Τζόγος, πάνω κάτω, σε πίσω ανάρτηση 640

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
την βοήθειά σας παρακαλώ!!!
παρατήρησα ότι η πίσω ανάρτηση στην καλή μου, ένα 640 ΑDV του 2003, έχει αρκετό τζόγο. Όταν είναι στο διπλό στάντ η ανάρτηση έχει μια κίνηση, τζόγο, προς τα πάνω. Την πήγα λοιπόν στον μηχανικό της, και διαπιστώθηκε ότι προέρχεται από τα δύο άκρα που εδράζεται το αμορτισέρ. Στο πάνω άκρο εντάξει, το πρόβλημα λύθηκε.
Στο κάτω άκρο όμως έχουμε θέμα....
... πρέπει να αντικατασταθεί το ανταλλακτικό με κωδικό 54203083050 LING BEARING 12X25X22 (16-1061) το οποίο η μαμά ΚΤΜ το έχει καταργήσει...:mad:
Το εν λόγω ανταλακτικό θα το ακούσετε και σαν Ball joint, Cojinete.
'Εχει κάποιος αντιμετωπίσει το πρόβλημα; Ιδέες, λύσεις...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
την βοήθειά σας παρακαλώ!!!
παρατήρησα ότι η πίσω ανάρτηση στην καλή μου, ένα 640 ΑDV του 2003, έχει αρκετό τζόγο. Όταν είναι στο διπλό στάντ η ανάρτηση έχει μια κίνηση, τζόγο, προς τα πάνω. Την πήγα λοιπόν στον μηχανικό της, και διαπιστώθηκε ότι προέρχεται από τα δύο άκρα που εδράζεται το αμορτισέρ. Στο πάνω άκρο εντάξει, το πρόβλημα λύθηκε.
Στο κάτω άκρο όμως έχουμε θέμα....
... πρέπει να αντικατασταθεί το ανταλλακτικό με κωδικό 54203083050 LING BEARING 12X25X22 (16-1061) το οποίο η μαμά ΚΤΜ το έχει καταργήσει...:mad:
Το εν λόγω ανταλακτικό θα το ακούσετε και σαν Ball joint, Cojinete.
'Εχει κάποιος αντιμετωπίσει το πρόβλημα; Ιδέες, λύσεις...
Όντως έχει καταργηθεί και δεν υπάρχει και aftermarket...
Μονή προσιτή λύση είναι να ψάξεις για μεταχειρισμένο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τελικά Τομ, το βρήκες το ball joint?
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Αν βρεις άκρη ενδιαφέρομαι και γω ειτε πατέντα είτε after market.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Δώστε τα φώτα σας να ξέρουμε.... Ktm έχουμε, δεν πάνε χαμένες αυτές οι γνώσεις...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Οι φίλοι μας από Αμερική μεριά, προτείνουν τον κωδικό ρουλεμάν GE 12PW.
Έχει διάμετρο 26mm αντί 25 οπότε πρέπει να πέσει άνοιγμα στη βάση πάνω στο μοχλικό, κάτι που δεν μου αρέσει...
Για συνολικό πάχος του, που είναι 16mm αντί 22mm προτείνουν απλά τοποθέτηση ροδέλας σε κάθε πλευρά.
Άλλος, προτείνει κάτι παρόμοιο με εξωτερική διάμετρο 22 mm και κατασκευή ενός δακτυλιδιού ώστε να τοποθετηθεί χωρίς αλλαγές στο μοχλικό.
Αυτά προς το παρών.
Αν κάποιος μηχανικός γνωρίζει κάτι για το πρόβλημα, θα χαρούμε πολύ να βοηθήσει μιας και το θέμα δεν είναι τόσο απλό, τουλάχιστον για τις δικές μου γνώσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τη μαμήσαμε τη δουλειά... Ακριβώς εκεί βρίσκομαι κι εγώ με ένα 640 που πήρα και μαζεύω.. το ρουλεμάν αυτό ήταν σε κακή κατάσταση και έχω λύσει το μοχλικό και έχω βγάλει το ρουλεμάν το παλιό (με τα χίλια ζόρια) επειδή ήταν σε κακή κατάσταση. Εκεί τρώει νερό-λάσπη κλπ και έχει έναν γρασσαδόρο που προφανώς κανείς δεν ασχολείται να χρησιμοποιεί και να γρασσάρει το ρουλεμάν το οποίο χάνει την λίπανση του και γεμίζει σκουριά..

