Τι θα θέλατε να αλλάζατε στην μηχανή σας αν την σχεδιάζατε εσείς;

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
Καλές χρυσές και όμορφες οι αγάπες μας αλλά πόσες φορές δεν έχετε σκεφτεί για αυτόν που την σχεδίασε ''πώς του ήρθε να το κάνει τώρα αυτό...; αν το έιχε σχεδιάσει έτσι θα ήταν πιο λειτουργικό, εύκολο στην συντήρηση, πιο όμορφο κτλ''
Για παράδειγμα στο δικό μου (NC750X) απορώ που δεν έβαλαν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου. Ο χώρος υπάρχει και με την κατανάλωση που έχει η αυτονομία θα εκτοξευόταν. Επίσης το μπροστινό φτερό πόσο δύσκολο πια είναι να το κατασκευάσουν μεγαλύτερο για να μην τρώει τα νερά από τον δρόμο το ψυγείο. Πριν βάλω την επέκταση, κάθε φορά που έβρεχε, η κατάσταση θύμιζε σάουνα...
Εσείς τι θέλατε να αλλάξετε σχεδιαστικά στην μηχανή σας;
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Θα μιλήσω για το GSA...
Πρώτον είναι τα αδύναμα φώτα μπροστά, απορώ τι σκεφτόταν ο Χανς όταν το σχεδίαζε κι ακόμη περισσότερο, όταν το δοκίμαζε! Ούτε βάθος, ούτε πλάτος, ούτε ένταση δέσμης! Μέχρι τα μπροστά 10 μέτρα καλά είναι, μετά... το χάος!
Δεύτερον η κάλυψη από τα νερά στον πίσω τροχό! Δεν γίνεται να καβαλάς ένα τέρας προστασίας από τα φυσικά φαινόμενα και να σου την φέρνει "από πίσω"...:rolleyes:
Ελλειπής κάλυψη λόγω μονόμπρατσου αλλά και λόγω της προστασίας του αμορτισέρ, το οποίο λόγω καμπυλότητας μοιράζει τα νερά του τροχού δεξιά-αριστερά...:thumbsdown:
Αυτά... κατα τ' άλλα είναι μελετημένο και στις παραμικρές λεπτομέρειες, αλλά είπαμε... ανθρώπινο και τέλειο ΔΕΝ γίνεται!
 

ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
THIS IS ΠΑΤΡΑΑΑΑΑ
Όνομα
ΑΝΔΡΕΑΣ
Μοτό
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE
Αν και αρχαιο πλεον το Σουπερ Τενεκε μου, θα πω για τα δυο κυριωτερα πραγματα που θα ηθελα να ειναι καλυτερα σε αυτο. ΦΡΕΝΑΑΑΑ,απλα δεν ξερω πως τους ειχε ερθει τοτε κι εβαλαν δαγκανες παπιου θα ελεγα(μιας και φορανε ΙΔΙΟ μεγεθος τακακι με crypton),σε μηχανη 230κιλων γεματης και με ικανοτητα ταχυτητας 200χιλιομετρων.Ειναι τρομερα επικινδυνη σε αυτο. Και δευτερον τα φωτα της ειναι επισης χαλια και κυριως τα της πορειας. Αδυναμα με 35w λαμπες και η δεσμη χαλια.... Στη μεγαλη σκαλα καπως βελτιωνεται η κατασταση. Αυτα αν και υπαρχουν κι αλλα οπως αναρτησεις και πλαισιο,αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι μια μοτο που κοντευει τα 30 και ακομα παει πολυ καλα!!!!
 

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
Θα μιλήσω για το GSA...
Πρώτον είναι τα αδύναμα φώτα μπροστά, απορώ τι σκεφτόταν ο Χανς όταν το σχεδίαζε κι ακόμη περισσότερο, όταν το δοκίμαζε! Ούτε βάθος, ούτε πλάτος, ούτε ένταση δέσμης! Μέχρι τα μπροστά 10 μέτρα καλά είναι, μετά... το χάος!
Αυτά... κατα τ' άλλα είναι μελετημένο και στις παραμικρές λεπτομέρειες, αλλά είπαμε... ανθρώπινο και τέλειο ΔΕΝ γίνεται!
με κοστος πανω απο 2000 ευρα το ελυσε αυτο το θεμα στο νεο μοντελο ο Χανς....:banghead::banghead::banghead:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραίο θέμα!

ΧΤ660Ζ Tenere, βελτιώσεις με σειρά ιεραρχίας:

1) Λόγω του υποτιθέμενου χαρακτήρα της μηχανής θα ήθελα από το εργοστάσιο να είχε περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, κυρίως στη πίσω.

