Τοποθέτηση φλάσερ κατάλληλου για led σε XL650V κ όχι μόνον ...

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Οσοι έχετε προσπαθήσει να τοποθετήσετε φλάς led σίγουρα θα έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα του γρήγορου φλασαρίσματος που δεν είναι τπτ άλλο παρά μια ειδοποίηση καμενης λάμπας επειδή το φορτίο που απαιτουν τα led είναι κατά πολύ μικρότερο απο την κλασική λάμπα των 21W.

Οι λόγοι της τοποθέτησης led φλας η αλλαγή στις λάμπες με αυτές που είναι κατασκευασμένες με led είναι ,
α) καλύτερη φωτεινότητα (οχι πάντα)
β) μικρός όγκος , που βολεύει όσους τοποθετούν βαλίτσες
γ) μικρή κατανάλωση ρεύματος (οχι πάντα) και
δ) το χλιδάτο αναμα/σβήσιμο που είναι σαν να λέει - είμαι μέσα στην τεχνολογία και το δείχνω.


Η φωτεινότητα που δεν είναι πάντα σίγουρο οτι αυξάνεται, έχει να κάνει με διάφορους λόγους όπως το μέγεθος του φωτιστικού, η ποιότητά του, ο αριθμός και το είδος των led που χρησιμοποιεί και η χώρα που το κατασκευάζει, αν και τώρα πιά όλα στην Κίνα κατασκευάζονται.

Η κατανάλωση και αυτή μειώνεται αν μαζί με την αλλαγή στα φωτιστικά/λάμπες αλλαχτεί και το ρελέ με ένα απο αυτά που δεν ''ασχολούνται'' με το φορτίο και διατηρούν τον ίδιο χρόνο ακόμα και με φορτίο ένα μικρό λαμπάκι.
Η κατανάλωση παραμένει η ίδια αν για να ξεγελάσουμε το ήδη υπάρχον φλάσερ τοποθετήσουμε παράλληλα στα φωτιστικά αντιστάσεις (μια για κάθε φωτιστικό/λάμπα led) που ''παίζουν'΄το ρόλο φορτίου.
Ασχημη λύση , γενικά δεν θα αισθανόμουν ήρεμος με το να έχω μια αντίσταση 25W που ζεσταίνεται πεταμένη σε ενα μηχανάκι γεμάτο πλαστικά.

Πειραματιζόμενος με ένα ρελέ φλάσερ αυτ/του κατάφερα να το ''πειράξω'' και να το κάνω να μην ασχολείται με το φορτίο αλλά όταν μέσα στην τρελή χαρά έβγαλα το φλάσερ της ΤΑ για να κάνω το ίδιο και βγάζοντας το καπάκι με το βίσμα ... είδα αυτό ...



... η Honda μας το έχει γεμίσει με ενα υλικό σαν μαύρη σιλικόνη, ισως για να μην ενοχλεί η υγρασία το κύκλωμα, αλλά αυτό σημαίνει οτι είναι μη επισκευάσιμος και δεν μπορώ να τον τροποποιήσω.
Εχοντας όμως ήδη φτιάξει τα πίσω φλάς δεν μπορούσα να κάνω πίσω.

Ετσι έπρεπε να παραγγείλω φλάσερ.

Oλίγον απο θεωρία στην συνέχεια:
Το ρελέ της ΤΑ είναι με δύο επαφές, που ενεργοποιείται με το που εφαρμόζεται επάνω του φορτίο μέσω του διακόπτη επιλογέα των φλάς.
Δλδ το ρελέ τοποθετείται πριν τον διακόπτη/επιλογέα R η L .
Επιλέγοντας R η L απλά συνδέουμε τις λάμπες στο ρελέ που ξεκινάει κύκλο λειτουργίας.
Aυτό δλδ:



Βρήκα ενα εδώ με δύο επαφές http://www.ebay.com/itm/5x-Turn-Signal-Flasher-Bliner-Relay-12V-2-Pin-for-Motorcycle-LED-Indicator-Light-/321654994714?hash=item4ae421b71a:g:OxAAAOSwmrlUyoh9&vxp=mtr καλά μιλάμε για εξωφρενικές τιμές.:)

Εχουν και οι σχιστομάτηδες φυσικά http://www.aliexpress.com/item/2-pins-Motorcycle-12V-0-02A-20A-Flasher-LED-Electronic-Relay-Fix-Blinker-Indicator-Free-Shipping/1290579347.html

Υπάρχουν και με 3 επαφές, σαν το σχέδιο παραπάνω, αλλά υπάρχει περίπτωση συνδέοντάς τον να λειτουργεί συνέχεια με το που γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη με το κλειδί και με τα φλάς κλειστά. Οχι σίγουρα αλλά αυτό με αναγκάζει να παραγγείλω και απο τους δύο επειδή για μηδενικά εξοδα αποστολής ο Κινέζος θέλει κάνα μήνα .;)


Ας ερθουν φέτος
και θα δώ τι μπορουν να κάνουν. Καλοί οι σχιστομάτηδες αλλά αργούν και εμείς εδώ έχουμε και δουλειές.


Αγόρασα και μια πλαστική βάση για ρελέ, βασικά έχει θέση για κάθε ρελέ αυτ/του που κυκλοφορεί, ανάλογα με το που θα τοποθετήσουμε τους ακροδέκτες. Δεν είναι σαν αυτή της φωτό , είναι πιο συμμαζεμένη.






Αυτή η βάση θα στερεωθεί στο μεταλικό ελασμα που στερεώνεται ηδη με ενα ελαστικό πιαστράκι, το παλιο φλάσερ.
Οσοι θέλουν να στερεώσουν κάπου αλλού το φλάσερ μπορούν να αγοράσουν μια σκέτη φίσα ρελέ σαν αυτήν:



Και οι δύο φίσες είναι για όλα τα ρελέ αυτ/του κ ανάλογα με την χρήση τοποθετείς κ τους ακροδέκτες στην κατάλληλη θέση.

Θεωρία κ ερευνα αγοοράς ... τέλος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Για να μην προχωρήσω σε κόψε ράψε της πλεξούδας , που θα ηταν και το ευκολότερο, χρειάζομαι ενα αρσενικό βίσμα σαν το παλιο φλάσερ ωστε να κουμπώσει στο θηλυκό της πλεξούδας, να ασφαλίσει με το πλαστικό του κλιπ που παταμε για να βγεί και τα καλώδια να συνδεθούν στην βάση του νέου φλάσερ. θα γίνει δλδ μέ άλλα λόγια η κατασκευή ενός αντάπτορα με δύο καλώδια. Αυτό σημαίνει οτι θέλω το ίδιο ακριβώς βίσμα.

Μετά απο μια ψαχτική σε Σπ. Πάτση , και αρκετά τηλέφωνα σε ειδικά καταστήματα δεν βρέθηκε τπτπ. Ολοι λέγανε οτι είναι ανταλλακτικό της εταιρείας κλπ.
Αφου στραβώθηκα με το παχύμετρο , έβγαλα το σχέδιο του κονέκτορα και τον βρήκα στο eBay μη γνωρίζοντας πως οι διαστάσεις του είναι κ η περιγραφή του.
Η περιγραφή του είναι 3 Way 2.8mm Mini Connector, 3 Way επειδή είναι τριών ακροδεκτών (αλλά χρησιμοποιούνται οι δύο) και 2.8mm Mini επειδή οι αρσενικοί μικροί ακροδέκτες του εχουν πλάτος 2.8χλστα.

