obelix
Μέλος
- Όνομα
- Βαγγέλης
- Μοτό
- Kawasaki
Χαλάνε και τα εργαλεία; Κι όμως χαλάνε και αυτά. Ο λόγος για το C1 που για μένα είναι εργαλείο. Έκαψε φλάντζα κεφαλής και έβαζε νερό στον κύλινδρο. Όπως είναι φυσικό με νερό δε λειτουργεί το μηχανάκι και έτσι με άφησε στο δρόμο. Άσχημο πράγμα να μένεις στο δρόμο. Η Harley νερό δεν έχει ούτε το 1150 GS, ήταν λίγο δύσκολη η βλάβη αυτή για μένα γιατί τα προηγούμενα μηχανάκια μου ήταν αερόψυκτα. Άντε πάλι να κατεβάσω μοτέρ για να το φτιάξω. Σε κάθε μηχανάκι που έχω κατεβάζω και το μοτέρ. Ε δε πέρνω και τα πιο ακριβά, αφού μπορώ και τα φτιάχνω μόνος μου. Ήταν κάτι καινούριο για μένα και έτσι ξεκίνησα με όρεξη.
Ήταν δύσκολο για πρώτη φορά γιατί έχει πολλά πλαστικά και πολλές κρυφές βίδες.
Για να φτάσεις σε ένα καλώδιο πρέπει να λύσεις όλη την δεξιά μεριά.
Και για να λύσεις τη δεξιά μεριά πρέπει να βγάλεις σέλα, πίσω τμήμα, μπαταρία, βάση πινακίδάς. Πολλά βιδάκια, χαμός.
Έγινε ταξινόμηση φυσικά γιατί δε θα έβγαζα άκρη.
Και έτσι μετά από αρκετή ώρα μέχρι να βρώ τις βίδες περίπου στο 2ωρο κατέβηκε το μοτέρ.
Ήταν πολύ βαρύ τι να σας πω. Το παίρνεις παραμάσχαλα και πας βόλτα. Άντε και να το λύσω παραμέσα να δω τι θα βρω. Και αρχίζω. Βγάζω πλαϊνό, βγάζω καπάκι και μέχρι εδώ καλά.
Άντε να δω και το χρονισμό για να μη ψάχνω μετά.
Ωραία δουλειά να το διαλύσω, εύκολη, ευχάριστη, χωρίς σκοτούρες για το πόσο θα σφίξεις και με ποια σειρά.
Και ο φταίχτης της υπόθεσης η φλάντζα στην αριστερή μεριά της φωτογραφίας.
Το μηχανάκι για τα χιλιόμετρά του (50000 περίπου) ήταν πολύ καθαρός. Χωρίς φθορές. Ο κύλινδρος, τα ελατήρια, το πιστόνι, η μπιέλα, η καδένα, οι γλύστρες, η κεφαλή και οι βαλβίδες σε πολύ καλή κατάσταση. Έτσι το μόνο που έκανα ήταν να παραγγείλω φλάντζες.
Ένα καθάρισμα της κεφαλής στο ρεκτιφιέ και ένα τρίψιμο στις βαλβίδες αφού ανοίχτηκε έπρεπε να γίνουν. Να ρυθμιστούν οι βαλβίδες και να πλυθούν-καθαριστούν τα πάντα.
Και έτσι άρχισε η συναρμολόγηση με πολύ προσοχή καθώς ήταν και η πρώτη φορά (στο συγκεκριμένο μηχανάκι).
Ένα ένα τα κομμάτια με προσοχή. Έυκολο μου φάνηκε.
Και ο χρονισμός
Και έκλεισε ο κινητήρας. Τελείωσε η μισή δουλειά. Η άλλη μισή να ανέβει επάνω...
Ακόμα μία φωτογραφία. Εδώ είναι πιο έτοιμος.
Έτσι με την αντίστροφη φορά ξεκίνησε η συναρμολόγηση. Ευτυχώς που είχα τις βίδες με τη σειρά αλλοιώς..... Πρέπει να σας πω ότι ήταν ξεβράκωτο μια εβδομάδα περίπου μέχρι να έρθουν οι φλάντζες. Και έτσι μετά από λίγες ώρες περίπου 4, ήταν έτοιμο.