2α) Το πίσω φρένο είναι ισχυρότερο από όσο χρειάζεται, ιδιαίτερα στις χωμάτινες αυτό φαίνεται έντονα αφού "χαϊδεύεις" με τη μπότα και μπλοκάρει ο τροχός.
2β) Επίσης το ποδόφρενο με τέρμα κάτω τη ρύθμιση παραμένει πολύ ψηλά. Φορώντας οποιαδήποτε μπότα η γωνία που σχηματίζει το πέλμα μας είναι πολύ κουραστική. Εδώ υπάρχει σχεδιαστικό σφάλμα!

3) Μια 6η ρε παιδιά! Ο κινητήρας στα ασφάλτινα ταξίδια φωνάζει για μια 6η. Νομίζω πως στο χώμα θα του έδινε κι ένα καλύτερο άπλωμα των σχέσεων όπου 1η & 2α είναι πολύ κοντές και η 3η μακραίνει αρκετά.

4) Ιδανικά θα ήθελα να είχε λίγη περισσότερη δύναμη, ας πούμε 7 ονομαστικά άλογα (αυτό είναι κάτι όμως που θεωρώ δευτερεύουσας σημασίας μιας που η ροπή είναι επαρκέστατη και τα διαστήματα σέρβις παραμένουν σε Ελληνικά επίπεδα).
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
  1. Βαραντέρο: Θα ήθελα καλύτερες εργοστασιακές αναρτήσεις (έβαλα ohlins μπρος-πίσω) και έκτη (ω ναι, την έβαλα και αυτήν, πρόσφατα). Επίσης θα ήθελα ένα πιο στιβαρό (οπτικά) τιμόνι.
  2. VFR: Καλύτερες αναρτήσεις και εδώ (έβαλα Bitubo μπρος-πίσω).
  3. Africa: Καλύτερα φώτα μιας και έχω κακομάθει από τις φωτάρες των παραπάνω, δεύτερο μερικό χιλιομετρητή, ρολόι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
R1200 GS

1. Φώτα!!! όπως τα είπε ο Χρήστος @ckalfas (έχει γίνει στο LC, όπως είπε ο @esel )
2. Αναρτήσεις, τις απαιτώ πιο ποιοτικές στη λειτουργία τους όταν μια μηχανή κάνει 18000 € (έχουν γίνει στο LC). Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, θέλω στις μικρές ταχύτητες μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών και λιγότερα "γκαπ". Στις μέσες και υψηλές ταχύτητες είναι μια χαρά!
3. Μια πιο μακριά 6η, δε θα με χάλαγε κι ας έβγαζε τελική με 5η. Επίσης να είχα την 1η του ADVE . Για κάποιους που ποτέ δε θα πάνε χώμα (γυρέυοντας..., όπως πάω εγώ κάπου-κάπου) το σαζμάν είναι ΟΚ. Για μένα η κοντή 1η του ADVE είναι must!
4. Τα νερά που λέει ο Χρήστος πιο πάνω, με εκνευρίζουν κι εμένα , ειδικά μέσα στην πόλη με χαμηλό παπούτσι. Αλλά αυτό λύνεται μα 100 γιούρα, άντε 150 ....

Γενικά μπορώ να πω ότι το GS κουβαλάει εξέλιξη 30 ετών πάνω του και αυτό φαίνεται. Είναι πολύ μελετημένο σε όλους τους τομείς. Κρατάω ως πιο σημαντικό ελάττωμα τα φώτα!!!!
 

kipling

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XRV 750 Africa Twin '99
  1. Βαραντέρο: Θα ήθελα καλύτερες εργοστασιακές αναρτήσεις (έβαλα ohlins μπρος-πίσω) και έκτη (ω ναι, την έβαλα και αυτήν, πρόσφατα). Επίσης θα ήθελα ένα πιο στιβαρό (οπτικά) τιμόνι.
  2. VFR: Καλύτερες αναρτήσεις και εδώ (έβαλα Bitubo μπρος-πίσω).
  3. Africa: Καλύτερα φώτα μιας και έχω κακομάθει από τις φωτάρες των παραπάνω, δεύτερο μερικό χιλιομετρητή, ρολόι.
Στο xrv το 750 υπάρχει 2ος χιλιομετρητής.

Ένα xrv 750 έχω και θα ήθελα λίγη ιπποδύναμη παραπάνω, καλύτερες αναρτήσεις και φρένα. Επίσης να είχε λίγο ψηλότερο τιμόνι και πιο μπροστά θέση οδήγησης. Αυτά...