Τώρα αν δεν υπάρχει στο εμπόριο αυτό το ρουλεμάν τη κάτσαμε..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μετά απο λίγο ψαξιματάκι στο εξωτερικό και στο εμπόριο επιβεβαίωσα κι εγώ πώς δεν βρίσκεις στο εμπόριο ένα τέτοιο σπέσιαλ ρουλεμάν.

Η ΚΤΜ απο τη μεριά της το έχει τιμολογημένο εκεί στα 60-70€ ΑΝ το βρεις πουθενά stock γιατί έχει καταργηθεί ο κωδικός.

Στη παρούσα φάση η λύση που σκέφτηκα εγώ είναι ένα μοχλικό μεταχειρισμένο σε καλή όσο γίνεται κατάσταση. Ένα 640 Adventure ή enduro δέχεται πολλαπλάσια καταπόνηση στην ανάρτηση εφόσον γίνεται χρήση χώματος συνεπώς τα αντίστοιχα Motard είναι σε αυτά τα σημεία πιο καλοδιατηρημένα.

Αυτό έκανα, βρήκα χτες ένα φτηνό ψαλιδάκι με μοχλικό επάνω σε καλή κατάσταση απο Motard που είναι ίδιο ακριβώς. Ευτυχώς τα LC4 γενικά είτε motard, είτε enduro είτε Adventure μοιράζονται τα περισσότερα κοινά ανταλλακτικά.

Θα καθαριστεί το ρουλεμάν, θα το γρασσάρω καλά, θα μπούν νέες τσιμούχες για στεγανοποίηση και τέλος.

Ένα θετικό της υπόθεσης είναι πως αυτό το ρουλεμάν έχει μια συγκεκριμένη καταπόνηση. Ουσιαστικά τρώει όλο το ξύλο σε ένα σημείο κάνα πόντο. Συνεπώς σε όλο το μήκος της περίμετρου του το ρουλεμάν έχει ΄΄αντικρυστά΄΄ σημεία χωρίς καταπόνηση. Ενδεχομένως λοιπόν με λίγο περιστροφή μπορούμε και λίγο να το φρεσκάρουμε όσο αφορά το σημείο που εδράζεται και καταπονείται με ένα πιο φρέσκο σχετικό σημείο πίεσης.

Αυτά απο μένα, tomBrast χτες που έψαχνα βρήκα 2 περιπτώσεις. Ευτυχώς βρίσκονται ανταλλακτικά για LC4 φτηνά. Ένα ψαλίδι πήρα ολόκληρο φαντάσου με μοχλικό με 30€. Αλλά ένα άλλο παλλικαράκι που έχω πάρει και άλλα πραγματάκια έχει κι αυτός μοχλικό στα 20€. Δεν το έχω δει, δεν ξέρω κατάσταση αλλά πιθανώς θα κάνεις τη δουλειά σου αν είναι σε ανθρώπινη κατάσταση
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Μετά απο λίγο ψαξιματάκι στο εξωτερικό και στο εμπόριο επιβεβαίωσα κι εγώ πώς δεν βρίσκεις στο εμπόριο ένα τέτοιο σπέσιαλ ρουλεμάν.

Η ΚΤΜ απο τη μεριά της το έχει τιμολογημένο εκεί στα 60-70€ ΑΝ το βρεις πουθενά stock γιατί έχει καταργηθεί ο κωδικός.

