Χαμήλωμα R1200GS

Translatoras

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
R1200GS
Σκέφτομαι να χαμηλώσω το μηχανάκι μου. 1200 GS '08 με ESA.
Αναφέρω τα εξής για την υπάρχουσα κατάσταση:
Διαρροές, σκασίματα δεν έχω και το ESA δείχνει να ανταποκρίνεται στις εντολές.
Σίγουρα όμως δεν είναι η ανάρτηση που ήταν όταν το πήρα.
Η ρύθμιση COMF μου φαίνεται πλέον σώβρακο (ενώ παλιά ήταν μια χαρά) και πλέον επιλέγω τη SPORT που δεν είναι το κούτσουρο που ήξερα.
Από προφόρτιση εξακολουθώ να επιλέγω Μόνο Αναβάτη, διότι στις άλλες οι επιτόπιοι ελιγμοί γίνονται μαρτύριο.

Δεν θα ήθελα να αναλωθούμε στο ερώτημα Γιατί να το χαμηλώσεις;" μιας και είναι θέμα καθημερινής χρήσης και απαιτήσεων.

Θα ήθελα να μάθω τις επιλογές που υπάρχουν εκεί έξω και αν τις έχει δοκιμάσεις κανείς.

Μία επιλογή που μου έχει ήδη προταθεί είναι αλλαγή της ανάρτησης με Wilbers WESA.

Αν ξέρει κανείς κάτι άλλο που μπορώ να κάνω ...Είμαι Όλος Αυτιά.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Για το χαμηλωμα δεν ξερω να σου πω..
Αλλα ξερω για τις Wilbers που περυσι αντικατεστησαν τις μαμα WP που φορουσε η μηχανη μου.
Οντας κουρασμενες οι WP και η μηχανη εγινε απο νυχτα μερα.
Και τα 25 κλικ της αποσβεσης επαναφορας φερνουν αλλαγη στη λέιτουργια της αναρτησης
με αποτελεσμα η μηχανη να μεταμορφωνεται απο μαλακο χωματινο σε WRC με δυο κινησεις.
Μειονεκτημα το κοστος αγορας ειδικα αν προκειται για esa και κυριως αυτο της περιοδικης συντηρησης του υδραυλικου τμηματος της.
Ενημερωσου αναλυτικα απο το καταστημα six days του Σταυρου Τσολεριδη στη Θεσσαλονικη
για κοστος και περιοδικοτα συντηρησης αλλα και περιμενε και εντυπωσεις απο τον tattoopanther που εχει βαλει Wesa.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Μετά από σχεδόν 2 χρόνια που τις φοράω..(Wilders wesa)
. Μπορώ να πω με σιγουριά πώς θα έχεις άλλη μηχανή μετά την τοποθέτηση τους..
Δοκιμασμένες Σε όλες της ρυθμίσεις σε χώματα και ταξίδια .. Μόνος φορτωμένος. Διπλός κτλ..
Sport comfort και normal στα καλύτερα τους...
Είτε βάλεις την χαμηλή έκδοση είτε την κανονική .
Δώσε βάση στο αρχικό ερωτηματολογιο ( τι βάρος γενικά θα κουβαλά η μηχανή και τι χρήση την κάνεις σε γενικές γραμμές)
πριν την τοποθέτηση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μετά από σχεδόν 2 χρόνια που τις φοράω..(Wilders wesa)
. Μπορώ να πω με σιγουριά πώς θα έχεις άλλη μηχανή μετά την τοποθέτηση τους..
Δοκιμασμένες Σε όλες της ρυθμίσεις σε χώματα και ταξίδια .. Μόνος φορτωμένος. Διπλός κτλ..
Sport comfort και normal στα καλύτερα τους...
Είτε βάλεις την χαμηλή έκδοση είτε την κανονική .
Δώσε βάση στο αρχικό ερωτηματολογιο ( τι βάρος γενικά θα κουβαλά η μηχανή και τι χρήση την κάνεις σε γενικές γραμμές)
πριν την τοποθέτηση...
Ποσο κανουν Χρηστο;
Αθηνα υπαρχει καποιος αντιπροσωπος;
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Γύρω στα 1100 μαζί με την τοποθέτηση
Για τις wesa πάντα μιλάω...και για της δυό μπρος πίσω..
Δεν νομίζω να υπάρχει αντιπρόσωπος στην Αθήνα..
Αλλά ποτέ δεν ξές..
πάρε τηλέφωνο.
τον Σταύρο.. sixdays

