Νικόλας
Μέλος
- Όνομα
- Νικόλας
- Μοτό
- CBF600SA8
Οσοι έχετε προσπαθήσει να τοποθετήσετε φλάς led σίγουρα θα έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα του γρήγορου φλασαρίσματος που δεν είναι τπτ άλλο παρά μια ειδοποίηση καμενης λάμπας επειδή το φορτίο που απαιτουν τα led είναι κατά πολύ μικρότερο απο την κλασική λάμπα των 21W.
Οι λόγοι της τοποθέτησης led φλας η αλλαγή στις λάμπες με αυτές που είναι κατασκευασμένες με led είναι ,
α) καλύτερη φωτεινότητα (οχι πάντα)
β) μικρός όγκος , που βολεύει όσους τοποθετούν βαλίτσες
γ) μικρή κατανάλωση ρεύματος (οχι πάντα) και
δ) το χλιδάτο αναμα/σβήσιμο που είναι σαν να λέει - είμαι μέσα στην τεχνολογία και το δείχνω.
Η φωτεινότητα που δεν είναι πάντα σίγουρο οτι αυξάνεται, έχει να κάνει με διάφορους λόγους όπως το μέγεθος του φωτιστικού, η ποιότητά του, ο αριθμός και το είδος των led που χρησιμοποιεί και η χώρα που το κατασκευάζει, αν και τώρα πιά όλα στην Κίνα κατασκευάζονται.
Η κατανάλωση και αυτή μειώνεται αν μαζί με την αλλαγή στα φωτιστικά/λάμπες αλλαχτεί και το ρελέ με ένα απο αυτά που δεν ''ασχολούνται'' με το φορτίο και διατηρούν τον ίδιο χρόνο ακόμα και με φορτίο ένα μικρό λαμπάκι.
Η κατανάλωση παραμένει η ίδια αν για να ξεγελάσουμε το ήδη υπάρχον φλάσερ τοποθετήσουμε παράλληλα στα φωτιστικά αντιστάσεις (μια για κάθε φωτιστικό/λάμπα led) που ''παίζουν'΄το ρόλο φορτίου.
Ασχημη λύση , γενικά δεν θα αισθανόμουν ήρεμος με το να έχω μια αντίσταση 25W που ζεσταίνεται πεταμένη σε ενα μηχανάκι γεμάτο πλαστικά.
Πειραματιζόμενος με ένα ρελέ φλάσερ αυτ/του κατάφερα να το ''πειράξω'' και να το κάνω να μην ασχολείται με το φορτίο αλλά όταν μέσα στην τρελή χαρά έβγαλα το φλάσερ της ΤΑ για να κάνω το ίδιο και βγάζοντας το καπάκι με το βίσμα ... είδα αυτό ...
... η Honda μας το έχει γεμίσει με ενα υλικό σαν μαύρη σιλικόνη, ισως για να μην ενοχλεί η υγρασία το κύκλωμα, αλλά αυτό σημαίνει οτι είναι μη επισκευάσιμος και δεν μπορώ να τον τροποποιήσω.
Εχοντας όμως ήδη φτιάξει τα πίσω φλάς δεν μπορούσα να κάνω πίσω.
Ετσι έπρεπε να παραγγείλω φλάσερ.
Oλίγον απο θεωρία στην συνέχεια:
Το ρελέ της ΤΑ είναι με δύο επαφές, που ενεργοποιείται με το που εφαρμόζεται επάνω του φορτίο μέσω του διακόπτη επιλογέα των φλάς.
Δλδ το ρελέ τοποθετείται πριν τον διακόπτη/επιλογέα R η L .
Επιλέγοντας R η L απλά συνδέουμε τις λάμπες στο ρελέ που ξεκινάει κύκλο λειτουργίας.
Aυτό δλδ:
Βρήκα ενα εδώ με δύο επαφές http://www.ebay.com/itm/5x-Turn-Signal-Flasher-Bliner-Relay-12V-2-Pin-for-Motorcycle-LED-Indicator-Light-/321654994714?hash=item4ae421b71a:g:OxAAAOSwmrlUyoh9&vxp=mtr καλά μιλάμε για εξωφρενικές τιμές.
Εχουν και οι σχιστομάτηδες φυσικά http://www.aliexpress.com/item/2-pins-Motorcycle-12V-0-02A-20A-Flasher-LED-Electronic-Relay-Fix-Blinker-Indicator-Free-Shipping/1290579347.html
Υπάρχουν και με 3 επαφές, σαν το σχέδιο παραπάνω, αλλά υπάρχει περίπτωση συνδέοντάς τον να λειτουργεί συνέχεια με το που γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη με το κλειδί και με τα φλάς κλειστά. Οχι σίγουρα αλλά αυτό με αναγκάζει να παραγγείλω και απο τους δύο επειδή για μηδενικά εξοδα αποστολής ο Κινέζος θέλει κάνα μήνα .
Ας ερθουν φέτος
και θα δώ τι μπορουν να κάνουν. Καλοί οι σχιστομάτηδες αλλά αργούν και εμείς εδώ έχουμε και δουλειές.
Αγόρασα και μια πλαστική βάση για ρελέ, βασικά έχει θέση για κάθε ρελέ αυτ/του που κυκλοφορεί, ανάλογα με το που θα τοποθετήσουμε τους ακροδέκτες. Δεν είναι σαν αυτή της φωτό , είναι πιο συμμαζεμένη.
Αυτή η βάση θα στερεωθεί στο μεταλικό ελασμα που στερεώνεται ηδη με ενα ελαστικό πιαστράκι, το παλιο φλάσερ.
