Τι Ψυκτικο υγρο για 990 ADV??

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδια καλημερα!!
Εχω στην ακρη ενα σφραγισμενο μπετονακι 4L με αντιπηκτικο WuRTH.

Και επειδη ειμαι για αλλαγη σκεφτομαι να το βαλω μιας και οι δικες μας θερμοκρασιες ειναι πιο ηπιες..

Nα το βαλω, η να παω αυστηρα by the book???? αν ρωταω χαζομαρα βαρατε σιγα σιγα εεε

http://wurth.gr/gr/products/?MG=2&Cid=52&Sid=06_02&sub1=1&sub2=1&group_key=06&sc=ps&proid=12647
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
denicol (που εχει κοκκινο χρωμα), motul (με κιτρινο χρωμα) , shell advance coolant(αυτο δεν ξερω τι χρωμα εχει!:p)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το σημαντικό είναι ,να το αλλάζετε κάθε 15Κ (τουλάχιστον) ,να μην προσθέτετε νερό βρύσης ,κι αν αυτό συμβεί ,να αδειάζετε-καθαρίζετε το κύκλωμα άμεσα.

Κατά τ'άλλα ,όποιο κι αν βάλετε ,να είναι κατάλληλο (πιστοποιημένο βάσει προδιαγραφών) για αλουμινένιους κινητήρες (να περιέχει τα κατάλληλα αντιδιαβρωτικά δηλ που προστατεύουν απο την διάβρωση αλλά δεν φθείρουν το αλουμίνιο)

Τώρα ,οι προτεινόμενες (by the book) προστασίες για -25'C & -35'C που "υποβάλονται" ,άχρηστες παντελώς είναι για τον τόπο μας.

Nα μην πω οτι βλάπτουν κιόλας (στην θερμοαπαγωγή) ,γιατί ,όποιος γνωρίζει...γνωρίζει ότι
μεγαλύτερη ποσοστιαία αναλογία σε αιθυλογλυκόλη στο μίγμα = χαμηλότερο σημείο πήξης (προστασία απο θραύση λόγω ψύξης)
μεν ,αλλά επίσης
μεγαλύτερη ποσοστιαία αναλογία σε αιθυλογλυκόλη στο μίγμα = χαμηλότερη θερμοαπαγωγικότητα (μειωμένη έκκλυση θερμότητας στην ζέστη)

Τα "μπαρμπάδια" σαν κι εμένα ,γνωρίζουν απο εμπειρία ,ότι ,στην πολύ την ζέστη ,σαν το νεράκι....ΤΙΠΟΤΑ. :ok:
Αν δεν έβλαπτε (λόγω διάβρωσης κ επικαθίσεων) τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα ,θα ήταν ό,τι καλύτερο για τους ζεστούς μήνες του χρόνου.
(σχεδόν όλους δηλ για την Ν.Ελλάδα);)

Προσωπική μου άποψη: κάποιο ποιοτικό των -15'C ,είναι υπέρ-αρκετό για τον χειμώνα ,κ χρυσή τομή για το κλίμα μας.
 

dimu

Μέλος
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
Ktm990
Εγώ του έβαλα το παραφλου της PROHONDA και έμεινα πολυ ευχαριστημένος.Πολυ καλύτερο απο το motoreχ που φοράει και καλύτερη απαγωγή θερμότητας!Πηρα 3L κόστος περίπου 32 ευρω!χρωμα πράσινο σκούροΥπαρχει και το αυτοκινητιστικό παραφλου της HONDA που ειναι πιο φθηνό και λέγετε HONDA Coolant type 2 χρώματος μπλε αλλά δεν μπόρεσα να το βρω..και τα δυο εχουν την ίδια συνθεση και δεν εχουν πρόσθετα που τρίβουν την τσιμούχα της αντλίας νερού!Προσοχη καλή εξαέρωση του ψυγείου εγώ έβγαλα τον πίσω τροχο πάτησα την μοτο με διπλό στάνταρ έτσι ώστε να βγάλει τυχόν αέρα που κρατάει μέσα στις κεφαλές και όλα οκ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ενα ψυκτικο που εχω ακουσει πολλα καλα λογια ειναι το evans.Λεει εχει σημειο βρασμου 190βαθμους οποτε δεν βραζει ευκολα και επισης λεει δεν δημιουργει πιεση στο κυκλωμα της μηχανης.
Δεν το εχω δοκιμασει ακομα, αλλα θελω καποια στιγμη.

http://www.evanscoolant.com/
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό που αναφέρει ο φίλος απο πάνω ,είναι πολύ σημαντικό.
Τα ποιοτικά προϊόντα ,αναφέρουν και σημείο βρασμού.
Οπότε ,κατά την επιλογή ,επικεντρωθείτε σε αυτή την προδιαγραφή ,γιατί αυτό μας χρειάζεται εδώ στο Νότο. :ok:
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Ενα ψυκτικο που εχω ακουσει πολλα καλα λογια ειναι το evans.Λεει εχει σημειο βρασμου 190βαθμους οποτε δεν βραζει ευκολα και επισης λεει δεν δημιουργει πιεση στο κυκλωμα της μηχανης.
Δεν το εχω δοκιμασει ακομα, αλλα θελω καποια στιγμη.

http://www.evanscoolant.com/
Ισχύει. Πανάκριβο αλλά για μία ζωή. Επίσης θέλει και το ειδικό καθαριστικό υγρό πριν μπει στο κύκλωμα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το σημαντικό είναι ,να το αλλάζετε κάθε 15Κ (τουλάχιστον) ,να μην προσθέτετε νερό βρύσης ,κι αν αυτό συμβεί ,να αδειάζετε-καθαρίζετε το κύκλωμα άμεσα.