http://www.sixdays.gr/suspension/wilbers/

.,.,
 
Τελευταία επεξεργασία:

Translatoras

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
R1200GS
Μίλησα χθες μαζί τους (Με Θεσσαλονίκη εννοώ).
Κόστος: 1140€ (480€ εμπρός + 500€ πίσω + 160€ εργασία-πάντρεμα/σετάρισμα μηχανισμών ESA στα Wilbers)

Παραγγέλνουν ανάρτηση Γερμανία (όπως θα τη ζητήσεις), βγάζεις εσύ ανάρτηση, στέλνεις ανάρτηση, παραλαμβάνουν τη μαμά ανάρτηση,
ελέγχουν τη βαλβίδα ρύθμισης απόσβεσης της δικής σου ανάρτησης (και στις 2 μονάδες), αν είναι ΟΚ προχωράμε, αν δεν είναι θέλεις 250€ για κάθε ελαττωματική βαλβίδα.
Δυστυχώς δεν μπορούν να ελέγξουν το μηχανισμό ρύθμισης προφόρτισης. Θα πρέπει να το έχεις ήδη ελέγξει εσύ προτού την ξεμοντάρεις.

Παραλαμβάνουν τις Wilbers, κουμπώνουν τα Esa σου στις καινούριες αναρτήσεις, σετάρουν και σου στέλνουν την καινούρια ανάρτηση με το ESA και τις μαμά χωρίς το ESA.

Τοποθετείς τη Wilbers ESA στο μηχανάκι, βάζεις τα παλιά αμορτισέρ/ελατήρια δίπλα στα στέφανα (εδώ κάνω χιούμορ) και ξεχύνεσαι στο δρόμο.

Για το χαμήλωμα δίνουνε 3 επιλογές:
1,5 cm - 5 cm - 8 cm χαμήλωμα.
Μου πρότεινε την ενδιάμεση λύση.
Κάποιος χαμήλωσε 8 cm και μετά δεν του άρεσε οπτικά το μηχανάκι.
Το 1,5 cm είναι μάλλον ανεπαίσθητο και φέρνει το μηχανάκι στο ύψος που έχει ήδη αν είναι "κουρασμένη" η μαμά ανάρτηση.
Τα 5 cm είναι ΟΚ μου είπε και μάλλον δεν χρειάζεται αλλαγή στα σταντ.

Αυτό για την περιοδική συντήρηση των υδραυλικών δεν το ήξερα και θα το ρωτήσω με την πρώτη ευκαιρία,
διότι αν είναι να θέλει και κανένα 100ρικο το χρόνο, τότε τα ποσά αλλάζουν δραματικά.