Στάλθηκε από καρτοτηλέφωνο.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στο dr350r που είχα ήθελε λίγο ψάξιμο στην αναρτήσεις (έβαλα ohlins πίσω) και εμπρός λαδακι

Στο versys θα άλλαζα τη μούρη , ήταν από τα πιο άθλια εμφανισιακά και για μένα κακό οδηγικά , ίσως δεν κούμπωσα ποτέ εγώ σε αυτό .

Το dominator θα το έκανα μεταποίηση σε κάτι vintage πχ scrambler .

Το στα ΚΤΜ 640 sm δεν θα άλλαζα τίποτα , ήταν τέλεια .

Στο 520 θα ήθελα να είχε μαγικά την αντοχή να κάνει και ταξίδι αχαχαχαχα

Στο πιο παλιά θα τα άφηνα όπως ήταν τότε για να μου θυμίζουν τις τότε εποχές .

Στο varadero τώρα που θα είναι στην κατοχή μου για λίγες μέρες ακόμα θα άλλαζα το βάρος , το πίσω φρένο
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Αυτό που θα ήθελα περισσότερο απ΄όλα, είναι λιγότερο βάρος. Αλλά δεν το λες και σχεδιαστικό σφάλμα, επειδή έτυχε σ΄ένα αληθινά :D 50-50 % μηχανάκι να πέσει στα χέρια ημίτρελλου.. :D

Οπότε ουσιαστικά το μόνο μου παράπονο είναι ήταν η θέση οδήγησης: σε βάζει περισσότερο "μέσα" στο μηχανάκι απ΄όσο θέλω. Λογικό, διότι 26cm απόσταση από έδαφος και προσπάθεια να κρατηθεί το ύψος σέλας χαμηλά, κάπου θα εμφανίσει παρενέργειες.
Το πρόβλημα το έλυσα μερικώς με αλλαγή τιμονιού και μετατροπή σέλας, αλλά τα γόνατα παραμένουν αρκετά διπλωμένα, πράγμα που κουράζει πολύ σε παρατεταμένες ασφάλτινες. Θα ήθελα τη σέλα 3-4 εκατοστά ψηλότερα, κάτι που με τις υπόλοιπες μετατροπές που έχω κάνει σε αναρτήσεις-μοχλικό είναι μη εφαρμόσιμο, καθώς δεν θα φτάνω να πατήσω κάτω ούτε με τις μύτες!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ωραίο θέμα!

ΧΤ660Ζ Tenere, βελτιώσεις με σειρά ιεραρχίας:

1) Λόγω του υποτιθέμενου χαρακτήρα της μηχανής θα ήθελα από το εργοστάσιο να είχε περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, κυρίως στη πίσω.

2α) Το πίσω φρένο είναι ισχυρότερο από όσο χρειάζεται, ιδιαίτερα στις χωμάτινες αυτό φαίνεται έντονα αφού "χαϊδεύεις" με τη μπότα και μπλοκάρει ο τροχός.
2β) Επίσης το ποδόφρενο με τέρμα κάτω τη ρύθμιση παραμένει πολύ ψηλά. Φορώντας οποιαδήποτε μπότα η γωνία που σχηματίζει το πέλμα μας είναι πολύ κουραστική. Εδώ υπάρχει σχεδιαστικό σφάλμα!

3) Μια 6η ρε παιδιά! Ο κινητήρας στα ασφάλτινα ταξίδια φωνάζει για μια 6η. Νομίζω πως στο χώμα θα του έδινε κι ένα καλύτερο άπλωμα των σχέσεων όπου 1η & 2α είναι πολύ κοντές και η 3η μακραίνει αρκετά.

4) Ιδανικά θα ήθελα να είχε λίγη περισσότερη δύναμη, ας πούμε 7 ονομαστικά άλογα (αυτό είναι κάτι όμως που θεωρώ δευτερεύουσας σημασίας μιας που η ροπή είναι επαρκέστατη και τα διαστήματα σέρβις παραμένουν σε Ελληνικά επίπεδα).
Αυτά με μιά διαφοροποίηση στο
(1) Θα ήθελα ποιοτικές σύχρονες αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες. (οτι μπορούσα το'χω κάνει)
και
5) Το τεπόζιτο κάτω απο τη σέλα ,στον χώρο που καταλαμβάνουν φιλτροκούτι κ καζάνι εξάτμισης.(γινόταν εύκολα)
Το φιλτροκούτι κάτω απο το κάλυμα του υποτιθέμενου τεπόζιτου.
Μιά μονή εξάτμιση στο πλάϊ ala rallye.
Με αυτό τον τρόπο το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας θα κατέβαινε δραματικά ,κατι που θα την έκανε πολύ πιό ευκολο-οδήγητη κ χρηστική παντού ,ειδικά στο χώμα.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Επειδη βλεπω δεν εχει γραψει κανενας για 950/990 θα γραψω εγω... καλα δεν εχετε κανενα προβλημα??