Κατά τ'άλλα ,όποιο κι αν βάλετε ,να είναι κατάλληλο (πιστοποιημένο βάσει προδιαγραφών) για αλουμινένιους κινητήρες (να περιέχει τα κατάλληλα αντιδιαβρωτικά δηλ που προστατεύουν απο την διάβρωση αλλά δεν φθείρουν το αλουμίνιο)

Τώρα ,οι προτεινόμενες (by the book) προστασίες για -25'C & -35'C που "υποβάλονται" ,άχρηστες παντελώς είναι για τον τόπο μας.

Nα μην πω οτι βλάπτουν κιόλας (στην θερμοαπαγωγή) ,γιατί ,όποιος γνωρίζει...γνωρίζει ότι
μεγαλύτερη ποσοστιαία αναλογία σε αιθυλογλυκόλη στο μίγμα = χαμηλότερο σημείο πήξης (προστασία απο θραύση λόγω ψύξης)
μεν ,αλλά επίσης
μεγαλύτερη ποσοστιαία αναλογία σε αιθυλογλυκόλη στο μίγμα = χαμηλότερη θερμοαπαγωγικότητα (μειωμένη έκκλυση θερμότητας στην ζέστη)

Τα "μπαρμπάδια" σαν κι εμένα ,γνωρίζουν απο εμπειρία ,ότι ,στην πολύ την ζέστη ,σαν το νεράκι....ΤΙΠΟΤΑ. :ok:
Αν δεν έβλαπτε (λόγω διάβρωσης κ επικαθίσεων) τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα ,θα ήταν ό,τι καλύτερο για τους ζεστούς μήνες του χρόνου.
(σχεδόν όλους δηλ για την Ν.Ελλάδα);)

Προσωπική μου άποψη: κάποιο ποιοτικό των -15'C ,είναι υπέρ-αρκετό για τον χειμώνα ,κ χρυσή τομή για το κλίμα μας.
Τα 15000 χλμ για αλλαγη του ψυκτικου που αναφερει ο γατος τα θεωρω υπερβολη αν εχει μπει καποιο επωνυμο και με καταλληλες προδιαγραφες για αλουμινενιους κινητηρες
Εχει δικιο ομως για το απλο απιονισμενο νερακι Αυτο ειναι που εχει την μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα Ομως υπαρχει ενα προβλημα Εχει χαμηλο σημειο βρασμου οποτε εξατμιζεται γρηγορα Αρα δεν κανει για τα μηχανακια μας
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τα 15000 χλμ για αλλαγη του ψυκτικου που αναφερει ο γατος τα θεωρω υπερβολη αν εχει μπει καποιο επωνυμο και με καταλληλες προδιαγραφες για αλουμινενιους κινητηρες
Εχει δικιο ομως για το απλο απιονισμενο νερακι Αυτο ειναι που εχει την μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα Ομως υπαρχει ενα προβλημα Εχει χαμηλο σημειο βρασμου οποτε εξατμιζεται γρηγορα Αρα δεν κανει για τα μηχανακια μας
Κωστή, για μένα και για σένα (αναφέρομαι στα Τρανσάλπ) ίσως και να είναι υπερβολή μιας και το πιο συνηθισμένο είναι το μηχανάκι να δουλεύει κάτω από τη μέση της θερμοκρασίας..όλα αυτά τα χρόνια είναι μετρημένες οι φορές που έχω ακούσει το βεντιλατέρ, ακόμα και σε χωματάδες.
Αλλά τα Κατέμια που λέμε εδώ (όπως και το Σουζούκι μου) δουλεύουν σε πολύ πιο αυξημένες θερμοκρασίες. Θεωρώ ότι τα 15Κ (σα να λέμε 1 χρόνος πάνω-κάτω) είναι ένα καλό σημείο για να κάνεις την αλλαγή. (Καλά, στο Σουζούκι ακόμα πιο νωρίς γιατί αν περιμένω να γράψω 15Κ χλμ θα περάσει καμιά 5ετία!!:wacky:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το νήμα έχει τίτλο: Τι Ψυκτικο υγρο για 990 ADV??

Και ακριβώς σε αυτό εκφέρω την (ταπεινή) μου γνώμη ποστάροντας.

Τα KTM SERVICE MANUALS λένε αλλαγή ψυκτικού κάθε 15Κ ή κάθε 2 χρόνια.
Υπερβολή ίσως ,για κάποιον που χρησιμοποιεί την μοτοσυκλέτα του για χαλαρές βόλτες ,ρολλάροντας ράθυμα με 120 χλμ/ω στας Εθνικάς οδούς.
Επειδή όμως τα ΚΤΜ δεν φτιάχτηκαν για τέτοιους ,κι έχω γνωρίσει ελάχιστους "χαλαρούς" ΚαΤεΜάδες (μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού ,κ περισεύουν γι'άλλους)
ε...όσοι τα σκίζετε ολούθε (κ καλά κάνετε γιατί έτσι τα χαίρεστε όπως τους & σας πρέπει)
καλό θα είναι να ακολουθήσετε το πλάνο συντήρησης που έχει θεσπίσει η μαμά τους.
Κάτι παραπάνω απο μας θα ξέρει για δαύτα . . .
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εκανα αλλαγη-εξαερωση και εβαλα denicol subzero.
η πλακα ειναι οτι πηρα το μετρο και μετραγα κατι σκαλοπατια για τους 50 ποντους και οι γιαπωνεζοι ειχαν σκασει στο γελιο.
επισης το denicol ερχεται σε συσκευασιες των 2 λιτρων και η βλακεια ειναι οτι το απο το δευτερο παιρνεις ελαχιστο.
κατα τα αλλα ολα τζαμι..
 
Top Bottom