλος
Όλοι κάποτε ήμασταν ανάμεσα στο Α και στο Β μηχανάκι, και καταλήξαμε στο Α.
Ποιά ήταν λοιπόν αυτά τα Β; Γιατί δεν τα προτιμήσαμε (τότε): Δικαιωθήκαμε ή το μετανιώσαμε;
Και ξεκινάω με το πρώτο μου δίλημμα: Σεπτέμβριος του 1985, φρεσκοαπολυμένος από τα Ελληνικά Στρατά, κάνω οικονομίες να πάρω το μηχανάκι που ήθελα:
Cagiva 350 Ala Rossa
Μόνη τότε πηγή πληροφόρησης οι 2ΤΡΟΧΟΙ, που μιλούσαν για φανταστικά Μαρτζόκι μπρος πίσω κλπ. Άλλες όμως οι βουλές του Παναγιώτη και άλλες του Ανδρέα Παπανδρέου, που τραβάει μια γερή υποτίμηση της δραχμής (Σαββατιάτικα) και Δευτέρα πρωί τρέχω (με δανεικά) στην δεύτερη επιλογή που ήταν ετοιμοπαράδοτη και με παλιά ακόμα τιμή στην βιτρίνα της ΥΑΜΑΗΑ, και παίρνω επί τόπου αυτήν:
Yamaha XT 350
Δικαιωμένος; Μάλλον ναι, μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό κιχ, εξάρι σαζμάν που βοηθούσε την αυτονομία στα ταξίδια, και όταν ήρθε η ώρα πουλήθηκε σε μιά μέρα. Ήταν άριστο αλλά ερωτεύσιμο δεν ήταν.
Ποιά ήταν λοιπόν αυτά τα Β; Γιατί δεν τα προτιμήσαμε (τότε): Δικαιωθήκαμε ή το μετανιώσαμε;
Και ξεκινάω με το πρώτο μου δίλημμα: Σεπτέμβριος του 1985, φρεσκοαπολυμένος από τα Ελληνικά Στρατά, κάνω οικονομίες να πάρω το μηχανάκι που ήθελα:
Cagiva 350 Ala Rossa
Μόνη τότε πηγή πληροφόρησης οι 2ΤΡΟΧΟΙ, που μιλούσαν για φανταστικά Μαρτζόκι μπρος πίσω κλπ. Άλλες όμως οι βουλές του Παναγιώτη και άλλες του Ανδρέα Παπανδρέου, που τραβάει μια γερή υποτίμηση της δραχμής (Σαββατιάτικα) και Δευτέρα πρωί τρέχω (με δανεικά) στην δεύτερη επιλογή που ήταν ετοιμοπαράδοτη και με παλιά ακόμα τιμή στην βιτρίνα της ΥΑΜΑΗΑ, και παίρνω επί τόπου αυτήν:
Yamaha XT 350
Δικαιωμένος; Μάλλον ναι, μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό κιχ, εξάρι σαζμάν που βοηθούσε την αυτονομία στα ταξίδια, και όταν ήρθε η ώρα πουλήθηκε σε μιά μέρα. Ήταν άριστο αλλά ερωτεύσιμο δεν ήταν.