Στη παρούσα φάση η λύση που σκέφτηκα εγώ είναι ένα μοχλικό μεταχειρισμένο σε καλή όσο γίνεται κατάσταση. Ένα 640 Adventure ή enduro δέχεται πολλαπλάσια καταπόνηση στην ανάρτηση εφόσον γίνεται χρήση χώματος συνεπώς τα αντίστοιχα Motard είναι σε αυτά τα σημεία πιο καλοδιατηρημένα.

Αυτό έκανα, βρήκα χτες ένα φτηνό ψαλιδάκι με μοχλικό επάνω σε καλή κατάσταση απο Motard που είναι ίδιο ακριβώς. Ευτυχώς τα LC4 γενικά είτε motard, είτε enduro είτε Adventure μοιράζονται τα περισσότερα κοινά ανταλλακτικά.

Θα καθαριστεί το ρουλεμάν, θα το γρασσάρω καλά, θα μπούν νέες τσιμούχες για στεγανοποίηση και τέλος.

Ένα θετικό της υπόθεσης είναι πως αυτό το ρουλεμάν έχει μια συγκεκριμένη καταπόνηση. Ουσιαστικά τρώει όλο το ξύλο σε ένα σημείο κάνα πόντο. Συνεπώς σε όλο το μήκος της περίμετρου του το ρουλεμάν έχει ΄΄αντικρυστά΄΄ σημεία χωρίς καταπόνηση. Ενδεχομένως λοιπόν με λίγο περιστροφή μπορούμε και λίγο να το φρεσκάρουμε όσο αφορά το σημείο που εδράζεται και καταπονείται με ένα πιο φρέσκο σχετικό σημείο πίεσης.

Αυτά απο μένα, tomBrast χτες που έψαχνα βρήκα 2 περιπτώσεις. Ευτυχώς βρίσκονται ανταλλακτικά για LC4 φτηνά. Ένα ψαλίδι πήρα ολόκληρο φαντάσου με μοχλικό με 30€. Αλλά ένα άλλο παλλικαράκι που έχω πάρει και άλλα πραγματάκια έχει κι αυτός μοχλικό στα 20€. Δεν το έχω δει, δεν ξέρω κατάσταση αλλά πιθανώς θα κάνεις τη δουλειά σου αν είναι σε ανθρώπινη κατάσταση
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Καλησπέρα!!!
Η πιο πιθανή λύση είναι το μεταχειρισμένο.
Απλά κάποια στιγμή θα το βρούμε πάλι μπροστά μας σύντομα. Το βασικό είναι ότι φοβάμαι πολύ την προέλευση του μεταχειρισμένου...και δεν θέλω με τίποτα να δώσω χρήμα σε κάνα κολόπαιδο. Κατά τ' άλλα σίγουρα από μοταρτ - Δούκα. Δεν είχα σκεφτεί αυτό που λες για την αλλαγή θέσης του ίδιου! Πολύ καλή ιδέα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπέρα!!!
Η πιο πιθανή λύση είναι το μεταχειρισμένο.
Απλά κάποια στιγμή θα το βρούμε πάλι μπροστά μας σύντομα. Το βασικό είναι ότι φοβάμαι πολύ την προέλευση του μεταχειρισμένου...και δεν θέλω με τίποτα να δώσω χρήμα σε κάνα κολόπαιδο. Κατά τ' άλλα σίγουρα από μοταρτ - Δούκα. Δεν είχα σκεφτεί αυτό που λες για την αλλαγή θέσης του ίδιου! Πολύ καλή ιδέα!
Θές τη γνώμη μου?? Το ρουλεμανάκι αυτό μέσα έχει γίνει κ@λος... Όχι γιατί έχει γ@μηθεί το μέταλλο τόσο ή έχει σπάσει κάτι ή γιατί έχει πάρει τζόγους τόσο, όσο γιατί είναι σε ένα σημείο που τρώει όλη τη λάσπη και το νερό του δρόμου και ΚΑΝΕΙΣ ποτέ δεν φροντίζει να το συντηρήσει έστω μέσω του γρασσαδόρου που΄εχει στο μοχλικό. Συνεπώς μέσα έχει δημιουργηθεί μια μούργα ατελείωτη!!

