Το κατέβασμα στις τιμονοπλακες επηρεάζει τη γεωμετρία της μηχανής, και ρίχνει πιο πολύ βάρος στο μπροστινό!Η φθορά είναι ομοιόμορφη σε όλη την κορώνα. Το κατέβασμα στις τιμονόπλακες αντισταθμίζεται απο τους αποστάτες τιμονιού . Προφόρτιση έχω ελάχιστη (υπολογισμένη με sag). Τα περισσότερα χλμ τα κάνω με αποσκευές σε επαρχιακούς στενούς και με στροφές.
Οι αποστάτες τιμονιού, το μόνο που κάνουν είναι να αλλάζουν την "θέση" οδήγησης του οδηγού και όχι να ρίχνουν βάρος στο μπροστινό σύστημα!
Δεν είναι το ίδιο!!!