Θα το ψάξω λίγο ακόμα.....
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
5 cm ????
Πολυ ειναι ρε γμτ.... 3 θα ηταν αριστο!!!
Τεσπα δεν πειραζει.
Πολυ γουσταρω που υπαρχουν λυσεις ειτε χρειαζονται ειτε οχι!!!
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Σε περίπτωση όμως που χαλάσει το ηλεκτρονικό μέρος της ανάρτησης (δηλαδή το εργοστασιακό κομμάτι που θα παραμείνει στην wilbers ), τι γίνεται ;Ίσως τελικά μία πιο παραδοσιακή λύση με χειροκίνητες ρύθμισεις να ναι πολύ καλύτερη.Κυρίως για κάποιον που κάνει χιλιόμετρα και σκοπεύει να την κρατήσει.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Σε περίπτωση όμως που χαλάσει το ηλεκτρονικό μέρος της ανάρτησης (δηλαδή το εργοστασιακό κομμάτι που θα παραμείνει στην wilbers ), τι γίνεται ;Ίσως τελικά μία πιο παραδοσιακή λύση με χειροκίνητες ρύθμισεις να ναι πολύ καλύτερη.Κυρίως για κάποιον που κάνει χιλιόμετρα και σκοπεύει να την κρατήσει.
Λογικα μετα ψαχνεις για ηλεκτρονικο μερος και ξαναμανα σεταρισμα στις wilbers, παντα οπου μπλεκουν πολλα ηλεκτρονικα εχεις μια φοβια αλλα και μεγαλη ευκολια...διαλεγεις και παιρνεις! Ψηνομαι κι εγω για WESA ή αλλαγη ελατηριο και service απλα δεν ξερω τι συμφερει περισσοτερο , αλλαγη ελατηριο και service μπρς πισω ειναι 450-500 η δινεις αλλα τοσα κι εχεις καινουργιες αναρτησεις? :rolleyes: γνωμες?
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Λογικα μετα ψαχνεις για ηλεκτρονικο μερος και ξαναμανα σεταρισμα στις wilbers, παντα οπου μπλεκουν πολλα ηλεκτρονικα εχεις μια φοβια αλλα και μεγαλη ευκολια...διαλεγεις και παιρνεις! Ψηνομαι κι εγω για WESA ή αλλαγη ελατηριο και service απλα δεν ξερω τι συμφερει περισσοτερο , αλλαγη ελατηριο και service μπρς πισω ειναι 450-500 η δινεις αλλα τοσα κι εχεις καινουργιες αναρτησεις? :rolleyes: γνωμες?
Καμμια πρωτης τοποθετησης δε συγκρινεται με αυτην που στηνεται επανω στα θελω σου.
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Γιάννη είναι μεγάλη ευκολία η ηλεκτρονική ρύθμιση αλλά και η χειροκίνητη δεν είναι κάτι το πολύπλοκο.Από κει και πέρα υπάρχουν λύσεις αναλόγως τα θέλω και βέβαια τα οικονομικά του καθενός.Εγώ έχω κάνει 147.000 χλμ και θα κάνω τόσα και άλλα τόσα τουτέστιν είμαι από τους ιδιοκτήτες που την παντρεύτηκα για το λόγο αυτό προτιμώ τη λύση μίας aftermarket πλήρης επισκευαζόμενη.
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Αν το ηλεκτρονικό μέρος της προφόρτισης δουλεύει σωστά, θα μπορούσες να πάρεις τα ελατήρια της Hyperpro με κανένα 250αρι (μπροστά πίσω) συν τα περαστικά. Έχει κανονικό μήκος ή 3cm χαμηλότερο αν προτιμάς. Ένα αρκετά διαφωτιστικό βιντεάκι της Hyperpro εδώ.
Εγώ άλλαξα ήδη το πίσω (σε απλό Showa χωρίς ESA) και με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και το μπροστά.
Πιθανότητα να μην αγγίζει τα ποιοτικα χαρακτηριστικά των WP ή των Wilbers, αλλά σαν σχέση τιμής απόδοσης, νομίζω, είναι πολύ οκ.
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Αν το ηλεκτρονικό μέρος της προφόρτισης δουλεύει σωστά, θα μπορούσες να πάρεις τα ελατήρια της Hyperpro με κανένα 250αρι (μπροστά πίσω) συν τα περαστικά. Έχει κανονικό μήκος ή 3cm χαμηλότερο αν προτιμάς. Ένα αρκετά διαφωτιστικό βιντεάκι της Hyperpro εδώ.
Εγώ άλλαξα ήδη το πίσω (σε απλό Showa χωρίς ESA) και με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και το μπροστά.
Πιθανότητα να μην αγγίζει τα ποιοτικα χαρακτηριστικά των WP ή των Wilbers, αλλά σαν σχέση τιμής απόδοσης, νομίζω, είναι πολύ οκ.
Νικόλα είδες διαφορά με την αλλαγή του ελατηρίου;Η αλήθεια είναι ότι η τιμή είναι δέλεαρ .Αν και κάποιος άλλος έχει δοκιμάσει τη λύση : σέρβις μπρος -πίσω showa μαμίσιας ανάρτησης και αλλαγή με ελατήρια Hyperpro ας μας πει τις εντυπώσεις του .
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νικόλα είδες διαφορά με την αλλαγή του ελατηρίου;Η αλήθεια είναι ότι η τιμή είναι δέλεαρ .Αν και κάποιος άλλος έχει δοκιμάσει τη λύση : σέρβις μπρος -πίσω showa μαμίσιας ανάρτησης και αλλαγή με ελατήρια Hyperpro ας μας πει τις εντυπώσεις του .
Θόδωρα το ελατήριο σίγουρα κάνει διαφορά, είδικά αν το παλιό είναι πολύ ταλαιπωρημένο (πεσμένο), ή "λίγο" για τη χρήση που θες (κιλά αναβάτη, σύνηθες φορτίο, χρήση σε χώμα κλπ). Ως γνωστόν, τα πρώτης τοποθέτησης καλύπτουν κάποιες βασικές ανάγκες κι απευθύνονται στο μέσο όρο όλων των αγοραστών.
Αν βάλεις λοιπόν ένα ελατήριο με προοδευτική σκληρότητα (μεταβλητής σπείρας) και ακριβώς για τα κιλά που εσύ θες, σίγουρα θα έχεις "άλλη " ανάρτηση. Εδώ τονίζω ότι εγώ που είμαι 90 κιλά με πλήρη εξοπλισμό , ένας άλλος που είναι 130 με αντίστοιχο εξοπλισμό κι ο Νίκος (ο ιταλός), ή ο Μιχάλης 1988 που είναι σκάρτα 70, αγοράζουμε την ίδια ακριβώς μηχανή..... Για σκεφτείτε το!!! Η BMW ένα τύπο ελατηρίων χρησιμοποιεί για κάθε μηχανάκι! Όπως και κάθε άλλη εταιρία βέβαια.
Αυτό είναι το ένα κομμάτι, πολύ σημαντικό, αλλά και το πιο οικονομικό.
Το άλλο είναι η απόσβεση, λέγε με αμορτισέρ!
Αν τα παλαιά, είναι σε καλή κατάσταση κι επισκευαστούν σωστά (με ποιοτικά λάδια/τσιμούχες) μπορεί να φτάσουν και το 90-95% της αρχικής τους απόδοσης, οπότε το αποτέλεσμα θα είναι καλό. Ίσως αν μπουν καλά υλικά, τα οποία σε σχέση με τα "μαμά" είναι πολύ καλύτερης ποίοτητας, τότε το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς καλύτερο από το αρχικό, όταν αγοράστηκε η μηχανή. Αυτό που έγραψα πιο πάνω για το 90-95% της απόδοσης του καινούριου, αναφέρεται σε αναρτήσεις after market επισκευαζόμενες και στην απόδοσή τους μετά την επισκευή, σε σχέση με το προϊόν όπως αγοράστηκε (πχ BILSTEIN που είχα κάποτε σε αυτοκίνητο και τις επισκεύασα και τις μετρήσαμε στο ειδικό αμορτισερόμετρο).
Εδώ φυσικά οι τιμές αλλάζουν... Δε γλιτώνεις με καμιά κατοστή ευρώ το αμορτισέρ.... Μιλάω για αγορά νέου, έτσι?
Με την επισκευή βέβαια, κάπου εκεί παίζεις.
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Νικόλα είδες διαφορά με την αλλαγή του ελατηρίου;Η αλήθεια είναι ότι η τιμή είναι δέλεαρ .Αν και κάποιος άλλος έχει δοκιμάσει τη λύση : σέρβις μπρος -πίσω showa μαμίσιας ανάρτησης και αλλαγή με ελατήρια Hyperpro ας μας πει τις εντυπώσεις του .
Eίδα πραγματικά μεγάλη διαφορά σε σχέση με το μαμά, revalving στο αμορτισέρ δεν έκανα γιατί είχα σχετικά λίγα χιλιόμετρα (55200), το άλλαξα μόνος, δεν ήταν τίποτα. Πριν το είχα γύρω στα 4 κλικ πάνω απ τη μέση, ενώ τώρα το έχω μόλις 8 κλικ απ΄το πιο μαλακό, όπως το προτείνει ο κατασκευαστής.
Έχει "σφίξει" πολύ το μηχανάκι σε σχέση με πριν, είμαι και 100 κιλά. Χρειάστηκε βέβαια να σφίξω 2 κλικ το μπροστά για να έρθει κάπως στα ίδια.
Θα αλλάξω όμως και το μπροστά με την πρώτη ευκαιρία.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Αν το κοστος για wilbers wesa ειναι 1100€ πιστευω πως ειναι η καλυτερη επιλογη-επενδυση, χωρις να περιμενεις να χαλασει μαλιστα!