Εγώ βλέποντας αυτή τη κατάσταση εκεί, δεν φρόντισα ομολογώ πρώτα να δω τί παίζει με το ρουλεμάν, θεώρησα πως θα το βρώ στο εμπόριο και έπιασα και το έβγαλα ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ το. Μετά έμαθα τη πικρή αληθεια..

Πήρα ένα άλλο μοχλικό και πάνω σε αυτό έκανα ότι έπρεπε εξαρχής να κάνω στο δικό μου. ΔΕΝ προτείνω σε κάνέναν να κάνει το ίδιο ΠΡΟΣΟΧΗ. ήταν καθαρά δική μου επιλογή αυτή η διαδικασία και η μέθοδος.

>>Καταρχήν έβγαλα τις ξεραμενες τσιμουχες. Έλυσα προσεκτικα τη βιδα-γρασσαδορο με γερμανοπολύγωνο για να μην κλωτσησει. Έπιασα WD40 και πυροβόλησα..
WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα μέχρι να φύγει η καφέ μούργα.

Μετά έπιασα μια σύριγγα και έβαλα όσο περισσότερο γράσσο μπορούσα μέσα στο ρουλεμάν. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ ένα κόκκινο αδιάβροχο γράσσο της DENICOL ειδικό για ρουλεμάν και αντίστοιχες εφαρμογές.. Δεν είναι εύκολη η πρόσβαση στο εσωτερικό του ρουλεμάν. Είναι ημι-κλειστου τύπου και όσος χώρος μένεις είναι ανάμεσα στα χείλη του ρουλεμάν με την μικρή κίνηση που κάνει στον πλάγιο άξονα.

Αφού έγινε η αναγέννηση του ρουλεμάν, το δούλεψα στα χέρια μου αρκετά να δω πώς όντως δεν έχει κάποιο εμφανές κλώτσημα-κλπ.

Συνήθως όπως είπα παραπάνω επειδή δουλεύει σε ένα συγκεκριμένο εύρος (ακτινικό) μπορείς να βρεις ένα άλλο σημείο του ρουλεμαν πιο ΄΄παρθένο΄΄ και όντως βρίσκεις πιστεύω.

Μετά καθάρισμα της περιοχής, νεες τσιμούχες που βρίσκεις με το κιλό στο εμπόριο σε ένα ρουλεμανάδικο-τσιμουχάδικο.

Και καλή επιτυχία!! Ελπίζω να βοήθησα και να βρεις λύση. Εγώ αυτό έκανα και θα δω στον δρόμο αν πέτυχε μόλις με το καλό ολοκληρωθεί η ανακατασκευή που κάνω στο 640. Για το οποίο θα κάνω ένα θεματάκι με τί θέματα βρήκα που ΠΟΝΑΕΙ και ειδικά που το έχω πρόσφατα αυτή η βελονίτσα στο καμπυρατέρ της ΜΙKUNI Που φθείρεται σα τρελή, μπορεί να σπάσει, να σου ρημάξει το μοτέρ και την πρόλαβα σε οριακό σημείο!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θές τη γνώμη μου?? Το ρουλεμανάκι αυτό μέσα έχει γίνει κ@λος... Όχι γιατί έχει γ@μηθεί το μέταλλο τόσο ή έχει σπάσει κάτι ή γιατί έχει πάρει τζόγους τόσο, όσο γιατί είναι σε ένα σημείο που τρώει όλη τη λάσπη και το νερό του δρόμου και ΚΑΝΕΙΣ ποτέ δεν φροντίζει να το συντηρήσει έστω μέσω του γρασσαδόρου που΄εχει στο μοχλικό. Συνεπώς μέσα έχει δημιουργηθεί μια μούργα ατελείωτη!!

Εγώ βλέποντας αυτή τη κατάσταση εκεί, δεν φρόντισα ομολογώ πρώτα να δω τί παίζει με το ρουλεμάν, θεώρησα πως θα το βρώ στο εμπόριο και έπιασα και το έβγαλα ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ το. Μετά έμαθα τη πικρή αληθεια..