Τον βρήκα εδώ, κ τον παρήγγειλα αν κ δεν ημουν κ 100% σίγουρος
http://www.ebay.co.uk/itm/3-Way-2-8mm-Mini-Connector-Kit-BLACK-Motorbike-Suzuki-Motorcycle-Pin-Connectors-/190759580687?hash=item2c6a28340f:m:mYGO2XIbbn52o9KjiSGoDvQ

στο κατάστημα autostar, αλλά και σε πολλά άλλα. Εξω βρωμάει ο τόπος και εδώ με στελνουν στον Σαρακάκη.


http://www.ebay.co.uk/itm/3-Way-2-8mm-Mini-Connector-Kit-BLACK-Motorbike-Suzuki-Motorcycle-Pin-Connectors-/190759580687?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c6a28340f

άμφθηνο, στα 2 ευρώ το σετ θηλυκό /αρσενικο + ακροδέκτες.

Ασχετο με το νήμα , αλλά βρήκα και αυτό

http://www.ebay.co.uk/itm/2-Add-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-MINI-Blade-Fuse-Holder-ATM-APM-12v-24v-volt-/180735824927?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item2a14b1d41f

Μια φανταστική ασφαλειοθήκη που στερεώνεται πάνω στον πόλο της μπαταρίας , κατι που είναι ΤΟ τέλειο σε οτι αφορά την προστασία αλλά κ την μηχανική τοποθέτηση.



... αν ηταν και αδιάβροχη με καπάκι θα ηταν μουρλια, οχι οτι ετσι δεν είναι γανταστική ιδέα για τοποθετηση ρευματολήπτη. Εχει κ δύο θέσεις , μάλλον για να τοποθετείται εφεδρική.

Στο θέμα μας ...
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Εδώ βλέπετε το γνήσιο ρελέ αριστερά που έχει θα μπορούσα να πω ενσωματομένο το αρσενικό βίσμα με το κλιπ ασφαλείας. Δίπλα του ενα σετ κονέκτορες που θα χρησιμοποιηθεί μόνον ο αρσενικός, και επι τη ευκαιρεία παρήγγειλα και κάμποσες ασφάλειες 15 και 10Α, επειδή εδώ όσες έχω αγοράσει δεν μου γεμίζουν το μάτι.



Αρχικά ας πούμε μερικά λόγια για τα ανταλλακτικά.
Οπως είχα γράψει επειδή δεν ήξερα τι δουλειά θα έκαναν τα ρελέ καλού κακού παρήγγειλα ενα δύο επαφών και ενα τριών.
Είναι τα δύο δεξιά στην παρακάτ' φωτό:



Σαν λειτουργία δεν διαφέρουν, απλά αυτός με τις τρείς επαφές εχει ενα επιπλέον ακροδέκτη γείωσης.
Που σε μερικές περιπτώσεις (την πάτησα στο παπί) αν το μηχανάκι δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοιου τύπου ρελέ , το ρελέ λειτουργεί με το που ανοίγει ο διακόπτης με το κλειδί αλλά δεν ανάβουν τα φλάς αν δεν επιλέξουμε L η R ,
Εδώ βλέπουμε το γνήσιο ρελέ , δίπλα του τον αρσενικό κονέκτορα τα βίσματα και τον θηλυκό κονεκτορα που υπάρχει ηδη στο μηχανάκι.



Φυσικά τους άνοιξα, (οχι που δεν θα τόκανα ;)) το ρελέ δύο επαφών δεν διαθέτει ρελέ αλλά ελέγχει το φορτίο με ενα Thyristor, καλό αυτό αλλά δεν θα ακούγεται τπτ. Πάει δλδ το κλασικό τικ-τακ. Ατιμη τεχνολογία .



Αυτό με τις τρείς επαφές έχει ρελέ






και τα δύο έχουν το κλασικό SMD κύκλωμα που σημαίνει χαλάει = πάει σκουπίδια.



συνεχίζεται ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Εγώ προτίμησα να χρησιμοποιήσω αυτό των δύο επαφών , πρώτον επειδή είχε δύο επαφών και το μηχανάκι και δεύτερον γιατί απο καθαρή τύχη είχε το ίδιο ακριβώς ελαστικό στήριγμα με το γνήσιο φλάσερ.
Φυσικά αφαίρεσα το κινέζικο και εβαλα το Honda επειδή ήμουν σίγουρος ότι σαν ποιότητα ελαστικού ... κάποια στιγμή θα εύρισκα το ρελέ να κρέμεται.