Δεν ειναι μικρο, αλλα μπροστα σε οσα γνωριζα σχετικα με το θεμα + οτι οδηγας αλλο μηχανακι τα αξιζει με το παραπανω...

Πασχαλη οι δικες σου που ειναι απλες ποσο κοστισαν?
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Θόδωρα το ελατήριο σίγουρα κάνει διαφορά, είδικά αν το παλιό είναι πολύ ταλαιπωρημένο (πεσμένο)..........
Eίδα πραγματικά μεγάλη διαφορά σε σχέση με το μαμά, .......
Θοδωρή,Νικόλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Είστε κατατοπιστικότατοι!

Αν το κοστος για wilbers wesa ειναι 1100€ πιστευω πως ειναι η καλυτερη επιλογη-επενδυση, χωρις να περιμενεις να χαλασει μαλιστα!

Δεν ειναι μικρο, αλλα μπροστα σε οσα γνωριζα σχετικα με το θεμα + οτι οδηγας αλλο μηχανακι τα αξιζει με το παραπανω...

Πασχαλη οι δικες σου που ειναι απλες ποσο κοστισαν?
Κώστα η λύση wilbers σαφέστατα είναι πολύ καλύτερη απλά δε ξέρω αν αξίζει να βάλεις το σύστημα που κρατάς την ESA καθότι η wilbers ανταλλακτικό έχει μόνο την κάτω βαλβίδα(250€) που έχει να κάνει με την απόσβεση ένω το επάνω ηλεκτρονικό μέρος της ανάρτησης που είναι για την προφόρτιση του ελατηρίου αν σου χαλάσει θα πρέπει να βρεις άλλη ανάρτηση μεταχειρισμένη της οποίας το σύστημα να είναι λειτουργικό και βέβαια βγάλσιμο πάλι την ανάρτηση σου και αποστολή στην Σαλόνικα για επισκευή.Και αφού κάνεις όλα αυτά ποιος σου εγγυάται αντοχή στο χρόνο του ηλεκτρονικού εξαρτήματος;ΚΑι όλα αυτά όταν θα έχεις δώσει 1200 €.Ενώ με την λύση αλλάγή ελατηρίου και σέρβις αναρτήσεων μπρος πίσω είσαι στα 450 €.Ίσως αξίζει να το ρισκάρεις.Θεωρώ η πιο καλή και συνάμα ξέγνοιαστη λύση είναι η τοποθέτηση after market πλήρης επισκευαζόμενη.Θα κάνεις την προβλεπόμενη συντήρηση και όταν χρειαστεί επισκευή θα υπάρχουν τα πάντα και θα σαι ήσυχος.Τώρα αν κάποιος θέλει και την ESA υπάρχει και μία σειρά της Ohlins που δεν χρησιμοποιεί τίποτα από την μαμά ανάρτηση.Είναι τα πάντα Ohlins και συνδέεται στο υπάρχον ηλεκτρονικό σύστημα της BMW για να αλλάζεις τις ρυθμίσεις από το κουμπί ESA.Κόστος 3100 € στο εξωτερικό.Πρέπει να βάλεις το χέρι πολύυυ βαθιά.Για μένα κόστος απαγορευτικό αλλά είπαμε λύσεις υπάρχουν πολλές αναλόγως τα οικονομικά του καθενός.