Πήρα ένα άλλο μοχλικό και πάνω σε αυτό έκανα ότι έπρεπε εξαρχής να κάνω στο δικό μου. ΔΕΝ προτείνω σε κάνέναν να κάνει το ίδιο ΠΡΟΣΟΧΗ. ήταν καθαρά δική μου επιλογή αυτή η διαδικασία και η μέθοδος.



WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα--WD 40 -αέρα μέχρι να φύγει η καφέ μούργα.

Μετά έπιασα μια σύριγγα και έβαλα όσο περισσότερο γράσσο μπορούσα μέσα στο ρουλεμάν. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ ένα κόκκινο αδιάβροχο γράσσο της DENICOL ειδικό για ρουλεμάν και αντίστοιχες εφαρμογές.. Δεν είναι εύκολη η πρόσβαση στο εσωτερικό του ρουλεμάν. Είναι ημι-κλειστου τύπου και όσος χώρος μένεις είναι ανάμεσα στα χείλη του ρουλεμάν με την μικρή κίνηση που κάνει στον πλάγιο άξονα.

Αφού έγινε η αναγέννηση του ρουλεμάν, το δούλεψα στα χέρια μου αρκετά να δω πώς όντως δεν έχει κάποιο εμφανές κλώτσημα-κλπ.

Συνήθως όπως είπα παραπάνω επειδή δουλεύει σε ένα συγκεκριμένο εύρος (ακτινικό) μπορείς να βρεις ένα άλλο σημείο του ρουλεμαν πιο ΄΄παρθένο΄΄ και όντως βρίσκεις πιστεύω.

Μετά καθάρισμα της περιοχής, νεες τσιμούχες που βρίσκεις με το κιλό στο εμπόριο σε ένα ρουλεμανάδικο-τσιμουχάδικο.

Και καλή επιτυχία!! Ελπίζω να βοήθησα και να βρεις λύση. Εγώ αυτό έκανα και θα δω στον δρόμο αν πέτυχε μόλις με το καλό ολοκληρωθεί η ανακατασκευή που κάνω στο 640. Για το οποίο θα κάνω ένα θεματάκι με τί θέματα βρήκα που ΠΟΝΑΕΙ και ειδικά που το έχω πρόσφατα αυτή η βελονίτσα στο καμπυρατέρ της ΜΙKUNI Που φθείρεται σα τρελή, μπορεί να σπάσει, να σου ρημάξει το μοτέρ και την πρόλαβα σε οριακό σημείο!
Βαγγέλη το έβγαλες βόλτα το 640;
Δουλεύει εντάξει το ρουλεμάν μόνο με καθάρισμα και τοποθέτηση να τρώει τις πιέσεις σε άλλο σημείο;

Πιστόλι γρασαδορου βρήκες και αν ναι, ποιος;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη το έβγαλες βόλτα το 640;
Δουλεύει εντάξει το ρουλεμάν μόνο με καθάρισμα και τοποθέτηση να τρώει τις πιέσεις σε άλλο σημείο;

Πιστόλι γρασαδορου βρήκες και αν ναι, ποιος;
Το 640 είναι έτοιμο, δουλεύει υπέροχα η ανάρτηση, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα; στο συγκεκριμένο ρουλεμαν με τη μεθοδο που ακολούθησα. Πιστόλι γρασσαδορου δεν χρησιμοποίησα, σύριγγα χρησιμοποίησα βασικά από τη στιγμή που έβγαλα τσιμουχες και είχα πρόσβαση. Γρασσαδορος σα πρόχειρη λύση για συντήρηση χωρίς λυσιμο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε παίδες το παρακάτω είναι συμβατό με το ρουλεμάν που είναι δυσεύρετο;;

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αφού τα δίνει για το μηχανάκι σου,πρέπει να είναι συμβατά. Βέβαια κάνεις και μια ερώτηση στον πωλητή και είσαι 100% σίγουρος
 
Top Bottom