Τσιπαρισμα η οχι

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Επειδή το σκέφτομαι και αυτό μεταξύ άλλων,θα ήθελες να πεις τις διαφορές που έχεις εντοπίσει;
Σκορτσαρισμα στα χαμηλά, κραδασμοί στις 5000 στροφές, ζέστη κινητήρα, βελτιώνονται;
Ο κατάλληλοτερος να σου λύσει οποία απορία είναι ο ίδιος ,παρτον τηλέφωνο και ζήτα του να σου κάνει όλα αυτά που εσύ θες στο μηχανάκι σου .
Διαφέρει το τι ζητάει ο καθένας ,αλλά όντως όλα αυτά που θες γίνονται .
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έχω κάνει ήδη μια επικοινωνία μαζί του να μάθω κόστος και την διαδικασία αρχικά και σε δεύτερο χρόνο θα μιλήσω για όλα αυτά.
Απλά παίρνω feedback από συντροχους που το έχουν ήδη κάνει.
Θενξ!
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Φίλος μου εδώ κάτω έβαλε τσιπάκι σε δίμπουζο R1150R και είδε βελτίωση στην συμπεριφορά της μηχανής και είναι ικανοποιημένος,προ διετίας όλα αυτά.
Ο Γιάννης είναι και λεβεντιά στις συναλλαγές του.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
onroad δεν θέλω να είμαι η Κασσανδρα της συζήτησης, αλλά θα πρέπει να κάνεις κάποια (αρκετές εκατοντάδες) χλμ για να δεις αν διατηρεί αυτή τη συμπεριφορά. Επικρατεί πολύ σκεπτικισμός αναφορικά με τον Γιάννη. Συστήνω ένα τσεκ τα ποστς / άρθρα του roger 04 rt στο advride, όπου εξηγεί τους μηχανισμούς και το concept πίσω απο τα closed loops και την σχέση με το αυτόματο compensate που κάνουν οι εγκέφαλοι.

Έχω αρκετά χρόνια πάνω στο δικό μου 1150 ένα stage 8-9 (ούτε που θυμάμαι) και η αλήθεια ειναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός εξαφανίστηκε στη βδομάδα.

Υ πήρα απο τον motonio και έμεινα πολύ ευχαριστημένος
Ο Αλκίνοος στο motonio κάνει καλή δουλειά.Όντως...


Τώρα..
Ως πρώην ιδιοκτήτης R1150GS β' εξάμηνο του 2002 θα ήθελα με αφορμή τα παραπάνω να πω:
45.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με Chip stage 9 του Γιάννη.(John Gemi).
Αγοράστηκε/φορέθηκε στα 33.000.

Αν είχα διαβάσει ή διακρίνει σκεπτικισμό σε σχέση με τη δουλειά του δεν θα ακουμπούσα το μηχανάκι μιας κι ανέκαθεν ήμουν κατά των παρεμβάσεων.
Όταν όμως τόσο σε χώρους όπου γράφουν ιδιοκτήτες BMW,εντός Ελλάδος και μή ΔΕΝ βρίσκεις άνθρωπο να κατακρίνει τότε μάλλον κάτι σημαίνει αυτό.

Αν σκεφτόμουν μήπως δεν δουλέψει;ΝΑΙ.
ΑΜΕΣΩΣ όμως με την τοποθέτηση είδα άλλο μηχανάκι.Το επιπλέον είναι ότι ΤΟ ΕΙΔΕ και το έβλεπε καθ' όλη την πορεία της συμβίωσης μαζί του κι ο μηχανικός μου που είναι ψαγμένος. Άλλη μηχανή,τί να λέμε;

Άπαξ και η μηχανή είναι σωστά ρυθμισμένη ζωντανεύει στις μεσαίες,φεύγουν σκορτσαρίσματα και γενικότερα η όλη λειτουργία της φεύγει από αυτή του "τρακτέρ"..

Θα σου πρότεινα(αν είσαι εντάξει σε όλα τα υπόλοιπα) να ξαναβάλεις το μαμά chip για να δεις που ήσουν..

Τώρα για το άλλο προϊόν που αναφέρθηκε δεν γνωρίζω.
Καλό είναι να υπάρχει ανταγωνισμός..

