Τεστ αξιοπιστίας κινητήρα 50.000 χλμ. του Motorrad

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Εξονυχιστικό τεστ αντοχής και αξιοπιστίας, όπου τα μηχανάκια δουλεύουν καθημερινά για 50.000 χλμ. και σημειώνονται οι καταναλώσεις καυσίμου, λαδιού και οτιδήποτε μη φυσιολογικό. Μετά μετρούν συμπίεση, δύναμη και ροπή. Επιπλέον ελέγχουν ξανά την απόδοση και τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στην πίστα. Στο τέλος, ανοίγεται το μοτέρ και ελέγχουν τα πάντα για φθορές, ανοχές κτλ. Επιπλέον επισκέψεις στο συνεργείο κοστίζουν έναν πόντο. Σπασμένος κινητήρας κοστίζει 5 πόντους. Ολόκληρο το άρθρο στο λινκ στο τέλος του ποστ.

1: Yamaha MT-07 ABS (87/100)
2: BMW R 1200 R (86/100)
3: Honda CBR 600 F (86/100)
4: Harley-Davidson Road King (85/100)
-: Honda NC 700 S (85/100)
6: Yamaha XJ6 Diversion (84/100)
-: Suzuki V-Strom 1000 ABS (84/100)
8: Triumph Tiger 800 XC (83/100)
9: Yamaha MT-09 ABS (81/100)
10: Honda Crosstourer (80/100)

11. Suzuki GSX-S 1000 F
12. Honda CBF 1000
-. Suzuki Bandit 1250 S
-. Suzuki Gladius
-. Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
-. Triumph Sprint ST
17. BMW K 1200 S.
-. Kawasaki ER-6f
19. Triumph Trophy SE
-. Yamaha YZF-R1
21. KTM 1290 Super Duke R
22. Ducati Multistrada 1200 S
-. KTM 1190 Adventure
24. Suzuki GSX-R 1000
25. BMW F 800 S
-. BMW R 1200 GS (water-cooled)
-. Honda Fireblade
-. Victoryhammer S
29. Kawasaki ZX-10R
-. Triumph Daytona 675
-. Yamaha XT 660 X
32. BMW R 1200 GS (air-cooled)
-. BMW S 1000 RR
-. Kawasaki ZZR 1400
35. Triumph Thunderbird
36. Aprilia RSV4 R
-. KTM 690 SM
38. Kawasaki Z 1000 ABS
39. Buell Lightning XB125
40. KTM 950 Adventure
41. Suzuki Intruder M 1800 R
42. BMW K 1300 GT
43. Ducati 1199 Panigale
44. Ducati 1098
45. KTM 1190 RC 8

Πηγή: http://www.motorradonline.de/motorrad-dauertest/motorrad-dauertests-in-der-uebersicht.590540.html

2/10 ευρωπαϊκά. Μπορούσαν και χειρότερα. :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Εγώ το πόσταρα επειδή το θεώρησα ενδιαφέρον. Και μάλιστα από γερμανικό περιοδικό. Ειδικά το μπεμβέ στη 2η θέση, με εξέπληξε. Προφανώς η αξιοπιστία δεν αποτελεί το κορυφαίο κριτήριο για πολλούς, ούτε καν για μένα, αλλά παραμένει κάτι ενδιαφέρον.

Αλλά, φυσικά, δεν μπορούσα να μη σχολιάσω στο τέλος. :p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ το πόσταρα επειδή το θεώρησα ενδιαφέρον. Και μάλιστα από γερμανικό περιοδικό. Ειδικά το μπεμβέ στη 2η θέση, με εξέπληξε. Προφανώς η αξιοπιστία δεν αποτελεί το κορυφαίο κριτήριο για πολλούς, ούτε καν για μένα, αλλά παραμένει κάτι ενδιαφέρον.

Αλλά, φυσικά, δεν μπορούσα να μη σχολιάσω στο τέλος. :p
ακριβώς ;)
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Σε σένα απευθύνομαι. Παρεξήγησα τότε, δε φαντάστηκα ποτέ ότι θα σου άρεσε το 07. Εξαιρετική επιλογή, καλύτερο μηχανάκι στο σύμπαν και, φυσικά, το πιο αξιόπιστο. Αν θες, θα σου μάθω τα κόλπα του. :p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Θεωρω πολυ αξιολογα αυτα τα strip down tests...

Με μπερδευει το ΒΜW R 1200 R στην δευτερη θεση με το BMW R 1200 GS (water-cooled)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
τι κολπα να μου μαθεις ;Στον παλιο ταρζανιες; Οσο για το εφταρ -που λεω εγω- επιβεβαιωνω το εξαιρετικο μοτερ και την τιμη αγορας εξισου εξαιρετικη. Στα υπολοιπα δεν......με επεισε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θεωρω πολυ αξιολογα αυτα τα strip down tests...

