"Φρεσκάρισμα" κεφαλών gs1200

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν συμφωνείς ότι κοντά στα 200000 χλμ....ένα μοτέρ χρειάζεται τρίψιμο βαλβίδες και τσιμουχακια??
Τουλαχιστον

advφον!!
Συμφωνω Κωστα στο οτι καποια στιγμη εννοειται οτι θα χρειαστει. Δεν συμφωνω με τα χλμ.
Δεν συμφωνω στο να λεει ενας, στα 60.000 πρεπει να γινετε αυτο, αλλος στα 115.000 να γινετε αυτο και αλλος στα 170.000 να γινετε εκεινο!
Αναλογα την χρηση που κανει ο καθενας στην μηχανη του ή στο αυτοκινητο του, εκεινο θα του "μιλησει" μονο του!
Δεν υπαρχουν χιλιομετρικα προκαθορισμενα ορια!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνω Κωστα στο οτι καποια στιγμη εννοειται οτι θα χρειαστει. Δεν συμφωνω με τα χλμ.
Δεν συμφωνω στο να λεει ενας, στα 60.000 πρεπει να γινετε αυτο, αλλος στα 115.000 να γινετε αυτο και αλλος στα 170.000 να γινετε εκεινο!
Αναλογα την χρηση που κανει ο καθενας στην μηχανη του ή στο αυτοκινητο του, εκεινο θα του "μιλησει" μονο του!
Δεν υπαρχουν χιλιομετρικα προκαθορισμενα ορια!
Οταν μιλαω με εναν επαγγελματια οπως εισαι εσυ, δεν μπορω παρα να συμφωνησω....
Στην δικη μου περιπτωση ομως, αν ειχα κανει πιο νωρις το 'ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ'....... θα ειχα γλυτωσει 400 ευρω απο τις καινουργιες βαλβιδες:oops:
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Γιατί δεν πατάγανε καλά από πιο πριν χιλιόμετρα και τις "έκαψε" ?
Έχεις καμιά φωτογραφία από κοντά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί δεν πατάγανε καλά από πιο πριν χιλιόμετρα και τις "έκαψε" ?
Έχεις καμιά φωτογραφία από κοντά.
Δεν έχω άλλη φώτο. ..
Αλλά είναι σίγουρο ότι αν είχα κάνει την εργασία μερικές χιλιάδες χλμ πριν, οι βαλβίδες θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οταν μιλαω με εναν επαγγελματια οπως εισαι εσυ, δεν μπορω παρα να συμφωνησω....
Στην δικη μου περιπτωση ομως, αν ειχα κανει πιο νωρις το 'ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑ'....... θα ειχα γλυτωσει 400 ευρω απο τις καινουργιες βαλβιδες:oops:
Θα συμφωνησω!
Υπαρχει και ο αντιποδας:
Απο gsforum εποχη, τοτε που "ακουγονταν" πολυ οι δισκοι στα gs θυμασαι που ηθελες να αντικαταστησεις ή να ελεγξεις τον δισκο σου;
Σε απετρεψε ο μηχανικος τοτε.
Μεχρι σημερα εχεις περι τα 185.000χλμ με τον ιδιο δισκο;).
Τοτε νομιζω ειχες περι τα 100.000χλμ. Αν ειχες ακουσει το "κλιμα" της τοτε εποχης, δεν θα ειχες κανει τζαμπα εξοδα; Δεν θα ειχες "καψει" 85.000χλμ απο τον τωρινο δισκο;
Απο τον δισκο γλυτωσες χρηματα. Δεν ακουγες την μηχανη σου,μα ευτυχως ακουσες τον μηχανικο σου. Τωρα οσο αφορα τα του φρεσκαρισματος, το οτι εδωσες 400€ παραπανω, πιστευω οτι καποια συμπτωματα θα ειχε νωριτερα η μηχανη σου! Δεν διαγνωστικαν εγκαιρως και μεγαλωσε το προβλημα δυστυχως:(!

