Καταρχήν στο θέμα σκορτσαρισματος, πολλές φορές είτε σε αργή οδήγηση εντός πόλης ή στο χώμα, πρέπει να παίξεις με συμπλέκτη όταν κατεβαίνουν οι στροφές.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό σε φουρκέτες όπου πας με δεύτερα πχ και στο άνοιγμα του γκαζιού, φέρνει ένα σκορτσαρισμα.
Δεν είναι σαν το σκορτσαρισμα των μόνο κυλίνδρων,αλλά υπάρχει.
Από ότι έχω καταλάβει στο παρελθόν είχες κυρίως εντουροειδη μηχανάκια οπότε ίσως γι'αυτό να σου φαίνεται οκ.
Θέμα συνήθειας ίσως.
Δεν μιλάω να είσαι με μια ταχύτητα πάνω από ότι πρέπει.
Μιλάμε για νορμάλ εύρος στροφών.
Η πρώτη του είναι λίγο μακριά νομίζω για χωμάτινη οδήγηση πχ.
Κυρίως όταν πας αργά στο χώμα,σε τεχνικά κομμάτια.
Όσον αφορά τους κραδασμούς,δεν θέλησε κανείς να γίνει αυτοκίνητο.
Μην υπερβάλλουμε.
Ναι είναι όντως smooth στο μεγαλύτερο μέρος των στροφών αλλά στο σημείο εκείνο πριν των 5000 στροφών είναι ενοχλητικό. σε ταξίδι κάθεται στην ταχύτητα που πολλοί ταξιδεύουν για ώρα και είναι σπαστικό.
Αν ήταν πάνω από τα 150 χλμ πχ δεν θα είχα κανένα θέμα.
Για το θέμα της ζέστης,το είχα διαβάσει όταν το είχες γράψει, νομίζω δεν είχα το μηχανάκι ακόμα,αλλά θυμάμαι ότι πρέπει να γίνουν κάποιες πατέντες στις βάσεις των φλας;
Αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη είναι από μνήμης.
Όσοι έχουν επαναπρογραμμματισει την ecu στον Γιάννη λένε πως όλα αυτά βελτιώνονται.
Τώρα αν αληθεύει η όχι και σε ποιο βαθμό,ας μας πουν,δεν έχω εικόνα.
Το μηχανάκι είναι του 11 έχει 78.000 χλμ , πέρυσι τέτοια εποχή έκανε γενικό σέρβις.
Στα 80 θα δούμε και τις βαλβίδες ως οφείλουμε.
Είναι κάποια πράγματα που μπορεί να φαίνονται ασήμαντα σε κάποιους αλλά αν τα έχεις κάθε μέρα και σπαζεσαι είναι σημαντικά.
Εγώ είμαι σε φάση να σκέφτομαι την αγγελία για όλα τα παραπάνω.
Απλά δεν βρίσκω τι άλλο μπορώ να πάρω