Καλό είναι να αναφέρουν και να δουλεύουν κι άλλοι σήμερα σε αυτά που ο Γιάννης έλεγε πρίν χρόνια...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή το σκέφτομαι και αυτό μεταξύ άλλων,θα ήθελες να πεις τις διαφορές που έχεις εντοπίσει;
Σκορτσαρισμα στα χαμηλά, κραδασμοί στις 5000 στροφές, ζέστη κινητήρα, βελτιώνονται;
Ότι και να κάνεις με μια χαρτογράφηση το γεγονός πως ο αέρας που περνάει μέσα από το ψυγείο έρχεται απευθείας στο σώμα σου χωρίς να επιτρέπεται σε φρέσκο αέρα να σε δροσίσει οπως είναι κατασκευασμένο το 800 σημαίνει πως δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα. Όποιος σου πει το αντίθετο δεν ξέρει τι λέει. Έχω πει ποια είναι η λύση και την έχω γράψει και υλοποιήσει μέσα στο τοπικ του 800. Ταινίες μόνωσης σε εξατμίσεις,χαρτογραφήσεις και οτιδήποτε αλλά δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Η μονη λύση στη ζέστη από το 800 είναι αυτή που αναφέρω οποίος είναι διατεθειμένος να την κάνει. Αν γίνει ένα Τσικ πιο δροσερός ο καυτός αέρας από τα ψυγεία λόγω εμπλούτισης με βενζίνη του μίγματος σε κάποιες στροφές το ακούω αλλά η διαφορά στην αίσθηση στο σώμα θα είναι ελάχιστη. Το πρόβλημα θα παραμείνει σχεδόν αυτούσιο.

Χαμηλά σκροτσαρισμα υπάρχει στα 800? Εμένα είναι μαμά και είναι το πιο smooth μηχανάκι που είχα ποτέ στις χαμηλές. Κυριολεκτικά αφήνεις τη πρώτη στο ρελαντί και το αφήνεις να προχωράει. Είναι σερβαρισμενο το μηχανάκι? Τι χρονολογίας είναι?

Οι κραδασμοί από το μοτέρ που ξεκινάνε εκεί κάπου 5500rpm είναι απευθείας αποτέλεσμα της σχεδίασης του. Στρόφαλος με χρονισμό 360 που σημαίνει ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια μαζί. Είναι ουσιαστικά ένα 800cc μονοκύλινδρο απλά με 2 κυλίνδρους. Ναι έχει αντικραδασμικο και κάνει ότι μπορεί αλλά η εν γένει φιλοσοφία του rotax και η σχεδίαση είναι αυτή. Δεν ξέρω πως μπορεί μια χαρτογράφηση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει και κινούνται τα κινούμενα μέρη στο μοτέρ. Υπάρχει περίπτωση δηλαδή η bmw να έχει εξοπλισει με χάρτες την ecu που να δημιουργούν κραδασμό? Βάσει ποιας μηχανικής μπορεί η ρύθμιση του αβανς και ίσως της ποσότητας σε μικρό βαθμό καυσίμου να δημιουργήσει κραδασμό? Αν κάποιος ξέρει κάτι πάνω σε αυτό το έχει ψάξει η έχει δει οντως διαφορά πάνω σε αυτό που να μην είναι placebo να το συζητήσουμε. Κατανοώ πως λόγω προδιαγραφών μπορεί σε κάποιο εύρος στροφων να έχει μείνει πιο στεγνό ίσως το μηχανάκι και να κανει πιο βίαιη καύση ας πούμε και αυτό με την χαρτογράφηση να εξομαλυνθεί αλλά να γίνει ξαφνικά το μοτέρ τετρακύλινδρο σε λειτουργία αυτό θα ήθελα να το δω!Μάλιστα θα ήθελα να οδηγήσω ένα 800 με αναβάθμιση στην ecu αν εβρισκα την ευκαιρία να δω τις διαφορές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Καλημέρα omega

Σκεπτικισμός γενικά υπάρχει, αρκεί να μπεις στα αγγλόφωνα σαιτς. Προφανώς, αυτό δεν λέει κάτι για το τελικό προϊόν του Γιάννη ή για οποιοδήποτε άλλο.

Τα προβλήματα που περιγράφεις στο δικό (7/00 - 1150GS) μου δεν υπήρχαν. Το τσιπακι μπήκε καθαρά για λόγους βελτιωσης μόλις το πήρα πριν 4 χρόνια, στα 83κ χλμ και τώρα έχει 152k χλμ. Μαζί με αυτό, έγιναν και διάφορα άλλα όπως μπεκ από 1200, αγορά μηχανήματος για σώματα γκαζιων έτσι ώστε πάντα να είναι κομπλέ ρυθμισμένα, ρύθμισμα TPS κλ. Σε αυτό το σημείο να σου πω ότι μηχανικός δεν έχει ακουμπήσει τη μηχανή γιατί όλα τα κάνουμε μόνοι μας. Βελτίωση δεν έχω δει από τίποτα, πλην της καλής ρύθμισης των σωμάτων γκαζιού και του Κιτ επιδιόρθωσης τους από τον Ρουμάνο Dan.

Προς Θεού, δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση, ειδικά ενω είσαι ευχαριστημένος, όπως είπα και στον φίλο παραπάνω.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ότι και να κάνεις με μια χαρτογράφηση το γεγονός πως ο αέρας που περνάει μέσα από το ψυγείο έρχεται απευθείας στο σώμα σου χωρίς να επιτρέπεται σε φρέσκο αέρα να σε δροσίσει οπως είναι κατασκευασμένο το 800 σημαίνει πως δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα. Όποιος σου πει το αντίθετο δεν ξέρει τι λέει. Έχω πει ποια είναι η λύση και την έχω γράψει και υλοποιήσει μέσα στο τοπικ του 800. Ταινίες μόνωσης σε εξατμίσεις,χαρτογραφήσεις και οτιδήποτε αλλά δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Η μονη λύση στη ζέστη από το 800 είναι αυτή που αναφέρω οποίος είναι διατεθειμένος να την κάνει. Αν γίνει ένα Τσικ πιο δροσερός ο καυτός αέρας από τα ψυγεία λόγω εμπλούτισης με βενζίνη του μίγματος σε κάποιες στροφές το ακούω αλλά η διαφορά στην αίσθηση στο σώμα θα είναι ελάχιστη. Το πρόβλημα θα παραμείνει σχεδόν αυτούσιο.

Χαμηλά σκροτσαρισμα υπάρχει στα 800? Εμένα είναι μαμά και είναι το πιο smooth μηχανάκι που είχα ποτέ στις χαμηλές. Κυριολεκτικά αφήνεις τη πρώτη στο ρελαντί και το αφήνεις να προχωράει. Είναι σερβαρισμενο το μηχανάκι? Τι χρονολογίας είναι?

Οι κραδασμοί από το μοτέρ που ξεκινάνε εκεί κάπου 5500rpm είναι απευθείας αποτέλεσμα της σχεδίασης του. Στρόφαλος με χρονισμό 360 που σημαίνει ανεβοκατεβαίνουν τα πιστόνια μαζί. Είναι ουσιαστικά ένα 800cc μονοκύλινδρο απλά με 2 κυλίνδρους. Ναι έχει αντικραδασμικο και κάνει ότι μπορεί αλλά η εν γένει φιλοσοφία του rotax και η σχεδίαση είναι αυτή. Δεν ξέρω πως μπορεί μια χαρτογράφηση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει και κινούνται τα κινούμενα μέρη στο μοτέρ. Υπάρχει περίπτωση δηλαδή η bmw να έχει εξοπλισει με χάρτες την ecu που να δημιουργούν κραδασμό? Βάσει ποιας μηχανικής μπορεί η ρύθμιση του αβανς και ίσως της ποσότητας σε μικρό βαθμό καυσίμου να δημιουργήσει κραδασμό? Αν κάποιος ξέρει κάτι πάνω σε αυτό το έχει ψάξει η έχει δει οντως διαφορά πάνω σε αυτό που να μην είναι placebo να το συζητήσουμε. Κατανοώ πως λόγω προδιαγραφών μπορεί σε κάποιο εύρος στροφων να έχει μείνει πιο στεγνό ίσως το μηχανάκι και να κανει πιο βίαιη καύση ας πούμε και αυτό με την χαρτογράφηση να εξομαλυνθεί αλλά να γίνει ξαφνικά το μοτέρ τετρακύλινδρο σε λειτουργία αυτό θα ήθελα να το δω!Μάλιστα θα ήθελα να οδηγήσω ένα 800 με αναβάθμιση στην ecu αν εβρισκα την ευκαιρία να δω τις διαφορές.
Καταρχήν στο θέμα σκορτσαρισματος, πολλές φορές είτε σε αργή οδήγηση εντός πόλης ή στο χώμα, πρέπει να παίξεις με συμπλέκτη όταν κατεβαίνουν οι στροφές.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό σε φουρκέτες όπου πας με δεύτερα πχ και στο άνοιγμα του γκαζιού, φέρνει ένα σκορτσαρισμα.
Δεν είναι σαν το σκορτσαρισμα των μόνο κυλίνδρων,αλλά υπάρχει.
Από ότι έχω καταλάβει στο παρελθόν είχες κυρίως εντουροειδη μηχανάκια οπότε ίσως γι'αυτό να σου φαίνεται οκ.
Θέμα συνήθειας ίσως.
Δεν μιλάω να είσαι με μια ταχύτητα πάνω από ότι πρέπει.
Μιλάμε για νορμάλ εύρος στροφών.
Η πρώτη του είναι λίγο μακριά νομίζω για χωμάτινη οδήγηση πχ.
Κυρίως όταν πας αργά στο χώμα,σε τεχνικά κομμάτια.
Όσον αφορά τους κραδασμούς,δεν θέλησε κανείς να γίνει αυτοκίνητο.
Μην υπερβάλλουμε.
Ναι είναι όντως smooth στο μεγαλύτερο μέρος των στροφών αλλά στο σημείο εκείνο πριν των 5000 στροφών είναι ενοχλητικό. σε ταξίδι κάθεται στην ταχύτητα που πολλοί ταξιδεύουν για ώρα και είναι σπαστικό.
Αν ήταν πάνω από τα 150 χλμ πχ δεν θα είχα κανένα θέμα.
Για το θέμα της ζέστης,το είχα διαβάσει όταν το είχες γράψει, νομίζω δεν είχα το μηχανάκι ακόμα,αλλά θυμάμαι ότι πρέπει να γίνουν κάποιες πατέντες στις βάσεις των φλας;
Αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη είναι από μνήμης.
Όσοι έχουν επαναπρογραμμματισει την ecu στον Γιάννη λένε πως όλα αυτά βελτιώνονται.
Τώρα αν αληθεύει η όχι και σε ποιο βαθμό,ας μας πουν,δεν έχω εικόνα.
Το μηχανάκι είναι του 11 έχει 78.000 χλμ , πέρυσι τέτοια εποχή έκανε γενικό σέρβις.
Στα 80 θα δούμε και τις βαλβίδες ως οφείλουμε.
Είναι κάποια πράγματα που μπορεί να φαίνονται ασήμαντα σε κάποιους αλλά αν τα έχεις κάθε μέρα και σπαζεσαι είναι σημαντικά.
Εγώ είμαι σε φάση να σκέφτομαι την αγγελία για όλα τα παραπάνω.
Απλά δεν βρίσκω τι άλλο μπορώ να πάρω :wacky:
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Καλημέρα omega

Σκεπτικισμός γενικά υπάρχει, αρκεί να μπεις στα αγγλόφωνα σαιτς. Προφανώς, αυτό δεν λέει κάτι για το τελικό προϊόν του Γιάννη ή για οποιοδήποτε άλλο.

Τα προβλήματα που περιγράφεις στο δικό (7/00 - 1150GS) μου δεν υπήρχαν. Το τσιπακι μπήκε καθαρά για λόγους βελτιωσης μόλις το πήρα πριν 4 χρόνια, στα 83κ χλμ και τώρα έχει 152k χλμ. Μαζί με αυτό, έγιναν και διάφορα άλλα όπως μπεκ από 1200, αγορά μηχανήματος για σώματα γκαζιων έτσι ώστε πάντα να είναι κομπλέ ρυθμισμένα, ρύθμισμα TPS κλ. Σε αυτό το σημείο να σου πω ότι μηχανικός δεν έχει ακουμπήσει τη μηχανή γιατί όλα τα κάνουμε μόνοι μας. Βελτίωση δεν έχω δει από τίποτα, πλην της καλής ρύθμισης των σωμάτων γκαζιού και του Κιτ επιδιόρθωσης τους από τον Ρουμάνο Dan.

Προς Θεού, δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση, ειδικά ενω είσαι ευχαριστημένος, όπως είπα και στον φίλο παραπάνω.
Νικόλα μου νομίζω ζήτησες πολλά από ένα μηχανάκι ενώ μάλλον ήθελες άλλο.


ΔΕΝ "ζήλεψα" άλλη μηχανή όσο είχα το 1150,ούτε μπήκα στη διαδικασία να ψάχνω για σώματα ψεκασμού, εισαγωγές,κεφαλές,εκκεντροφόρους ή ότι άλλο μπορεί να πειράξει κάποιος στο R1150GS βάζοντας από άλλη έκδοση κλπ.

Θεωρώ το chip του Γιάννη,σε μαμά κατάσταση,με αλλαγμένο φίλτρο αέρα
ή και τελικό,ότι πιο ουσιαστικό για την ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα της και την αξιοποίηση χαμηλά των κυβικών της.

Στο ερώτημα του φίλου akis69 για το F800GS τα έχει πει όλα το μέλος που έκανε το 2016 την επαναχαρτογράφηση ΕΔΩ

Ελπίζω να δίνει πρόσβαση χωρίς εγγραφή..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
sorry για το off topic αλλα ο τιτλος μου εφερε στο μυαλο εποχες πριν απο 30 χρονια που τσιπαραμε τα play station 1+2 γιατι τα γνησια παιχνιδια ηταν πανακριβα....:ha:ha
Και τα σημερινά μηχανάκια, play station έχουν γίνει!!!! Αναβαθμίσεις, τσιπαρισματα, software..... :ha
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
Από αρχαιότατους χρόνους γινόταν να βλέπετε τα άγνωστα πλέον για πολλούς ζιγκλερ ο κατασκευαστής ομως κάτι ξερει παρά πάνω από όλους μας
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Στο ερώτημα του φίλου akis69 για το F800GS τα έχει πει όλα το μέλος που έκανε το 2016 την επαναχαρτογράφηση ΕΔΩ

Ελπίζω να δίνει πρόσβαση χωρίς εγγραφή..
Το συγκεκριμένο τίναξε τα πέταλα και άλλαξε κινητήρα
Δεν λέω ότι έφταιγε το chip
Όπως και να χει το σκέφτεσαι δίπλα...
Τα μοτέρ των 800 είναι δυσεύρετα

Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καταρχήν στο θέμα σκορτσαρισματος, πολλές φορές είτε σε αργή οδήγηση εντός πόλης ή στο χώμα, πρέπει να παίξεις με συμπλέκτη όταν κατεβαίνουν οι στροφές.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό σε φουρκέτες όπου πας με δεύτερα πχ και στο άνοιγμα του γκαζιού, φέρνει ένα σκορτσαρισμα.
Δεν είναι σαν το σκορτσαρισμα των μόνο κυλίνδρων,αλλά υπάρχει.
Από ότι έχω καταλάβει στο παρελθόν είχες κυρίως εντουροειδη μηχανάκια οπότε ίσως γι'αυτό να σου φαίνεται οκ.
Θέμα συνήθειας ίσως.
Δεν μιλάω να είσαι με μια ταχύτητα πάνω από ότι πρέπει.
Μιλάμε για νορμάλ εύρος στροφών.
Η πρώτη του είναι λίγο μακριά νομίζω για χωμάτινη οδήγηση πχ.
Κυρίως όταν πας αργά στο χώμα,σε τεχνικά κομμάτια.
Όσον αφορά τους κραδασμούς,δεν θέλησε κανείς να γίνει αυτοκίνητο.
Μην υπερβάλλουμε.
Ναι είναι όντως smooth στο μεγαλύτερο μέρος των στροφών αλλά στο σημείο εκείνο πριν των 5000 στροφών είναι ενοχλητικό. σε ταξίδι κάθεται στην ταχύτητα που πολλοί ταξιδεύουν για ώρα και είναι σπαστικό.
Αν ήταν πάνω από τα 150 χλμ πχ δεν θα είχα κανένα θέμα.
Για το θέμα της ζέστης,το είχα διαβάσει όταν το είχες γράψει, νομίζω δεν είχα το μηχανάκι ακόμα,αλλά θυμάμαι ότι πρέπει να γίνουν κάποιες πατέντες στις βάσεις των φλας;
Αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη είναι από μνήμης.
Όσοι έχουν επαναπρογραμμματισει την ecu στον Γιάννη λένε πως όλα αυτά βελτιώνονται.
Τώρα αν αληθεύει η όχι και σε ποιο βαθμό,ας μας πουν,δεν έχω εικόνα.
Το μηχανάκι είναι του 11 έχει 78.000 χλμ , πέρυσι τέτοια εποχή έκανε γενικό σέρβις.
Στα 80 θα δούμε και τις βαλβίδες ως οφείλουμε.
Είναι κάποια πράγματα που μπορεί να φαίνονται ασήμαντα σε κάποιους αλλά αν τα έχεις κάθε μέρα και σπαζεσαι είναι σημαντικά.
Εγώ είμαι σε φάση να σκέφτομαι την αγγελία για όλα τα παραπάνω.
Απλά δεν βρίσκω τι άλλο μπορώ να πάρω :wacky:
Καθόλου ασήμαντα δεν τα βρίσκω ίσα ίσα!!! Κι εγώ άμα δεν έβρισκα λύση για την ζέστη που έφερνε το μοτέρ θα το είχα πουλήσει εδώ και πολύ καιρό. Αν κοιτάξεις ξανά το τοπικ που ανέφερα την πατέντα,βασικά το τοπικ το γνωστό ξέρεις θα δεις πως ο φίλος Νίκος nickaoua11 πήρε τη λύση αυτή και χωρίς να κάνει το ίδιο με μένα που αφαίρεσα όλο το πλαστικό αυτό κομμάτι άνοιξε 2 μεγάλες τρύπες να περνάει ο αέρας και δεν χρειάστηκε να αλλάξει θέσεις σε φλας.

Σχετικά με τους κραδασμούς από το μοτέρ στις ψηλότερες στροφές με αγάπη το λέω, αν θες να ταξιδεύεις πάνω από 140-150 με αυτό το μηχανάκι δεν θα σου κάνει ευχάριστη τη ζωή αν αυτό σε ενοχλεί. Και είναι ο χαρακτήρας του μοτέρ αυτός και μπορεί ενδεχομένως να βελτιωθεί με την χαρτογράφηση αλλά ένα μοτέρ με στρόφαλο 360 περιμένεις αυτό. Κάποιοι όπως.εγω δεν ενοχλούνται η τι έχουν συνηθίσει (η συμβιβαστεί επειδή έχει 100 αλλά καλά το μηχανάκι), άλλοι το πούλησαν και πήγαν σε κάτι πιο smooth.

Τώρα για το σκροτσαρισμα που λες η αλήθεια είναι πως σε στροφές όπως φουρκέτες και κόφτες γενικά να μπορώ να ανοίξω από Δευτέρα δηλαδή με 10-20 χλμ χωρίς να παίξω με τον συμπλέκτη προσωπικά δεν θυμάμαι κανένα μου μηχανάκι να το κάνει χωρίς να κάνει περίεργα. Βασικά δεν ξέρω πως μπορείς να έχεις σωστό έλεγχο εκεί αν δεν έχεις έστω ένα δάχτυλο στο συμπλέκτη. Πράγματι η πρώτη είναι μακρυά και μπορείς σε τέτοιες συνθήκες να παίξεις με πρώτη. Να κοντυνεις σασμάν όπως έχει κάνει ο Τάσος για το χώμα δεν θα σε βολεύει καθώς θα ανεβάσει κι άλλο τις στροφές ταξιδιού.

Κάνε μια προσπάθεια με το μηχανάκι μήπως τα βρείτε. Έχει πολλά χαρίσματα που δεν τα βρίσκεις εύκολα. Εκτός αν έχεις να διαθέσεις για ένα tuareg,strom,890,tenere. Εκεί τα βρίσκεις.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Καθόλου ασήμαντα δεν τα βρίσκω ίσα ίσα!!! Κι εγώ άμα δεν έβρισκα λύση για την ζέστη που έφερνε το μοτέρ θα το είχα πουλήσει εδώ και πολύ καιρό. Αν κοιτάξεις ξανά το τοπικ που ανέφερα την πατέντα,βασικά το τοπικ το γνωστό ξέρεις θα δεις πως ο φίλος Νίκος nickaoua11 πήρε τη λύση αυτή και χωρίς να κάνει το ίδιο με μένα που αφαίρεσα όλο το πλαστικό αυτό κομμάτι άνοιξε 2 μεγάλες τρύπες να περνάει ο αέρας και δεν χρειάστηκε να αλλάξει θέσεις σε φλας.

Σχετικά με τους κραδασμούς από το μοτέρ στις ψηλότερες στροφές με αγάπη το λέω, αν θες να ταξιδεύεις πάνω από 140-150 με αυτό το μηχανάκι δεν θα σου κάνει ευχάριστη τη ζωή αν αυτό σε ενοχλεί. Και είναι ο χαρακτήρας του μοτέρ αυτός και μπορεί ενδεχομένως να βελτιωθεί με την χαρτογράφηση αλλά ένα μοτέρ με στρόφαλο 360 περιμένεις αυτό. Κάποιοι όπως.εγω δεν ενοχλούνται η τι έχουν συνηθίσει (η συμβιβαστεί επειδή έχει 100 αλλά καλά το μηχανάκι), άλλοι το πούλησαν και πήγαν σε κάτι πιο smooth.

Τώρα για το σκροτσαρισμα που λες η αλήθεια είναι πως σε στροφές όπως φουρκέτες και κόφτες γενικά να μπορώ να ανοίξω από Δευτέρα δηλαδή με 10-20 χλμ χωρίς να παίξω με τον συμπλέκτη προσωπικά δεν θυμάμαι κανένα μου μηχανάκι να το κάνει χωρίς να κάνει περίεργα. Βασικά δεν ξέρω πως μπορείς να έχεις σωστό έλεγχο εκεί αν δεν έχεις έστω ένα δάχτυλο στο συμπλέκτη. Πράγματι η πρώτη είναι μακρυά και μπορείς σε τέτοιες συνθήκες να παίξεις με πρώτη. Να κοντυνεις σασμάν όπως έχει κάνει ο Τάσος για το χώμα δεν θα σε βολεύει καθώς θα ανεβάσει κι άλλο τις στροφές ταξιδιού.

Κάνε μια προσπάθεια με το μηχανάκι μήπως τα βρείτε. Έχει πολλά χαρίσματα που δεν τα βρίσκεις εύκολα. Εκτός αν έχεις να διαθέσεις για ένα tuareg,strom,890,tenere. Εκεί τα βρίσκεις.
Θα το ξαναδώ το τοπικ.

Για το ταξίδι δεν θέλω να ταξιδέψω με παραπάνω.
Στον αυτοκινητόδρομο (που δεν τον χρησιμοποιώ συχνά) γύρω στα 130 παίζω.
Είναι εκεί που αρχίζει να τρίζει το μοτορι ακριβώς!
Εννοείται υπάρχει δάχτυλο στην μανέτα του συμπλέκτη αλλά άλλο να χρειαστεί μια φορά ένα Τσικ πάτημα για πιο ομαλή έξοδο/επιτάχυνση και άλλο να παίζεις σε κάθε τέτοια περίπτωση με τον συμπλέκτη αισθητά.
Εγώ από δικυλινδρα μηχανάκια το συγκρίνω με το κλε και με το στρώμ το παλιό κλασικό που είχα.
Το κλε έβγαζε κάποιους κραδασμούς αλλά όχι ιδιαίτερα ενοχλητικούς πέρα από οταν ανέβαιναν τα χλμ πάνω από 120 που είναι λογικό γιατί αρχίζει να ζοριζεται.
Το στρώμ το μαμημενο από την άλλη ήταν πολύ πολύ ήσυχο παντού.
Δυστυχώς μπάτζετ έξτρα δεν υπάρχει, αντιθέτως.αν υπήρχε δεν θα το έψαχνα τόσο.
Κι επειδή είναι ένα όντως πολύ καλό μηχανάκι οβερολ, προσπαθώ να βρω λύσεις για αυτά τα δύο τρία χούγια του για να περνάμε καλύτερα οι δύο μας .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα το ξαναδώ το τοπικ.

Για το ταξίδι δεν θέλω να ταξιδέψω με παραπάνω.
Στον αυτοκινητόδρομο (που δεν τον χρησιμοποιώ συχνά) γύρω στα 130 παίζω.
Είναι εκεί που αρχίζει να τρίζει το μοτορι ακριβώς!
Εννοείται υπάρχει δάχτυλο στην μανέτα του συμπλέκτη αλλά άλλο να χρειαστεί μια φορά ένα Τσικ πάτημα για πιο ομαλή έξοδο/επιτάχυνση και άλλο να παίζεις σε κάθε τέτοια περίπτωση με τον συμπλέκτη αισθητά.
Εγώ από δικυλινδρα μηχανάκια το συγκρίνω με το κλε και με το στρώμ το παλιό κλασικό που είχα.
Το κλε έβγαζε κάποιους κραδασμούς αλλά όχι ιδιαίτερα ενοχλητικούς πέρα από οταν ανέβαιναν τα χλμ πάνω από 120 που είναι λογικό γιατί αρχίζει να ζοριζεται.
Το στρώμ το μαμημενο από την άλλη ήταν πολύ πολύ ήσυχο παντού.
Δυστυχώς μπάτζετ έξτρα δεν υπάρχει, αντιθέτως.αν υπήρχε δεν θα το έψαχνα τόσο.
Αν σου αρχίζει κραδασμό από τα 130 το μηχανάκι θέλει ένα πολύ καλό service. Λαδακι καταρχήν καλό 15W50, φίλτρο αέρα να είναι καθαρό,μπουζακια βέβαια και έλεγχος στα ρεύματα ότι όλα οκ,φυσικά βαλβίδες γιατί αν έχει βγει εκεί κάπου εκτός παίζει να δουλεύει χειρότερα. Τα πάντα όλα. Κι εσύ το είπες είναι ώρα για σερβις. Βασικά μιλάει και το μηχανάκι. Εγώ φαντάσου στα 140 δεν με ενοχλεί καν κάτι από κραδασμό. Βασικά πάνω από τα 160 αρχίζει και με ενοχλεί λίγο αλλά σίγουρα παίζει ρόλο η καλή συντήρηση σε αυτό. Από εκεί ξεκινάς πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο όπως χαρτογράφηση.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Το συγκεκριμένο τίναξε τα πέταλα και άλλαξε κινητήρα
Δεν λέω ότι έφταιγε το chip
Όπως και να χει το σκέφτεσαι δίπλα...
Τα μοτέρ των 800 είναι δυσεύρετα

Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φαντάζομαι θα έχετε διαβάσει πόσα μοτέρ 800S,του street παρέδωσαν επίσης.Μαμά...

Παρέθεσα το πρόσωπο και την άποψη που εξέφρασε όταν έκανε την μετατροπή.
Αν μπορούσε να μας πει συντήρηση καθώς και χρήση... Μετά από πόσο τα τίναξε...

Κι εγώ έβαλα chip όπως κι εκατοντάδες ανά τον κόσμο... Φαντάζομαι ξέραμε τι είχαμε.ΔΕΝ ξύπνησα την επόμενη και είπα:Τους έχω όλους και... τσίτα τον καρπό..

Έχω διαβάσει για 800gs που χτυπιόταν με "ότι έβρισκε" γιατί μπορούσε..
Μετά.....
Αυτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μια μικρή παρέμβαση
Έχω μια μικρή ...εμπειρία ...
Κάποιος φίλος περιέγραψε τον μπόξερ (αεροελαιοψυκτο) σαν τάφο με την έννοια ότι η δομή του είναι τέτοια που η βέλτιστη απόδοση του και ασφάλεια είναι αυτό που παρέχει το εργοστάσιο και μόνο
Τα γρηγορότερα boxer αέρα λαδιού είναι τα s δηλαδή 1100s και 1200s
Διαβάστε τις αλλαγές που έχουν από τα άλλα μπόξερ και θα δείτε ότι είναι άλλα τελείως μοτέρ παντού και φυσικά με την υψηλότερη ασφάλεια αλλά και απόδοση
Δεν θέλω να αμφισβητήσω τις προσπάθειες που γίνονται από πολλους καθόλα καλούς συντρόχους απλά παραθέτω την γνώμη μου με κάποια επιχειρήματα
 
Top Bottom