Αυτα που εγραψα για τον δισκο σου, αν κατι θυμαμαι λαθος, διορθωσε με, γιατι σιγουρα εσυ ξερεις καλυτερα:)!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα συμφωνησω!
Υπαρχει και ο αντιποδας:
Απο gsforum εποχη, τοτε που "ακουγονταν" πολυ οι δισκοι στα gs θυμασαι που ηθελες να αντικαταστησεις ή να ελεγξεις τον δισκο σου;
Σε απετρεψε ο μηχανικος τοτε.
Μεχρι σημερα εχεις περι τα 185.000χλμ με τον ιδιο δισκο;).
Τοτε νομιζω ειχες περι τα 100.000χλμ. Αν ειχες ακουσει το "κλιμα" της τοτε εποχης, δεν θα ειχες κανει τζαμπα εξοδα; Δεν θα ειχες "καψει" 85.000χλμ απο τον τωρινο δισκο;
Απο τον δισκο γλυτωσες χρηματα. Δεν ακουγες την μηχανη σου,μα ευτυχως ακουσες τον μηχανικο σου. Τωρα οσο αφορα τα του φρεσκαρισματος, το οτι εδωσες 400€ παραπανω, πιστευω οτι καποια συμπτωματα θα ειχε νωριτερα η μηχανη σου! Δεν διαγνωστικαν εγκαιρως και μεγαλωσε το προβλημα δυστυχως:(!

Αυτα που εγραψα για τον δισκο σου, αν κατι θυμαμαι λαθος, διορθωσε με, γιατι σιγουρα εσυ ξερεις καλυτερα:)!
Καλά τα λες....Με μόνη διαφορά ότι ακουγόταν το pressdirect και δεν πατιναρε ο δίσκος.
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα.
Ο μηχανικός είχε δίκιο.


advφον!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το press direct δεν θυμομουν καλα, το οτι δεν πατιναριζε ηταν σιγουρο;)!
Σε αυτο που πρεπει να συμφωνησουμε ειναι ενα: Δεν υπαρχουν συγκεκριμενα χλμ για ορισμενες εργασιες!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αυτό το pressdirect είχε μπερδέψει πολύ κόσμο γιατί τα του 2008 και 2009 πηγαίναν ουρά στο μάστορα.
Έλα όμως που του 2007 και πριν είναι άλλο πράμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το press direct δεν θυμομουν καλα, το οτι δεν πατιναριζε ηταν σιγουρο;)!
Σε αυτο που πρεπει να συμφωνησουμε ειναι ενα: Δεν υπαρχουν συγκεκριμενα χλμ για ορισμενες εργασιες!
Η δημιουργία αυτού του θέματος έγινε για να δείξω την κατάσταση των κεφαλών μετά από τόσα χλμ και φυσικά όχι να προτρεψω κάποιους να ανοίξουν μοτερ.
Τρία μοτερ φίλων που είναι κοντά στα χλμ τα δικά μου, κάρφωσαν βαλβίδες εξαγωγης.
Τι να πει κανείς? ??
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Μήπως ξέρεις αν είχαν εμφανίσει σημάδια.
Έσπαγαν τον καρπό ή είναι εκδρομική τύποι φυσιολάτρες λουλουδάκια πεταλούδες.
Ο Παναγιωτίδης τις κάρφωσε πολύ πιο πριν αλλά συντόνιζε πολύ ψηλά.
Τώρα από φθορά στα ελατήρια να τις καρφώσει από φθορά βαλβίδας - έδρας γιατί μήπως πέταξε την έδρα.
Αν είχαν τόσο φθορά οι βαλβίδες δεν είχαν απώλεια δύναμης.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η δημιουργία αυτού του θέματος έγινε για να δείξω την κατάσταση των κεφαλών μετά από τόσα χλμ και φυσικά όχι να προτρεψω κάποιους να ανοίξουν μοτερ.
Τρία μοτερ φίλων που είναι κοντά στα χλμ τα δικά μου, κάρφωσαν βαλβίδες εξαγωγης.
Τι να πει κανείς? ??
Εσυ καλα τα ειπες! Εκεινο το ποσταρισμα που μου εδωσε το "ερεθισμα" ειναι του παλιοπαιδου του Φοινικα:p, που ειπε οτι ειναι must να γινει αυτο σε αυτα τα χλμ!!!
Το κιτρινο βελος φταιει για ολα:D:D:D!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό το pressdirect είχε μπερδέψει πολύ κόσμο γιατί τα του 2008 και 2009 πηγαίναν ουρά στο μάστορα.
Έλα όμως που του 2007 και πριν είναι άλλο πράμα.
Εμενα ειναι του 04, και στα 113.000χλμ διελυσε το press direct. Ο δισκος απο φθορα ειχε μηδαμινη!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εσυ καλα τα ειπες! Εκεινο το ποσταρισμα που μου εδωσε το "ερεθισμα" ειναι του παλιοπαιδου του Φοινικα:p, που ειπε οτι ειναι must να γινει αυτο σε αυτα τα χλμ!!!
Το κιτρινο βελος φταιει για ολα:D:D:D!!!
Έτσι είναι αυτό το παλιοπουλο. ...ερεθίζει :D
Αλλά το γράφει ξεκάθαρα. ..
..προσωπική μου γνώμη! !!!;)
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Εμενα ειναι του 04, και στα 113.000χλμ διελυσε το press direct. Ο δισκος απο φθορα ειχε μηδαμινη!
Στο καρέ ?
Η μέσα εδώ ?