Και έτσι τακαρισμένο όπως ήταν έβαλα λαδάκι, έβαλα νεράκι και εξαέρωση, τη μπαταρία και έτοιμο να πατήσω μίζα. Πατάω μια φορά τίποτα δε πήρε. Πατάω δεύτερη φορά τζίφος, μουλάρι ο αστραχάν άρχισα να υδρώνω από την αγωνία μου. Πατάω τρίτη φορά και ναι άρχισε να κελαιδάει το μοτόρι. Έκανα την πρώτη δοκιμαστική βόλτα και μόλις σταμάτησα άρχισε να καπνίζει και μύριζε καμένο. Όχ λέω τι μ@λ@κία έκανα; Ευτυχώς είχα ξεχάσει να σφίξω τον τεντωτήρα της καδένας, έχανε λίγο λάδι και το έριχνε στην εξάτμιση. Στη δεύτερη βόλτα όλα καλά. Φυσάει το μηχανάκι. Ηρέμησα, ησύχασα, ανακουφίστικα, όλα καλα πήγαν έτοιμο για δουλειά το εργαλείο. Τελείωσα δεν έχω άλλα μηχανάκια να φτιάξω. Μήπως να πάρω ένα;;;
Ήταν δύσκολο για πρώτη φορά γιατί έχει πολλά πλαστικά και πολλές κρυφές βίδες.
Για να φτάσεις σε ένα καλώδιο πρέπει να λύσεις όλη την δεξιά μεριά.
Και για να λύσεις τη δεξιά μεριά πρέπει να βγάλεις σέλα, πίσω τμήμα, μπαταρία, βάση πινακίδάς. Πολλά βιδάκια, χαμός.
Έγινε ταξινόμηση φυσικά γιατί δε θα έβγαζα άκρη.
Και έτσι μετά από αρκετή ώρα μέχρι να βρώ τις βίδες περίπου στο 2ωρο κατέβηκε το μοτέρ.
Ήταν πολύ βαρύ τι να σας πω. Το παίρνεις παραμάσχαλα και πας βόλτα. Άντε και να το λύσω παραμέσα να δω τι θα βρω. Και αρχίζω. Βγάζω πλαϊνό, βγάζω καπάκι και μέχρι εδώ καλά.
Άντε να δω και το χρονισμό για να μη ψάχνω μετά.
Ωραία δουλειά να το διαλύσω, εύκολη, ευχάριστη, χωρίς σκοτούρες για το πόσο θα σφίξεις και με ποια σειρά.
Και ο φταίχτης της υπόθεσης η φλάντζα στην αριστερή μεριά της φωτογραφίας.
Το μηχανάκι για τα χιλιόμετρά του (50000 περίπου) ήταν πολύ καθαρός. Χωρίς φθορές. Ο κύλινδρος, τα ελατήρια, το πιστόνι, η μπιέλα, η καδένα, οι γλύστρες, η κεφαλή και οι βαλβίδες σε πολύ καλή κατάσταση. Έτσι το μόνο που έκανα ήταν να παραγγείλω φλάντζες.
Ένα καθάρισμα της κεφαλής στο ρεκτιφιέ και ένα τρίψιμο στις βαλβίδες αφού ανοίχτηκε έπρεπε να γίνουν. Να ρυθμιστούν οι βαλβίδες και να πλυθούν-καθαριστούν τα πάντα.
Και έτσι άρχισε η συναρμολόγηση με πολύ προσοχή καθώς ήταν και η πρώτη φορά (στο συγκεκριμένο μηχανάκι).
Ένα ένα τα κομμάτια με προσοχή. Έυκολο μου φάνηκε.
Και ο χρονισμός
Και έκλεισε ο κινητήρας. Τελείωσε η μισή δουλειά. Η άλλη μισή να ανέβει επάνω...
Ακόμα μία φωτογραφία. Εδώ είναι πιο έτοιμος.
Έτσι με την αντίστροφη φορά ξεκίνησε η συναρμολόγηση. Ευτυχώς που είχα τις βίδες με τη σειρά αλλοιώς..... Πρέπει να σας πω ότι ήταν ξεβράκωτο μια εβδομάδα περίπου μέχρι να έρθουν οι φλάντζες. Και έτσι μετά από λίγες ώρες περίπου 4, ήταν έτοιμο.
Και έτσι τακαρισμένο όπως ήταν έβαλα λαδάκι, έβαλα νεράκι και εξαέρωση, τη μπαταρία και έτοιμο να πατήσω μίζα. Πατάω μια φορά τίποτα δε πήρε. Πατάω δεύτερη φορά τζίφος, μουλάρι ο αστραχάν άρχισα να υδρώνω από την αγωνία μου. Πατάω τρίτη φορά και ναι άρχισε να κελαιδάει το μοτόρι. Έκανα την πρώτη δοκιμαστική βόλτα και μόλις σταμάτησα άρχισε να καπνίζει και μύριζε καμένο. Όχ λέω τι μ@λ@κία έκανα; Ευτυχώς είχα ξεχάσει να σφίξω τον τεντωτήρα της καδένας, έχανε λίγο λάδι και το έριχνε στην εξάτμιση. Στη δεύτερη βόλτα όλα καλά. Φυσάει το μηχανάκι. Ηρέμησα, ησύχασα, ανακουφίστικα, όλα καλα πήγαν έτοιμο για δουλειά το εργαλείο. Τελείωσα δεν έχω άλλα μηχανάκια να φτιάξω. Μήπως να πάρω ένα;;;