Καλό είναι όμως να αναφέρουμε ότι ο καθένας μας γνωρίζει γιατί από ότι βλέπω πολλών τα μηχανάκια είναι ή πλησιάζει η ώρα αλλάγής - επισκευής αναρτήσεων.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Πάντως μέχρι τώρα από το 08 δεν έχω ακούσει περίπτωση να χαλάσει το ηλεκτρονικό σύστημα της esa..
Παρά μόνο το μηχανικό μέρος της ανάρτησης.όπως συμβαίνει και στις χειροκίνητες.
(ρυθμιζομενες με το χέρι)
Απλά στα πρώτα μηχανάκια με το esa
Οι περισσότεροι δεν ξέραν να το χειριστούν αυτό το σύστημα σωστά..
γιαυτό "σκαναν " οι αναρτήσεις..
Και κακά τα ψέματα αν το μάθεις
Και το έχεις στην μηχανή δύσκολα γυρνάς πίσω.. Στο χειροκίνητο..
Είναι μεγάλη ευκολία. να ρυθμίζονται οι αναρτήσεις με το πατημα ενός. Κουμπιού.
κερδίζεις χρόνο..κτλ κτλ
Σε λίγο όλες καινούργιες μηχανές έτσι θα είναι είτε μας αρέσει είτε όχι..
Τεσπα.. Από την άλλη περί ορέξεως
Κολοκυθόπιτα.. :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασχαλη οι δικες σου που ειναι απλες ποσο κοστισαν?
Kωστα τις πετυχε φιλος στο ebay με 500 ευρω μπρος πισω!
Εδω καινουριες μαζι με την υδραυλικη προφορτιση πισω ειχαν 1100 τοποθετημενες.
Με ολα τα χαρτια τους-αγοραστηκαν στη Γερμανια 800 ευρω το 2012-
την εγγυηση τους και 20000 χλμ.
Φετος φτανοντας στις 45000 πλεον ξεκινησα με τη συντηρηση της πισω
και ακολουθει η εμπρος, μιας και μετα το σερβις της πισω ειναι σαν να οδηγαω .....δυο μηχανακια.
Οι απαιτησεις για συντηρηση ειναι σημαντικο κομματι των aftermarket
το κοστος σημαντικο -γυρω στα 100 η μια- αλλα αυτο που προσφερουν δεν γραφεται παρα μονο οδηγιεται..

:)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Γιάννη είναι μεγάλη ευκολία η ηλεκτρονική ρύθμιση αλλά και η χειροκίνητη δεν είναι κάτι το πολύπλοκο.Από κει και πέρα υπάρχουν λύσεις αναλόγως τα θέλω και βέβαια τα οικονομικά του καθενός.Εγώ έχω κάνει 147.000 χλμ και θα κάνω τόσα και άλλα τόσα τουτέστιν είμαι από τους ιδιοκτήτες που την παντρεύτηκα για το λόγο αυτό προτιμώ τη λύση μίας aftermarket πλήρης επισκευαζόμενη.
Θοδωρη σε αυτα τα 147.000χλμ τις εχεις επισκευασει και πότε?
 
Top Bottom