Με μπερδευει το ΒΜW R 1200 R στην δευτερη θεση με το BMW R 1200 GS (water-cooled)
Γιώργη αν δε διαβάσουμε αναλυτικά, άκρη δε βγαίνει.
Και γερμανικά, δε σκαμπάζω:D:D:D

Τα R της BMW έχουν όλα τα μηχανικά μέρη κοινά κι αλλάζουν σε περιφερειακά. Δεν εξηγούνται με μια ματιά αυτές οι διαφορές ;) Μπορεί κάποιο GS να πήγε για κάτι στον τροχό (ακτίνες...) συνεργείο.... Ή στο αμορτισέρ.
Ασφαλώς επηρεάζεται η αξιοπιστία κι από αυτά, αλλά άλλο μοτέρ/σαζμάν/μετάδοση κι άλλο ζάντες:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Γιώργη αν δε διαβάσουμε αναλυτικά, άκρη δε βγαίνει.
Και γερμανικά, δε σκαμπάζω:D:D:D

Τα R της BMW έχουν όλα τα μηχανικά μέρη κοινά κι αλλάζουν σε περιφερειακά. Δεν εξηγούνται με μια ματιά αυτές οι διαφορές ;) Μπορεί κάποιο GS να πήγε για κάτι στον τροχό (ακτίνες...) συνεργείο.... Ή στο αμορτισέρ.
Ασφαλώς επηρεάζεται η αξιοπιστία κι από αυτά, αλλά άλλο μοτέρ/σαζμάν/μετάδοση κι άλλο ζάντες:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Κατσε βρε Θοδωρε...

Εδω ειναι strip down και μετρημα...
Δεν ειναι αναφορες συνεργειων ή δικτυου.

Κανω λαθος ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατσε βρε Θοδωρε...

Εδω ειναι strip down και μετρημα...
Δεν ειναι αναφορες συνεργειων ή δικτυου.

Κανω λαθος ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ναι ρε φίλος.
Αφού λέει ότι εκτός από αυτό που γίνεται στο τέλος, αφαιρείται κι 1 πόντος για extra κάθε επίσκεψη στο συνεργείο (υποθέτω πλην προκαθορισμένων σέρβις κλπ).

" Στο τέλος, ανοίγεται το μοτέρ και ελέγχουν τα πάντα για φθορές, ανοχές κτλ. Επιπλέον επισκέψεις στο συνεργείο κοστίζουν έναν πόντο. Σπασμένος κινητήρας κοστίζει 5 πόντους. "
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
τι κολπα να μου μαθεις ;Στον παλιο ταρζανιες; Οσο για το εφταρ -που λεω εγω- επιβεβαιωνω το εξαιρετικο μοτερ και την τιμη αγορας εξισου εξαιρετικη. Στα υπολοιπα δεν......με επεισε.
Αν σε έπειθε και στα υπόλοιπα, δε θα είχε 6 χιλιάρικα. ;)

Ούτε εγώ γνωρίζω γερμανικά. Κάντε ένα google translate στη σελίδα και θα βγάλετε άκρη. Εγώ έγραψα απλά μια περίληψη, για να πάρετε μια γεύση. Το πλήρες κείμενο (google translated) γράφει τα εξής, σχετικά με τη βαθμολόγηση:

"100 points can be entered at maximum, divided into five partial evaluations. The cost per kilometer includes expenditures for inspections, spare and wear parts, tires and chain sets. The average fuel consumption over the entire 50,000 test kilometers is based on fuel consumption. The value loss is based on a DAT estimate. The relation to the list price is assessed at the beginning of the test. Extraordinary workshop visits lead to the deduction of one point. Breakdowns are punished with five points deduction."
 
Τελευταία επεξεργασία:

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ναι ρε φίλος.
Αφού λέει ότι εκτός από αυτό που γίνεται στο τέλος, αφαιρείται κι 1 πόντος για extra κάθε επίσκεψη στο συνεργείο (υποθέτω πλην προκαθορισμένων σέρβις κλπ).

" Στο τέλος, ανοίγεται το μοτέρ και ελέγχουν τα πάντα για φθορές, ανοχές κτλ. Επιπλέον επισκέψεις στο συνεργείο κοστίζουν έναν πόντο. Σπασμένος κινητήρας κοστίζει 5 πόντους. "
Νομίζω ότι είναι ένας πόντος για τις έξτρα επισκέψεις στο συνεργείο κι όχι ένας πόντος για κάθε επίσκεψη. Αυτό έγραψα δηλαδή, αυτό κατάλαβα. Όπως και να'χει, πουλάνε το .pdf με όλες τις λεπτομέρειες, αν ενδιαφέρεται τόσο πολύ κάποιος. Μόλις 1€. Πάρε πάρε!
 
Top Bottom