Δεν είναι και τπτ το εξτριμ, απλά ενα ελαστικό με δύο ανοιγματα που στο ενα πιάνει το ρελέ και το άλλο στερεώνεται στο μεταλικό τμήμα της βάσης των οργάνων που υπάρχει για αυτό το σκοπό.
Ετσι γλύτωσα απο την τοποθετηση της ειδικής βάσης ρελέ που είχε και κάποιο σχετικό όγκο.
Εδώ φαίνεται καθαρά στο γνήσιο ρελε



Απο εκεί και πέρα αφού δλδ υπήρχαν τα υλικά , είχε λυθεί και το θέμα της τοποθετησης , τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
Οπως φαίνεται εδώ σε μια λεπτομέρεια του γνήσιου ρελέ υπάρχουν σημειωμένοι οι δύο ακροδέκτες σαν L και Β. Το L είναι το Load εκεί δλδ συνδέονται τα φωτιστικά σώματα, και το B είναι η Battery όπου συνδέεται το (+) της μπαταρίας



Το ίδιο ακριβώς γράφουν και τα άλλα ρελέ , αλλά κ όσα ρελέ σέβονται τον εαυτό τους



Μάλλον δεν φαίνεται καθαρά στην φωτό, οπότε τα ''πατάω'' με ενα μαύρο μαρκαδόρο



Και το ρελέ με τις τρείς επαφές έχει την ίδια σήμανση για το φορτίο ''L'' και για την μπαταρία έχει το (+) ενώ για την γείωση το (-).
Οτι και να χρησιμοποιήσετε πάντως πρόβλημα δεν θα έχετε.

 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Εδώ πώς φαίνεται ο γνήσιος επάνω



και πόσο προς τα κάτω εξέχει το βίσμα του, είναι σημαντικό να μην εξέχουν πράματα εκεί , επειδή ο χωρος είναι περιορισμένος, είναι κ που απο εκεί περνάει το χερι για την ρυθμιση της δεσμης κ αστα να πάνε ...



και εδώ ο καινούργιος δύο επαφών, που είναι πιο ευτραφής αλλά πιο κοντός, γενικά δεν ενοχλεί σε τπτ.



Η επομενη δουλειά είναι να πάμε απο το θηλυκό βίσμα της πλεξούδας



σε αυτό το αγορασμένο αρσενικό



Απλά κολάμε δύο καλώδια στους ακροδέκτες που διαθέτουν ενα μικρό έλασμα για να συγκρατούνται στην θέση τους



και στην συνέχεια τους σπρώχνουμε στο αρσενικό βίσμα/ακροδέκτη .
Προσέχοντας οτι η σχισμή που θα περάσουν δεν είναι ίδια και απο τις δύο πλευρές, απο την αριστερή όπως δείχνει η παρακάτω φωτό εχει ενα μικρό ανοιγμα, σε αυτό θα αγκιστρώσει το έλασμα.



Προσοχή επισης οι ακροδέκτες να αντιστοιχούν σε αυτούς του γνήσιου ρελε.

Τελικά κατασκευάζεται ενα τέτοιο καλώδιο με το αρσενικό ακροδέκτη στην μια ακρη και δύο ακριοδέκτες στην άλλη που συνδέονται στο ρελέ πάντα με προσοχή στις ίδιες θέσεις L και Β.



Ακολουθεί τοποθετηση και έλεγχος



Συμμάζεμα του επιπλέον καλωδίου να μην κρέμεται



Και όλα στην θέση τους , έτοιμοι να βάλουμε το φέριγκ.