Από τον 9 του 2005 η BMW έχει αλλάξει κωδικό σε αυτά.
Πάντως δεν ακούγεται συχνά πρόβλήματα εκεί στα προ του 2008
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα πω πάλι προσωπική γνώμη !!!!!!!
Κινητήρες που έχουν πάνω απο 120000χλμ αν τους φρέσκαρεις τις κεφαλές Τσιμουχακια κλπ αν τους αλλάξεις και ελατηρια μπιστονιου και κουζίνετα καθώς και ελεχγος των γλιστρών θεωρώ οτι μονο καλο τους κανείς για την μακροζωία τους !!!!!!!
Και μια ερώτηση !!!!
Πως θα ελέγξεις σωστά μετα 120000χλμ
Την κατάσταση των πλαστικών γλυστρων ;;;;;
Βέβαια τα μποξέρ πάνε και με σπασμένες
Γλυστρες ενίοτε
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Απο την στιγμή που θα πάρεις μια μηχανή καινούργια και θα την βάλεις μπρος ξεκινάνε οι φυσιολογικές φθορές
Απο την άλλη αναλογίζομαι ποσά χρήματα ρίχνει καποιος σε διαφορά αξεσουάρ αναμφίβολου βασικής χρησιμότητας και μετα απο 120000χλμ σκεφτετε τα 600 -700 ευρώ που θα του κρατήσουν τον κινητήρα για αλλα 120000χλμ ζωντανό και υγειη
Παντα λέω προσωπικές μου απόψεις !!!!!

Από αδιευκρίνιστο !!!!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Συμφωνώ στο αντί να δίνεις λεφτά για παπαριές ρίξε τα στο κουμπαρά για ένα Refresh.
Για αυτό και εγώ έδωσα κάτι της και ψώνισα το παρακάτω για να είμαι προπονημένος όταν επέμβω.
Αλλά τα χιλιόμετρα παίζουν ανάλογα την χρήση.

 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
...............
Και μια ερώτηση !!!!
Πως θα ελέγξεις σωστά μετα 120000χλμ
Την κατάσταση των πλαστικών γλυστρων ;;;;;
Βέβαια τα μποξέρ πάνε και με σπασμένες
Γλυστρες ενίοτε
Aπλά αλλάζεις γλύστρες και αλισυδάκια εκκεντροφόρων και ξενοιάζεις για άλλα 120Κ χιλ.
Εκτός των θορύβων που γλυτώνεις, έχεις κέρδος στην ακριβή καύση, άρα απόδοση και οικονομία.
Το κόστος όμως είναι απαγορευτικό, λύνεις κάρτερ για να αλλάξεις σωστά αλυσιδάκια, φλάντζες, τσιμούχες και γλύστες δηλ. κάνεις ενα κανονικό rebuilt στον τσιμεντόλιθο κινητήρα με την τεχνολογία του '60.
Φοβήθηκαν να βάλουν ρουλεμάν και καπελότα εκκεντροφόρων ?
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Καδένες 100€ plus
κουζινέτα στροφάλου 100€ plus
τσιμούχες 50€ plus
γλίστρες κανα 50€ ηντάρη
Αλλά λύσε δέσε μεγάλο κόστος πρέπει να φύγει από πάνω
Τις γλίστρες και καδένες τις βλέπεις άμα βγάλεις κεφαλές.
κουζινέτα μέσα δύσκολα να καταλάβεις θεωρείς ότι έχουν λιγότερη φθορά από αυτά των μπιελών λογικά.
Μπορείς να μετρήσεις την διαφορά του παιξίματος μπρος πίσω του στροφάλου αν είναι εντός ορίων.
Φυσικά από κουζινέτα, μπορείς να αφήσεις τον στρόφαλο στην τύχη του μιας και έχει και ένα στάδιο ρεκτιφιέ 0.25

Άμα πλέξεις με γλίστρες άστα βράστα.
 
Top Bottom