1) θελω να ειχε acrapovits απο την μανα του!!


Χαχαχα... το εργαλειο μαμαει!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στο Bmw 1200gs θα του αλαζα το τελελεβερ με συμβατικό πιρούνι η τουλαχιστον αν είχα εγω την εταιρεία θα το έβγαζα και με συμβατικό πηρουνι και 21 τροχο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο Bmw 1200gs θα του αλαζα το τελελεβερ με συμβατικό πιρούνι η τουλαχιστον αν είχα εγω την εταιρεία θα το έβγαζα και με συμβατικό πηρουνι και 21 τροχο
Ποτε!
Γι αυτο υπηρξε το HP2.
To GS ειναι αυτο που ειναι πλι...;)
 

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
Επειδη βλεπω δεν εχει γραψει κανενας για 950/990 θα γραψω εγω... καλα δεν εχετε κανενα προβλημα??

1) θελω να ειχε acrapovits απο την μανα του!!


Χαχαχα... το εργαλειο μαμαει!!
χαχα..Περισσότερες τέτοιες απαντήσεις του στίλ '' Η μηχανή είναι μια τελειότητα κτλ...''
Πάντος αυτό με τον σχεδιασμό του πίσω τροχού που η ανάρτηση τραβάει τα πάνδεινα είναι γενικό φαινόμενο. Νομίζω στο tenere και το V-Strom μόνο, έχω δει κάτι σαν λασπωτήρα ως προστασία για την ανάρτηση.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Και το κτμ εχει λασπωτηρα προτατευτικο της αναρτησης... δεν κανει δουλεια?? 2 μηνες το εχω.., :D :D
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Και το κτμ εχει λασπωτηρα προτατευτικο της αναρτησης... δεν κανει δουλεια?? 2 μηνες το εχω.., :D :D
Μια χαρά δουλειά κάνει. Το 800άρι της BMW δεν έχει.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αρα μονο οι εξατμισεις λειπουν...χαχα
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Λοιπό, κανω επιγραμματική αναφορά στα μηχανάκια που πέρασαν απο τα χέρια μου και εγώ,
Βαραντερω το άλλαξα εντελώς μετά απο ενα χρονο γιατί ήμουν μόλις 20 χρόνων τότε και ήθελα πιο σβέλτο πραμα..
Tdm.. πφφφφφφ! πολυ γκάζι απο οτι θυμάμαι, άβολη σέλα, το ντεπόζιτο ήθελε δέρμα οπωσδήποτε γιατί γρατζουνιοταν, πιο δυνατά φώτα. Άρεσε στην κερά μου πάντως...
Bmw Gs800 inox ακτίνες και βίδες, (απορώ που δεν βάζουν σε ολα τα adv) πιο γερή ζάντα μπροστά γιατί γινόταν κουβάρι για πλάκα, το αγαπημένο της κεράς μου...
Ktm adv 950... ;εδω θα σταθώ λιγο παραπάνω...
Το μόνο παράπονο που ειχα ειναι οτι δεν μπορούσα να το πηγαίνω ήρεμα, και Γιαυτο το λόγο δεν ανέβαινε εύκολα η γυναίκα μου και μου έλεγε να πάρω παλι κανένα μπεμβε, ομως αυτός ήταν και ο λόγος που το αγάπησα! Τι θα άλλαζα (εκτός απο γυναίκα αν το κρατούσα κιαλλο) θα του έβαζα δείκτη βενζίνης ρε αδερφέ! Ειναι δυνατόν να ασχολούμαι καθε τόσο ποσά χλμ έκανα απο όταν γέμισα, μη ξέμεινει πουθενά και μου ανάψει λαμπάκι;
Ζάντα εξέλ μπροστά, ίνοξ ακτίνες (θα ήθελα αλλα δεν υπάρχουν απο όσο έψαξα) και εξατμίσεις όπως και σε ολα τα παραπάνω μηχανάκια γιατί οι μαμά εξατμίσεις... Στα αλήθεια απορώ γιατί τις βάζουν..!.σε κάνα δυο χρονια ισως βρω και για το 1190 κατι να πω...!
 
Top Bottom