Οσοι θέλουν να στερεώσουν κάπου αλλού το φλάσερ μπορούν να αγοράσουν μια σκέτη φίσα ρελέ σαν αυτήν:
Και οι δύο φίσες είναι για όλα τα ρελέ αυτ/του κ ανάλογα με την χρήση τοποθετείς κ τους ακροδέκτες στην κατάλληλη θέση.
Θεωρία κ ερευνα αγοοράς ... τέλος.
Οι λόγοι της τοποθέτησης led φλας η αλλαγή στις λάμπες με αυτές που είναι κατασκευασμένες με led είναι ,
α) καλύτερη φωτεινότητα (οχι πάντα)
β) μικρός όγκος , που βολεύει όσους τοποθετούν βαλίτσες
γ) μικρή κατανάλωση ρεύματος (οχι πάντα) και
δ) το χλιδάτο αναμα/σβήσιμο που είναι σαν να λέει - είμαι μέσα στην τεχνολογία και το δείχνω.
Η φωτεινότητα που δεν είναι πάντα σίγουρο οτι αυξάνεται, έχει να κάνει με διάφορους λόγους όπως το μέγεθος του φωτιστικού, η ποιότητά του, ο αριθμός και το είδος των led που χρησιμοποιεί και η χώρα που το κατασκευάζει, αν και τώρα πιά όλα στην Κίνα κατασκευάζονται.
Η κατανάλωση και αυτή μειώνεται αν μαζί με την αλλαγή στα φωτιστικά/λάμπες αλλαχτεί και το ρελέ με ένα απο αυτά που δεν ''ασχολούνται'' με το φορτίο και διατηρούν τον ίδιο χρόνο ακόμα και με φορτίο ένα μικρό λαμπάκι.
Η κατανάλωση παραμένει η ίδια αν για να ξεγελάσουμε το ήδη υπάρχον φλάσερ τοποθετήσουμε παράλληλα στα φωτιστικά αντιστάσεις (μια για κάθε φωτιστικό/λάμπα led) που ''παίζουν'΄το ρόλο φορτίου.
Ασχημη λύση , γενικά δεν θα αισθανόμουν ήρεμος με το να έχω μια αντίσταση 25W που ζεσταίνεται πεταμένη σε ενα μηχανάκι γεμάτο πλαστικά.
Πειραματιζόμενος με ένα ρελέ φλάσερ αυτ/του κατάφερα να το ''πειράξω'' και να το κάνω να μην ασχολείται με το φορτίο αλλά όταν μέσα στην τρελή χαρά έβγαλα το φλάσερ της ΤΑ για να κάνω το ίδιο και βγάζοντας το καπάκι με το βίσμα ... είδα αυτό ...
... η Honda μας το έχει γεμίσει με ενα υλικό σαν μαύρη σιλικόνη, ισως για να μην ενοχλεί η υγρασία το κύκλωμα, αλλά αυτό σημαίνει οτι είναι μη επισκευάσιμος και δεν μπορώ να τον τροποποιήσω.
Εχοντας όμως ήδη φτιάξει τα πίσω φλάς δεν μπορούσα να κάνω πίσω.
Ετσι έπρεπε να παραγγείλω φλάσερ.
Oλίγον απο θεωρία στην συνέχεια:
Το ρελέ της ΤΑ είναι με δύο επαφές, που ενεργοποιείται με το που εφαρμόζεται επάνω του φορτίο μέσω του διακόπτη επιλογέα των φλάς.
Δλδ το ρελέ τοποθετείται πριν τον διακόπτη/επιλογέα R η L .
Επιλέγοντας R η L απλά συνδέουμε τις λάμπες στο ρελέ που ξεκινάει κύκλο λειτουργίας.
Aυτό δλδ:
Βρήκα ενα εδώ με δύο επαφές http://www.ebay.com/itm/5x-Turn-Signal-Flasher-Bliner-Relay-12V-2-Pin-for-Motorcycle-LED-Indicator-Light-/321654994714?hash=item4ae421b71a:g:OxAAAOSwmrlUyoh9&vxp=mtr καλά μιλάμε για εξωφρενικές τιμές.
Εχουν και οι σχιστομάτηδες φυσικά http://www.aliexpress.com/item/2-pins-Motorcycle-12V-0-02A-20A-Flasher-LED-Electronic-Relay-Fix-Blinker-Indicator-Free-Shipping/1290579347.html
Υπάρχουν και με 3 επαφές, σαν το σχέδιο παραπάνω, αλλά υπάρχει περίπτωση συνδέοντάς τον να λειτουργεί συνέχεια με το που γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη με το κλειδί και με τα φλάς κλειστά. Οχι σίγουρα αλλά αυτό με αναγκάζει να παραγγείλω και απο τους δύο επειδή για μηδενικά εξοδα αποστολής ο Κινέζος θέλει κάνα μήνα .
Ας ερθουν φέτος
Αγόρασα και μια πλαστική βάση για ρελέ, βασικά έχει θέση για κάθε ρελέ αυτ/του που κυκλοφορεί, ανάλογα με το που θα τοποθετήσουμε τους ακροδέκτες. Δεν είναι σαν αυτή της φωτό , είναι πιο συμμαζεμένη.
Αυτή η βάση θα στερεωθεί στο μεταλικό ελασμα που στερεώνεται ηδη με ενα ελαστικό πιαστράκι, το παλιο φλάσερ.
Οσοι θέλουν να στερεώσουν κάπου αλλού το φλάσερ μπορούν να αγοράσουν μια σκέτη φίσα ρελέ σαν αυτήν:
Και οι δύο φίσες είναι για όλα τα ρελέ αυτ/του κ ανάλογα με την χρήση τοποθετείς κ τους ακροδέκτες στην κατάλληλη θέση.
Θεωρία κ ερευνα αγοοράς ... τέλος.
Τελευταία επεξεργασία: