Φθορά μπροστινού ελαστικού σε F800GS

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Στη μηχανή αυτή παρατήρησα ότι το μπροστινό λάστιχο τελειώνει πολύ γρηγορότερα από το πίσω.
Συγκεκριμένα το πίσω έχει ακόμα σχεδόν το μισό πέλμα (βγάζει άλλα 5000 χλμ) ενώ μπροστά έχει γίνει σλίκ ! παρά την πισόβαρη κατανομή βάρους από την μάνα της.
Αυτό το παρατήρησα με Tourance αλλά και Anakee που έβαζα παλιότερα. Εννοείται με σωστές πιέσεις , ζυγοστάθμιση , δείκτης ταχύτητας κλπ.
Φρενάρω πολύ με το μπροστά αλλά νομίζω όλοι μας το κάνουμε αυτό.
Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι ανάλογο ::
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Εμενα συνήθως βγάζει 1 μπροστινό, 2-3 πισίνα …
Περίεργο ακούγεται … σου «τραβάει» καθόλου ;
 
Reactions: Noe

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Δεν μπορώ να το πω με σιγουριά γτ την έχω ένα χρόνο την μηχανή, αλλά τα anakee που φόραγε με την αγορά παρατηρήσα αυτό το πράγμα, το πισω ήταν σε καλη κατάσταση έβγαζε μια 4-5 Χιλ χιλιόμετρα ενώ το μπροστινό ήταν για πετάμα...
 
Reactions: dan

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δλδ 1 μπροστινό ελαστικο ανά μισό πισινό.. o_O
Σίγουρα μετράς σωστά πιέσεις κ ανά τακτά διαστήματα;
Μήπως εσύ βάζεις σωστά αλλά αυτό χάνει;
Ποσο το βρίσκεις κάτω από το κανονικό κάθε Φορά που βάζεις Αέρα;
 
Reactions: dan

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...ομολογώ ότι έχω την ίδια συμπεριφορά με περισσότερο τρακτερωτά ελαστικά όμως,
TKC-80 και ΜΤ-21,
που έχω χρησιμοποιήσει στο Dakar,
το οποίο αποτελεί καθημερινό μεταφορικό, όπερ το μπροστινό φρένο χρησιμοποιείται κατά κόρον.
Με +2psi βελτιώνεται κάπως η κατάσταση του ρυθμού φθοράς.
/// Β
 
Reactions: dan

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Δλδ 1 μπροστινό ελαστικο ανά μισό πισινό.. o_O
Σίγουρα μετράς σωστά πιέσεις κ ανά τακτά διαστήματα;
Μήπως εσύ βάζεις σωστά αλλά αυτό χάνει;
Ποσο το βρίσκεις κάτω από το κανονικό κάθε Φορά που βάζεις Αέρα;
Οι πιέσεις είναι τσεκαρισμένες συνέχεια , άλλωστε δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο , συμβαίνει εδώ και χρόνια με πολλές αλλαγές ελαστικών.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Οι πιέσεις είναι τσεκαρισμένες συνέχεια , άλλωστε δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο , συμβαίνει εδώ και χρόνια με πολλές αλλαγές ελαστικών.
Όταν λες πιέσεις πόσο εννοείς χώμα και άσφαλτο;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
όχι δεν τραβάει .... τώρα με τρέλανες ! δυο πισινά ... o_O
Αυτή είναι η αναλογία συνήθως...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στη μηχανή αυτή παρατήρησα ότι το μπροστινό λάστιχο τελειώνει πολύ γρηγορότερα από το πίσω.
Συγκεκριμένα το πίσω έχει ακόμα σχεδόν το μισό πέλμα (βγάζει άλλα 5000 χλμ) ενώ μπροστά έχει γίνει σλίκ ! παρά την πισόβαρη κατανομή βάρους από την μάνα της.
Αυτό το παρατήρησα με Tourance αλλά και Anakee που έβαζα παλιότερα. Εννοείται με σωστές πιέσεις , ζυγοστάθμιση , δείκτης ταχύτητας κλπ.
Φρενάρω πολύ με το μπροστά αλλά νομίζω όλοι μας το κάνουμε αυτό.
Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι ανάλογο ::
Μήπως έχεις κατεβάσει τιμονόπλακες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν νομίζω πως μπορώ να απαντήσω καθώς 3 χρόνια που έχω το 800 έχω κάνει αλχημείες με τα λάστιχα. Ζευγάρι ζευγάρι τώρα έβαλα θα το παρατηρήσω αυτό που λες. Περίεργο βέβαια μου ακούγεται. Με τεποζιτο κάτω από τη σέλα μαλακές αναρτήσεις 21 τροχο που δεν φορτίζεται και τρελα πως γκενεν ατο??

 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Μήπως έχεις κατεβάσει τιμονόπλακα
έχω κατεβάσει ελάχιστα , λιγότερο από εκατοστό αλλά έχω και αποστάτες τιμονιού, δεν μπορεί να φταίει αυτό.
Ψάχνοντας βλέπω ότι το έχουν παρατηρήσει και άλλοι.
Υποψιάζομαι ότι οφείλεται κυρίως στον τρόπο οδήγησης δηλαδή αποφυγή ατελείωτων ευθειών και οδήγηση κυρίως σε στροφιλίκη (!) με γρήγορο ρυθμό .
Έτσι φορτίζεται συνεχώς ο μπροστινός τροχός λόγο μεγάλης διαδρομής πιρουνιού και της χρήσης συνεχώς μπροστινού φρένου ρίχνει το βάρος μπροστά.
maybe !
 
Τελευταία επεξεργασία:

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Δεν νομίζω πως μπορώ να απαντήσω καθώς 3 χρόνια που έχω το 800 έχω κάνει αλχημείες με τα λάστιχα. Ζευγάρι ζευγάρι τώρα έβαλα θα το παρατηρήσω αυτό που λες. Περίεργο βέβαια μου ακούγεται. Με τεποζιτο κάτω από τη σέλα μαλακές αναρτήσεις 21 τροχο που δεν φορτίζεται και τρελα πως γκενεν ατο??


Έλα ντέ !

απαντώ με παροιμία από το χωριό : "κάνε με μάντη να σε κάνω πλούσιο" !!
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Το επιβεβαιώνω με mt21 μπροστά και e09 πίσω.Θελω 2μπροστα 1πισω
Βέβαια το mt είναι πολύ πιο μαλακό από το πίσω e09
Σε 800αρι φίλου με tkc80 δεν είχε τέτοιο θέμα
Πήγαινε 1 μπροστά 2 πίσω. Το 70% πόλη

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εξαρτάται τον τρόπο οδήγησης του καθενός και που . Δν έχω παρατηρήσει κάτι τόσα χρόνια . Βέβαια εγώ είμαι κ 70 κιλά και ίσως να μην φαίνεται η φθορά τόσο γρήγορα . Πάντως στα str ήθελα ένα μπροστά δυο πίσω . Σε όλα τα υπόλοιπα ασφαλτινα πάντα μαζί ήθελαν αλλαγή.
 
Reactions: dan

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
έχω κατεβάσει ελάχιστα , λιγότερο από εκατοστό αλλά έχω και αποστάτες τιμονιού, δεν μπορεί να φταίει αυτό.
Ψάχνοντας βλέπω ότι το έχουν παρατηρήσει και άλλοι.
Υποψιάζομαι ότι οφείλεται κυρίως στον τρόπο οδήγησης δηλαδή αποφυγή ατελείωτων ευθειών και οδήγηση κυρίως σε στροφιλίκη (!) με γρήγορο ρυθμό .
Έτσι φορτίζεται συνεχώς ο μπροστινός τροχός λόγο μεγάλης διαδρομής πιρουνιού και της χρήσης συνεχώς μπροστινού φρένου ρίχνει το βάρος μπροστά.
maybe !
5-8 mm είναι αρκετά ώστε να αλλάξουν οι δυνάμεις που ασκούνται στο μπροστινό σύστημα. Αν μάλιστα έχεις και αυξημένη προφόρτιση στο αμορτισέρ τότε είναι λογικό να φορτίζεται περισσότερο ο μπροστινός τροχός. Και επειδή έχει πίσω το ρεζερβουάρ είναι πιθανό και αυτό.

Αυτό που λες για τα στροφιλίκια έχει ουσία αν τρώγεται το μπροστινό λάστιχο στα πλαϊνά. Αν εχει σημαντική φθορά στο κέντρο μάλλον δεν εχει να κάνει με αυτό ή με τον τρόπο οδήγησης.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
5-8 mm είναι αρκετά ώστε να αλλάξουν οι δυνάμεις που ασκούνται στο μπροστινό σύστημα. Αν μάλιστα έχεις και αυξημένη προφόρτιση στο αμορτισέρ τότε είναι λογικό να φορτίζεται περισσότερο ο μπροστινός τροχός. Και επειδή έχει πίσω το ρεζερβουάρ είναι πιθανό και αυτό.

Αυτό που λες για τα στροφιλίκια έχει ουσία αν τρώγεται το μπροστινό λάστιχο στα πλαϊνά. Αν εχει σημαντική φθορά στο κέντρο μάλλον δεν εχει να κάνει με αυτό ή με τον τρόπο οδήγησης.
Η φθορά είναι ομοιόμορφη σε όλη την κορώνα. Το κατέβασμα στις τιμονόπλακες αντισταθμίζεται απο τους αποστάτες τιμονιού . Προφόρτιση έχω ελάχιστη (υπολογισμένη με sag). Τα περισσότερα χλμ τα κάνω με αποσκευές σε επαρχιακούς στενούς και με στροφές.
 
Top Bottom