Αυτά, η όλη κατασκευή τελικά δεν είναι δύσκολη, δύο καλωδιάκια μόνον, περισσότερη φασαρία έχει το να βρεθούν τα υλικά, και το λύσε δέσε το μηχανάκι.
Πιστεύω οτι με τις φωτό, αλλά κ με την περιγραφή των υλικών διαφώτισα μερικούς για το τι χρησιμοποιείται που.
Καλυτερα η δουλειά να γίνει σε κάποιο προγραμματισμένο σέρβις ωστε να γλυτώσετε διπλό κόπο.

Καλές μετατροπές λοιπόν.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γειά :friendship:σου ωρέ Νικόλα.
Μου είχαν λείψει αυτά τα ηλεκτοφωτορομάντζα σου. :yew:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οσοι έχετε προσπαθήσει να τοποθετήσετε φλάς led σίγουρα θα έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα του γρήγορου φλασαρίσματος που δεν είναι τπτ άλλο παρά μια ειδοποίηση καμενης λάμπας επειδή το φορτίο που απαιτουν τα led είναι κατά πολύ μικρότερο απο την κλασική λάμπα των 21W.

Οι λόγοι της τοποθέτησης led φλας η αλλαγή στις λάμπες με αυτές που είναι κατασκευασμένες με led είναι ,
α) καλύτερη φωτεινότητα (οχι πάντα)
β) μικρός όγκος , που βολεύει όσους τοποθετούν βαλίτσες
γ) μικρή κατανάλωση ρεύματος (οχι πάντα) και
δ) το χλιδάτο αναμα/σβήσιμο που είναι σαν να λέει - είμαι μέσα στην τεχνολογία και το δείχνω.


Η φωτεινότητα που δεν είναι πάντα σίγουρο οτι αυξάνεται, έχει να κάνει με διάφορους λόγους όπως το μέγεθος του φωτιστικού, η ποιότητά του, ο αριθμός και το είδος των led που χρησιμοποιεί και η χώρα που το κατασκευάζει, αν και τώρα πιά όλα στην Κίνα κατασκευάζονται.

Η κατανάλωση και αυτή μειώνεται αν μαζί με την αλλαγή στα φωτιστικά/λάμπες αλλαχτεί και το ρελέ με ένα απο αυτά που δεν ''ασχολούνται'' με το φορτίο και διατηρούν τον ίδιο χρόνο ακόμα και με φορτίο ένα μικρό λαμπάκι.
Η κατανάλωση παραμένει η ίδια αν για να ξεγελάσουμε το ήδη υπάρχον φλάσερ τοποθετήσουμε παράλληλα στα φωτιστικά αντιστάσεις (μια για κάθε φωτιστικό/λάμπα led) που ''παίζουν'΄το ρόλο φορτίου.
Ασχημη λύση , γενικά δεν θα αισθανόμουν ήρεμος με το να έχω μια αντίσταση 25W που ζεσταίνεται πεταμένη σε ενα μηχανάκι γεμάτο πλαστικά.

Πειραματιζόμενος με ένα ρελέ φλάσερ αυτ/του κατάφερα να το ''πειράξω'' και να το κάνω να μην ασχολείται με το φορτίο αλλά όταν μέσα στην τρελή χαρά έβγαλα το φλάσερ της ΤΑ για να κάνω το ίδιο και βγάζοντας το καπάκι με το βίσμα ... είδα αυτό ...



... η Honda μας το έχει γεμίσει με ενα υλικό σαν μαύρη σιλικόνη, ισως για να μην ενοχλεί η υγρασία το κύκλωμα, αλλά αυτό σημαίνει οτι είναι μη επισκευάσιμος και δεν μπορώ να τον τροποποιήσω.
Εχοντας όμως ήδη φτιάξει τα πίσω φλάς δεν μπορούσα να κάνω πίσω.

Ετσι έπρεπε να παραγγείλω φλάσερ.

Oλίγον απο θεωρία στην συνέχεια:
Το ρελέ της ΤΑ είναι με δύο επαφές, που ενεργοποιείται με το που εφαρμόζεται επάνω του φορτίο μέσω του διακόπτη επιλογέα των φλάς.
Δλδ το ρελέ τοποθετείται πριν τον διακόπτη/επιλογέα R η L .
Επιλέγοντας R η L απλά συνδέουμε τις λάμπες στο ρελέ που ξεκινάει κύκλο λειτουργίας.
Υπάρχουν και με 3 επαφές, σαν το σχέδιο παραπάνω, αλλά υπάρχει περίπτωση συνδέοντάς τον να λειτουργεί συνέχεια με το που γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη με το κλειδί και με τα φλάς κλειστά. Οχι σίγουρα αλλά αυτό με αναγκάζει να παραγγείλω και απο τους δύο επειδή για μηδενικά εξοδα αποστολής ο Κινέζος θέλει κάνα μήνα .;)
Ας ερθουν φέτος
και θα δώ τι μπορουν να κάνουν. Καλοί οι σχιστομάτηδες αλλά αργούν και εμείς εδώ έχουμε και δουλειές.

Αυτή η βάση θα στερεωθεί στο μεταλικό ελασμα που στερεώνεται ηδη με ενα ελαστικό πιαστράκι, το παλιο φλάσερ.

Και οι δύο φίσες είναι για όλα τα ρελέ αυτ/του κ ανάλογα με την χρήση τοποθετείς κ τους ακροδέκτες στην κατάλληλη θέση.

Θεωρία κ ερευνα αγοοράς ... τέλος.
Εδώ βλέπετε το γνήσιο ρελέ αριστερά που έχει θα μπορούσα να πω ενσωματομένο το αρσενικό βίσμα με το κλιπ ασφαλείας. Δίπλα του ενα σετ κονέκτορες που θα χρησιμοποιηθεί μόνον ο αρσενικός, και επι τη ευκαιρεία παρήγγειλα και κάμποσες ασφάλειες 15 και 10Α, επειδή εδώ όσες έχω αγοράσει δεν μου γεμίζουν το μάτι.



Αρχικά ας πούμε μερικά λόγια για τα ανταλλακτικά.
Οπως είχα γράψει επειδή δεν ήξερα τι δουλειά θα έκαναν τα ρελέ καλού κακού παρήγγειλα ενα δύο επαφών και ενα τριών.
Είναι τα δύο δεξιά στην παρακάτ' φωτό:



Σαν λειτουργία δεν διαφέρουν, απλά αυτός με τις τρείς επαφές εχει ενα επιπλέον ακροδέκτη γείωσης.
Που σε μερικές περιπτώσεις (την πάτησα στο παπί) αν το μηχανάκι δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοιου τύπου ρελέ , το ρελέ λειτουργεί με το που ανοίγει ο διακόπτης με το κλειδί αλλά δεν ανάβουν τα φλάς αν δεν επιλέξουμε L η R ,
Φυσικά τους άνοιξα, (οχι που δεν θα τόκανα ;)) το ρελέ δύο επαφών δεν διαθέτει ρελέ αλλά ελέγχει το φορτίο με ενα Thyristor, καλό αυτό αλλά δεν θα ακούγεται τπτ. Πάει δλδ το κλασικό τικ-τακ. Ατιμη τεχνολογία .



Αυτό με τις τρείς επαφές έχει ρελέ


και τα δύο έχουν το κλασικό SMD κύκλωμα που σημαίνει χαλάει = πάει σκουπίδια.


συνεχίζεται ...
Εγώ προτίμησα να χρησιμοποιήσω αυτό των δύο επαφών , πρώτον επειδή είχε δύο επαφών και το μηχανάκι και δεύτερον γιατί απο καθαρή τύχη είχε το ίδιο ακριβώς ελαστικό στήριγμα με το γνήσιο φλάσερ.
Φυσικά αφαίρεσα το κινέζικο και εβαλα το Honda επειδή ήμουν σίγουρος ότι σαν ποιότητα ελαστικού ... κάποια στιγμή θα εύρισκα το ρελέ να κρέμεται.






Δεν είναι και τπτ το εξτριμ, απλά ενα ελαστικό με δύο ανοιγματα που στο ενα πιάνει το ρελέ και το άλλο στερεώνεται στο μεταλικό τμήμα της βάσης των οργάνων που υπάρχει για αυτό το σκοπό.
Ετσι γλύτωσα απο την τοποθετηση της ειδικής βάσης ρελέ που είχε και κάποιο σχετικό όγκο.
Απο εκεί και πέρα αφού δλδ υπήρχαν τα υλικά , είχε λυθεί και το θέμα της τοποθετησης , τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
Οπως φαίνεται εδώ σε μια λεπτομέρεια του γνήσιου ρελέ υπάρχουν σημειωμένοι οι δύο ακροδέκτες σαν L και Β. Το L είναι το Load εκεί δλδ συνδέονται τα φωτιστικά σώματα, και το B είναι η Battery όπου συνδέεται το (+) της μπαταρίας



Το ίδιο ακριβώς γράφουν και τα άλλα ρελέ , αλλά κ όσα ρελέ σέβονται τον εαυτό τους



Μάλλον δεν φαίνεται καθαρά στην φωτό, οπότε τα ''πατάω'' με ενα μαύρο μαρκαδόρο



Και το ρελέ με τις τρείς επαφές έχει την ίδια σήμανση για το φορτίο ''L'' και για την μπαταρία έχει το (+) ενώ για την γείωση το (-).
Οτι και να χρησιμοποιήσετε πάντως πρόβλημα δεν θα έχετε.

Εδώ πώς φαίνεται ο γνήσιος επάνω



και πόσο προς τα κάτω εξέχει το βίσμα του, είναι σημαντικό να μην εξέχουν πράματα εκεί , επειδή ο χωρος είναι περιορισμένος, είναι κ που απο εκεί περνάει το χερι για την ρυθμιση της δεσμης κ αστα να πάνε ...
και εδώ ο καινούργιος δύο επαφών, που είναι πιο ευτραφής αλλά πιο κοντός, γενικά δεν ενοχλεί σε τπτ.



και στην συνέχεια τους σπρώχνουμε στο αρσενικό βίσμα/ακροδέκτη .Τελικά κατασκευάζεται ενα τέτοιο καλώδιο με το αρσενικό ακροδέκτη στην μια ακρη και δύο ακριοδέκτες στην άλλη που συνδέονται στο ρελέ πάντα με προσοχή στις ίδιες θέσεις L και Β.



Αυτά, η όλη κατασκευή τελικά δεν είναι δύσκολη, δύο καλωδιάκια μόνον, περισσότερη φασαρία έχει το να βρεθούν τα υλικά, και το λύσε δέσε το μηχανάκι.
Πιστεύω οτι με τις φωτό, αλλά κ με την περιγραφή των υλικών διαφώτισα μερικούς για το τι χρησιμοποιείται που.
Καλυτερα η δουλειά να γίνει σε κάποιο προγραμματισμένο σέρβις ωστε να γλυτώσετε διπλό κόπο.

Καλές μετατροπές λοιπόν.
Κανονικό σεμινάριο λέμε!
Ευχαριστούμε Νικόλα!:friendship:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γεια σου ρε Νικολα με τα ωραια σου!
Τι να λεμε...! Ποιο αναλυτικα ουτε στο service manual!

:friendship::friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
1200 μπράβο......:friendship:
Για εμένα που με τα ηλεκτρικά είμαι τελείως γιδι......όλα αυτά φαίνονται και σίγουρα είναι τρομερές κατασκευές.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
1200 μπράβο......:friendship:
Για εμένα που με τα ηλεκτρικά είμαι τελείως γιδι......όλα αυτά φαίνονται και σίγουρα είναι τρομερές κατασκευές.
μια απο τα ιδια και λιγο παραπανω
 
Top Bottom