Την γνώμη σας για αυτοσχέδιες βάσεις σαμαριων

akis88

Μέλος
Όνομα
Ακης
Μοτό
kawasaki z750 2008
Καθώς ετοιμάζομαι για ένα ταξίδι 7 ημερών δικαβαλος ,σίγουρα θα χρειαστώ σαμάρια.Το μηχανάκι καθώς είναι άλλης κατηγορίας δεν προσφέρετε για κανονικές βαλίτσες,αλλά ούτε με παίρνει για αλλαγη.Τα σαμάρια είναι 50λιτρα το καθένα.Εκανα λοιπόν μια κατασκευή με λαμαρίνα γυρισμενη κ λαμες που πιάνουν στην ουρά .Το σκέφτηκα έτσι ώστε να κρατήσουν απόσταση ασφαλείας από την εξάτμιση για γνωστούς λόγους.Τι γνώμη έχετε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζακ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Piaggio Beverly
Δε θελω καν να σκεφτομαι τι μπορει να συμβει σε καμια πτωση φτουφτουμακριααπομας. Υπαρχουν μαγαζια που με ενα 50αρικο σου φτιαχνουν βασεις για σαμαρια!
 

akis88

Μέλος
Όνομα
Ακης
Μοτό
kawasaki z750 2008
Σαφώς κ δεν είναι μόνιμο,βιδωνετε οπότε χρειάζεται κ υπάρχει το σαμάρι που κάνει το καλό πιο ομαλό.Κ εγώ φτιάχνω άλλου τύπου αν χρειαστεί,αλλά σκέψου κ ποσά δεν είχαν δεθει καλά κ κάηκαν στη πορεία
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Τα σαμάρια περνάνε πάνω από τη σέλα; Ή πιάνουν το καθένα ανεξάρτητα στο καγκελάκι;
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Οπότε μήπως θα ήταν καλύτερα να αφαιρέσεις το κομμάτι που "πατάνε" πάνω τα σαμάρια; Αν τυχόν συμβεί κάποια "κακιά" στιγμή αυτό μπορεί να γίνει μαχαίρι.

Φυσικά αν δε δει κάποιος τη κατασκευή από κοντά... με κάθε σεβασμό η συμβουλή μου.
 

akis88

Μέλος
Όνομα
Ακης
Μοτό
kawasaki z750 2008
Χμμμ...να γιατί χρειάζεται η ανταλλαγή αποψεων!Είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί.Το θεωρούσα ακραίο αυτό να συμβεί με 50λ σαμάρι καλά δεμένο,αλλά σε μια πτώση όλα μπορεί να γίνουν
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Είναι κρίμα βέβαια γιατί είναι πολύ όμορφη κατασκευή. Καταλαβαίνω ότι πιάνουν τα χέρια σου.
Δες αν μπορείς να το κάνεις να λειτουργεί σαν μεντεσές με stop στις 90 μοίρες, ώστε σε μια πτώση ακόμη και να μπλοκάρει ένα πόδι από κάτω, η πίεση να το αναδιπλώσει.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eχει δικιο ο Στεφ, οι κατω βασεις/πατοι βασικα δεν χρειαζονται, κανενα σετ βασεων του εμποριου δεν εχει, αλλα ειναι και στην ουσια ... αροτρα που κι εσενα να μην φανε μπορει να φανε κανεναν αλλο σε μια στραβη. Σφιξε καλα τα σαμαρια να στεκονται ψηλα, δεσ'τα καλα στις βασεις να μην παιζουν πλευρικα, και θα εισαι οκ. Στη χειροτερη ντυσε το καλυμμα της εξατμισης ή κολλα στο σαμαρι ενα μονωτικο με αλουμινιο.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Επίσης, μπορείς σαν έξτρα ασφάλεια, να δεσεις και να ασφαλισεις το κάθε σαμαρι επάνω στο κάγκελο του με έναν ιμάντα... Αυτοί οι κλασικοι που σφιγγουν αυτόματα όταν τραβάς
Αυτό κάνω και εγώ.
Απλό ασφαλές και γρήγορο

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Ομορφο αποτελεσμα αλλα κι εμενα η γνωμη μου ειναι να κοψεις το κατω μερος της λαμαρινας που κανει γωνια για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο......φτου φτου φτου.Η μονη αλλαγη που θα εκανα εαν το
εφτιαχνα εγω θα ηταν αντι για λαμακια να βαλω σωληνακι απλα για περισσοτερη στιβαροτητα.:like:
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Η μονη αλλαγη που θα εκανα εαν το
εφτιαχνα εγω θα ηταν αντι για λαμακια να βαλω σωληνακι απλα για περισσοτερη στιβαροτητα.:like:
Σωστό!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom